-
Posts
962 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
About Grisos
- Γενέθλια 28/05/1985
Πληροφορίες Προφίλ
-
Περιοχή
Outer Space
-
Ενδιαφέροντα
Gaming, Reading, Swimming
-
Επάγγελμα
IT Specialist
Πρόσφατοι Επισκέπτες
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Grisos's Achievements
Newbie (1/14)
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
DX11 Gents Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη. Πιο πολύ ποστάρω για όσους γούσταραν το συσγκεκριμένο παιχίδι και το είχαν αφήσει στην μοίρα του. Να υπενθυμήσω ότι ήταν βασισμένο σε DX9. Προφανώς και γίνεται ένα bugfest λόγω της αλλαγής αλλά έχει υπάρξει σημαντική βελτίωση στο ολο feeling.
-
Για θέματα stuttering, τουλάχιστον σε NVIDIA, DDU και φρέσκια εγκατάσταση drivers. Γενικά κλασική DICE. Με κάθε patch θα φτιαξει κάτι και θα χαλάσει κάτι άλλο για να το ξαναφτιάξει στο επόμενο όπου θα χαλάσει κάτι αλλο. Live Service ftw. Παράλληλα προσθέτει περιεχόμενο μισοτελειωμένο, για την δημιουργία του οποίου έχει καταναλώσει χρόνο και πόρους, αντί να προσθέσει core mp περιεχόμενο ή να βελτιώσει τα τόσα προβλήματα που υπάρχουν. Αυτό που δεν θα καταλάβω ποτέ με αυτό το studio, είναι το γεγονός ότι, ενώ έχει ταλαντούχους σχεδιαστές και κόσμο που αγαπάει τη σειρά, είναι ο τρόπος που παίρνωνται κάποιες αποφάσεις. Δλδ σχεδιάζουν στο whiteboard κάποιου meeting room κάτι όμορφο και πρωτοποριακό και μετά το χάος. Λές και οι devs όσο και το QA team αποτελείται απο φητητές που κάνουν εγαστήριο. Τέλος, κακία, είμαι σίγουρος ότι όσοι από τους devs παίζουν το game θα επιλέγουν assault. ?
-
Είναι τραγικό επειδή είναι click to win χωρίς να αφήνει περιθώρια αντίδρασης στον άλλον. Τουλάχιστον 70% damage αντί για 100% και να μη συνδυάζεται με piat/panzerfaust. Στο τέλος στον assault θα δώσουν την επιλογη για δεύτερο primary αντί για secondary. Αυτά!
-
Το λοιπόν: Το παιχνίδι για άλλη μια φορά βγήκε γεμάτο bugs πολλά απο τα οποία πάνε παρέα με την Frostbyte Engine και τα οποια προφανώς τα διορθώνουν per game καθε φορα αντι να σκαλίσου τον αρχικό κώδικα της μηχανής. Το ίδιο συμβαινει και με το netcode. Κάθε φορά προσαρμογή στα assets του κάθε bf. Για τους veterans, BF3 BF4 πιο πολύ, είναι ανεμενόμενα. Προσωπικα δεν με πειράξανε καθώς τα χω φάει στην μάπα παρέα με πολλούς από δω μέσα. Αυτό που με ενόχλησε ωστόσο είναι το optimization. Είναι τραγικό. Ευτυχώς που στα low το παιχνίδι εντυπωσιάζει και παίζει σχετικά καλά αλλά με Future Frame rendering ανοιχτο. Από κει και πέρα, για μένα τουλάχιστον, η κατεύθυνση που επέλεξαν στο gunplay και στο TTK, το πρώτο, ήταν αποκάλυψη. Να πω εδώ ότι μετά από ~64 ώρες έχω ασχοληθεί πιο πολύ με Scout και Medic. Οπότε ή άποψη μου: - Ο Scout εκεί που στο bf1 ήταν ο easy money όλων των περιστάσων εδώ θέλει περισσόρο skill στα μακρυνά, ενώ στα κοντινά θέλει πιο πολύ μυαλό και μόνο κεφάλια. Προσωπικά μου άρεσε αυτή η αλλαγή, όσο και να τσίνησα με την αρχική αλλαγή του damage, στην πρώτη alpha έιχαν περισσότερο body damage, καθώς έχει περισσότερο ενδιαφέρον. - Στον medic ενώ βελτιώσαν πολλά mechanics που τον αφορούν άμεσα, δυστυχώς αποφάσισαν να του δώσουν νεροπίστολα. Τουλάχιστον θα έπρεπε ένα καλός medic να νικάει πάντα σε αποστάσεις 10-15 μέτρων πράγμα που συμβαίνει μόνο όταν το άλλον τον έχεις πλάτη. Κατεμέ θα έπρεπε όλα τα SMGs να έχουν το damage model του BF3 που Noshahr Canals TDM έκανες πάρτυ. Από την άλλη και αυτό που έβλεπες στο BF1 ήταν OP με τους medic να κάνουν counter sniping. Είναι στο χέρι τους να βρουν μοα μέση λύση. -Assault λίγο που έχω παίξει είναι o all arounder και αγαπημενος όλων. -Ο support μια από τα ίδια. Το παιχνίδι στη φάση που βρίσκεται θέλει (πολλά live service γαρ): - Πλάνο για περιεχόμενο. - Netcode optimization. - Graphical optimization. - Weapon balancing: - - SMGs buf χθες + new gun type to Medics - - recoil buf σε ορισμένα όπλα του Assault Τέλος πολύ εντυπωσιακό το γεγονός της επικοινωνίας των devs με το communty. Αυτά. Καλές Γιορτές σε όλο τον κόσμο.
-
-
https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/9vte98/future_frame_rendering_an_explanation/ Ένα πολυ χρήσιμο post για πολύ διάβασμα που αφορά το πολυπόθητο Future Frame Rendering. Πέρα από το κουμπί στο UI υπάρχει και σχετική εντολή η οποία είναι η renderdevice.renderaheadlimit. Οι τιμές πού έχει νόημα να δώσει κανείς, πάντα συμφωνα με το post, είναι οι εξής: 1 που είναι ίδιο με την επιλογή κλειστή απο το UI. 2 που είναι μια τιμή ενδιάμεση που μπορεί να μπει μόνο μέσω της εντολής -1 ή 3 που είναι ίδια με την επιλογή ανοιχτή από το UI (και η default των windows) Οι αριθμοί 1-3 αντιπροσωπεύουν και τα frames που λέμε στη CPU να κάνει pre-render. Οι επιλογές 2 και 3 αυξάνουν το utilization CPU και GPU, οπότε ανεβάζοντας και το framerate, αλλά έχουν σαν πιθανή συνέπεια την δημιουργία input lag. Εκεί που ουσιαστικά καταλήγει είναι ότι το αποτέλεσμα από setup σε setup θα διαφέρει οπότε χρειάζονται test runs ώστε να βγει συμπέρασμα αν τα παραπάνω frames+ καλύτερο frametime αξίζουν το όποιο Input lag. Προσωπικά περιμένω τις 20/11 να το τεστάρω στο σύστημα της υπογραφής.
-
Για το kit btw δεν χρειάζεται καν απόδειξη. Ανοίγεις ticket στην cryorig με φωτογραφία από mobo,cpu και cryorig. Να φανταστείς για την Cryorig Α80 χωρίς να έχω πάρει τα δικά μου απλά ανέβασα φωτό με parts φίλου. (edit: και παραδόξως έκανε καμιά βδομάδα να έρθει) Όσο για θερμοκρασίες στο μηχάνημα της υπογραφής με το τερατάκι Α80 @ 4.2 all cores με custom curve απο BIOS στο BF1 σπάνια θα δω πάνω από 68 C. Βέβαια δεν στριμάρω οπότε δεν ξέρω πόσο επηρεάζει.
-
x86_64 bug (X86_BUG_CPU_INSECURE)
Grisos απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα Intel Platform
Κάπως έτσι αλλά βάσει των όσων μετρήσεων έχουν γίνει μέχρι στιγμής, ο gamer χρήστης δεν χρειάζεται να ανησυχεί για επιδόσεις καθώς το -3% δεν αλλάζει πολύ την ήδη πολύ καλή εικόνα του 8700k. O content creator και multieverything χρήστης έχει λόγο να ανησυχεί περισσότερο. Ειδικά αν έχει προηγούμενης γενιάς επεξεργαστή. -
x86_64 bug (X86_BUG_CPU_INSECURE)
Grisos απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα Intel Platform
Αφορά μόνο ASUS προ το παρόν διότι οι υπόλοιποι δεν έχουν βγάλει ακόμα BIOS Update. -
x86_64 bug (X86_BUG_CPU_INSECURE)
Grisos απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα Intel Platform
-
Lag is real! Εδώ και μια βδομάδα είναι σα να πατάς σκ@τ@ και να σταματάς να το επιβεβαιώσεις. Κατά τα άλλα τα νεα maps πανέμορφα.
- 2.878 απαντήσεις
-
- 2
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
[ RX Vega 64 & 56 Official thread ] Reviews, OC, απορίες και προβλήματα.
Grisos απάντησε στο θέμα του idonthave topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εγώ πάλι μια χαρά τη βρίσκω την Vega 56. Ξέρω οτι θα οριμάσει καλύτερα και δε θα την παρατήσει η AMD, κρίνοντας από την 7970 που για 3 χρονακια όλο και κάτι έδινε και από την 970 που χω τώρα που με κάθε driver που βγαίνει πατώνει. Επίσης για όποιον θέλει 144Ηz Gaming με γραφικά που να μη θυμίζουν 90s, κακά τα ψέματα θα αργήσει να ενδιαφερθεί για ανάλυση άνω των 1080p. Αυτά. Καλό 15 Άυγουστο και Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες. -
Ισχύει. Αρχικά και γω που είχα 8GB στο 40 λεπτο, οπότε μιλάμε στα μέσα του δεύτερου σερί round, είχε τρελά κολλήματα. Αρχικά νόμιζα ότι έφταιγε ο μηχανικός οπότε το έβαλα σε SSD αλλά έκανε τα ίδια. Τελικά κούμπωσα 16 GB για να νιώσει.
- 2.878 απαντήσεις
-
- 1
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Διέρρευσαν τα μοντέλα, τα κύρια χαρακτηριστικά και οι τιμές των νέων AMD Ryzen
Το μέλος Grisos σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
- 37 comments