Jump to content

filarhos

Premium Members
  • Posts

    321
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Αθήνα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

filarhos's Achievements

  1. filarhos

    Καθαρισμός chipset

    Ότι λέει ο @BloodMage, δοκίμασε να βάλεις ανεμιστήρες και θεωρώ ότι όλα καλά θα πάνε. Αν τώρα δεν, μια λύση υπάρχει, νέα heatsinks είτε χάλκινα είτε αλουμινένια και ανεμιστήρα να τα χτυπάει. Αν και χωρίς πείραγμα πρώτη φορά θα ακούσω να έχει πρόβλημα θερμοκρασιών.
  2. filarhos

    Καθαρισμός chipset

    Εγώ θα απλώς θα το έκανα επίπεδο, ώστε να πιάσει η θερμοαγώγιμη πάστα στο τσιπ (αυτό που είναι σαν καθρέπτης), και στην υπόλοιπη ψύκτρα θα έβαζα κάποια ταινία π.χ. μονωτική για να μην ακουμπίσουν οι πυκνωτές. Έστι είχα κάνει σε ένα chipset που με τη δική του ενεργή ψύκτρα ανέβαζε σταθερά πάνω από 70 και έβαλα ψύκτρα για chipset με ανεμιστήρα 8 εκ επάνω και μετά ήμουν <50βαθμούς. Από θέμα θερμοκρασιών δεν θα έχεις μετά πρόβλημα.
  3. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Δεν κινηθήκαμε μόνο σε αυτές τις χώρες, αλλά πήγαμε μέχρι την Ελβετία και Αυστρία. Στο επόμενο ταξίδι ζήτησα μια κατηγορία επάνω να μπορεί να κινείται άνετα. Είναι και πως θα μάθεις. Σε άλλο οδηγό μπορεί να του φαινόταν μια χαρά. Ο αδερφός μου είχε ακόμα μεγάλυτερο "πρόβλημα" αφού τα τελυταία αυτοκίνητα του ήταν από 2.0 turbo και πάνω πετρέλαια..
  4. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Εκτός από την εθνική με τις μεγάλες καμπές, έχουν ανηφόρες στους επαρχιακούς δρόμους και αναγκαστικά μένουν πίσω σου και περιμένουν. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι και για την εποχή του ασφαλές και οικονομικό! Μεγειές!!!
  5. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Η αλήθεια είναι ότι το είχα σαν νοικιασμένο (Λουξεμβούργο και τις γύρω χώρες) και είχα δημιουργήσει κίνηση. Σε κάθε ανηφόρα έπρεπε να κατεβάσω και μια και δύο σχέσεις για να μην κόψω τους πίσω. Αλλά κατανάλωση <5λ/100χλμ, σχεδόν η ίδια με το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο με τον 1,248 της FIAT, χωρίς την δύναμη βέβαια.
  6. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Έχω το Β6 και πήρα ζάντες από το tiguan τις πολυάκτινες και δεν χαίρομαι καθόλου...
  7. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Έχει το ίδιο καρέ; Ήρεμα ρωτάω... Υ.Γ. Πάντα μου άρεσαν οι συγκεκριμένες, ειδικά το κόψιμο που κάνει στην ακτίνα. Αλλά δεν θα τις επέλεγα ποτέ. Άντε να τις κρατάς καθαρές. Εδώ το ηλεκτρικό που δεν φρενάρει, κάθε 5 χιλ χλμ γεμίζει μαυρίλα τις μπροστινές που ευτυχώς είναι σχετικά κλειστές 5μπρατσες και καθαρίζουν και με ένα μαντηλάκι. Οι πίσω είναι άψογες, να είναι καλά τα ταμπούρα.
  8. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Εγώ μετά από αρκετά φασαριόζικα, μετά το id δεν γυρνάω πίσω... Ησύχασε το κεφάλι μου! Τόσο που παίρνω το passat 3 φορές τον μήνα, για να κινείται, και μου κάνει κακή εντύπωση η φασαρία που έρχεται από τον κινητήρα. Που το passat έχει πολύ καλή ηχομόνωση.
  9. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Ήταν μια από τις αρχικές σκέψεις αλλά μετά από ένα μήνα φορτίσεων στα 8Α μου έφυγε το range anxiety και πλέον απλή shuko. Σε ευχαριστώ πολύ
  10. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Ναι αυτά περνάνε μέσα από τους τοίχους 4άρια και 6άρια. Το 6άρι ήταν μεγάλο για να μπει στη shuko αλλά δεν θυμάμαι τι έκανε για να το συνδέσει, του πήρε ώρα...
  11. filarhos

    Αυτοκίνηση

    για την 20άρα 3χ4 και για την 25άρα 3χ6. Κι εδώ ήμουν στο τσάκ να βάλω μονοφασικό φορτιστή αλλά τελικά αφού δεν τον χρειάζομαι δεν τον έβαλα και γλίτωσα τουλάχιστον 500-600€. Αλλά αν πάρουμε και δεύτερο ηλεκτρικό ίσως χρειαστεί, αν κιι έχω και μια απλή shuko με 16άρα ασφάλεια κοντά και στις δύο, οπότε βολεύεται στα 8 ή 12Α (με μια προέκταση 3χ2,5)...
  12. filarhos

    Αυτοκίνηση

    40-80% είναι λίγο πάνω από 23kwh. Το αυτοκίνητο είναι id.3 με 58άρα μπαταρία Στη δουλειά φορτίσω με περίπου 8Α δηλαδή 1.75kw (μετρημένο) άρα θέλει περίπου 13 ώρες. Και το περιορίζω γιατί δεν ξέρω την εγκατάσταση και όσο χάλια και να είναι τα 8Α τα αντέχει και με διατομή 1. Στο σπίτι και στο χωριό που έχω εγκατάσταση για 20Α και 25Α, αντίστοιχα, παίζω με το όριο της shuko τα 16A δηλαδή 3,6-3,7kw περίπου 6ώρες. Ο μετασχηματιστής έχει αισθητήρα θερμοκρασία στον ακροδέκτη κι αν υπερβει το όριο το κόβει. Το αστείο είναι ότι στο χωριό δεν έχει κόψει ποτέ (σου στέλνει μήνυμα στο app ότι σταμάτησε η φόρτιση) και ούτε οι ακροδέκτες δεν ζεσταίνονται σημαντικά. Αλλά στη δουλειά έχει κόψει μερικές φορές, απλώς δεν είμαι σίγουρος ότι δεν είχαν κλείσει τον διακόπτη, και οι ακροδέκτες είναι πάντα σημαντικά πιό ζεστοί, πιάνονται. Μετασχηματιστής της tesla.
  13. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Κι αυτά είναι για 0-100%. Στο ηλεκτρικό μου παίζω 40-80% σταθερά από shuko (που θέλει 0-100% 25 ώρες φόρτιση) και κάνω 1500-2000χλμ τον μήνα. Στο θερμικό μου ποτέ δεν το άφηνα να πέσει στη ρεζέρβα, αμέσως το γέμιζα.
  14. filarhos

    Αυτοκίνηση

    Από ότι είχα διαβάσει όχι... Ο αντικαταστάτης θα είναι το id.1, ηλεκτρικό... Γιατί τόσο μικρό, υπάρχει θέμα χώρου; Περίπου ίδιες διαστάσεις έχουν και τα 108, aygo, c1, i20, picanto και panda.
  15. Καλημέρα, Χαρίζεται Xerox 6125 με πρόβλημα υπερθέρμανσης. Τυπώνει την μια σελίδα και μετά περιμένεις λίγο και τυπώνεις την επόμενη. Αν θυμάμαι καλά τα τόνερ έχουν ακόμα γραφίτη. Περιοχή μετρό Νομισματοκοπείο.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.