-
Posts
1.464 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by KostasNK
-
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Μου θύμισαν την λύση στο thread για την 7970. Όλα ΟΚ! Δεν με καλύπτει γιατί δεν δείχνει temps-voltages-fan speeds-core frequency-ram frequency-ram usage στην οθόνη του G15 πληκτρολογίου μου, ενώ το afterburner το κάνει... -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Μπορείτε να μου θυμίσετε πως βλέπουμε τις πραγματικές τάσεις που έχει πάνω στη gpu core στο afterburner και όχι το target voltage; Ξέρετε αυτές που έχουν τις διακυμάνσεις ανάλογα τον φόρτο, όχι το σταθερό νούμερο του forced voltage. Το είχα κάνει στα 7 και θέλω να το κάνω και στα 8 τώρα, αλλά δεν το θυμάμαι... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
KostasNK απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Κανένα link να το κατεβάσουμε έχεις; Edit: Άκυρο το βρήκα...- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Τώρα πήγε το μυαλό μου στο cold bug που είχε και η δικιά μου 5970(πουλήθηκε προπέρσι). Όταν ήταν κάτω από 40 βαθμούς έκανε κουλά και κόλλαγε το σύστημα. Δεν θυμάμαι αν πέταγε και blue screen... Το ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά δοκίμασε με την δικιά της ψήκτρα και ανεμιστήρα και βάλτην να παίζει πάνω από 40 σε games και benches για λίγο, να δεις αν διορθώνει το πρόβλημα... Κάνε ένα profile στο afterburner να παίζει συνέχεια πάνω από 40 και σε idle... -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Σου βγάζει και εσένα το ίδιο μήνυμα το sfc /scannow; Πέρασα χθες τα 8 pro 64bit σε SSD και τους 13.1 whql αλλά δεν έτρεξα το sfc /scannow ίσα που πρόλαβα να βάλω το λειτουργικό και τους drivers. Άσε που δεν έβρισκα που είναι το command prompt! -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Τί bios έχεις στο motherboard; Υποστηρίζεται σωστά ο 980X από το ΒIOS που έχεις τώρα επάνω; Έχεις καμιά άλλη κάρτα να δοκιμάσεις αν στο κάνει και με την άλλη; Από θερμοκρασίες η κάρτα τί λέει; Σε τί ταχύτητες την είχες και πόσα χρόνια και κατά την χρήση μέχρι τι temps βλέπεις; Τι χρήση κάνεις; Στα benches βγάζεις λογικά scores για 5970; Λογικά κάτι παίζει με την κάρτα από άποψη hardware ή λόγω θερμοκρασιών κολλάει. Της κάνεις κανένα καθάρισμα από τη σκόνη; Το ανεμηστηράκι της δουλεύει σωστά, τί rpms βλέπεις; -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Έκανες καμία αλλαγή στο hardware; Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Αφού πέρασα τους 13.1 χθες το sfc/ scannow μου έβγαλε ότι έχει κάποια errors που δεν μπορεί να φτιάξει. Αυτά έιναι τα παρακάτω 6 (τα αρίθμησα εγώ): Beginning Verify and Repair transaction 1) Cannot verify component files for atiilhag.inf-LanguagePack, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture = [l:10{5}]"el-GR", VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (FALSE) 2) Cannot verify component files for atiilhag.inf-LanguagePack, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture = [l:10{5}]"en-US", VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (FALSE) 3)Cannot verify component files for atiilhag.inf.Resources, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture = [l:10{5}]"el-GR", VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (FALSE) 4)Cannot verify component files for atiilhag.inf.Resources, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture = [l:10{5}]"en-US", VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (FALSE) 5)Cannot verify component files for atiilhag.inf, Version = 6.1.7601.17514, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type = [l:24{12}]"driverUpdate", TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (FALSE) 6)Cannot verify component files for atiriol6.inf, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type = [l:24{12}]"driverUpdate", TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (FALSE) Verify complete Το έχει και κανένας άλλος αυτό το θέμα; Atiman τι είναι αυτά τα .inf; Μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στη λειτουργία των windows; Μπορεί να διορθωθεί; Σε όλα λέει: manifest is damaged (FALSE) -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Δηλαδή τώρα που σκέφτομαι να περάσω 8 θα έχω αυτό το θέμα; Δεν μπορεί να διορθωθεί μέσω drivers; Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Τους δοκίμασες τους 13.1; Για crossfire τί λένε; Αξίζει να τους περάσω; -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
KostasNK απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Ούτε και εγώ...- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
KostasNK απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Τι ακριβώς αλλάζεις με αυτές τις εντολές; Τα έκανε κανένας άλλος; Είδατε βελτίωση;- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
KostasNK απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Μόλις μου κατέβασε ένα μικρό update της τάξης των 30ΜΒ. Τι ακριβώς έκανε αυτό;- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
KostasNK απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Την πέρασα και εγώ αλλά δεν βλέπω καμία διαφορά... [MENTION=14072]Alexopus6[/MENTION] Πώς πέρασες σε fastpath; Εσύ το ζήτησες; -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
KostasNK απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Αφού το πέρασες πρέπει να κάνεις πάλι όλες τις ρυθμίσεις από την αρχή; -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Πολύ ησυχία ρε παιδιά... Κανένας καινούργιος driver; Ο 12.12 πότε θα παρουσιαστεί; -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
KostasNK απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Και εμένα οι καινούργιες πίστες μου φαίνονται πιο όμορφες στα γραφικά και πιο ωραίες χρωματικά. Μάλλον κάτι έχεις κάνει στα settings και σου... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
KostasNK απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Με κάλεσαν τελικά την Παρασκευή και μου είπαν ότι δεν γίνεται κατι καλύτερο από αυτό που συγχρονίζω τώρα. Μήπως θέλησαν απλώς να με ξεφορτωθούν; Βλέπω άλλοι με τα ίδια attenuation πιάνουν τα 30 εγώ με το ζόρι 22...:banghead: Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
KostasNK απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Έπαιξα και εγώ χθες αργά (έπρεπε να βγω νωρίτερα) μισοκοιμισμένος - 12.30 με 1.30 - 3,5 ματσάκια scavenger και στις 4 καινούργιες πίστες. Πολύ ωραία maps. Κέρδισε η ομάδα που είχα επιλέξει στα 3 πρώτα και μου έβγαλε ότι κέρδισα το xbow. Στην τέταρτη πίστα πήγα να χρησιμοποιήσω το xbow αλλά δεν πρόλαβα ούτε ένα βέλος να ρίξω. Ήμουν πολύ χάλια(κοιμόμουν πιο πολύ παρά έπαιζα) και το έκλεισα. Πάντως όσα είδα στις 3 πρώτες πίστες ήταν πολύ ωραία... Και το scavenger ενδιαφέρον. Θα υποχρεωθώ να χρησιμοποιήσω handguns που δεν χρησιμοποιούσα σχεδόν ποτέ εώς τώρα...- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
KostasNK απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Πόσες μέρες κάνανε να έρθουν; Εγώ επειδή πιάνω 22 με 23 down και 3 up δήλωσα βλάβη την περασμένη Πέμπτη και ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση... Λέω να ξανακαλέσω τώρα... Κάλεσα και μου είπε η κυρία ότι με κάλεσαν για ενημέρωση την επόμενη δηλαδή την Παρασκευή, αλλά δυστυχώς δεν είχα καμία κλήση. Τώρα λέει το σημείωσε και θα με καλέσουν να μου πουν πότε θα περάσουν από το σπίτι... -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
KostasNK απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Θα κατέβει ποτέ αυτό το update ή μας δουλεύουν στην dice; Κάνω αποσύνδεση και ξανά σύνδεση και μετά έλεγχο για ενημερώσεις και μου λέει είναι ήδη ενημερωμένο! :hang3: Προσθήκη: Ξεκίνησε μόλις να κατεβάζει...- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
KostasNK απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Δηλαδή αν κάποιος έχει down attenuation 20db και 10db και βάλει vdsl 30 θα δει 20mbps και όταν βάλει 50 θα δει 40mbps; -
The ATi Catalyst Driver thread.
KostasNK απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Improves Far Cry 3 performance for single GPU configurations with AA enabled Πού είναι το crossfire; Οεο; Μου φαίνεται μας έχουν ξεχάσει εμάς με το cf... Λέω να πάω προς Nvidia μεριά, όταν βγει η 780... -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
KostasNK απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Αν σε νοιάζει το upload τότε αξίζει να βάλεις από τώρα... -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
KostasNK απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Να 'σαι καλά! Με έκανες και γέλασα! Έλα μου ντε, ήταν πολύ επιστήμονας ο τεχνικός και δεν μπορούσε να το πει τόσο απλά! LOL!!!
