Οι άνθρωποι είναι απίστευτοι! Η απάντηση του υπεύθυνου που επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά: "Έχουμε παρόμοιες κάρτες γραφικών αλλά είναι καινούριες, δεν μπορούμε να τις δώσουμε για την αντικατάσταση της δικής σας" Όταν ξαναζήτησα τα χρήματά μου πίσω και αφού του διάβασα τα σχετικά άρθρα του ΑΚ: "Αν νομίζετε ότι αυτό είναι το δικαίωμά σας, μπορείτε ευχαρίστως να δράσετε αναλόγως. Δεν κάνουμε κάτι παράνομο." "Αν μπορείτε να αποδείξετε ότι η κάρτα έχει όντως πρόβλημα, μιλήστε με το δικηγόρο σας"--- Hmm... η κάρτα η οποία "είναι" στο εξωτερικό με RMA... hmmm.... να αποδείξω... Όταν τον ρώτησα αν αυτό είναι το πρόσωπο που θέλουν να δείχουν και αν πιστεύει πως εγώ ή οποιοσδήποτε από το κοντινό μου περιβάλλον θα ξαναπαραγγείλει από αυτούς: "Εμείς κάνουμε ό,τι καλύτερο, η πλαίσιο computers είναι η καλύτερη στο τομέα της στην Ελλάδα" Δεν θα πω αυτά που σκέφτομαι για την πλαίσιο Computers αυτή τη στιγμή γιατί δεν νομίζω πως θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κόσμιες εκφράσεις. Ουσιαστικά αυτό που μου λένε είναι "Κάτσε και περίμενε, αλλιώς τράβα μας μήνυση, που και πάλι θα περιμένεις γιατί πρέπει να αποδείξεις ότι η κάρτα σου ήταν χαλασμένη - άρα πρώτα να επιστρέψει"