Η Amazon συμφώνησε να αποκτήσει βασικά περιουσιακά στοιχεία της ινδικής υπηρεσίας βίντεο streaming, MX Player από την Times Internet, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική της για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας σε μικρότερες πόλεις και κωμοπόλεις της Ινδίας. Η οριστική συμφωνία, η οποία επιτεύχθηκε το βράδυ της Τετάρτης, αποτιμά την MX Player σε λιγότερο από 100 εκατομμύρια δολάρια, μια σημαντική πτώση από την προηγούμενη αποτίμησή της ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Η συμφωνία δεν περιλαμβάνει ολόκληρη την εταιρεία, αλλά πολλά από τα κορυφαία στελέχη της MX Player θα μεταβούν στην Amazon μετά τη συναλλαγή.
Η εξαγορά αυτή ολοκληρώνει σχεδόν δύο χρόνια διαπραγματεύσεων μεταξύ των δύο εταιρειών. Η Times Internet, μαζί με τη θυγατρική της Times Group, έχει εκποιήσει διάφορες ψηφιακές ιδιοκτησίες τα τελευταία δύο χρόνια. Η Amazon είχε δείξει ενδιαφέρον για την MX Player ήδη από τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους, εν μέσω ανταγωνισμού από τη Sony, η οποία αντιμετώπιζε επιπλοκές λόγω των ταυτόχρονων συνομιλιών συγχώνευσης με τη Zee. Μέσω αυτής της εξαγοράς, η Amazon αποκτά έναν πολύτιμο συνεργάτη διανομής και μάρκετινγκ, ενισχύοντας την προσέγγισή της στο κοινό των μικρότερων πόλεων της Ινδίας, όπου η MX Player απολαμβάνει σημαντική δημοτικότητα.
Το MX Player, αρχικά μια νοτιοκορεατική εφαρμογή που αποκτήθηκε από την Times Internet το 2018 έναντι 140 εκατομμυρίων δολαρίων, απέκτησε απήχηση στην Ινδία με τη δυνατότητα αναπαραγωγής τοπικών βίντεο που είναι συμβατή με προσιτά smartphones Android. Μετά την εξαγορά, η Times Internet μετέτρεψε το MX Player σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα streaming που προσφέρει μια ευρεία γκάμα αδειοδοτημένου και πρωτότυπου περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων τηλεοπτικών εκπομπών, ταινιών και παιχνιδιών. Η δημοτικότητα της πλατφόρμας εκτοξεύτηκε στα ύψη, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 15% στην ανταγωνιστική ινδική αγορά streaming, σύμφωνα με τα στοιχεία της UBS.
Η στρατηγική κίνηση της Amazon να διατηρήσει το εμπορικό σήμα MX Player έχει ως στόχο να διευρύνει τις προσφορές ροής βίντεο πέρα από τις πόλεις του μετρό της Ινδίας. Η εξαγορά αυτή ευθυγραμμίζεται με τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της Amazon να διεισδύσει βαθύτερα στην ινδική αγορά, όπου έχει ήδη εισαγάγει μια χαμηλού κόστους συνδρομή Prime και μια δωρεάν, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις υπηρεσία streaming. Εκπρόσωπος της Amazon επιβεβαίωσε τη συμφωνία, εκφράζοντας ενθουσιασμό για τη συνέχιση της ψυχαγωγίας του ινδικού κοινού με ποικίλο τοπικό και αποκλειστικό περιεχόμενο που διατίθεται στο Prime Video και στο miniTV.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now