Παρά την επίσημη δήλωση της Microsoft ότι το πρόβλημα με το πρωτόκολλο eSCL που επηρεάζει τη λειτουργία σαρωτών στις πολυλειτουργικές συσκευές έχει επιλυθεί, οι χρήστες συνεχίζουν να αναφέρουν δυσλειτουργίες. Ένας αναγνώστης του The Register κατήγγειλε ότι ο σαρωτής Canon ImageClass MF269dw λειτουργεί χωρίς πρόβλημα σε υπολογιστές με Windows 10, αλλά παρουσιάζει σφάλματα όταν συνδέεται σε συσκευές με Windows 11 24H2, εκτός αν χρησιμοποιείται ενσύρματη σύνδεση Ethernet.
Η Microsoft είχε αναγνωρίσει το ζήτημα τον Νοέμβριο, επιβάλλοντας περιορισμούς στη χρήση USB για συσκευές με πρωτόκολλο eSCL. Ωστόσο, η κυκλοφορία του KB5048667, που υποτίθεται ότι θα διόρθωνε το πρόβλημα, φαίνεται πως δεν παρείχε λύση για όλες τις περιπτώσεις. Από την πλευρά της Canon, εκπρόσωπος επιβεβαίωσε την ύπαρξη προβλήματος στις συσκευές που χρησιμοποιούν τον οδηγό ScanGear MF και δήλωσε ότι η εταιρεία συνεργάζεται με τη Microsoft για την ανάπτυξη μιας τροποποίησης στο λειτουργικό σύστημα.
Η κατάσταση προκαλεί έντονη απογοήτευση στους χρήστες, οι οποίοι καλούνται να επιλέξουν είτε ενσύρματες συνδέσεις είτε την αναδρομική χρήση εργαλείων όπως η εφαρμογή Windows Fax and Scan. Αυτή η εφαρμογή, αν και λειτουργική, δεν αντικαθιστά πλήρως τις δυνατότητες των σύγχρονων προγραμμάτων, αφήνοντας ένα αίσθημα υποβάθμισης για τους επαγγελματίες που βασίζονται στις πολυλειτουργικές συσκευές τους.
Το χρονοδιάγραμμα για την επίλυση παραμένει ασαφές, με την Canon να εκτιμά ότι η Microsoft θα παρουσιάσει σχέδιο διόρθωσης τον Ιανουάριο του 2025. Μέχρι τότε, οι χρήστες παραμένουν σε αναμονή, ενώ το πρόβλημα αποτελεί ακόμα ένα πλήγμα για την αξιοπιστία των Windows 11 24H2 και την ομαλή εμπειρία χρήσης τους.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now