Η Google βάλλει κατά των Dolby Atmos και Dolby Vision, μιας και θέλει να εισαγάγει δύο νέες μορφές πολυμέσων για να προσφέρει βίντεο HDR και ήχο 3D υπό μια νέα μάρκα αναγνωρίσιμη από τους καταναλωτές χωρίς τα τέλη αδειοδότησης που οι κατασκευαστές υλικού πρέπει να πληρώνουν επί του παρόντος στη Dolby.
Η Google μοιράστηκε τα σχέδια της για τις μορφές πολυμέσων, οι οποίες έχουν την κωδική ονομασία Project Caviar, σε μια εκδήλωση κεκλεισμένων των θυρών με κατασκευαστές υλικού νωρίτερα φέτος. Σε ένα βίντεο της παρουσίασης που διέρρευσε στον δικτυακό τόπο Protocol.com, ο διευθυντής προϊόντων του ομίλου Roshan Baliga περιγράφει τον στόχο του έργου ως την οικοδόμηση «ενός πιο υγιούς, ευρύτερου οικοσυστήματος» για premium εμπειρίες μέσων.
Η κύρια εστίαση της εταιρείας για το Project Caviar είναι το YouTube, το οποίο προς το παρόν δεν υποστηρίζει Dolby Atmos ή Dolby Vision. Ωστόσο, η Google στοχεύει επίσης να προσελκύσει και άλλους παράγοντες του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών συσκευών και των παρόχων υπηρεσιών. Αυτό καθιστά το Project Caviar μία από τις πιο φιλόδοξες πιέσεις της Google για ανοιχτές μορφές πολυμέσων από τότε που η εταιρεία άρχισε να εργάζεται σε κωδικοποιητές βίντεο χωρίς δικαιώματα εκμετάλλευσης πριν από μια δεκαετία.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now