Jump to content

Arxagelos

Premium Members
  • Posts

    2.879
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Μή ορισμένο

Arxagelos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Arxagelos

    Πιστωτικη καρτα

    Δεν δουλεύει έτσι η πιστωτική, το ποσό δεσμεύεται ολόκληρο ασχέτως αν εσύ το έβαλες σε 100 δόσεις. Εφόσον έχεις 300€ όριο και έκανες αγορά τα 189€ το νέο σου υπόλοιπο είναι 300-189=111€ Δηλαδή κανονικά θα έπρεπε να σου λέει πιστωτικό υπόλοιπο για αγορές 111€ και όχι 171€, μάλλον έγινε λάθος από το κατάστημα και μπορεί να στο χρεώσουν ξεχωριστά το 60€ που υπολείπεται αλλά καλύτερα πάρε τηλέφωνο και δες το.
  2. Arxagelos

    Διέρρευσαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της GTX 1070 Ti

    Η 1060 6bg edition με 3gb περισσότερη ram, 128 cuda cores επιπλέον και 1 παραπάνω SMMs / SMXs σε σχέση με την έκδοση των 3gb είναι στην ουσία η 1060Ti. Ξεχάσανε να το αναφέρουν.
  3. Arxagelos

    R9 290 SAPPHIRE

    Αυτές οι κάρτες έτσι δουλεύουν οταν το φαν είναι στο auto, αμα θες να μην φτάνει σε τέτοιες θερμοκρασίες κατέβασε το sapphire trixx και ρύθμισε το φαν αλλά να ξέρεις οτι θα αρχίσει να ακούγεται περισσότερο.
  4. Arxagelos

    Skylake VS Haswell-E (6700k VS 5820k)

    Ο ασυμβίβαστος θα δώσει τα 1300 για τα 70fpsΟ ρεαλιστής θα δωσει 1000 και θα κλείσει το MS/SSAA για τα 70fps Ο συμβιβαστικός θα ρίξει και γραφικά για να έχει 70fps Ο σταρχιδιστης θα δώσει 400 για κονσόλα για 30 fps. [emoji14] Επιλογές άπειρες διαλέξεις και παίρνεις.
  5. Arxagelos

    DX12 Ashes of the Singularity benchmark

    The ‘Async Compute’ fisticuffs between AMD and Nvidia also continues to rumble on, with Hallock stepping into the ring on the matter. “NVIDIA claims "full support" for DX12, but conveniently ignores that Maxwell is utterly incapable of performing asynchronous compute without heavy reliance on slow context switching,” claims Hallock. “GCN has supported async shading since its inception, and it did so because we hoped and expected that gaming would lean into these workloads heavily. Mantle, Vulkan and DX12 all do. The consoles do (with gusto). PC games are chock full of compute-driven effects. “If memory serves, GCN has higher FLOPS/mm2 than any other architecture, and GCN is once again showing its prowess when utilized with common-sense workloads that are appropriate for the design of the architecture.” The list of games supporting DirectX 12 is still a little slim at the moment, but we'd expect plenty more to come out of the woodwork soon. Right now you can look forward to DirectX 12 patches forArma 3 and Ark: Survival Evolved, as well as out-of-the-box support for Ashes of the Singularity,Deus Ex: Mankind Divided, DayZ (Ahh, that makes me chuckle), Fable Legends, Gears of War: Ultimate Edition, Hitman, Sea of Thieves and Star Citizen.
  6. Arxagelos

    DX12 Ashes of the Singularity benchmark

    The vast majority' of DX12 games in 2015/2016 are partnering with AMD AMD's Head of Global Technical Marketing, Robert Hallock, took to Reddit, where he said: "You will find that the vast majority of DX12 titles in 2015/2016 are partnering with AMD. Mantle taught the development world how to work with a low-level API, the consoles use AMD and low-level APIs, and now those seeds are bearing fruit". http://www.tweaktown.com/news/47450/vast-majority-dx12-games-2015-2016-partnering-amd/index.html
  7. Arxagelos

    DX12 Ashes of the Singularity benchmark

    Να δω παιχνιδι directX12 που θα κανει χρηση αυτου του feature να τρέχει καλύτερα σε ps4 xbox360 παλιότερες καρτες amd του 200€ απ οτι σε nvidia titan και 980ti του 700€-1200€ και θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι. Αυτά συμβαίνουν όταν η μια εταιρεία ασχολείται και φτιάχνει low level api's και συνπαρασερνει κολοσους οπως η microsoft και ολόκληρη την βιομηχανία παιχνιδιών ενώ η άλλη ασχολείτο με τρίχες physX gameworks και οτι άλλη μπούρδα μπορεί να πατεντάρει. Φυσικά μέχρι να δούμε τι ισχύει απ ολα αυτα στην πράξη μόνο το μέλλον θα δείξει.
  8. Arxagelos

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Η amd δεν αναφέρει κάτι στους 15.6 για το witcher3, στο guru3d λένε οτι κάνει και γι αυτό. Anyway απο ενα τεστ που εκανα καμια διαφορά δεν είχε απο 15.5 σε 15.6. Μια χαρά δουλεύουν σε μένα κανένα πρόβλημα.
  9. Arxagelos

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ρε fragma γιατί τρελαίνεσαι και συ και άλλοι με την whql πιστοποίηση? αφού ξέρεις είναι κάτι σαν την πιστοποίηση ISO στις Ελληνικές εταιρείες. Να υποθέσω θα αλλάξεις και την μητρική σου σε λίγο καιρό που θα βγούν τα Windows 10 με μια που θα έχει πιστοποίηση WHQL της microsoft? για να είσαι ψυχολογικά εφησυχασμένος οτι δεν θα σου παρουσιάσει ασυμβατότητες ε?, όπως είναι και οι πράσινοι με τους τελευταίους whql της Nvidia και τον crome ένα πράγμα.
  10. Η FHD ανάλυση διπλασιάζεται σε υψος και πλάτος και απο το συνολο βγαίνει το 4k. Γι αυτο και το σωστότερο imo είναι να λέγεται οτι η 4k είναι 2 φορές η ανάλυση FHD σε υψος, 2 φορες σε πλάτος και στο σύνολο 4ς φορες. [emoji12]
  11. Εδω τα χεις γράψει ανάποδα. Είναι:- 2 φορές μεγαλύτερη σε ανάλυση απο την FHD γιατί 1920χ2=3840 1080χ2=2160. - η 4k έχει τετραπλάσια εικονοστοιχεία γιατί 1920χ1080= 2073600 και 3840χ2160= 8294400
  12. Arxagelos

    The Witcher 3:Wild Hunt

    Και φυσικα αυτα τα bugs δεν ειχαν προλάβει να τα διορθώσουν, παρα μόνο όταν είδαν την παγκόσμια κατακραυγή απο χρήστες και reviewers . Τυχαίο? δε νομίζω... Μα για πόσο μλκς περνάνε τους πελάτες τους ήθελα να ξερα, για πόσο?
  13. Arxagelos

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ειδικα οι Κέπλερ χρήστες να δεις ποσο σωστο whql software support έχουν in time ε? Μονο με τα παιχνίδια ασχολουντε τόσο καιρό παρα με τους drivers...
  14. Arxagelos

    AMD R9 3x0Χ Καθ'οδόν!

    H δική μου η μουφοreference με αυτές τις ρυθμίσεις βγάζει αυτά τα ταπεινά νουμεράκια. CPU:Intel i4770k 4.5GHz. GPU:Sapphire Ati radeon r9 290 1000/1300MHz reference. Graphics: DirectX Ver.: 11 Resolution: 1920x1080 FXAA: off MSAA: off Vsync: Off Population Density: Full Population Variety: -2 Distance Scaling: Full Video Memory: 2622/4096 MB Texture Quality: High Shader Quality: Very High Shadow Quality: Very High Reflection Quality: Very High Reflection MSAA: off Water Quality: Very High Particles Quality: High Grass Quality: High Soft Shadows: Soft Post FX: High In-Game DEOF Effects: off Anisotropic Filtering: x4 Ambient Occlusion: High Tessellation: High Advance Graphics: Long Shadows: On High Resolution Shadows: On Hi Detail Streaming While Flying: Off Extended Distance Scaling: Off Extended Shadows Distance: - Benchmark: Catalyst 15.4 beta. Frames Per Second (Higher is better) ...................Min.............Max.............. Avg Pass 0, 47.881042, 143.872879, 104.995903 Pass 1, 54.986053, 139.732147, 81.719101 Pass 2, 55.234856, 171.019119, 104.659836 Pass 3, 66.756271, 157.257339, 105.070091 Pass 4, 42.600777, 215.143707, 101.097084
  15. Arxagelos

    The Witcher 3:Wild Hunt

    I'm Done Playing Witcher 3 Until CD Projekt RED Fixes It
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.