Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να προσπαθούν να βγάλουν λεφτά από συνδρομές. Τώρα, είναι η σειρά της Toyota.
Σχεδόν κάθε εταιρεία αυτοκινήτων προσφέρει κάποιο είδος συνδρομητικού πακέτου και η Toyota έχει ένα που ονομάζεται Remote Connect. Η υπηρεσία προσφέρει την υπηρεσία, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή για να κλειδώνουν τις πόρτες τους εξ αποστάσεως, για παράδειγμα, ή εάν έχουν ηλεκτρικό όχημα, για να προετοιμάσουν το εσωτερικό περιβάλλον. Όμως, καθώς ορισμένες δωρεάν συνδρομές για το Remote Connect ολοκληρώνονται, οι ιδιοκτήτες της Toyota αντιμετωπίζουν μια απροσδόκητη έκπληξη - δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το κλειδί τους για να εκκινήσουν τα οχήματά τους από απόσταση.
Όσον αφορά την τεχνολογία, αυτή η δυνατότητα απομακρυσμένης εκκίνησης δεν διαφέρει από τη χρήση του fob για το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου. Τα fobs χρησιμοποιούν έναν ραδιοπομπό μικρής εμβέλειας για να στείλουν στο αυτοκίνητο ένα σήμα που είναι κρυπτογραφημένο με κυλιόμενους κωδικούς. Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο αποκρυπτογραφεί το σήμα και εκτελεί την απαιτούμενη ενέργεια, είτε είναι να κλειδώσει ή να ξεκλειδώσει τις πόρτες, να χτυπήσει την κόρνα ή να εκκινήσει τον κινητήρα. Τα μπρελόκ RF κυκλοφορούν από τη δεκαετία του 1980 και η GM πρόσθεσε μια εργοστασιακά εγκατεστημένη επιλογή απομακρυσμένης εκκίνησης το 2004, χωρίς συνδρομή.
Η απομακρυσμένη εκκίνηση του key fob δεν έχει καμία σχέση κάποια εφαρμογή, ούτε το αυτοκίνητο ή το fob επικοινωνεί με διακομιστές που διαχειρίζεται η Toyota.
Η Toyota προσφέρει εργοστασιακά εγκατεστημένη απομακρυσμένη εκκίνηση το 2018 και νεότερα οχήματα εξοπλισμένα με Audio Plus ή Premium Audio. Για να το χρησιμοποιήσουν, οι ιδιοκτήτες πρέπει να βρίσκονται σε απόσταση 50 ποδιών από το όχημα και να πατήσουν δύο φορές το κουμπί κλειδώματος του fob πριν κρατήσουν πατημένο το κουμπί κλειδώματος για μερικά δευτερόλεπτα.
Ωστόσο, πρόσφατα, καθώς τα Toyota 2018 συμπλήρωσαν τα τρίτα γενέθλιά τους, οι ιδιοκτήτες ανακάλυψαν ότι η λειτουργικότητα του fob εξαρτάται από τη διατήρηση μιας ενεργής συνδρομής Remote Connect. Τα οχήματα εξοπλισμένα με Audio Plus λαμβάνουν δωρεάν «δοκιμή» τριών ετών, ενώ τα οχήματα Premium Audio λαμβάνουν 10 χρόνια. Μόλις λήξουν αυτές οι συνδρομές, όμως, το τηλεχειριστήριο του τηλεχειριστηρίου σταματά να λειτουργεί. Η Toyota δεν άλλαξε τους κανόνες, αν και αυτή η λεπτομέρεια θάφτηκε στα ψιλά γράμματα. Όταν έρθει η ώρα, η Toyota απλώς κόβει την πρόσβαση σε μία από τις λειτουργίες του μπρελόκ που έχει ήδη στην κατοχή του ο ιδιοκτήτης. Για να επαναφέρουν τη δυνατότητα, οι ιδιοκτήτες πρέπει να κερδίζουν 8 $ το μήνα ή 80 $ ανά έτος.
Αν έχετε ένα Toyota που κατασκευάστηκε πριν από τις 12 Νοεμβρίου 2018, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε, παρόλο που η απομακρυσμένη εκκίνηση με μπρελόκ για αυτά τα οχήματα ήταν επίσης συνδεδεμένη με το Remote Connect. Η Toyota είπε ότι έχει «βελτιώσει» αυτά τα αυτοκίνητα, ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν να χρησιμοποιούν τη λειτουργία χωρίς συνδρομή.
Γιατί η διάκριση; Μπορεί να φαίνεται σαν μια αυθαίρετη ημερομηνία, αλλά η ημερομηνία αυτή σηματοδοτεί τον τερματισμό κατασκευής αυτοκινήτων με τσιπ 3G. Καθώς οι τηλεπικοινωνίες κλείνουν τα δίκτυά τους 3G, οι ιδιοκτήτες παλαιότερων Toyota δεν θα έχουν κανέναν τρόπο να εγγραφούν ή να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες Remote Connect. Δεδομένου ότι η απομακρυσμένη εκκίνηση του μπρελόκ δεν απαιτεί σύνδεση στο Διαδίκτυο, η Toyota απλώς γύρισε έναν διακόπτη και τον έδωσε σε όλους που ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία.
Είναι μια ωραία χειρονομία, αλλά ενισχύει το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένας τεχνικός λόγος να συμπεριληφθούν οι λειτουργίες του key fob με ραδιοσυχνότητες σε ένα πακέτο απομακρυσμένων υπηρεσιών.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now