Αγόρασα ένα πληκτρολόγιο Logitech G15 (την καινούργια έκδοση) απο το κατάστημα στην Πάτρα. Στο κατάστημα είχαν δύο τεμάχια και ο γκαντέμης διάλεξα αυτό που ήταν χαλασμένο (δεν λειτουργούσαν 2 κουμπιά της οθόνης). Την άλλη μέρα το πάω πίσω. Ο τεχνικός μου είπε να το αφήσω αλλά επειδή μένω 50 χιλιόμετρα μακριά του λέω πως δεν γίνεται και πως πρέπει να το δεί τώρα. Περίμενα καμμια ώρα να τελειώσει τις δουλειές του, του δείχνω τι δεν λειτουργεί σωστά, πέρνει το άλλο πληκτρολόγιο και το ανοίγει, το ελέγχουμε ότι είναι μια χαρά, κόβει το πιστωτικό πέρνω το πληκτρολόγιο που είναι οκ και όλα καλά. Δεν ξέρω αν δεν έμενα εκεί και δεν του έδειχνα τι ήταν λάθος αν θα το έβρισκε. Ο τεχνικός πάντως με εξυπηρέτησε και ας ήταν πνιγμένος (μόνος του να αντιμετωπίζει όλους τους πελάτες που αυτό είναι απαράδεκτο. Ας πληρώσουν και κανένα άλλο μισθό).