Jump to content

chrisfis

Members
  • Posts

    8
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

chrisfis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. tους εστειλα μήνυμα αν θα εχουμε ορισιτκη εξοφληση του λογαριασμου και περιεμνω ορσιτικη απαντηση
  2. Toυς έστειλα ο σαββατο αυτο Σχόλιο: Καλήσπερα σας, Τον απρίλιο μου επικοινώνησε μαζί μου η εταιρεία σας προκείμενουν να με ενημερώσει ότι λήγει το πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας με τηλεφωνικο αριθμό 2810323040. Αποφάσισα να μην ανανέωθει το συμβολαιο και πήγα σε αλλή εταιρεία . Το συμβολαιο όμως έχει γίνει έχει ανανεωθεί στο όνομα του πατέρα μου(Φυσαράκης Εμμανούηλ) στις 05/2016 ) (υπαρχει συμβολαιο) και ο ιδιος έχει πεαθνει στις 30/10/2015 . Το προβλημα εινια οτι μου ήρθε ένας λογαραισμος με το ποσο των 412€ Το θέμα είναι ότι εγω αρνούμαι αυτο το ποσο και δεν μπορω να το πληρώσω τι κάνω στην συγκεκρίμενη περίπτωση Και μου απαντησαν αυτο σημερα Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό ΧΧΧΧΧΧ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να γίνει απόσβεση του ποσού τελών διακοπής προσφοράς ανανέωσης θα χρειαστεί να μεταβείτε σε κατάστημα wind store με την ληξιαρχική πράξη θανάτου του πατέρα σας και την ταυτότητα σας ώστε να καταχωρηθεί αίτημα διαγραφής χρέους λόγω θανάτου. Στη διάθεση σας, Αυτο σημαινει οτι αμα παω με την ληξιαρχικη πραξη θα εχω τλειωσει με το θεμα του χρεους ή θα περάσει στο ονομα μου που πολυ το φοβαμαι?
  3. Νεότερη Εξέλιξη Πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα της wind και μου είπαν οτι από την στιγμή που έχει πεθάνει ο πάροχος της τηλεφωνικης γραμμής δεν μπορούν να μου κάνουν κατι αυτοι στην τηλεφωνική υποστήριξη. Σκέφτομαι να στείλω ενα email στην wind και να το αφησω ετσι
  4. θα τους εγραφα γιατι δεν νομιζω να κυνηγησουν καποιον που εχει πεθανει αλλα ειναι τοσο ηλιθιοι σε αυτην την εταιρεια που δεν ξερει κανεις τι να πει μαζι τους
  5. μα αυριο θα παω σε ενα κατάστημα με ολα τα χαρτια που έχω στην κατοχή μου (συμβολαιο , λογαρισασμος και ληξιαρχικη πραξη) και θα τους πω ότι δεν υπαρχει περίπτωση να τα πληρώσω γιατι εκτός το οτι εληγε το συμβολαοιο έγινε και παράνομη ανανεωση ή οποια ακομα δέν εχω καταλάβει πώς εχει γινει και θα τους παραθέσω και τον πινακα 5.3 που υπάρχει στην 2ή σελιδα αυτου του topic σχετικα με τις ποινες σε περίπτωση που σπάσει το συμβόλαιο αλλιως πάμε καρφί για καταγγελία
  6. ναι κανονικα είμαι τωρα με την cosmote ολα ενταξει έχω και τα μηνυματα που μου λένε οτι όλα εχουν τακτοποιηθει (φορητότες και τα λοιπα) φιλε η κατασταση ειναι λιγο περιπλοκη γιατί βρήκα μια ανανεώση συμβολαιου που είχε γινει το 11/05/2016 ημερομηνια που είχε πεθανει ο πατερας μου (μαλλον έκανε τηλεφνωικη ανανέωση η μητερα μου σε αυτο) απλα στο συμβολαιο δεν γραφει ημερομηνια ληξης αλλα αυτα τα πακετα εως 24μηνα δεν ειναι? Θα πάω αυριο να δώ τι θα μου πει . Αν μου πουν δεν γινεται τιποτα θα παω να κανω αναφορα στο συνηγορο του καταναλωτη
  7. Μπορω στην αρχή να επικοινωησω στην αρχη με wind μέσω email να δω αμα καταφέρω κατι ,και αν δεν γινει κατι , να κανω αναφορα στον συνηγορο του καταναλωτη ώστε να ρυθμιστει η υποθεση?
  8. Γεια σας παιδια. Το απριλιο με πηρε η wind τηλεφωνο και ειπε οτι το συμβολαιο που υπαρχει στο σπιτι ληγει στο τελος του μηνα( ειναι στο ονομα του πατερα μου που εχει πεθανει) . Αποφασισα να μην το ανανεώσω και να συνεχίσω με ένα φοιτητικό πακετο της cosmote το οποιο ε΄χω στο ονομα μου. Ολα ενταξει μεταφέρεται ο λογαριασμος εξοφλω την wind και σήμερα μου ηρθε ενα λογαρισμος 400€ και καλα ως προστιμο για την διακοπη συνεργασιας . Τι να κανω?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.