Καλησπέρα σας ονομάζομαι Πολύδωρος Στολτίδης και είμαι κάτοικος Ελλάδος και περιοχής Πανοράματος, Θεσσαλονίκης. Στις 23/11/2015 είχα πάει από Κατάστημα Γερμανός στην Χαριλάου/Θεσσαλονίκης όπου και παρέδωσα την ελαττωματική μου κονσόλα PlayStation 4. Στις 24/11/2015 έλαβα έναν κωδικο RJ04536253 όπου μπορούσα να παρακολουθώ την επιδιόρθωση της συσκευής μου. Παράλληλα επειδή με είχε φάει η περιέργια κάλεσα στην Sony Hellas και άνοιξα έναν αριθμό αναφοράς: 13542125 Για το πρόβλημα μου. Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι οι κονσόλες πηγαίνουν στο εξουσιοδοτημένο τους Service cometron.gr και γίνεται αντικατάσταση με καινούργια. Και τους ρώτησα δηλαδή δεν υπάρχει κάποια επισκευή και μου λένε ότι έχουμε εντολές από την Sony.com να μην επεμβαίνουμε σε καμία κονσόλα και να τις κάνουμε αντικατάσταση αν το πρόβλμα οφείλετε σε υπαιτιότητα της. Όλα καλά όλα ωραία το πρόβλημα μας ήταν ο Γερμανός. Στις 29/11/2015 ξανά έλαβα από τον Γερμανό ένα μήνυμα το οποίο έλεγε ότι η διαδικασία ελέγχο της συσκευής σας θα ολοκληρωθεί σύντομα. Στις 2/12/2015 λαμβάνω ένα μήνυμα όπου μου αναφέρει ότι η κονσόλα μου έχει ολοκληρώσει τον έλεγχο και σύντομα θα υπάρξει μήνυμα για την παραλαβή. Στις 3/12/2015 και ενώ είμαι φορτισμένος καλώ στην Sony, όπου μου αναφέρει ότι δεν κάνουν αντικατάσταση κονσόλας με καινούργια, αλλά με επισκευασμένη. Το οποίο το ρώτησα γιατί στο community του PlayStation μου το ανέφερε κάποιος. http://community.eu.playstation.com/t5/PS4/%CE%91%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%93%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82/m-p/23840288 Δεν ξέρω τι θα κάνετε, αλλά θα μου στείλετε καινούργια κονσόλα σφραγισμένη του κουτιού και όχι ξεφτιλίκια. Τέλος να σας ενημερώσω ότι έχει γίνει αναφορά για τον Γερμανό και στο 1520 Γραμμή Υποστήριξης Καταναλωτή και τώρα θα γραφτεί και για την Sony Hellas.