-
Posts
325 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
About g.shock
- Γενέθλια 13/01/1976
Πληροφορίες Προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
g.shock's Achievements
Newbie (1/14)
-
Μιλάμε για ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!! Ας δούμε τι θα γίνει και με την καταγγελία που τους έκανες ....και εκεί θα φανεί εάν αυτά που αναφέρουν ισχύουν. Εγώ πάντως φίλε μου στην θέση σου θα τους έκραζα όπου έβρισκα (όπως και αυτό κάνω βλέπε skroutz-forums) και θα απέτρεπα την αγορά σε όποιον με ρωτούσε για προϊόντα της LG...τουλάχιστον για τα προϊόντα TV.
-
Κανε την καταγγελία και άφησε να τα βρουν με το υπουργείο...το πολύ - πολύ να φάνε στο τέλος κανένα πρόστιμο 5.000€-7.000€ και να ηρεμήσουν. Πάντως ρε παιδιά για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, δεν μπορώ να δεχτώ σε καμία περίπτωση μια εταιρία ( η οποία δεν αντιπροσωπεύεται απο κάποιον Έλληνα Κυρ Μήτσο αλλά απο μία πολυεθνική ) να κάνει όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια και να προσπαθεί με μαλακοδέστατους τρόπους να σε πείσει οτι ο γάιδαρος πετάει.... ε όχι ρε φίλε ...δεν πετάει, πως να το κάνουμε ? Εκτός και εάν τελικά έχουν παράγει ένα τόσο άχρηστο προϊών (IPS PANEL) το οποίο δεν μπορούν να το μαζέψουν απο την αγορά (ο λόγος είναι διότι θα χάσουν πάρα πολλά χρήματα ) και όταν παρουσιάζετε κάποιο πρόβλημα να προσπαθούν να το ρίξουν στον καταναλωτή.
-
Εαν μέσα στην επίσημη σελίδα της η LG υποστηρίζει οτι έχει 0 pixel εγγύηση η έστω και 2 και εσύ έχεις 3-4 τότε καλό θα είναι να το έχεις ως αποδεικτικό καθώς και την επίσημη διάγνωση απο το service της LG.... και όταν έρθει η ώρα να τους πάρεις τα σώβρακα.
-
Φίλε μου ένα θα σου πω .... τους κάνεις καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.efpolis.gr/ Ήδη τους έχω κάνει και εγώ μια καταγγελία για μια 55 ub950v και περιμένω απάντηση. Δυστυχώς έχουμε μπλέξει με απατεώνες οι οποίοι νομίζουν οτι βρίσκονται στα βάθη της Ανατολής και απευθύνονται στους Μάο-Μάο. Ελπίζω (και εύχομαι) να μπορέσει η Γ.Γ.Κ. να τους κόψει τον κώλο και να μάθουν να σέβονται τον Έλληνα καταναλωτή όπως σέβονται και φοβούνται τον Ευρωπαίο.
-
Unigine Valley results
g.shock απάντησε στο θέμα του Trexx topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
-
cinebech 11.5 scores
g.shock απάντησε στο θέμα του aoratoss topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
-
Cinebench R15
g.shock απάντησε στο θέμα του ultraex2005 topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
-
Συζήτησα σήμερα με τον δικό μου και μου είπε οτι για τον ίδιο λόγο που σκέφτηκα εγώ να αγοράσω το συγκεκριμένο μοντέλο (follow me) αγόρασε το δικό του. Όταν του ανάφερα το θέμα των ανταλλακτικών μου είπε οτι ο κολλητός του που έχει αγοράσει την ίδια μάρκα πριν απο 6 χρόνια, σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις που είχε πρόβλημα ( μια φορά έσπασε το χειριστήριο του και άλλες 2 κάηκε η πλακέτα απο κεραυνό ) η αντιπροσωπεία τον κάλυψε χωρίς να πληρώσει φράγκο !!! Και να φανταστείς οτι καμία εταιρία δεν καλύπτει την εγγύηση λόγο υπέρτασης κεραυνού όπως και καμία δεν σου στέλνει χειριστήριο, επειδή έκανες την μ@λ@κία να το ρίξεις απο το τραπέζι και να το χαλάσεις, χωρίς χρέωση. Επίσης σε αυτά τα 6 χρόνια του είπε οτι ζήτημα να το έκανε service 2 φορές και αυτές ήταν τότε που ήρθε ο τεχνικός να αλλάξει την πλακέτα. Εμένα προσωπικά με καλύπτουν όλα αυτά και φυσικά δεν θα μπώ στην διαδικασία (ξανά) να χρυσοπληρώσω κάποια μάρκα επειδή είναι επώνυμη ....άσε...τα είδαμε και τα επώνυμα πόσο καλά είναι.
-
Το έχει αγοράσει κάποιος συγγενής μου και έχω μείνει άφωνος με το πως δουλεύει το συγκεκριμένο μηχάνημα...οπότε και έψαξα να μάθω για να το αγοράσω και εγώ. Το βασικότερο απ όλα είναι οτι το κλιματιστικό έχει μια λειτουργία που ονομάζετε follow me που είναι όλα τα λεφτά. Με το που ενεργοποιείς την συγκεκριμένη λειτουργία ένας θερμοστάτης στο χειριστήριο αρχίζει και "διαβάζει" την θερμοκρασία που βρίσκετε το χειριστήριο και στέλνει εντολή στην εσωτερική μονάδα να παράγει τόση ψύξη/θέρμανση όσο πραγματικά χρειάζεσαι εσύ. Εννοείτε οτι είναι Α+++, έχει ιονιστή, φίλτρα, κλπ κλπ.. Επίσης ενημερώθηκα απο ένα κατάστημα που ρώτησα οτι απο αρχές Νοεμβρίου θα έρθει η νέα γενιά με δυνατότητα λειτουργίας μέσω wi-fi ( να μπορείς να το ελέγξεις και εκτός σπιτιού μέσω smartphone) Smart Κλιματιστικά με WiFi από την Inventor | Κλιματιστικά - Air Condition | Inventor.ac :P:P Η εγγύηση του δεν είναι όπως αναφέρει ο φίλος GriGas αλλά είναι όπως όλες οι εγγυήσεις στην ελληνική αγορά...η μόνη διαφορά του είναι αντι για 2 χρόνια που δίνουν οι υπόλοιπες εταιρίες σε αυτό έχεις 10 χρόνια (!!!) και δωρεάν ανταλλακτικό για ότι συμβεί σε αυτά τα 10 χρόνια... Μετά απο όλα αυτά νομίζω οτι αξίζει με το παραπάνω !!!
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου για το θεμα του ανταλακτικου και της εγγύησης αλλα εχω την αίσθηση οτι και εσύ στην δική θέση εαν είχες αγοράσει ενα κινητο(άσχετα με την αξια του ) και μεσα σε 2 μήνες σου έβγαζε προβλημα, οπως στην δική μου περίπτωση, και το εστελνες στην αντιπροσωπεία με σκοπό να επισκευαστεί ( ενώ θα έπρεπε να αντικατασταθεί με καινούριο και θα το καταλάβεις στην συνέχεια αυτο ) και είχες μάθει οτι σου κάνανε αλλαγή την πλακέτα και όλη την οθόνη, δλδ με λίγα λόγια αλλάξανε σχεδόν όλο το τηλεφωνο εκτός απο τα καπάκια, και μετά απο 3 μήνες σου ξανά εβγαΕ προβλημα το τηλεφωνο ....δεν θα ζητούσες αντικατάσταση ???? Επειδή απο την πρώτη στιγμη δεν επικοινώνησα με το κατάστημα που έγινε η αγορα του τηλεφώνου αλλα επικοινώνησα με το service της lg αυτο θα κανω και τωρα....θα επικοινωνήσω με την lg και θα προσπαθήσω να μου το κάνουν αντικατάσταση. Αν γίνει καλός , αν δεν γίνει τοτε κακός για την ίδια την εταιρια. Θα προσπαθήσω να βρω τον καλύτερο τροπο επικοινωνίας μαζί τους για να γίνει η δουλειά μου.:devil:
-
Δεν είναι κακή ιδέα σου...μήπως θέλεις να ζητήσω και για εσένα κανένα ?
-
Είναι μαμά..δεν έχω αλλάξει κάτι.
-
Γιατί όχι ?
-
Δεν το έστειλα στο service γιατί είχε πρόβλημα το GPS αλλά διότι είχε ένα θέμα με το internet και Επίσης είχε χαραχθεί η οθόνη από το original case της LG (????):tongue: Το αποτέλεσμα ήταν να μου αλλάξουν πλακέτα και οθόνη και όλα καλά. Αυτό έχει συμβεί τον Αύγουστο με το service...με το GPS άρχισε να μου κάνει τα χαζά του τον τελευταίο μήνα Βέβαια δεν θα ξανα δεχτώ να επισκευαστεί Για δεύτερη φορά. ... απαιτώ να γίνει αντικατάσταση.
-
Συνεχίζει και το κάνει. Μπα ευχαριστώ αλλά δεν θέλω μπώ σε αυτή την διαδικασία. Δεν έχω κάνει τίποτα στο τηλέφωνο. Το θέμα είναι ρε παιδιά οτι το έστειλα άλλη μιά φορά στο service και μέσα σε 2 μήνες πρέπει να το ξαναστείλω, η ιδέα οτι θα μείνω πάλι απο τηλέφωνο μου γυρνάνε τα μυαλά.