Jump to content



Wamta FUN, dual class, team cup!


Stelios F.

Recommended Posts

Δεν ειναι τυχαιο, ευκολα αυτοκινητα καλο grip και συνθηκες balast που φερνει ανταγωνισμο εστω και πλασματικο αλλα πανω στην μαχη δεν το σκεφτεσαι. Μεχρι πριν λιγο καιρο ετρεχαν 6-7 ατομα με 90% grip και street λαστιχα...

 

Indeed, το grip δεν θα τόλεγα καλό, είναι ρεαλιστικό κατά τη γνώμη μου, μη ξεχνάτε πως πριν από 6 μήνες το 96% grip ήταν σαν το 98 το τωρινό... αν τρέχαμε πριν 6 μήνες θα ξεκινάγαμε με 94% grip.

 

Ποιός έτρεχε με 90% ? Σαν νάχει βρέξει θα ήταν :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αποδεικνύεται πόσο δίκιο έχει η KUNOS όταν έλεγε :

 

"on the subject of missing night racing and wet weather in Assetto Corsa, two features that Kunos has decided against spending their resources on due to the fact that these features only appeal to a minority of hardcore sim racers."

 

Άρα αν ποτέ μπεί βροχή (λογικά στο AC 2), ας μη το βάλουμε ποτέ για να μην "ταλαιπωρηθεί" το πιο casual κομμάτι....

Καλά για οδόστρωμα γυαλί τύπου Ελλάδας (90% grip) δεν το συζητώ, δεν το έχει συναντήσει ποτέ κανένας. Τσάμπα υπάρχει η φήμη ότι γίνονται αυτοσχέδιοι αγώνες σε τέτοιες συνθήκες...και πάντα όλοι με slicks...

 

Αλλά οκ το έχουμε ήδη τερματίσει μια φορά το θέμα και για να μην φτάσουμε πάλι στα όρια, πάμε πάλι στα δικά μας.

 

Και που λέτε, πολύ ωραίο το grip... τρένο.

Link to comment
Share on other sites

O sir Jim ειρωνεύεται το γεγονός ότι κάποιοι κάποτε ζητούσαν όσο το δυνατό μεγαλύτερο grip για τους αγώνες μας.

 

Μάλιστα, κάποτε ήταν αυτό απ'ότι φαίνεται γιατί δεν παραπονιέται κανείς για το grip τώρα !

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι. Το 1.4 έκανε (για μένα), το grip πιο ρεαλιστικό. Παλιά το 100% ήταν "ψιλοarcade" , τώρα γλιστράς ακόμα και εκεί. 

 

Αν όμως χαμηλώσει ο grip , είτε για λόγους οδοστρώματος, είτε θερμοκρασίας, είτε άλλης γόμας, το παιχνίδι δεν παύει να είναι ρεαλιστικό. 

 

Απλά εξομοιώνει άλλη έκφανση της πραγματικότητας. 

 

Το τελευταίο από ότι φαίνεται, επηρεάζει (για μένα αδικαιολόγητα) μεγάλη μερίδα του κόσμου. 

 

Είναι αυτό το κλειδί της επιτυχίας του cup? Ίσως.

 

Αν είναι και αυτό, τουλάχιστον δεν είναι για μένα. 

 

Αν κάποτε είχαμε βροχή δηλαδή, δεν θα το χρησιμοποιούσαμε ποτέ? 

 

Και μετά από τις φωναχτές μου σκέψεις, OFF topic closed for good.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για μένα η επιτυχία του cup οφείλεται:

 

Στο κομμάτι του multiclass (πρωτόγνωρο για πολλούς-άρα και ενδιαφέρον).

Στη βαθμολογία με βάση την ομάδα.

Στην έλλειψη άπλετου χρόνου για practice.

Σωστή υλοποίηση του ballast.

Στο ρεαλιστικό (κατ' εμέ) grip level.

 

Η επιλογή αυτοκινήτων δεν είναι μέσα στους λόγους, γιατί όσο user friendly είναι το Abarth, τόσο unfriendly (ή advanced) είναι η Lotus. Προσωπική άποψη πάντα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ την άποψή μου,θεωρώ πως ότι έχουμε κάνει και με τους 5 σέρβερ που διαθέτει η παρέα είναι πετυχημένο ακόμα και με το σέρβερ του mad dog περάσαμε καλά άλλο αν μας χτύπησε η ατυχία τη δεδομένη στιγμή και το αφήσαμε.Αν λοιπόν το δούμε πλουραλιστικά έχουμε πετύχει το στόχο μας που είναι η διασκέδαση. Έχουμε λοιπόν 4 σέρβερς που διοικούνται από ανθρώπους που ξέρουν τι κάνουν κι έναν ταλαίπωρο που παρ όλα τα όσα έχει τραβήξει λόγω δημοκρατικής διοίκησης αντέχει ακόμα, νομίζω πως δεν θέλουμε τίποτα άλλο άλλωστε μη ξεχνάμε πως μεταξύ τους δεν υπάρχει αντιπαλότητα κι αυτό είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα. Εμένα μου αρέσουν πάντως και οι 4 σέρβερς όλα τα αυτοκίνητα και όλες οι πίστες που επιλέγουμε, μα πιο πολύ μου άρεσε για να πω την αμαρτία μου ο σέρβερ του mad dog με το αξεπέραστο online του rf2 :-) ;-)

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

π.μ στο σταθη....

@stathis1 σου εχω στειλει απο χθες μνμ για τα βαφτισια... :)

 

αν δεν εχεις χρονο πες μου να δωσω την redbull 

http://www.racedepartment.com/downloads/abarth-500-red-bull-racing-australia-2014.2046/

 

η την puma pink  :p

http://www.racedepartment.com/downloads/puma-pink-abarth-500-assetto-corse.8458/

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω πως ηταν στα Lotus, αλλα τα +118kg που κουβαλουσα στο abarth μου φάνηκαν τραγικα πολλα. Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο μετραει η αποψη μου γιατί πρωτη φορα ετρεχα στην πιστα και το practice που εκανα ηταν ο,τι λιγο προλαβα πριν τον αγωνα.

Link to comment
Share on other sites

Gay alert :happy:

 

Τα τελικα αποτελεσματα, μετα απο ποινες κλπ, ποτε ειπαμε οτι θα τα εχουμε;

καλα ρε ουτε ενα report μεχρι τωρα; αρχιζω και ξενερωνω :p

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Gay alert :happy:

 

Τα τελικα αποτελεσματα, μετα απο ποινες κλπ, ποτε ειπαμε οτι θα τα εχουμε;

καλα ρε ουτε ενα report μεχρι τωρα; αρχιζω και ξενερωνω :p

Δεχόμαστε reports που γίνονται μέχρι και 2 μέρες μετά τη λήξη του αγώνα ΜΟΝΟ ΜΕ PM!!

Τα τελικά αποτελέσματα μέσα στο Σ/Κ ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τελική κατάταξη έως τώρα:

 

Z9wgrm2.png

 

Ποινές:

 

Race

 

Στάθης, 10 seconds penalty

Επειδή στα φρένα έπεσε πάνο στον Τάσο.

 

Στάθης, 20 seconds penalty

Επειδή ενώ βγήκε εκτός πίστας ξαναμπήκε χωρίς να ελέγξει για αυτοκίνητα που ερχόντουσαν και έπεσε πάνω στον Arkoudadis.

 

Μην ξεχνάτε πως υπάρχει google sheet εδώ, που μπορείτε να βλέπετε όλα τα αποτελέσματα μαζεμένα.

 

Ακόμα περιμένουμε για το όνομα της ομάδας των:

Τάσου - Spyder

Κυριάκος - Stathis

 

Έχετε διορία μέχρι την Κυριακή το βράδυ, μετά θα νιώσετε την οργή μου :) .

Edit: Φατσούλα για να μην μου την πέσουν ορισμένοι :p

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.