Jump to content

rapid_fast

Premium Members
  • Posts

    659
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Θεσσαλονικη

Πρόσφατοι Επισκέπτες

1.356 Εμφανίσεις προφίλ

rapid_fast's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. rapid_fast

    G.G Brands Hatch GP. Maserati Levane S. 26.11.2017

    Εγώ μπήκα στον δεύτερο... Κάνει εκκίνηση.. χάνονται όλοι, είχε Ping 60.000 Ναι, καλά διαβάσατε εξήντα χιλιάδες... Έκανα αποσύνδεση και ξαναμπήκα.. μετά είχα 30..(σκέτο) τερμάτισα 2 γύρους πίσω... Νιώθω αδικημένος...
  2. rapid_fast

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Εγώ μετά από δίμηνη απουσία έχω να πω το εξής... Όλα τα κόμπο μπορούν να δώσουν υπέροχες μάχες.. Το λάθος στην οδήγηση είναι πάντα λάθος.. Εγώ είμαι πάντα υπέρ ενιαίου πρωταθλήματος, με επιλογή μόνο πίστας.. Και πάντα με κάποιο μέσο αυτοκίνητο, όχι αργό, αλλά ούτε και ιδιαίτερα γρήγορο.. Στο θέμα μας.. Θα ψάξω να δώ πότε είναι ο επόμενος αγώνας και κατα 99% θα σας δώ στην πίστα.. (απο τον καθρέπτη μου όπως πάντα..) Φιλιά..
  3. rapid_fast

    Greek Gatherings Server 2018 - Πληρωμή server

    Στείλε μου την τιμονιέρα σου να τρέχω για εσένα απο τη Σιγκαπούρη....!!!!!
  4. rapid_fast

    Assetto Corsa

    Α ανεμιστήρας απο το τροφοδοτικό.. τέρμα πάνω.. τον διώχνει έξω..
  5. rapid_fast

    Assetto Corsa

    Τραγικό.. έχει ανάποδα την μητρική, και ο επεξεργαστής είναι κάτω απο κάρτα γραφικών.. Η οποία βγάζει τον ζεστό αέρα προς τα κάτω και αυτός μετά ανεβαίνει επάνω και ζεσταίνει όλο το χώρο.. Η τραγικότερη υλοποίηση ψύξης όλων των εποχών...
  6. rapid_fast

    Assetto Corsa

    Ελα που τα φουρφούρια κοιτάνε πάνω... πάντα κάτω...
  7. rapid_fast

    Assetto Corsa

    Φίλε, έχεις μπερδευτεί και έχεις μπερδέψει κόσμο. Η κάρτα μπαίνει κανονικά.. τα φουρφούρια της κάρτας κοιτάνε πάντα κάτω.. Χρειάζεσαι χώρο προς τα κάτω και τον έχεις.. Δεν έχεις να κόψεις τίποτα απολύτως. Το κουτί σου έχει το διπλό άνοιγμα που χρειάζεται όπως δείχνει και η εικόνα.
  8. rapid_fast

    Assetto Corsa

    Οχι για την ίδια στροφή... Στην ίδια στροφή οι μοίρες παραμένουν ολόιδιες.. η δύναμη που απαιτείται κάθε φορά είναι διαφορετική.. Η μετατόπιση του αυτοκινήτου είναι δεδομένη.. πχ, για κάθε μια μοίρα στο τιμόνι, θα πάρεις 1 μέτρο μετατόπιση απο το Γ στο Δ σε 1 χιλιόμετρο απόσταση απο το Α στο Β.. Αν τρέχεις με διπλάσια ταχύτητα, αφού καλύπτεις πιο γρήγορα αυτό το χιλιόμετρο, το αυτοκίνητο πηγαίνει πιο γρήγορα με διπλάσια ταχύτητα απο το σημείο Α στο Β ομοίως και από το Γ στο Δ.. (άρα στο μισό χρόνο) Αν δεν τρέχεις, για να πας στον μισό χρόνο απο το Γ στο Δ πρέπει να δώσεις διπλάσιες μοίρες στο τιμόνι.. Η δύναμη που ασκείς για να κινηθείς μια μοίρα είναι 5N.. αν πάς με την διπλάσια ταχύτητα είναι 4Ν σε απλά τιμόνια, αλλά 6 Ν στα υδραυλικά.. Ομοίως, η δύναμη που ασκείς με σταθερή ταχύτητα για να πάς απο το κέντρο στην μία μοίρα είναι 5Ν απο τη μία μοίρα στις 2 είναι 4 Ν Βάζω τυχαία νούμερα απλά για κατανόηση.. Ο κύκλος στροφής του οχήματος εξαρτάται αποκλειστικά απο το λόγο κρεμαγιέρας τιμονιού.. Είναι κατανοητό πιστεύω οτι όταν στρίβουμε ασκούμε δύναμη στο τιμόνι, όταν σταματάμε να στρίβουμε και κρατάμε σταθερά στριμμένο το τιμόνι η δύναμη που ασκούμε είναι μικρότερη απο αυτή που ασκήσαμε για να το στρίψουμε..
  9. rapid_fast

    Assetto Corsa

    Εβγαλα την ρύθμιση να "αφήνω το παιγνίδι να ελέγχει" για να μπορώ να οδηγήσω... Και οδηγάω όμορφα και ωραία...
  10. rapid_fast

    Assetto Corsa

    Φυσικά και θα την ακούσεις Αρη... Καταρχήν έχω G25.. Και τρέχω με 110-140% δύναμη στο ελατήριο επαναφοράς για να καταλαβαίνω οτι στρίβω.. Γιατί δεν έχω απολύτως καθόλου FFB.. Στο RF βαζω 60-70 για να μη μου σπάσει τους καρπούς.. Αυτό που λέει ο ποιητής είναι λάθος, εξορισμού.. Στο κανονικό τιμόνι, η κρεμαγιέρα έχει αναλογία μοιρών, με κλίση (στρίψιμο) τροχών. Οταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο, το τιμόνι δεν στρίβει να κοπανιέσαι κάτω.. Αν έχουμε υδραυλικό τιμόνι, είναι όμως πανάλαφρο.. Οσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα κίνησης, το απλό τιμόνι ελαφραίνει, το υδραυλικό βαραίνει.. (στο ασέττο καμία σχέση οπως ξέρετε) Στη στροφή όμως έχουμε το εξής φαινόμενο.. Στο κανονικό αυτοκίνητο, ασκούμε δύναμη να στρίψουμε το τιμόνι σε συγκεκριμένες μοίρες φυσικά, δεν ξέρουμε πόσες μοίρες, ούτε πόση δύναμη θα απαιτηθεί. Αυτό εξαρτάται απο το πόσο γρήγορα πηγαίνουμε.. το ίδιο ακριβώς κάνουμε και στον προσομοιωτή.. Οσο περισσότερο στρίβουμε το τιμόνι και το αμάξι κινείται, τόσο το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ... Στα πισωκίνητα έχουμε το φαινόμενο το τιμόνι να θέλει να επανέλθει στην ευθεία μόνο του.. Στα προσθιοκίνητα όμως, το τιμόνι μας τραβάει να στρίψει περισσότερο απο όσο έχουμε στρίψει και χρειάζεται επαναφορά με μυική δύναμη και όσο περισσότερο το στρίβουμε τόσο ελαφραίνει.. Μάλιστα στο προσθιοκίνητο, σε περίπτωση υποστροφής, πρέπει να ασκήσουμε αντίθετη δύναμη για να κρατήσουμε στην ίδια θέση το τιμόνι, μιας και μας τραβάει στο να στρίψει μονο του περισσότερο. Στο πισωκίνητο, κατά την υποστροφή, το τιμόνι χάνει απολύτως το βάρος του και δεν έχει την δυνατότητα επαναφοράς απο μόνο του.. Στην υπερστροφή τα πράγματα είναι λίγο πιο παράλογα.. Το πισωκίνητο πρίν υπερστρέψει, βαραίνει ξαφνικά το τιμόνι του.. Είναι το σημείο που η πίσω ανάρτηση βουλιάζει, ανασηκώνεται ο εμπρός εσωτερικός τροχός, και μας κλωτσάει ο εξωτερικός εμπρός τροχός. Οταν αρχίσει η υπερστροφή, το τιμόνι αποκτά το βάρος που είχε πρίν.. Αυτό είναι το σημάδι που δίνει το πισωκίνητο για να μην αλλάξεις το γκάζι σου.. Αν το αλλάξεις έφυγες.. Είναι το απόλυτο όριο πρίν την υπερστροφή.. Στο εμπρόσθιοκίνητο δε, το ίδιο φαινόμενο παρουσιάζεται στο πεζώ που έχει τετραδιεύθυνση.. Σε κανονική συνθήκη στο εμπροσθιοκινητο, το πίσω μέρος όταν γλυστράει, ελαφραίνει το τιμόνι, αλλά δεν το κάνει να στρίβει στο εσωτερικό της στροφής με δύναμη όπως στην υποστροφή.. Σε κίνηση στην ευθεία, εάν το ένα μέρος της ασφάλτου έχει χαμηλότερο ύψος απο το άλλο, το τιμόνι τραβάει προς το χαμηλό σημείο.. Εαν το ένα τμήμα ασφάλτου έχει μεγαλύτερη αντίσταση, το τιμόνι στρίβει προς τα εκεί.. Γενικά.. για να στρίψω, αλλάζω τη γωνία του τιμονιού.. για να αλλάξω τη γωνία ασκώ δύναμη.. είτε αλήθεια είτε προσομοίωση.. Κατα τη διαρκεια αυτή, οι δυνάμεις που απαιτούνται, αλλάζουν. Αυτό είναι το φίντμπακ.. όπως και η απόδοση των φαινομένων που περιέγραψα πιο πάνω.. Ειτε το έχει το αυτοκίνητο (BMW) είτε δεν το έχει (Audi) Είτε το έχει ο προσομοιωτής (RF2) είτε δεν το έχει (super mario GP) Ενα ακόμα τελευταίο.. Το όφσετ των τροχών, όπως και το προφίλ τους, κάνουν το λάστιχο να διαβάζει ή όχι το δρόμο.. Είναι αδιανόητο να έχεις παρόμοιο FFB στην απόλυτη ευθεία με λάστιχο σλικ και λάστιχο δρόμου.. Το ένα θα σε τραβάει συνέχεια δεξιά αριστερα, το άλλο σχεδόν καθόλου... Αυτά... Ελπίζω να είναι κατανοητά...
  11. rapid_fast

    Greek Gatherings Server 2018

    Δώσε χρόνο να το δώ με τον @panosdimp... Απουσιάζει αυτές τις μέρες και δεν θυμάμαι πότε επιστρέφει ακριβώς.. Ναι σε όλα απο εμένα..
  12. rapid_fast

    rFactor 2

    Επεσα θύμα του update του LAB και θα στα ξαναγράψω.. Εχεις δίκιο στο 100%.. Είναι το ίδιο που φώναζα στο AC όταν είχα μπροστά μου το θοδωρή, που πήγαινε ντρίφτ, εγώ τραίνο, αυτός έκανε χρόνο και δεν χαλούσε λάστιχα (εβγαζε αγώνα), εγώ δεν έκανα χρόνο, και στους τελευταίους 3-4 γύρους δεν μπορούσα να κρατήσω το αμάξι μέσα.. άσχετος οδηγός γαρ που έτρωγα τα ελαστικά.. Δεν δοκίμασα το αυτοκίνητο, θα το κατεβάσω μετά τις άδειες να το δοκιμάσω... Η συγκεκριμένη πίστα, με τη χάραξη που έχει τώρα, ευνοεί τα αυτοκίνητα με μηδέν αεροδυναμική, μόνο μηχανική πρόσφυση είναι αρκετή... Το ίδιο ισχύει και στο ασσέτο στη συγκεκριμένη πίστα.. Το βίντεο είναι εξωπραγματικά υπέροχο.. σαν αναφορές μου πάντα έχω δύο πράγματα.. 1) τον Ayrton Senna που πήγαινε συνέχεια γλυστρώντας 2) την τηλεμετρική μακλάρεν που πήγαινε συνέχεια στο τέλειο, και γλυστρούσε ιδανικά στο 10%.. (Μάντεψε, ο Σέννα ήταν πιο γρήγορος..) Το χότλαπ που έβαλες, είναι μεγάλο σχολείο, τα κάνει όλα υπέροχα... Το αν είναι σωστό ή όχι, θα στο πώ όταν κατεβάσω και οδηγήσω.. Μου φαίνεται λάθος αν φοράει σλίκς πάντως.. Οχι λάθος, τραγικό.. Αν φοράει λάστιχα δρόμου είναι πολύ οκ.. αν είναι σλίκς είναι πολύ οχι οκ..
  13. rapid_fast

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Θα υπάρχει μετά τον Αύγουστο που όλα τα τιμόνια θα έχουν επιστρέψει απο τις διακοπές....
  14. rapid_fast

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Την επόμενη φορά, πλασαρίσου εκεί που σου δείχνω, για να μην αφήνεις περιθώρια απορίας για το ποιός φταίει... Κια τη στροφή θα πάρεις με καλύτερη γωνία, και τον άλλο τον έχεις αδειάσει απο τη στροφή.. https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlMHV4ZjR0YkdjenM/view?usp=sharing
  15. rapid_fast

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Φταίς 100%... και μη το ρωτάς καν.. έκανες κακό φρενάρισμα, με αποτέλεσμα (τον βλέπεις πεντακάθαρα) να σε προσπερνάει, και να σου παίρνει τη στροφή καθαρά.. Απο εκεί και πέρα, δεν κάνεις κάν προσπάθεια να πάρεις τη στροφή σωστά.. πας ευθεία επειδή σε τίναξε το σικέην.. Αλλά τι δουλειά έχεις πάνω στο σικέην? η στροφή χωράει 2 αυτοκίνητα που πλασάρονται διπλα δίπλα, το έχουμε κάνει δεκάδες φορές.. μόνζα είναι, εύκολη στροφή... Αν δεν ήταν ο πράσινος, θα έπεφτες πάνω στον κόκκινο, ο οποίος επειδή αντίστοιχα είχε πλήρη ορατότητα ήρθε ανοικτά για να σου δώσει χώρο και να σε αποφύγει.. (αυτός δείχνει άλλωστε και το πόσο εύκολα χωράνε 2 αυτοκίνητα εκεί..) Αφού τον βρήκες πίσω, νομίζω κάνει δεδομένο το οτι έπρεπε να τον περιμένεις.. Αν δεν σε πέταγε πάντως το σικέην κατά 99,9% δεν θα ακουμπούσατε. Την στροφή πάντως την είχες χάσει και απο τους 2 εκεί που ήσουν...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.