
mr.Vox
Members-
Posts
8 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Πληροφορίες Προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Περιοχή
Αττική
mr.Vox's Achievements
Newbie (1/14)
-
Rare
-
Rare
-
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Creative Soundblaster G8 Game DAC - μία Soundblaster από τα παλιά
Το μέλος mr.Vox σχολίασε στην δημοσίευση του icy20 στην ενότητα Input Devices & Peripherals Reviews
Ξεκαθαρίζω και πάλι. Δεν χρησιμοποιώ υπολογιστή για την ακρόαση μουσικής ή παρακολούθηση ταινιών. Μόνο τίποτα βιντεάκια που βρίσκονται μέσα στα διάφορα site. Άντε και λίγο youtube. Μου αρκεί η onboard. Σαφώς η creative είναι καλύτερη.- 49 comments
-
- 1
-
-
Creative Soundblaster G8 Game DAC - μία Soundblaster από τα παλιά
Το μέλος mr.Vox σχολίασε στην δημοσίευση του icy20 στην ενότητα Input Devices & Peripherals Reviews
Ευχαριστώ για τα σχόλια αλλά τώρα είδα τις απαντήσεις. Δεν πήρα ενημερωτικό e-mail. δεν έχω studio αλλά είμαι Audiophile. Σαφώς η κάρτα μπορεί να είναι καλύτερη και το δοκίμασα αυτό με ακρόαση Tidal με ηχεία συνδεδεμένα στην onboard αλλά και με παλαιότερη Soundblaster αλλά επειδή χρησιμοποιώ άλλα μηχανήματα ακρόασης μουσικής γενικώς θεωρώ υπερβολή την επένδυση πλέον σε τέτοιες κάρτες. Αν ήμουν μουσικός, έκανα τίποτα επεξεργασίες κτλ. παιχνίδια θα το σκεφτόμουν διαφορετικά. Μου αρκεί η onboard. Τα συνήθης ηχεία υπολογιστή είναι τελείως άλλη κατηγορία από ένα σύστημα με δικά του ηχεία.- 49 comments
-
Creative Soundblaster G8 Game DAC - μία Soundblaster από τα παλιά
Το μέλος mr.Vox σχολίασε στην δημοσίευση του icy20 στην ενότητα Input Devices & Peripherals Reviews
Καλό αλλά δεν θα πάρω. Αρκετά με την Sound Blaster. Οι παλιές ημέρες πέρασαν ανεπιστρεπτί- 49 comments
-
FRITZ!Fon X6
Το μέλος mr.Vox σχολίασε στην δημοσίευση του poulinos στην ενότητα Input Devices & Peripherals Reviews
Ακριβώς. Μπορείς να προσθέσεις σχεδόν οποιοδήποτε ασύρματο ότι και μάρκα να είναι. Το θέμα είναι να είναι απόλυτα συμβατό και όχι απλά να λειτουργεί ως ένα τηλέφωνο το οποίο πραγματοποιεί και δέχεται μόνο κλήσεις. Εκεί το παίζεις κορόνα γράμματα. Εκτός αν έχεις παλιές συσκευές τις οποίες δοκιμάζεις. Πολλές φορές συσκευές μάρκα με έκαψες κρύβουν εκπλήξεις. -
FRITZ!Fon X6
Το μέλος mr.Vox σχολίασε στην δημοσίευση του poulinos στην ενότητα Input Devices & Peripherals Reviews
Με 109 ευρώ αγόρασα ένα gigaset A690HP βάση και ακουστικό. Αγόρασα και δυο ακουστικά A690HX από Γερμανό στα 39 ευρώ έκαστο και έφτιαξα ένα μικρό τηλεφωνικό κέντρο. Αυτά τα ακουστικά A690HX ήταν συμβατά με το Smart router της Cosmote που δεν είχε line in. Σύνδεση με το router απευθείας. Και εδώ έχουμε ένα προβληματάκι με τα Ελληνικά στις καταχωρήσεις αλλά δεν με απασχολεί. 6 αριθμούς σε πάροχους Voip και έναν αριθμό της σταθερής. Ακόμα το παλαιότερο C470ip πιο προσεγμένο με Ελληνικά γιατί είχε φτιαχτεί και για την Ελληνική αγορά και με πολλά συμβατά ακουστικά τα οποία αν ψάξεις τα βρίσκεις σχεδόν τζάμπα που δουλεύουν τέλεια ως τηλεφωνικό κέντρο. Η gigaset βλέπω δεν εξελίσσει τα μοντέλα της όπως παλαιότερα. Την σύγκριση την κάνω αποκλειστικά για οικονομικούς λόγους. Εννοείται ότι και τα Friitz πρέπει να είναι συμβατά με άλλες βάσεις σε κάποια σημεία αφού υποστηρίζουν το GAP. Οπότε δεν πάνε άχρηστα σε περίπτωση αλλαγής router. Βέβαια απόλυτα συμβατό δεν είναι τίποτα. Ίσως κάποιες λειτουργίες να μην είναι εφικτές γιατί εκτός από το GAP υπάρχουν και άλλα πρωτόκολλα Μια από αυτές τις λειτουργίες μπορεί να είναι η αναμονή κλήσης όπου μπορεί να μην εμφανίζεται ο αριθμός κλήσης. -
Speedport Plus 2 Cosmote προβλήμα voip συσκευή
mr.Vox απάντησε στο θέμα του Ben topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
CGNAT: A Complete Guide to Carrier-Grade NAT [2024] Το μόνο που δεν είχα τσεκάρει. Βλέπω ότι άλλη IP έχει το router και άλλη μου βγάζει ο browser οπότε μάλλον με έχουν σε cgnat. Για αυτό και δεν δουλεύει τίποτα με το port forwarding Με το cmd μου δείχνει tracert my ip μου βγάζει ένα αποτέλεσμα. Πάντως μάλλον κάτι τρέχει. Λύθηκε το πρόβλημα με το VOIP Ζήτησα και με γύρισαν σε IPV4. Τουλάχιστον αυτό μου είπαν. Η φράση κλειδί για να καταλάβει αυτή που σήκωσε το τηλέφωνο στο 13788 είναι. Δεν λειτουργούν οι κάμερες. Ούτε για Voip καταλάβαινε ούτε για Grandstream συσκευές και τέτοια. Τι έκανε δεν ξέρω. Γιατί το router συνεχίζει και βγάζει διαφορετικές IP σε σχέση με αυτή που δίνει το My ip. Στο μεταξύ έχω κάμερες αλλά εκεί δεν είχα ποτέ πρόβλημα και δεν έδινα σημασία. Σε πέντε λεπτά μετά από επανεκκίνηση που έκανε από την πλευρά της τα τηλέφωνα ξεκίνησαν κανονικά. Μου ζήτησε ένα κινητό για να συνεχίσουμε να μιλάμε και όλα μετα καλά. Τρεις μήνες το πάλευα. Ο ένας έλεγε το άλλο και ο καθένας το δικό του όπως και εγώ τώρα. Δεν μιλάμε μόνο για έναν Voip πάροχο αλλά διαφορετικούς και όλοι λειτουργούν. Το πρωί πριν πάρω το 13788 είχα δοκιμάσει και δεν λειτουργούσαν ενώ οι αριθμοί ήταν registered. Το zoiper σε μένα έπαιζε μόνο με ρύθμιση στο network TLS Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι. Παρόμοια θέματα θυμάμαι υπήρχαν τότε και με το ADSL πριν πολλά χρόνια. -
Speedport Plus 2 Cosmote προβλήμα voip συσκευή
mr.Vox απάντησε στο θέμα του Ben topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Καλημέρα δεν ξέρω πως βρέθηκα στο forum αν και είμαι γραμμένος από παλιά. Δεν ξέρω αν έλυσες το πρόβλημα ή αν το άφησες έτσι. Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ και μάλλον πρέπει να είναι γενικότερο το πρόβλημα. Αν βρήκες λύση ενημέρωσε όπως θα κάνω και εγώ. Με την αναβάθμιση μου σε fiber στην Cosmote και με router Speedport Plus 2 έχω το εξής θέμα. Με αυτό το SpeedPort Plus 2 λοιπόν δεν έχω καταφέρει να «περάσω» κλήσεις VOIP με αντίστοιχη τηλεφωνική συσκευή πχ Gigaset Voip. Έχω τους αριθμούς registered κανονικά αλλά ούτε ακούω, ούτε με ακούνε ανεξάρτητα από τον πάροχο. Δοκιμάσω και με μια σταθερή συσκευή Grandstream που έχω η οποία δεν είναι ασύρματη.( Ο αριθμός COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# λειτουργεί κανονικά από την Line 1 ή Line 2.) Το πρόβλημα για να είμαι κατανοητός είναι με συσκευές IP συνδεδεμένες στις LAN. Με το προηγούμενο router το SpeedPort Plus και με γραμμή VDSL δεν υπήρχε θέμα. Το θέμα υπήρχε και με το Zoiper. Με την εφαρμογή Zoiper στο κινητό βρέθηκε λύση. Στην αρχή οι κλήσεις δεν «περνούσαν» από το WiFI αλλά μόνο μέσω κινητής 4G. Η λύση για να «περνούν» μέσω του Speedport Plus2 και το WiFi ήταν στις ρυθμίσεις Network -> Transport Type επιλέgoyme TLS. Δυστυχώς στις συσκευές τις «κανονικές» δεν βλέπω τέτοια ρύθμιση. Σε επικοινωνία με Voip πάροχο και μετά από ελέγχους διαπιστώθηκε ότι είναι ενεργοποιημένο to SIP ALG στο router. Σε έλεγχο που έκανα στις ρυθμίσεις μέσω web interface δεν είναι εμφανή αυτή η ρύθμιση. Υπήρχε όμως στο παλαιότερο router που προφανώς τώρα είναι κρυμμένη. Ο τεχνικός του Voio πάροχου μου είπε ότι είναι κρυμμένη και δεν τη βλέπω. Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της Cosmote όπου απλά μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Σε δοκιμές που έκανα ακριβώς με την ίδια συσκευή όπως είναι σεταρισμένη σε σπίτι γείτονα με Vodafone Fiber η φωνή «περνάει» κανονικά. Εδώ κάποιες πληροφορίες σχετικά με το SIP ALG που βρήκα . Ο πάροχος μου δεν είναι αυτός αλλά μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει. Αναμένω την επίλυση από την Cosmote. Ίσως αντιμετωπίζουν και άλλοι πρόβλημα οπότε ίσως οι πληροφορίες αυτές είναι χρήσιμες. Επίσης δεν μπορώ να κάνω κλήσεις μεταξύ δικτύου gigaset. (Το δικό της που έχει η gigaset και λειτουργεί αποκλειστικά δωρεάν μεταξύ συσκευών gigaset Voip). Χθες δοκίμασα τρεις συσκευές. Softphone δεν βρήκα για να δοκιμάσω. Με πήραν σήμερα από την Cosmote. με τα χίλια ζόρια να με καταλάβει αυτός ότι μιλάω για συσκευές voip συνδεδεμένες σε θύρες LAN και όχι για την γραμμή του OTE που αυτή λειτουργεί κανονικά. Σίγουρα το πρόβλημα είναι δικό τους. Μου παρέδωσαν άλλο router αφού εκεί ίσως εντοπίζεται το πρόβλημα. Και το νέο router είναι το Speedpprt Plus2 Υπάρχει όμως διαφορά. Αυτό που πήρα χθες είναι της sercomm ενώ αυτό που έχω πάνω είναι το arcadyan. Θα αρχίσω τις δοκιμές. Δοκίμασα και το Speedport Plus2 SERCOM το οποίο δεν κάνει registration στην τηλεφωνία COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# ενώ το ARCADYAN κάνει registrtion κανονικά. Καινούργιο αυτό. Internet όλα κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει; Το 13788 μου το δηλώνει βλάβη και θα πρέπει να παρέμβει τεχνικός; ΕΡΩΤΗΣΗ Αυτός που μίλησα στην τεχνική υπηρεσία δεν είναι τεχνικός ώστε να απαντήσει; Με λίγα λόγια αυτή την στιγμή έχω και τα δύο router υπό δοκιμή. Το πρόβλημα μου είναι και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορώ να κάνω χρήση VOIP συσκευές και να χρησιμοποιήσω και άλλους πάροχους. Οι αριθμοί Voip άλλων παρόχων γίνονται registered κανονικά αλλά δεν ακούω και δεν με ακούν. Σε αυτό που έβαλα τώρα το SERCOM ούτε ο αριθμός σταθερής 210ΧΧΧΧΧΧ κάνει registration. Οπότε πίσω στην πρώτη για να έχουμε τηλεφωνία μέχρι να παρέμβει ο τεχνικός. Εδώ και ένα test που έκανα. αλημέρα δεν ξέρω πως βρέθηκα στο forum αν και είμαι γραμμένος από παλιά. Δεν ξέρω αν έλυσες το πρόβλημα ή αν το άφησες έτσι. Με την αναβάθμιση μου σε fiber στην Cosmote και με router Speedport Plus 2 έχω το εξής θέμα. Με αυτό το SpeedPort Plus 2 λοιπόν δεν έχω καταφέρει να «περάσει» κλήσεις VOIP με αντίστοιχη τηλεφωνική συσκευή πχ Gigaset Voip. Έχω τους αριθμούς registered κανονικά αλλά ούτε ακούω, ούτε με ακούνε ανεξάρτητα από τον πάροχο. Δοκιμάσω και με μια σταθερή συσκευή Grandstream που έχω η οποία δεν είναι ασύρματη. Με το προηγούμενο router το SpeedPort Plus και με γραμμή VDSL δεν υπήρχε θέμα. Το θέμα υπήρχε και με το Zoiper. Με την εφαρμογή Zoiper στο κινητό βρέθηκε λύση. Στην αρχή οι κλήσεις δεν «περνούσαν» από το WiFI αλλά μόνο μέσω κινητής 4G. Η λύση για να «περνούν» μέσω του Speedport Plus2 και το WiFi ήταν στις ρυθμίσεις Network -> Transport Type επιλέgoyme TLS. Δυστυχώς στις συσκευές τις «κανονικές» δεν βλέπω τέτοια ρύθμιση. Σε επικοινωνία με Voip πάροχο και μετά από ελέγχους διαπιστώθηκε ότι είναι ενεργοποιημένο to SIP ALG στο router. Σε έλεγχο που έκανα στις ρυθμίσεις μέσω webinterface δεν είναι εμφανή αυτή η ρύθμιση. Υπήρχε όμως στο παλαιότερο router που προφανώς τώρα είναι κρυμμένη. Ο τεχνικός του Voio πάροχου μου είπε ότι είναι κρυμμένη και δεν τη βλέπω. Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της Cosmote όπου απλά μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Σε δοκιμές που έκανα ακριβώς με την ίδια συσκευή όπως είναι σεταρισμένη σε σπίτι γείτονα με Vodafone Fiber η φωνή «περνάει» κανονικά. Εδώ κάποιες πληροφορίες σχετικά με το SIP ALG που βρήκα . Ο πάροχος μου δεν είναι αυτός αλλά μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει. Αναμένω την επίλυση από την Cosmote. Ίσως αντιμετωπίζουν και άλλοι πρόβλημα οπότε ίσως οι πληροφορίες αυτές είναι χρήσιμες. Επίσης δεν μπορώ να κάνω κλήσεις μεταξύ δικτύου gigaset. (Το δικό της που έχει η gigaset και λειτουργεί αποκλειστικά δωρεάν μεταξύ συσκευών gigaset Voip). Χθες δοκίμασα τρεις συσκευές. Softphone δεν βρήκα για να δοκιμάσω. Με πήραν σήμερα από την Cosmote. με τα χίλια ζόρια να με καταλάβει αυτός ότι μιλάω για συσκευές voip συνδεδεμένες σε θύρες LAN και όχι για την γραμμή του OTE που αυτή λειτουργεί κανονικά. Σίγουρα το πρόβλημα είναι δικό τους. Μου παρέδωσαν άλλο router αφού εκεί ίσως εντοπίζεται το πρόβλημα. Και το νέο router είναι το Speedpprt Plus2 Υπάρχει όμως διαφορά. Αυτό που πήρα χθες είναι της sercomm ενώ αυτό που έχω πάνω είναι το arcadyan. Θα αρχίσω τις δοκιμές. Δοκίμασα και το Speedport Plus2 SERCOM το οποίο δεν κάνει registration στην τηλεφωνία COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# ενώ το ARCADYAN κάνει registrtion κανονικά. Καινούργιο αυτό. Internet όλα κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει; Το 13788 μου το δηλώνει βλάβη και θα πρέπει να παρέμβει τεχνικός; ΕΡΩΤΗΣΗ Αυτός που μίλησα στην τεχνική υπηρεσία δεν είναι τεχνικός ώστε να απαντήσει; Με λίγα λόγια αυτή την στιγμή έχω και τα δύο router υπό δοκιμή. Το πρόβλημα μου είναι και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορώ να κάνω χρήση VOIP συσκευές και να χρησιμοποιήσω και άλλους πάροχους. Οι αριθμοί Voip άλλων παρόχων γίνονται registered κανονικά αλλά δεν ακούω και δεν με ακούν. Σε αυτό που έβαλα τώρα το SERCOM ούτε ο αριθμός σταθερής 210ΧΧΧΧΧΧ κάνει registration. Οπότε πίσω στην πρώτη για να έχουμε τηλεφωνία μέχρι να παρέμβει ο τεχνικός. Εδώ και ένα test που έκανα. αλημέρα δεν ξέρω πως βρέθηκα στο forum αν και είμαι γραμμένος από παλιά. Δεν ξέρω αν έλυσες το πρόβλημα ή αν το άφησες έτσι. Με την αναβάθμιση μου σε fiber στην Cosmote και με router Speedport Plus 2 έχω το εξής θέμα. Με αυτό το SpeedPort Plus 2 λοιπόν δεν έχω καταφέρει να «περάσει» κλήσεις VOIP με αντίστοιχη τηλεφωνική συσκευή πχ Gigaset Voip. Έχω τους αριθμούς registered κανονικά αλλά ούτε ακούω, ούτε με ακούνε ανεξάρτητα από τον πάροχο. Δοκιμάσω και με μια σταθερή συσκευή Grandstream που έχω η οποία δεν είναι ασύρματη. Με το προηγούμενο router το SpeedPort Plus και με γραμμή VDSL δεν υπήρχε θέμα. Το θέμα υπήρχε και με το Zoiper. Με την εφαρμογή Zoiper στο κινητό βρέθηκε λύση. Στην αρχή οι κλήσεις δεν «περνούσαν» από το WiFI αλλά μόνο μέσω κινητής 4G. Η λύση για να «περνούν» μέσω του Speedport Plus2 και το WiFi ήταν στις ρυθμίσεις Network -> Transport Type επιλέgoyme TLS. Δυστυχώς στις συσκευές τις «κανονικές» δεν βλέπω τέτοια ρύθμιση. Σε επικοινωνία με Voip πάροχο και μετά από ελέγχους διαπιστώθηκε ότι είναι ενεργοποιημένο to SIP ALG στο router. Σε έλεγχο που έκανα στις ρυθμίσεις μέσω webinterface δεν είναι εμφανή αυτή η ρύθμιση. Υπήρχε όμως στο παλαιότερο router που προφανώς τώρα είναι κρυμμένη. Ο τεχνικός του Voio πάροχου μου είπε ότι είναι κρυμμένη και δεν τη βλέπω. Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της Cosmote όπου απλά μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Σε δοκιμές που έκανα ακριβώς με την ίδια συσκευή όπως είναι σεταρισμένη σε σπίτι γείτονα με Vodafone Fiber η φωνή «περνάει» κανονικά. Εδώ κάποιες πληροφορίες σχετικά με το SIP ALG που βρήκα . Ο πάροχος μου δεν είναι αυτός αλλά μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει. Αναμένω την επίλυση από την Cosmote. Ίσως αντιμετωπίζουν και άλλοι πρόβλημα οπότε ίσως οι πληροφορίες αυτές είναι χρήσιμες. Επίσης δεν μπορώ να κάνω κλήσεις μεταξύ δικτύου gigaset. (Το δικό της που έχει η gigaset και λειτουργεί αποκλειστικά δωρεάν μεταξύ συσκευών gigaset Voip). Χθες δοκίμασα τρεις συσκευές. Softphone δεν βρήκα για να δοκιμάσω. Με πήραν σήμερα από την Cosmote. με τα χίλια ζόρια να με καταλάβει αυτός ότι μιλάω για συσκευές voip συνδεδεμένες σε θύρες LAN και όχι για την γραμμή του OTE που αυτή λειτουργεί κανονικά. Σίγουρα το πρόβλημα είναι δικό τους. Μου παρέδωσαν άλλο router αφού εκεί ίσως εντοπίζεται το πρόβλημα. Και το νέο router είναι το Speedpprt Plus2 Υπάρχει όμως διαφορά. Αυτό που πήρα χθες είναι της sercomm ενώ αυτό που έχω πάνω είναι το arcadyan. Θα αρχίσω τις δοκιμές. Δοκίμασα και το Speedport Plus2 SERCOM το οποίο δεν κάνει registration στην τηλεφωνία COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# ενώ το ARCADYAN κάνει registrtion κανονικά. Καινούργιο αυτό. Internet όλα κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει; Το 13788 μου το δηλώνει βλάβη και θα πρέπει να παρέμβει τεχνικός; ΕΡΩΤΗΣΗ Αυτός που μίλησα στην τεχνική υπηρεσία δεν είναι τεχνικός ώστε να απαντήσει; Με λίγα λόγια αυτή την στιγμή έχω και τα δύο router υπό δοκιμή. Το πρόβλημα μου είναι και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορώ να κάνω χρήση VOIP συσκευές και να χρησιμοποιήσω και άλλους πάροχους. Οι αριθμοί Voip άλλων παρόχων γίνονται registered κανονικά αλλά δεν ακούω και δεν με ακούν. Σε αυτό που έβαλα τώρα το SERCOM ούτε ο αριθμός σταθερής 210ΧΧΧΧΧΧ κάνει registration. Οπότε πίσω στην πρώτη για να έχουμε τηλεφωνία μέχρι να παρέμβει ο τεχνικός. Eδώ φαίνεται ότι στο router είναι ενεργοποιημένο το SIP ALG How to Detect and Disable a SIP ALG VoIP Troubleshooting Tools Knowledgebase : VoIP Troubleshooting Tools Χθες ήρθε τεχνικός της Cosmote ο οποίος δεν μπορούσε να κατανοήσει το πρόβλημα. Οπότε παρέμεινα με το touter Speedportplus της Arcadyan Τελευταίες προσπάθειες ήταν να ανοίξω ports με port forwarding και port triggering. Δεν κατάφερα κάτι και το πρόβλημα παραμένει. Αυτές είναι οι δικές μου παρατηρήσεις στο πρόβλημα αυτό και θα απευθυνθώ στην Cosmote εγγράφως για την επίλυση του. -
Εργαλεία Lidl (Powerfix, parkside κλπ)
mr.Vox απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Καλή Χρονιά κιόλας Ποντίκια, πληκτρολόγια και τέτοια για υπολογιστές έχω να δω χρόνια. Ή κάνω λάθος;