Σύμφωνα με πολλές αναφορές από κατασκευαστές laptop (OEMs), η AMD φαίνεται να έχει υποστηρίξει ελάχιστα τους συνεργάτες της, με ελλείψεις στην προμήθεια chip, κακή επικοινωνία και γενικά ανεπαρκή υποστήριξη. Η συμβουλευτική εταιρεία AC Analysis υποστηρίζει ότι η στροφή της AMD προς την τεχνητή νοημοσύνη και τα data centers έχει οδηγήσει σε μια «ψυχροπολεμική εποχή» στις σχέσεις της με τους OEMs, προκαλώντας απώλεια εμπιστοσύνης και χαμένες πωλήσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η γερμανική ιστοσελίδα ComputerBase επιβεβαιώνει τις καταγγελίες από τους OEMs, τονίζοντας ότι τα προβλήματα στην προμήθεια chip και η κακή εκτέλεση των συμφωνιών οδήγησαν σε καθυστερήσεις στην κυκλοφορία νέων φορητών υπολογιστών με τους επεξεργαστές Strix Point της AMD. Παρά τη ζήτηση από τους καταναλωτές, οι συνεργάτες OEM διστάζουν να επενδύσουν περαιτέρω λόγω της απογοητευτικής συνεργασίας με την AMD.
Αντίθετα, η Qualcomm έχει καταφέρει να εισέλθει στην αγορά με τον επεξεργαστή Snapdragon X, λαμβάνοντας ισχυρή υποστήριξη από τους κατασκευαστές, παρόλο που είναι νεοεισερχόμενη στον χώρο των laptop. Η AMD, αν και κερδίζει σταδιακά μερίδιο αγοράς, φτάνοντας το 19%, θα μπορούσε να επιταχύνει την ανάπτυξή της εάν επιδιόρθωνε τις σχέσεις της με τους OEMs και βελτίωνε την προμήθεια chip.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now