filarhos
Premium Members-
Posts
316 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Πληροφορίες Προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Περιοχή
Αθήνα
Πρόσφατοι Επισκέπτες
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
filarhos's Achievements
Apprentice (3/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Έχω το Β6 και πήρα ζάντες από το tiguan τις πολυάκτινες και δεν χαίρομαι καθόλου...
-
Έχει το ίδιο καρέ; Ήρεμα ρωτάω... Υ.Γ. Πάντα μου άρεσαν οι συγκεκριμένες, ειδικά το κόψιμο που κάνει στην ακτίνα. Αλλά δεν θα τις επέλεγα ποτέ. Άντε να τις κρατάς καθαρές. Εδώ το ηλεκτρικό που δεν φρενάρει, κάθε 5 χιλ χλμ γεμίζει μαυρίλα τις μπροστινές που ευτυχώς είναι σχετικά κλειστές 5μπρατσες και καθαρίζουν και με ένα μαντηλάκι. Οι πίσω είναι άψογες, να είναι καλά τα ταμπούρα.
-
Εγώ μετά από αρκετά φασαριόζικα, μετά το id δεν γυρνάω πίσω... Ησύχασε το κεφάλι μου! Τόσο που παίρνω το passat 3 φορές τον μήνα, για να κινείται, και μου κάνει κακή εντύπωση η φασαρία που έρχεται από τον κινητήρα. Που το passat έχει πολύ καλή ηχομόνωση.
-
Ήταν μια από τις αρχικές σκέψεις αλλά μετά από ένα μήνα φορτίσεων στα 8Α μου έφυγε το range anxiety και πλέον απλή shuko. Σε ευχαριστώ πολύ
-
Ναι αυτά περνάνε μέσα από τους τοίχους 4άρια και 6άρια. Το 6άρι ήταν μεγάλο για να μπει στη shuko αλλά δεν θυμάμαι τι έκανε για να το συνδέσει, του πήρε ώρα...
-
για την 20άρα 3χ4 και για την 25άρα 3χ6. Κι εδώ ήμουν στο τσάκ να βάλω μονοφασικό φορτιστή αλλά τελικά αφού δεν τον χρειάζομαι δεν τον έβαλα και γλίτωσα τουλάχιστον 500-600€. Αλλά αν πάρουμε και δεύτερο ηλεκτρικό ίσως χρειαστεί, αν κιι έχω και μια απλή shuko με 16άρα ασφάλεια κοντά και στις δύο, οπότε βολεύεται στα 8 ή 12Α (με μια προέκταση 3χ2,5)...
-
40-80% είναι λίγο πάνω από 23kwh. Το αυτοκίνητο είναι id.3 με 58άρα μπαταρία Στη δουλειά φορτίσω με περίπου 8Α δηλαδή 1.75kw (μετρημένο) άρα θέλει περίπου 13 ώρες. Και το περιορίζω γιατί δεν ξέρω την εγκατάσταση και όσο χάλια και να είναι τα 8Α τα αντέχει και με διατομή 1. Στο σπίτι και στο χωριό που έχω εγκατάσταση για 20Α και 25Α, αντίστοιχα, παίζω με το όριο της shuko τα 16A δηλαδή 3,6-3,7kw περίπου 6ώρες. Ο μετασχηματιστής έχει αισθητήρα θερμοκρασία στον ακροδέκτη κι αν υπερβει το όριο το κόβει. Το αστείο είναι ότι στο χωριό δεν έχει κόψει ποτέ (σου στέλνει μήνυμα στο app ότι σταμάτησε η φόρτιση) και ούτε οι ακροδέκτες δεν ζεσταίνονται σημαντικά. Αλλά στη δουλειά έχει κόψει μερικές φορές, απλώς δεν είμαι σίγουρος ότι δεν είχαν κλείσει τον διακόπτη, και οι ακροδέκτες είναι πάντα σημαντικά πιό ζεστοί, πιάνονται. Μετασχηματιστής της tesla.
-
Κι αυτά είναι για 0-100%. Στο ηλεκτρικό μου παίζω 40-80% σταθερά από shuko (που θέλει 0-100% 25 ώρες φόρτιση) και κάνω 1500-2000χλμ τον μήνα. Στο θερμικό μου ποτέ δεν το άφηνα να πέσει στη ρεζέρβα, αμέσως το γέμιζα.
-
Από ότι είχα διαβάσει όχι... Ο αντικαταστάτης θα είναι το id.1, ηλεκτρικό... Γιατί τόσο μικρό, υπάρχει θέμα χώρου; Περίπου ίδιες διαστάσεις έχουν και τα 108, aygo, c1, i20, picanto και panda.
-
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
filarhos απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Καλημέρα, Χαρίζεται Xerox 6125 με πρόβλημα υπερθέρμανσης. Τυπώνει την μια σελίδα και μετά περιμένεις λίγο και τυπώνεις την επόμενη. Αν θυμάμαι καλά τα τόνερ έχουν ακόμα γραφίτη. Περιοχή μετρό Νομισματοκοπείο. -
2η τετράδα χειμερινά, ανάλογα και που μένεις βέβαια... Έχει και "αλυσίδες" που μπαίνουν με διαφορετικό τρόπο τις λένε τύπου αράχνη
-
Βάψιμο Ξύλου (mdf, κόντρα πλακέ, κτλ.) Οδηγός, Τεχνικές και απορίες
filarhos απάντησε στο θέμα του idonthave topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Ξεθάβω το θέμα!!! Πρόκειται να αποκτήσω ένα κομμάτι κόντρα πλακέ θαλάσσης το οποίο θέλω να το χρησιμοποιήσω για να φτιάξω ένα έπιπλο μπάνιου. Από ότι μου έχουν πει είναι άγριο στην όψη, θα μου το φέρουν από βδομάδα. Θέλω να γίνει λείο, το τρίβω με γυαλόχαρτο, και να περάσω βερνίκι που να το προστατεύει από το νερό. Από ότι έχω διαβάσει το κόντρα πλακέ θαλάσσης αντέχει και δεν φουσκώνει, άρα θεωρώ ότι είναι καλή επιλογή. Υπάρχει η πιθανότητα να θέλουμε να του αλλάξουμε και χρώμα, τώρα είναι σαν οξιά... Τι υλικά χρησιμοποιώ, βερνίκια χρώματα; Έχω σκοπό να το βάψω με πιστόλι για να γίνει όσο πιο λείο γίνεται. Ευχαριστώ πολύ! Υ.Γ. Δεν θέλω να το συναρμολογήσω με γωνιές αλλά να το κολλήσω με καβίλιες και ατλακόλ είναι σωστό αυτό (μετά θα βιδωθεί στον τοίχο για λόγους ασφαλείας αλλά και για να το στηρίζει); -
Έχω καεί από τον συγκεκριμένο, όχι από θέμα ποιότητας της βενζίνης αλλά από ποσότητα. Για την ποιότητα δεν ξέρω γιατί το τότε αυτοκίνητο καίει ότι βρει και δεν καταλαβαίνει τίποτα ακόμα και νερό να βάλεις (AR boxer) και το άλλο είναι καυστήρας πετρελαίου. Για την ποσότητα δύο περιστατικά: 1ο έβαλε στην Alfa 50 λίτρα σε τεπόζιτο με ονομαστική χωρητικότητα 51 χωρίς να έχει ανάψει λαμπάκι (5-7 λίτρα). 2ο στην ίδια εβδομάδα έχει παραγγείλει ο πατέρα μου πετρέλαιο για το σπίτι (δεν ήξερα την επωνυμία του βενζινάδικου) και ενώ αρχικά βάζει την ποσότητα που πρέπει 800λίτρα (σε βαθμονομημένο δοχείο που δείχνει με απόκλιση 10λίτρων), πριν τραβήξει τον σωλήνα έβαλε την αντλία ανάποδα και πήρε πίσω 300λίτρα. Επειδή το είδε ο πατέρας μου το είπε, έγινε χαμός (δεν πληρώνω πάρτο και φύγε), μίλησε με τον ίδιο Α. και χωρίς πολλά πολλά τελικά του έβαλε πίσω τα 300 και άλλα 50... Τότε, πάνε πάνω από 10 χρόνια, είχε δύο πρατήρια, τώρα έχει αρκετά και είναι και πρόεδρος (από κάπου βρήκε λεφτά)...
-
Πως το σκέφτομαι εγώ, ενώ επί της ουσία συμφωνώ περί παραβίασης: Αν παραβιάσεις STOP ή κόκκινο με 40χλμ και ο άλλο κινείται με άλλα 40χλμ τις περισσότερες φορές δεν σκοτώνεται κανένας. Αν όμως διπλασιάσεις την ταχύτητα ενός από τα δύο, θυμίζω ότι σε πολλούς μεγάλους δρόμους το όριο είναι 70-80χλμ/ώρα, σίγουρα κάποιος δεν θα περάσει καλά, φταίει δεν φταίει. Ομοίως αν υπάρχουν λάδια στο οδόστρωμα θα γλιστρήσουν όλοι. Όμως αυτός που κινείται με 40-70χλμ/ώρα δεν θα πάθει σοβαρή ζημιά σε σχέση με αυτόν που πηγαίνει με 70-100χλμ/ώρα. Υ.Γ. Ο λόγος που σχετικά νωρίς σταμάτησα να τρέχω, πριν τα 30. Ο λόγος που πήρα το mx5 και άνοιγα την ουρά με δευτέρα και μέγιστη ταχύτητα τα 40χλμ/ώρα.
-
Ερώτηση από περιέργεια, επιτρέπεται η κίνηση της μπουλντόζας στο οδικό δίκτυο; Κάποτε θυμάμαι είχα διαβάσει, για Ελλάδα πάντα, ότι απαγορεύεται η κίνηση μπουλντόζας και θα πρέπει να μεταφέρεται με ειδικό όχημα μεταφοράς (επικαθούμενο και τέτοια). Να πω την αλήθεια, όοοοοταν έκανα ποδήλατο, μας είχε πετύχει στην κακιά σκάλα σε ανηφόρα φορτηγό και έκοβε όλους τους βιαστικούς προστατεύοντας μας. Μετά χαιρέτησε και έφυγε! Αντί επιλόγου: Η ταχύτητα σκοτώνει. Να προσέχετε όσο περισσότερο μπορείτε, ο διπλανός οδηγός είναι πατέρας, μάνα, γιός, κόρη κ.α. κάποιου... Κι ας μας την δίνει που πάει όπως πάει. Σκοπός μας είναι να πάμε όλοι σπίτι μας. Υ.Γ. Άποψη μου, ούτε ο Σωτήρης είναι κακός οδηγός ούτε ο GoMar κακός ποδηλάτης, θεωρώ ότι συναντιόμαστε συχνά και δεν ενοχλεί ο ένας τον άλλο.