Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Ποιές Ευρωπαϊκές χώρες ενδιαφέρονται περισσότερο για το Metaverse

    Το metaverse πρόκειται να φέρει επανάσταση στην ψηφιακή οικονομία. Αξιοποιώντας τις τεράστιες δυνατότητες τεχνολογιών όπως η εικονική (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), το "μετασύμπαν" δημιουργεί ψηφιακές αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες που στοχεύουν να μιμηθούν άψογα τον πραγματικό κόσμο.

    Ενδιαφερόμενος για τις αναδυόμενες τεχνολογίες, το Walkme.com χρησιμοποίησε τα πιο πρόσφατα δεδομένα από το διαδικτυακό εργαλείο ανάλυσης SEMrush για να καθορίσει ποιες χώρες στην Ευρώπη είναι πιο περίεργες για το μετασύμπαν.

     

    Ευρωπαϊκές χώρες με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το Metaverse

    #

    Ευρωπαϊκή Χώρα

    Μέσος όρος διαδικτυακών αναζητήσεων ανά εκατομμύρια χρηστών του διαδικτύου

    Μέσος Όρος μηνιαίων διαδικτυακών αναζητήσεων

    1.

    Γαλλία

    1,020

    60,640

    2.

    Ηνωμένο Βασίλειο

    942

    61,220

    3.

    Ελβετία

    831

    6,600

    4.

    Γερμανία

    778

    60,500

    5.

    Βέλγιο

    659

    6,600

    6.

    Ιρλανδία

    398

    1,600

    7.

    Πορτογαλία

    344

    2,620

    8.

    Ολλανδία

    340

    5,400

    9.

    Ιταλία

    326

    16,500

    10.

    Σουηδία

    304

    2,900

     

    Η Γαλλία κατατάσσεται στην πρώτη θέση με μέσο όρο 1.020 μηνιαίες διαδικτυακές αναζητήσεις σχετικά με το metaverse ανά εκατομμύριο χρήστες του Διαδικτύου στη χώρα. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Ηνωμένο Βασίλειο. Υπάρχουν κατά μέσο όρο 942 διαδικτυακές αναζητήσεις το μήνα ανά εκατομμύριο Βρετανούς χρήστες του Διαδικτύου σχετικά με το metaverse. Η Ελβετία (831), η Γερμανία (778) και το Βέλγιο (659) είναι μεταξύ των άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπου πραγματοποιούνται περισσότερες από 700 διαδικτυακές αναζητήσεις κάθε μήνα για το metaverse ανά εκατομμύριο χρήστες του Διαδικτύου, καταλαμβάνοντας αντίστοιχα την τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση.

    Στην άλλη άκρη στη δέκατη θέση βρίσκεται η Σουηδία. Υπάρχουν κατά μέσο όρο 304 διαδικτυακές αναζητήσεις το μήνα ανά εκατομμύριο Σουηδούς χρήστες του Διαδικτύου στο metaverse.

     

    Μεθοδολογία:

    1. Η Walkme.com χρησιμοποίησε το διαδικτυακό εργαλείο ανάλυσης SEMrush και εισήγαγε τη λέξη-κλειδί «metaverse» στη βάση δεδομένων της για να δει κατά μέσο όρο πόσες φορές το μήνα η λέξη-κλειδί «metaverse» αναζητείται στο διαδίκτυο σε 27 ευρωπαϊκές χώρες.
    2. Οι ακόλουθες ευρωπαϊκές χώρες εξαιρέθηκαν από την έρευνα λόγω έλλειψης ή ανεπαρκών δεδομένων για το SEMrush: Αλβανία, Ανδόρα, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Λευκορωσία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κύπρος, Εσθονία, Γεωργία, Ισλανδία, Καζακστάν, Λιχτενστάιν, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μολδαβία, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Άγιος Μαρίνος και Σλοβενία.
    3. Για να αυξηθεί η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, ο βασικός όρος αναζήτησης «metaverse» εισήχθη στη βάση δεδομένων SEMrush στα αγγλικά καθώς και στην κύρια τοπική γλώσσα κάθε χώρας (όπου ισχύει).
    4. Μόλις συγκεντρώθηκαν τα δεδομένα διαδικτυακής αναζήτησης από το SEMrush, το Walkme.com χρησιμοποίησε αυτήν την πηγή για να ανακαλύψει τον συνολικό αριθμό των χρηστών του Διαδικτύου σε κάθε μία από τις ευρωπαϊκές χώρες που αναλύθηκαν.
    5. Το Walkme.com πήρε τις μέσες μηνιαίες διαδικτυακές αναζητήσεις για το metaverse, το διαίρεσε με τον συνολικό αριθμό των χρηστών του Διαδικτύου και στη συνέχεια το πολλαπλασίασε επί ένα εκατομμύριο για να καθορίσει τον αριθμό των διαδικτυακών αναζητήσεων για το metaverse ανά εκατομμύριο χρήστες του Διαδικτύου σε καθεμία από τις ευρωπαϊκές χώρες που αναλύθηκαν .
    6. Στη συνέχεια, οι ευρωπαϊκές χώρες κατατάχθηκαν από την υψηλότερη στη χαμηλότερη με βάση τον αριθμό των διαδικτυακών αναζητήσεων για το metaverse ανά εκατομμύριο χρήστες του Διαδικτύου και από αυτό, οι δέκα πρώτες ευρωπαϊκές χώρες παρουσιάστηκαν στον τελικό πίνακα αποτελεσμάτων.
    7. Όλα τα δεδομένα για την έρευνα συγκεντρώθηκαν την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022 και είναι σωστά από τότε, αλλά υπόκεινται σε αλλαγές.

     

    Πηγή φωτογραφίας: Chaosamran_Studio / Shutterstock.


×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.