Παιδιά έχω μια ερώτηση πολιτικής RMA: ο εξάδελφος μου αγόρασε προ 2,5 ετών σύστημα χτισμένο από το "Πλαίσιο" (μην αρχίσετε τα "καλά να πάθει" κτλ). Η κάρτα γραφικών του είχε πρόβλημα, αλλά καθώς πρακτικά δεν την χρησιμοποιούσε, άργησε να το "νοιώσει". Όταν πήγαμε την κάρτα στο Πλαίσιο μας άρχισαν της ιστορίες ότι το σύστημα έχει εγγύηση 2 ετών ώς όλο, και η κάρτα είναι εκτός εγγύησης. Στο επιχείρημα ότι η κάρτα έχει εγγύηση 3 ετών, επέμεναν πως η δική τους 2ετής εγγύηση προσπερνά αυτή του κατασκευαστή και μπορεί να χρεωθούμε. Για μένα η μετάφραση είναι "άν στο στήσουμε εμείς, τα μέρη χάνουν τμήμα της εγγυήσεως τους". Άν χάλαγαν οι μνήμες που έχουν εφ' όρου ζωής, τί θα μου έλεγαν; Φαντάζομαι τα ίδια. Με τα πολλά την κάρτα την δέχθηκαν για να την στείλουν στον κατασκευαστή, αλλά άφησαν ανοικτό το ενδεχόμενο χρέωσης μας. Καθώς ο ξάδελφος δεν πολυασχολείται, έστειλα mail στον κατασκευαστή, ενημερώνοντας τους για αυτήν την πολιτική και ρωτώντας τους άν οι τοπικοί έμποροι μπορούν να ακυρώνουν κατά βούληση την εγγύηση τους. Περιμένω απάντηση τους τώρα. Γενικά δεν είχα πρόβλημα με το RMA του Πλαισίου στο παρελθόν (1-2 περιπτώσεις τακτοποιήθηκαν σύντομα), πέραν κάποιων ιστοριών που είχα ακούσει, ότι προβληματικά κομμάτια επιστρέφουν στα ράφια. Με την σειρά μου να βάλω +1 στα σχόλια για το MSystems, αλλά και στο θέμα με την άνοδο των τιμών του.