Ευτυχώς δεν ήταν μεγάλο το ποσό ($17.91) . Το γαμώτο είναι τώρα που με έχει πειράξει. Διάβασα για περίπτωση όπου κάποιος παρέλαβε πριν 2 εβδομάδες παραγγελία από τον Μάρτιο. Η ίδια η Singpost, με τη οποία εστάλη η παραγγελία, γράφει στο site της:
Due to strict border controls and restrictions on international travel, airlines have drastically reduced international services between Singapore and all international destinations. As a result, international air freight capacity and frequency has been severely limited, leading to substantial delays for all international inbound and outbound shipments since late March. We seek your understanding in this, as we know many customers has entrusted us with international deliveries. We continue to work round the clock with our airline and destination postal partners to ensure that your shipments reach their intended addresses as soon as possible
Κοινώς αντίο ζωή. Ρώτησα και στην Εθνική σχετικά με την αμφισβήτηση συναλλαγής: θέλουν φυσική παρουσία σε κατάστημα, ταυτότητα, λογαριασμό ΔΕΚΟ και λογαριασμό κινητής.
Άρα απλά παρακαλάω να έρθουν κάποια στιγμή και να δουλεύουν. Και κλείνοντας: ποτέ ξανά Aliexpress ...