ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY ΚΙΝΗΤΟ - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ( ARVATO ) !!! Έχω το z5 premium και ξαφνικά πριν 2 εβδομάδες, το πρωί βρήκα το κινητό κλειστό. Στην αρχή νόμιζα οτι έκλεισε απο μπαταριά , αφου βάζω το φορτιστή και βλέπω οτι το κινητό δεν ανοίγει ,δοκιμάζω όλες τις πιθανές λύσεις (σύνδεση με pc software repair, hard reset , συνδυασμός πατημένων κουμπιών ....κτλ ....μετά από search στο google ) και το κινητό εξακολουθεί να ειναι παντελώς πεθαμένο. Την επόμενη ήμερα το πρωί 7/8/2017 το πάω στο εξουσιοδοτημένο service της Sony στη Πάτρα (Τhe Μobile makers), οπου παραλαμβάνουν τη συσκευή και με ενημερώνουν ότι αν δεν μπορέσουν να κάνουν κάτι , θα το στείλουν στην Αθήνα στα κεντρικά για έλεγχο.Πριν προλάβουν καν να δουν τη συσκευή μου λένε ότι το πιο πιθανό ειναι το κινητό να βγει εκτός εγγύησης επειδή έχει ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά. Ναι όντως το κινητό έχει ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά από την πρώτη εβδομάδα που το αγόρασα εδώ και 15 μήνες , επειδή δεν είχα προλάβει να του βάλω θήκη.Το οποίο χτύπημα δεν έχει καμιά σχέση με το γεγονός ότι το κινητό ξαφνικά μετά από 15 μήνες , ένα πρωινό ήταν νεκρό και τους το εξηγώ !!! (νόμιζα ότι μιλάω στο τοίχο.)Φεύγω και την επόμενη ήμερα παίρνω τηλέφωνο στο service ,να δω αν έγινε κάτι και μου λένε ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και ότι το έστειλαν Αθήνα.Υποψιασμένος τώρα πια για τα εκτός εγγύησης που μου είπανε , μπαίνω στο internet και καραφλιάζω από τις πολλές αναφορές σε διάφορα forum για απαράδεκτο sevice κινητών από την ARVATO και καταγγελίες για κινητά τα οποία τα βγάζουν εκτός εγγύησης για ψίλου πήδημα ακόμα και για σημάδια χρήσης (π.χ γρατζουνιές κτλπ) πάνω στο κινητό. Στις 18/8/2017 με παίρνουν τηλέφωνο από τη sony και μου λένε ότι το κινητό: 1) Είναι εκτός εγγύησης, γιατί έχει ένα χτύπημα και2) Ότι θέλουν 350 ευρό για επισκευή, χωρίς να μου λένε τι πρόβλημα έχει.Αφού επέμενα να μάθω τι πρόβλημα έχει, το οποίο δεν γνώριζε να με ενημερώσει ο άνθρωπος της sony που με κάλεσε, άπλα μου έλεγε αερολογίες περί γρατζουνιών και χτυπημάτων , ζητάω την επιστροφή του κινητού χωρίς επισκευή. Το μόνο που μου είπε , ειναι ότι θα σας δείξουν φωτογραφίες στο service στη πάτρα !!!Χτες λοιπόν 22/8/2017 μετά από 15 ήμερες πάω στο service πάτρας και μου ζητάνε 15 ευρό για να παραλάβω το κινητό ως ελάχιστη χρέωση.1) Ούτε οι ίδιοι (The mobile makers - πάτρα ) , ούτε στο τηλέφωνο από τη Sony,δεν ήξεραν τη πρόβλημα είχε το κινητό.2) Το χαρτί το οποίο μου έδωσαν δεν αναφέρει πουθενά πιθανή αιτία προβλήματος της συσκευής. ( παρά μόνο ότι το κινητό δεν ανοίγει γράφει , κάτι το οποίο το ήξερα πριν το πάω στο service).3) ο υπάλληλος ήταν ειρωνικός απο τη πρώτη στιγμή , λέγοντας ότι το κινητό ειναι χτυπημένο και γιαυτό προφανώς ζήτησαν 350 ευρό για ολική αντικατάσταση, ότι μάλλον έχει πρόβλημα στη πλακέτα ( ούτε ήξεραν τι να μου πουν ) και διάφορα άσχετα......Συμπέρασμα τους λέω από τι κατάλαβα εγώ , δεν ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ καν στο service - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) να το κοιτάξουν, επειδή το κινητό είχε ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά ( άλλο που δεν θέλανε ) και το έβγαλαν εκτός εγγύησης !!!!!!!!!!Πληρώνω λοιπόν 15 ευρό , παίρνω το κινητό και φεύγω και αμέσως πάω σε ένα μαγαζί με service κινητών στη Πάτρα (DEVICE) και παραδίδω το κινητό λέγοντας το πρόβλημα (χωρίς να αναφέρω κάτι για τo service της sony).Ο άνθρωπος , ευγενικός με ενημερώνει ότι αν ειναι μέχρι 20 ευρό η επισκευή θα το φτιάξει , αν ειναι παραπάνω θα με πάρει τηλεφωνώ να με ρωτήσει για την επισκευή του.Την άλλη μέρα το πρωί με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι το κινητό ΔΟΥΛΕΥΕΙ κανονικά και οτι άπλα ήθελε μπουστάρισμα η μπαταριά την οποία φόρτισε και ειναι κομπλέ ( λέγοντας μου ότι η μπαταριά του ειναι μια χαρά), με χρέωση 20 ευρό. (όσο δηλαδή περίπου μου πήραν από τη sony για να με κοροϊδέψουν & μου πουν άπλα ότι το κινητό ειναι εκτός εγγύησης , χωρίς να το κοιτάξουν καν.) Από τη μια είμαι χαρούμενος που το κινητό δουλεύει κανονικά , από την άλλη τα έχω πάρει με τη SONY που με κορόιδεψαν κανονικά !!!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY ΚΙΝΗΤΟ - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE SONY - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) !!!
ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΗ SONY !!!!