Τέσσερις φορές την εβδομάδα κατά μέσο όρο, μια μπαταρία e-bike ή e-scooter παίρνει φωτιά στη Νέα Υόρκη. Μερικές φορές αυτό γίνεται στο δρόμο, αλλά πιο συχνά, συμβαίνει όταν ο ιδιοκτήτης επαναφορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου. Η χρήση φορτιστή άλλου από αυτόν που έρχεται το προϊόν, μπορεί να μην απενεργοποιηθεί αυτόματα όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και να συνεχίζει να θερμαίνεται. Επίσης μπορεί ο πολύ εύφλεκτος ηλεκτρολύτης μέσα από τις κυψέλες της μπαταρίας να διαρρεύσει και να αναφλεγεί, πυροδοτώντας μια αλυσιδωτή αντίδραση.
«Αυτά τα ποδήλατα όταν χαλάνε, γίνονται λαμπάδες», είπε ο Νταν Φλιν, επικεφαλής της πυροσβεστικής στην Πυροσβεστική Υπηρεσία της Νέας Υόρκης. «Έχουμε δει περιστατικά όπου οι άνθρωποι τα περιέγραψαν ως εκρηκτικά, περιστατικά δηλαδή που έχουν τόση δύναμη, που μπορούν να γκρεμίσουν ακόμα και τοίχους ανάμεσα σε δωμάτια και διαμερίσματα».
Μια πυρκαγιά στο Μπρούκλιν τον Απρίλιο εντοπίστηκε σε μια ελαττωματική μπαταρία e-bike ή e-scooter που πυροδότησε και κατέστρεψε δύο σπίτια.
Και αυτές οι πυρκαγιές γίνονται όλο και πιο συχνές. Από την Παρασκευή, η πυροσβεστική υπηρεσία της Νέας Υόρκης, διερεύνησε 174 περιπτώσεις πυρκαγιών μπαταριών, σχεδόν διπλός αριθμός πυρκαγιών που σημειώθηκαν από πέρυσι (104) και τετραπλός αριθμός από το 2020 (44).
Μέχρι στιγμής φέτος, έξι άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους σε πυρκαγιές που σχετίζονται με ηλεκτρονικά ποδήλατα και 93 άνθρωποι τραυματίστηκαν, από τέσσερις θανάτους και 79 τραυματίες πέρυσι. Επειδή η αλλαγή μπαταριών είναι δαπανηρή ο πειρασμός επιλογής μιας λιγότερο ακριβής refurbished μπαταρίας με πολύ λιγότερα χρήματα είναι μεγάλος - ειδικά για εργαζόμενους χαμηλού εισοδήματος που προσπαθούν να μειώσουν τα λειτουργικά έξοδα τους.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now