Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Windows

      Ζητήματα ήχου Bluetooth στα Windows 11 αντιμετωπίζονται στην ενημέρωση προεπισκόπησης Ιανουαρίου 2024

      astrolabos

      Η ενημέρωση προεπισκόπησης Ιανουαρίου 2024 της Microsoft για τα Windows 11 φέρνει μια ευπρόσδεκτη διόρθωση για δύο επίμονα προβλήματα ήχου Bluetooth που ταλαιπωρούν τους χρήστες εδώ και αρκετό καιρό. Η ενημερωμένη έκδοση επιλύει ένα μακροχρόνιο πρόβλημα που προκαλούσε απώλεια ήχου στα ακουστικά Bluetooth Low Energy (LE) Audio κατά τη ροή μουσικής. Επιπλέον, αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα που επηρεάζει τις τηλεφωνικές κλήσεις Bluetooth, όπου ο ήχος δεν δρομολογείται πλέον μέσω του υπολογιστή όταν απαντάτε σε κλήσεις στον υπολογιστή σας.
       
      Απώλεια ήχου στα ακουστικά Bluetooth Low Energy Audio
      Το Bluetooth Low Energy (LE) Audio έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλές για τη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και την ευρεία συμβατότητα με διάφορες συσκευές. Ωστόσο, οι χρήστες των ακουστικών Bluetooth LE Audio αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα όπου ο ήχος ξαφνικά έπεφτε κατά τη ροή μουσικής.
      Η ενημέρωση προεπισκόπησης Ιανουαρίου 2024 για τα Windows 11 αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα βελτιώνοντας τη σταθερότητα των συνδέσεων Bluetooth LE Audio. Αυτό θα αποτρέψει την τυχαία διακοπή του ήχου και θα εξασφαλίσει μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία ακρόασης.
       
      Δρομολόγηση ήχου τηλεφωνικών κλήσεων Bluetooth
      Ένα άλλο κοινό παράπονο για τον ήχο Bluetooth αφορούσε τις τηλεφωνικές κλήσεις. Όταν απαντάτε σε μια κλήση στον υπολογιστή σας με Windows 11 χρησιμοποιώντας ακουστικά Bluetooth, ο ήχος μερικές φορές σταματούσε να δρομολογείται μέσω του υπολογιστή και αντ' αυτού πήγαινε απευθείας στο τηλέφωνο. Αυτό ήταν ένα απογοητευτικό ζήτημα που διέκοπτε την εμπειρία της κλήσης.
      Με την ενημερωμένη έκδοση προεπισκόπησης Ιανουαρίου 2024, η Microsoft διόρθωσε αυτό το πρόβλημα, διασφαλίζοντας ότι ο ήχος για τις τηλεφωνικές κλήσεις Bluetooth θα περνάει πάντα από τον υπολογιστή όταν απαντάτε στη συσκευή σας. Αυτό θα πρέπει να παρέχει μια πιο συνεπή και βολική εμπειρία κλήσεων για τους χρήστες ακουστικών Bluetooth.
       
      Συνολικές βελτιώσεις σταθερότητας
      Εκτός από την αντιμετώπιση αυτών των συγκεκριμένων ζητημάτων ήχου Bluetooth, η ενημερωμένη έκδοση προεπισκόπησης Ιανουαρίου 2024 περιλαμβάνει επίσης ευρύτερες βελτιώσεις σταθερότητας για τη συνδεσιμότητα Bluetooth στα Windows 11. Αυτό θα βοηθήσει στη μείωση της συνολικής εμφάνισης προβλημάτων που σχετίζονται με το Bluetooth και θα παρέχει μια πιο αξιόπιστη εμπειρία για τους χρήστες. 
       
      Κύρια σημεία αναφοράς
      Διορθώσεις ήχου Bluetooth: Η ενημέρωση αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα που προκαλεί απώλεια ήχου στα ακουστικά Bluetooth Low Energy (LE) Audio κατά τη ροή μουσικής. Διορθώνει επίσης ένα πρόβλημα που επηρεάζει τις τηλεφωνικές κλήσεις Bluetooth, όπου ο ήχος δεν δρομολογείται πλέον μέσω του υπολογιστή όταν απαντάτε σε κλήσεις στον υπολογιστή σας.
      Διόρθωση αναζήτησης στο μενού Έναρξη: Η ενημέρωση επιδιορθώνει ένα ζήτημα που προκαλείται από αδιέξοδο και εμποδίζει την αναζήτηση να λειτουργήσει στο μενού Έναρξη για ορισμένους χρήστες.
      Διόρθωση προγράμματος οδήγησης γραμματοσειρών OpenType: Η ενημέρωση αντιμετωπίζει ένα σφάλμα που επηρεάζει το πρόγραμμα οδήγησης γραμματοσειρών OpenType, το οποίο επηρεάζει τον τρόπο απόδοσης του κειμένου για εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών σε συγκεκριμένες διαμορφώσεις υλικού.
       
      Πρόσθετες διορθώσεις και βελτιώσεις
      Πρόβλημα εφαρμογής υποστήριξης εκτύπωσης: Η ενημέρωση αντιμετωπίζει ένα ζήτημα που προκαλεί τη διακοπή της απόκρισης των συσκευών μετά την εγκατάσταση μιας εφαρμογής υποστήριξης εκτύπωσης.
      Αξιοπιστία μετάβασης ενέργειας: Η ενημερωμένη έκδοση καθιστά τα Windows πιο αξιόπιστα κατά τις μεταβάσεις τροφοδοσίας, μειώνοντας τον κίνδυνο σφαλμάτων διακοπής.
      Κενά αρχεία 7-Zip: Η ενημέρωση αντιμετωπίζει ένα ζήτημα που επηρεάζει ορισμένους τύπους αρχείων 7-Zip, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται κενά στην Εξερεύνηση αρχείων.
      Κρυπτογράφηση BitLocker μόνο για δεδομένα: Η ενημέρωση αντιμετωπίζει ένα γνωστό πρόβλημα που επηρεάζει την κρυπτογράφηση BitLocker μόνο για δεδομένα, όπου μια υπηρεσία διαχείρισης κινητών συσκευών (MDM) ενδέχεται να μην λαμβάνει τα σωστά δεδομένα από τον κόμβο του παρόχου υπηρεσιών διαμόρφωσης BitLocker (CSP).
      Ενημέρωση αποκλειστικής λίστας ευάλωτων οδηγών του πυρήνα των Windows: Η ενημέρωση περιλαμβάνει τριμηνιαίες αλλαγές στο αρχείο αποκλειστικής λίστας ευάλωτων οδηγών του πυρήνα των Windows, DriverSiPolicy.p7b, προσθέτοντας στον κατάλογο των οδηγών που
      Read more...

      779

    • Hardware

      Η Apple θα είναι η πρώτη που θα λάβει τα προηγμένα τσιπ 2nm της TSMC

      astrolabos

      Η Apple αναμένεται να είναι η πρώτη εταιρεία που θα παραλάβει τσιπ κατασκευασμένα με την πρωτοποριακή διαδικασία 2 νανομέτρων (nm) της Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC), σύμφωνα με δημοσίευμα του DigiTimes. Η έκθεση, η οποία επικαλείται μη κατονομαζόμενες πηγές, αναφέρει ότι η Apple "πιστεύεται ευρέως ότι θα είναι ο πρώτος πελάτης που θα χρησιμοποιήσει τη διαδικασία" και ότι η TSMC ετοιμάζεται να ξεκινήσει την παραγωγή τσιπ 2 nm το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
       
      Η απόφαση της Apple να υιοθετήσει τσιπ των 2nm αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας στην καινοτομία στον κλάδο των ημιαγωγών. Η Apple υπήρξε πρωτοπόρος στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών τσιπ και η μετάβασή της στα 2nm αποτελεί ένδειξη της συνεχιζόμενης ηγετικής της θέσης στον τομέα αυτό.
      Τα τσιπ των 2nm προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα επιδόσεων
       
      Τα τσιπ των 2nm αναμένεται να προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα επιδόσεων σε σχέση με τα σημερινά τσιπ των 3nm. Αναμένεται να είναι έως και 20% ταχύτερα και να έχουν έως και 30% χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Αυτές οι βελτιώσεις θα επιτρέψουν στην Apple να δημιουργήσει ακόμη πιο ισχυρές και αποδοτικές συσκευές. Προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση για τσιπ 2nm, η TSMC επεκτείνει τις δυνατότητες παραγωγής της. Η εταιρεία κατασκευάζει δύο νέες εγκαταστάσεις για να φιλοξενήσει την παραγωγή τσιπ 2nm και εργάζεται για την έγκριση μιας τρίτης.
       
      Η Apple και η TSMC έχουν μια μακρά και επιτυχημένη συνεργασία. Η TSMC είναι ο κύριος προμηθευτής τσιπ της Apple και η Apple είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της TSMC. Οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί για να αναπτύξουν μερικά από τα πιο προηγμένα τσιπ στον κόσμο. Η TSMC δεν επενδύει μόνο στην τεχνολογία των 2 nm, αλλά διερευνά και ακόμη πιο προηγμένες τεχνολογίες τσιπ. Η εταιρεία φέρεται να εργάζεται πάνω σε τσιπ των 1,4nm και 1nm, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.
       
      Η απόφαση της Apple να υιοθετήσει τσιπ 2nm σημαίνει ότι οι μελλοντικές συσκευές της είναι πιθανό να είναι ακόμη πιο ισχυρές και αποδοτικές. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις στις επιδόσεις, τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και άλλα χαρακτηριστικά. Συνολικά, η μετάβαση της Apple σε τσιπ 2nm αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη δέσμευση της εταιρείας για καινοτομία. Με αυτή την τεχνολογία, η Apple είναι έτοιμη να δημιουργήσει ακόμη πιο πρωτοποριακές συσκευές που θα διαμορφώσουν το μέλλον της τεχνολογίας.
      Read more...

      605

    • Hardware

      Η Nvidia παρουσιάζει το RTX Video HDR για να βελτιώσει την εμπειρία προβολής βίντεο

      astrolabos

      Η Nvidia, παρουσίασε μια νέα λειτουργία που ονομάζεται RTX Video HDR, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει την εμπειρία προβολής βίντεο για τους κατόχους RTX GPU. Αυτή η τεχνολογία με τεχνολογία AI αξιοποιεί τη δύναμη των πυρήνων Tensor για να μετατρέπει το περιεχόμενο τυπικού δυναμικού εύρους (SDR) σε ζωντανές εικόνες HDR10.
       
      Παρόμοια με το RTX Video Super Resolution, το οποίο αναβαθμίζει βίντεο χαμηλής ανάλυσης σε σχεδόν εγγενή ποιότητα, το RTX Video HDR κάνει τα μαγικά του αναλύοντας τα καρέ βίντεο SDR και αντιστοιχίζοντάς τα έξυπνα στον χρωματικό χώρο HDR10. Αυτή η διαδικασία διατηρεί τις λεπτομέρειες, βελτιώνει την αντίθεση και αυξάνει το δυναμικό εύρος, με αποτέλεσμα μια πιο καθηλωτική και ρεαλιστική εμπειρία θέασης.
       
       
      Για την ενεργοποίηση του RTX Video HDR, οι χρήστες θα χρειαστούν μια οθόνη συμβατή με HDR10 και μια GPU NVIDIA RTX. Η λειτουργία είναι συμβατή τόσο με τα προγράμματα περιήγησης Microsoft Edge όσο και με το Google Chrome. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η ανεπαίσθητη αλλά αξιοσημείωτη βελτίωση της λεπτομέρειας των χρωμάτων έγινε εμφανής κατά την προβολή βίντεο 4K στο YouTube που είχαν αρχικά μεταφορτωθεί σε SDR.
       
      Για να ενεργοποιήσετε το RTX Video HDR:
      Κατεβάστε και εγκαταστήστε το January Studio Driver. Βεβαιωθείτε ότι οι λειτουργίες HDR των Windows είναι ενεργοποιημένες, μεταβαίνοντας στο Σύστημα > Εμφάνιση > HDR. Ανοίξτε τον Πίνακα Ελέγχου της NVIDIA και πλοηγηθείτε στην επιλογή Προσαρμογή ρυθμίσεων εικόνας βίντεο > Βελτίωση βίντεο RTX - στη συνέχεια ενεργοποιήστε το HDR.  
      Η εφαρμογή του RTX Video HDR αποτελεί άλλη μια απόδειξη της συνεχούς καινοτομίας της NVIDIA στην αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για την ενίσχυση της οπτικής πιστότητας διαφόρων εφαρμογών. Αυτή η λειτουργία εντάσσεται στις τάξεις του Deep Learning Super Sampling (DLSS) της NVIDIA, το οποίο χρησιμοποιεί AI για να ενισχύσει τους ρυθμούς καρέ και την ποιότητα της εικόνας στα παιχνίδια, και του Deep Learning Dynamic Super Resolution (DLDSR), το οποίο βελτιώνει περαιτέρω την ποιότητα της εικόνας με την απόδοση παιχνιδιών σε υψηλότερες αναλύσεις.
       
      Η τελευταία έκδοση του προγράμματος οδήγησης της Nvidia, 551.23, εισάγει επίσης την υποστήριξη της λειτουργίας Ultra Low Latency Mode με παιχνίδια DirectX 12. Αυτή η λειτουργία αποδεικνύεται ιδιαίτερα επωφελής για παιχνίδια χωρίς υποστήριξη NVIDIA Reflex, καθώς μειώνει άμεσα την ουρά απόδοσης σε επίπεδο προγράμματος οδήγησης, ελαχιστοποιώντας την καθυστέρηση εισόδου και εξασφαλίζοντας μια ομαλότερη εμπειρία παιχνιδιού.
       
      Συνολικά, το RTX Video HDR σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην προσπάθεια της NVIDIA να αναβαθμίσει την οπτική ποιότητα του περιεχομένου βίντεο. Χρησιμοποιώντας την AI, η NVIDIA δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους RTX GPU να απολαμβάνουν μια πιο καθηλωτική και λεπτομερή εμπειρία θέασης, ανεξάρτητα από το υλικό προέλευσης.
      Read more...

      667

    • Δελτία Τύπου

      Philips 49B2U6900CH: ένα νέο ισχυρό επαγγελματικό εργαλείο με κάμερα αυτόματης εστίασης και Smart KVM

      astrolabos

      Καθώς η οθόνη Philips 49B2U6900CH θα κάνει σήμερα το ντεμπούτο της, θα φέρει πληθώρα νέων λειτουργιών που ενισχύουν τη συνεργασία και συμβάλλουν στην ομαδική εργασία στο σύγχρονο ψηφιακό εργασιακό περιβάλλον. Εκτός από αυτά τα νέα χαρακτηριστικά, το μοντέλο Philips 49B2U6900CH διαθέτει επίσης μεγάλη οθόνη 48,8 ιντσών και ανάλυση 5210 x 1440 DQHD για ευρυγώνια προβολή και υψηλής ποιότητας ρύθμιση, χαρακτηριστικά που σε άλλη περίπτωση θα χρειάζονταν δύο ξεχωριστές οθόνες.

      Διαμορφωμένη για επαγγελματικό εργασιακό περιβάλλον
      Ίσως ένα από τα πιο ισχυρά και χρήσιμα χαρακτηριστικά της οθόνης Philips 49B2U6900CH είναι εκείνα, που αφορούν το επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας και με ασφάλεια μπορούμε να πούμε ότι προορίζεται γι' αυτό.
      Με λειτουργίες όπως η Adjustable Webcam με Autoframing (Προσαρμοζόμενη Κάμερα με Αυτόματη εστίαση κάδρου), καθώς και το μικρόφωνο ακύρωσης θορύβου και το Busylight, αυτή η οθόνη εξασφαλίζει ευκολότερη συνεργασία με συναδέλφους σε όλο τον κόσμο. Λαμβάνοντας υπόψη και τα τρία αυτά χαρακτηριστικά, η Philips 49B2U6900CH μπορεί να προσαρμόσει την κάμερα, ώστε να χωράει όλα τα μέλη της ομάδας μέσα στο πλάνο κατά τη διάρκεια των τηλεδιασκέψεων και, επιπλέον, η κάμερα μπορεί να ρυθμίζεται εμπρός και πίσω κατά 30 μοίρες, ώστε επαγγελματίες ανεξαρτήτως ύψους να χωράνε άνετα μέσα στο πλάνο.
      Εκτός από αυτά τα πανίσχυρα επαγγελματικά χαρακτηριστικά, η λειτουργία Busylight της Philips 49B2U6900CH διευκολύνει την επικοινωνία για τους επαγγελματίες που εργάζονται στο ίδιο γραφείο. Το Busylight βρίσκεται στο επάνω μέρος της κάμερας, και έχει σχεδιαστεί για να δηλώνει ποια είναι η κατάσταση του χρήστη κατά την εργασία του. Για παράδειγμα, όταν ένας συνάδελφος βρίσκεται σε κλήση, το Busylight θα γίνει αυτόματα κόκκινο. Σε μια άλλη περίπτωση, οι χρήστες μπορούν να πατήσουν το κουμπί συντόμευσης του Busylight, που βρίσκεται κάτω αριστερά στο πλαίσιο της οθόνης, για να ανάψει το φως με κόκκινο χρώμα, που δηλώνει ότι είναι απασχολημένοι. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι χρήστες μπορούν επίσης να συγχρονίσουν την κατάστασή τους με το Microsoft Teams χρησιμοποιώντας τη νέα λειτουργία Busylight της οθόνης Philips 49B2U6900CH.

      Εισάγοντας μεγαλύτερη παραγωγικότητα με το Smart KVM
      Εκτός του ότι είναι άριστα εξοπλισμένο για το περιβάλλον εργασίας, η οθόνη Philips 49B2U6900CH είναι επίσης προσαρμοσμένη και για άλλες ανάγκες. Για παράδειγμα, ένα από τα νέα χαρακτηριστικά αυτής της οθόνης υπογραμμίζει την αυξημένη παραγωγικότητα: Smart KVM.
      Πατώντας απλώς το πλήκτρο "Ctrl" τρεις φορές, οι χρήστες μπορούν εύκολα να εναλλάσσονται μεταξύ των πηγών, ενισχύοντας έτσι έναν ενσωματωμένο διακόπτη KVM για αυτήν την οθόνη. Να μην ξεχάσουμε, επίσης, το ξεχωριστό καλώδιο USB-C του μοντέλου που επιτρέπει στους χρήστες να φορτίζουν εύκολα εξωτερικές συσκευές μέσω της παροχής ρεύματος.
      Για την ενίσχυση της παραγωγικότητας, το μοντέλο Philips 49B2U6900CH προσφέρει μια επιπλέον ευκολία με τον γάντζο των ακουστικών, που βρίσκεται στο πλαίσιο της οθόνης. Έτσι, στο τέλος της εργάσιμης ημέρας ή όταν απλώς κάνουν ένα διάλειμμα, οι χρήστες μπορούν να τραβήξουν τον γάντζο προς τα κάτω και να αποθηκεύσουν τα ακουστικά τους.
       
      Πρόσθετα χαρακτηριστικά της Philips 49B2U6900CH
      Για να εμβαθύνουμε περισσότερο στο σύνολο των χαρακτηριστικών της οθόνης Philips 49B2U6900CH, υπάρχουν και άλλες λειτουργίες που την κάνουν να ξεχωρίζει. Αυτές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής: Κυρτό σκελετό και πιστοποίηση DisplayHDR 400 για μια καθηλωτική εμπειρία εικόνας υψηλής ποιότητας, ενώ είναι παράλληλα εξοπλισμένη με λειτουργία Low Blue Mode (Χαμηλό Μπλε Χρώμα) με Flicker-Free και βάση με δυνατότητα ρύθμισης ύψους για μια άνετη εμπειρία θέασης.
      Η οθόνη Philips 49B2U6900CH θα είναι διαθέσιμη προς αγορά από τον Φεβρουάριο στην προτεινόμενη τιμή λιανικής των 1.249,00 €.
       
      Read more...

      341

    • Press Releases in English

      TEAMGROUP Releases T-FORCE GE PRO PCIe 5.0 SSD

      astrolabos

      T-FORCE, the gaming brand of Team Group Inc., the world's leading memory and storage provider, today announced the release of the new generation of Gen 5 SSDs, the T-FORCE GE PRO PCIe 5.0 SSDs. This much-anticipated SSD is powered by InnoGrit's newest 12nm, multi-core, and low-wattage IG5666 controller, equipped with a patented ultra-thin graphene heat sink【1】and has read speeds of up to 14,000 MB/s. Supported by smart cooling and state-of-the-art error correction technologies, the T-FORCE GE PRO PCIe 5.0 SSD provides gamers with the next level of peak performance.
       
      The T-FORCE GE PRO PCIe 5.0 SSD features InnoGrit's latest 12nm, IG5666 controller, which has multiple cores and low power consumption. The SSD's read speed maxes out at 14,000 MB/s, and equipped with an enhanced controller feature called Security Isolation that utilizes isolation technology to protect data from external attacks, providing a reliable, multi-faceted defense. The GE PRO SSD also supports smart power management and thermal regulation technology, which detects different workload conditions through internal temperature sensing and automatically adjusts the power management mode to prevent overheating. The T-FORCE GE PRO PCIe 5.0 SSD enhances data transfer accuracy by correcting data errors with the brand new 4K LDPC (Low-Density Parity-Check Code) technology. It also supports TEAMGROUP's patented S.M.A.R.T. monitoring software【2】, allowing gamers to monitor the health and performance of the SSD at any time.
       
      To protect the environment and promote sustainability, the T-FORCE GE PRO PCIe 5.0 SSDs are produced with RoHs-compliant materials that are halogen-free and lead-free, and the packaging is made of recyclable materials. The T-FORCE GE PRO PCIe 5.0 SSD will be available for pre-order through Amazon and Newegg in North America and via Amazon Japan on February 9, 2024. Be the first to experience its dazzling speed! For detailed sales information, please stay tuned to the latest news on TEAMGROUP's official website and social media channels.
       
      【1】 US Invention Patent (No.: US11051392B2 US11051392B2), Taiwan Invention Patent (No.: I703921) China Utility Model Patent (No.: CN 211019739 U)
      【2】 Taiwan Invention Patent No.: I751753
      Read more...

      803

    • Home Entertaiment

      Το Netflix αποσύρει τn βασική συνδρομή χωρίς διαφημίσεις ενώ παράλληλα σχεδιάζει αύξηση τιμών για την Premium συνδρομή

      astrolabos

      Το Netflix αποσύρει το διαφημιστικό Basic συνδρομητικό του πρόγραμμα στον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία. Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς το Netflix προωθεί το διαφημιστικά υποστηριζόμενο σχέδιό του, το οποίο ξεκινά από 6,99 δολάρια το μήνα. Το διαφημιστικά υποστηριζόμενο σχέδιο αντιπροσωπεύει πλέον το 40% των εγγραφών στο Netflix στις αγορές όπου είναι διαθέσιμο. Το Netflix αυξάνει επίσης την τιμή του προγράμματος Premium χωρίς διαφημίσεις από 15,49 δολάρια σε 19,99 δολάρια το μήνα.
       
      Τόσο η απόσυρση του Basic plan όσο και η αύξηση της τιμής αποτελούν μέρος της στρατηγικής του Netflix να διαφοροποιήσει τις ροές εσόδων του και να προσελκύσει και να διατηρήσει συνδρομητές. Η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό από άλλες υπηρεσίες streaming, όπως το Disney+ και το HBO Max, και αναζητά νέους τρόπους για τη δημιουργία εσόδων.
       
      Εάν είστε σημερινός συνδρομητής του προγράμματος Basic, θα πρέπει να μεταβείτε σε άλλο πρόγραμμα όταν το πρόγραμμα αποσυρθεί στον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ του προγράμματος με υποστήριξη διαφημίσεων για 6,99 δολάρια μηνιαίως ή του προγράμματος Premium χωρίς διαφημίσεις για 19,99 δολάρια μηνιαίως. Εάν δεν είστε τρέχων συνδρομητής, θα μπορείτε να εγγραφείτε μόνο για το πρόγραμμα με υποστήριξη διαφημίσεων ή το πρόγραμμα Premium χωρίς διαφημίσεις. Το πρόγραμμα Basic δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο.
       
      Το Netflix ποντάρει στο διαφημιστικό του σχέδιο που θα αποτελέσει σημαντικό μοχλό ανάπτυξης. Η εταιρεία πιστεύει ότι το σχέδιο θα είναι ελκυστικό για ένα ευρύτερο φάσμα καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι ήδη συνδρομητές σε άλλες υπηρεσίες streaming. Η αύξηση της τιμής για το σχέδιο Premium είναι πιθανό να μην είναι δημοφιλής στους υφιστάμενους συνδρομητές. Ωστόσο, η Netflix ενδέχεται να μπορέσει να δικαιολογήσει την αύξηση στην αξία της βιβλιοθήκης περιεχομένου της και την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών, όπως η βελτιωμένη ποιότητα ροής και οι νέες πρωτότυπες εκπομπές.
      Read more...

      3854

    • Hardware

      Η Intel ανακοινώνει GPU drivers με σημαντικές βελτιώσεις επιδόσεων για παιχνίδια DirectX 11

      astrolabos

      Η Intel ανακοίνωσε την επερχόμενη κυκλοφορία ενός νέου προγράμματος οδήγησης GPU, έκδοση 101.5186_101.5122, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για να βελτιώνει την απόδοση των παιχνιδιών DirectX 11. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το πρόγραμμα οδήγησης θα προσφέρει έως και 30% αύξηση τόσο στο μέσο όσο και στο 99ο εκατοστημόριο FPS σε μια σειρά τίτλων.
       
      Το πρόγραμμα οδήγησης εστιάζει ιδιαίτερα στη βελτιστοποίηση των επιδόσεων για το The Last of Us Part 1 όταν εκτελείται σε κάρτες γραφικών Arc εξοπλισμένες με 8 GB μνήμης. Αν και ο πλήρης κατάλογος των υποστηριζόμενων παιχνιδιών δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα, η Intel έχει παράσχει έναν προκαταρκτικό κατάλογο τίτλων που αναμένεται να επωφεληθούν από τις βελτιστοποιήσεις του προγράμματος οδήγησης. Σε αυτούς περιλαμβάνονται τα Albion Online, Anno 1800, Apex Legends, Assassin's Creed Syndicate, Back 4 Blood, Black Desert, Civilization 6, Elder Scrolls Online, Elex 2, Crusader Kings 3, Humankind, It Takes Two, Just Cause 3, Just Cause 4, New World, Roblox, Sons of the Forest, Space Engineers, Star Wars Squadrons, Stellaris, The Hunt: Showdown, Titanfall 2, Watch Dogs: Legion, World of Tanks, XCOM 2 και Warframe.
       
      Η κυκλοφορία αυτού του προγράμματος οδήγησης έρχεται μόλις λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία της κάρτας γραφικών Radeon RX 7600 XT 16GB από την AMD. Ορισμένοι παρατηρητές εικάζουν ότι η Intel μπορεί να χρησιμοποιεί αυτό το πρόγραμμα οδήγησης ως έναν τρόπο να αντιμετωπίσει την τελευταία προσφορά της AMD και να βελτιώσει τη θέση της στην αγορά GPU. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα αποτελέσματα των επιδόσεων θα διαφέρουν ανάλογα με τα συγκεκριμένα παιχνίδια που δοκιμάζονται. Επιπλέον, πολλοί κριτές επικεντρώνονται τώρα στα σύγχρονα παιχνίδια DX12 και Vulkan, τα οποία η Intel έχει ήδη δηλώσει ότι είναι καλά βελτιστοποιημένα για την αρχιτεκτονική Arc.
       
      Παρόλα αυτά, η επερχόμενη έκδοση του προγράμματος οδήγησης εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική εξέλιξη για την Intel, καθώς αποδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας να βελτιώσει τις επιδόσεις και τη συνολική εμπειρία παιχνιδιού των καρτών γραφικών Arc. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αποδίδει το πρόγραμμα οδήγησης σε δοκιμές στον πραγματικό κόσμο και αν μπορεί να βοηθήσει την Intel να αποκτήσει ισχυρότερα ερείσματα στην αγορά GPU.
      Read more...

      608

    • Διαδίκτυο

      Η Meta παρέχει στους Ευρωπαίους χρήστες ενισχυμένο έλεγχο της χρήσης δεδομένων

      astrolabos

      Σε μια σημαντική κίνηση για τη συμμόρφωση με τον νόμο περί ψηφιακών αγορών (DMA), η Meta εισάγει σημαντικές βελτιώσεις στον έλεγχο των χρηστών σχετικά με τη χρήση δεδομένων στις πλατφόρμες της στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Οι αλλαγές αυτές, οι οποίες πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία τις επόμενες εβδομάδες, έχουν ως στόχο να δώσουν στους χρήστες μεγαλύτερη αυτονομία ως προς τον τρόπο χειρισμού των προσωπικών τους δεδομένων.
       
      Μια βασική πτυχή αυτών των ενημερώσεων είναι η διευρυμένη επιλογή που έχουν οι χρήστες όσον αφορά την κοινή χρήση πληροφοριών μεταξύ του Facebook και του Instagram. Και οι δύο πλατφόρμες θα παρέχουν πλέον στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέγουν ή να μην επιλέγουν την κοινή χρήση δεδομένων. Τα άτομα με υφιστάμενους συνδεδεμένους λογαριασμούς Instagram και Facebook μπορούν να επιλέξουν να συνεχίσουν να μοιράζονται δεδομένα ή να διατηρήσουν τους λογαριασμούς τους χωριστά.
       
      Η Meta εισάγει επίσης μια αυτόνομη επιλογή για το Messenger. Οι χρήστες μπορούν πλέον να διατηρήσουν τον λογαριασμό τους στο Messenger συνδεδεμένο με τον λογαριασμό τους στο Facebook ή να δημιουργήσουν έναν νέο, ανεξάρτητο λογαριασμό που δεν απαιτεί σύνδεση με το Facebook. Αυτός ο αυτόνομος λογαριασμός Messenger θα εξακολουθεί να προσφέρει βασικές λειτουργίες, όπως μηνύματα, συνομιλία και φωνητικές/βιντεοκλήσεις, αλλά θα λειτουργεί ανεξάρτητα από το Facebook.
       
      Για το Facebook Marketplace, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μιας εξατομικευμένης εμπειρίας που αξιοποιεί τα προφίλ του Facebook ή μιας ανώνυμης εμπειρίας όπου αγοραστές και πωλητές επικοινωνούν αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντί του Messenger.
       
      Η Meta επεκτείνει αυτόν τον λεπτομερή έλεγχο και στους παίκτες. Οι χρήστες μπορούν να αποφασίσουν να διατηρήσουν τις πληροφορίες τους στο Facebook συνδεδεμένες για πρόσβαση σε λειτουργίες όπως το multiplayer, οι αγορές εντός παιχνιδιού και οι εξατομικευμένες συστάσεις ή μπορούν να επιλέξουν μια εμπειρία παιχνιδιού χωρίς Facebook που χρησιμοποιεί μόνο δεδομένα εντός παιχνιδιού. Τέλος, η εισαγωγή από τη Meta τον Νοέμβριο του 2023 μιας συνδρομής χωρίς διαφημίσεις για το Facebook και το Instagram παραμένει διαθέσιμη για τους Ευρωπαίους χρήστες. Αυτή η συνδρομή διασφαλίζει ότι τα δεδομένα των χρηστών δεν χρησιμοποιούνται για στοχευμένη διαφήμιση.
       
      Αυτές οι βελτιώσεις αποτελούν ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη δέσμευση της Meta για την ενίσχυση του απορρήτου των χρηστών και τη δυνατότητα των ατόμων να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους. Παρέχοντας στους χρήστες περισσότερες επιλογές και επιλογές, η Meta προωθεί μια πιο διαφανή και ενδυναμωτική ψηφιακή εμπειρία.
      Read more...

      415

    • Τεχνητή Νοημοσύνη

      Μελέτη του MIT αμφισβητεί τις προβλέψεις για τον αυτοματισμό της Τεχνητής Νοημοσύνης

      astrolabos

      Μια νέα έρευνα από το Εργαστήριο Επιστήμης Υπολογιστών και Τεχνητής Νοημοσύνης (CSAIL) του ΜΙΤ δείχνει ότι η αυτοματοποίηση των ανθρώπινων θέσεων εργασίας από την τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μην είναι τόσο διαδεδομένη ή επικείμενη όσο έχουν προβλέψει ορισμένοι ειδικοί. Η μελέτη, η οποία επικεντρώθηκε σε θέσεις εργασίας που απαιτούν οπτική ανάλυση, διαπίστωσε ότι η πλειονότητα αυτών των θέσεων εργασίας δεν είναι ακόμη οικονομικά βιώσιμο να αυτοματοποιηθεί.
       
      Τα ευρήματα της μελέτης βασίζονται σε μια ολοκληρωμένη ανάλυση του κόστους και των οφελών της αυτοματοποίησης των εργασιών οπτικής ανάλυσης. Οι ερευνητές πραγματοποίησαν έρευνα σε εργαζόμενους για να κατανοήσουν τι θα έπρεπε να επιτύχει ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για να αντικαταστήσει πλήρως τις θέσεις εργασίας τους και στη συνέχεια μοντελοποίησαν το κόστος κατασκευής και συντήρησης ενός τέτοιου συστήματος. Εξέτασαν επίσης τις πιθανές εξοικονομήσεις που θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν οι επιχειρήσεις από την αυτοματοποίηση αυτών των εργασιών.
       
      Η μελέτη διαπίστωσε ότι, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να αυτοματοποιήσει πολλές εργασίες οπτικής ανάλυσης, το κόστος για κάτι τέτοιο είναι συχνά απαγορευτικό. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το κόστος ανάπτυξης και συντήρησης ενός συστήματος τεχνητής νοημοσύνης είναι ακόμη και υψηλότερο από τους μισθούς που καταβάλλονται στους εργαζόμενους. Ως αποτέλεσμα, πολλές επιχειρήσεις δεν είναι ακόμη πρόθυμες να επενδύσουν στην αυτοματοποίηση της ΤΝ για αυτές τις εργασίες.
       
      Οι ερευνητές αναγνωρίζουν ότι η μελέτη τους έχει ορισμένους περιορισμούς και σημειώνουν ότι η ΤΝ θα μπορούσε να γίνει πιο οικονομικά ελκυστική για την αυτοματοποίηση εργασιών οπτικής ανάλυσης στο μέλλον. Ωστόσο, πιστεύουν ότι ο ρυθμός μετατόπισης θέσεων εργασίας από την αυτοματοποίηση της ΤΝ θα είναι βραδύτερος και λιγότερο δραματικός από ό,τι έχουν προβλέψει ορισμένοι.
       
      Τα ευρήματα της μελέτης έχουν σημαντικές επιπτώσεις για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τις επιχειρήσεις. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να αρχίσουν να σχεδιάζουν τις πιθανές επιπτώσεις της αυτοματοποίησης της ΤΝ στο εργατικό δυναμικό και οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν τις οικονομικές εκτιμήσεις πριν λάβουν αποφάσεις σχετικά με την αυτοματοποίηση των εργασιών οπτικής ανάλυσης.
      Read more...

      442

    • Press Releases in English

      MOUNTAIN launches pudding-style Snow Keycaps

      astrolabos

      MOUNTAIN, creator of innovative, premium peripherals with user-centric design to enable gamers and content creators to perform at their best, debuts a new mechanical keyboard accessory with its pudding-style Snow Keycaps.
       

       
      True to MOUNTAIN's core values, Snow Keycaps not only deliver striking visuals with translucent sidewalls and legends, but are also made of high quality materials.
      Made of high-quality PBT plastic, Snow Keycaps feature a pleasant to touch texture that is virtually impossible to develop shine or wear. The translucent legends are created via double-shot injection molding and become one with the keycaps, making it impossible for them to fade or become subject to abrasion.
       


      Available in two colorways, black and white, Snow Keycaps are versatile and a great fit for every RGB enthusiasts individual setup. Each set comes with a total of 113 keycaps, including the 104 keycaps needed for a full standard ANSI keyboard, and additional generic ISO addons as well as 60% addons to fit a wide range of mechanical keyboards, including but not limited to Everest and Everest 60.
       


      “Snow Keycaps are the ideal addon for every gamer's mechanical keyboard,” said Bram Rongen, Head of Peripherals at MOUNTAIN. “The double-shot legends and PBT material will enable them to retain their beauty for years to come, on the vast majority of mechanical keyboards on the market, thanks to their broad compatibility."
      MOUNTAIN Snow Keycaps are now available, in stock and ready for immediate dispatch at https://mountainggshop.com
      Read more...

      588

    • Δελτία Τύπου

      Το gaming στις τηλεοράσεις LG αναβαθμίζεται

      astrolabos

      Η LG, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής στις τηλεοράσεις νέας γενιάς, έχει επαναπροσδιορίσει την εμπειρία του παιχνιδιού και προσφέρει στους χρήστες ανεπανάληπτες συγκινήσεις και εμπειρίες που δεν έχουν βιώσει ξανά.
       
      Οι οπτικές δυνατότητες των τελευταίων μοντέλων τηλεοράσεων της LG διαθέτουν όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές για συναρπαστικά παιχνίδια επόμενης γενιάς και προσφέρουν στους παίκτες μοναδικά γραφικά, ζωντανά χρώματα και υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης που ζωντανεύουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια με εκπληκτική λεπτομέρεια. Μ αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η ομαλή και ευέλικτη εμπειρία παιχνιδιού, ώστε οι χρήστες να απολαμβάνουν την ανεπανάληπτη εμπειρία που προσφέρει η εξαιρετικά μεγάλη οθόνη της τηλεόρασης LG.
       
      Οι τηλεοράσεις LG OLED υποστηρίζουν Dolby Vision Gaming[1] 4K στα 120Hz για πιο ρευστό και ρεαλιστικό παιχνίδι. Χάρη στον χρόνο απόκρισης 0,1 ms, τη συμβατότητα NVIDIA G-Sync[2], το AMD FreeSync Premium[3] και την υποστήριξη VRR, η δράση θα είναι ακόμα πιο φρενήρης, θα απεικονίζεται καθαρά και ομαλά. Επιπρόσθετα, με την απρόσκοπτη προσθήκη του GeForce Now2 στο gaming, που δίνει τη δυνατότητα επιλογής νέων παιχνιδιών από το Cloud, μια μεγάλη συλλογή από παιχνίδια περιμένει τους φαν να την ανακαλύψουν και να παίξουν απευθείας μέσα από την τηλεόραση. 
       
      Οι τηλεοράσεις LG QNED προσφέρουν υψηλή ανάλυση 4K για ευκρινή και λεπτομερή εικόνα και μέσω της τεχνολογίας Quantum Dot NanoCell ενισχύεται η ακρίβεια των χρωμάτων και η φωτεινότητα. Με υψηλό ρυθμό ανανέωσης στα 120Hz[4] για μείωση του θολώματος, η LG QNED παρέχει ομαλότερο gameplay. Η χαμηλή καθυστέρηση εισόδου είναι ζωτικής σημασίας για την απόκριση των παιχνιδιών, γι’ αυτό οι τηλεοράσεις LG QNED στοχεύουν γενικά στην παροχή χαμηλής υστέρησης εισόδου γρήγορο gaming.
       
      Για ακόμα πιο βελτιωμένο παιχνίδι, οι τηλεοράσεις LG υποστηρίζουν Dolby Vision® HDR σε 4K 120 Hz[5] για απίστευτα γρήγορο και καθηλωτικό παιχνίδι, που αναβαθμίζει την εμπειρία. Επιπλέον, τα VRR[6], ALLM και eARC πληρούν τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές του προτύπου HDMI 2.1, που συμβάλλουν στη μείωση της θόλωσης κίνησης, παρέχοντας ομαλά και συγχρονισμένα γραφικά σε υψηλή ανάλυση. Επίσης, με το AMD FreeSync™ Premium[7]οι χρήστες θα παίζουν με υψηλότερα πρότυπα και μεταβλητούς ρυθμούς ανανέωσης κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Έτσι, μειώνεται σημαντικά το τρέμουλο και η αλλοίωση, για παιχνίδια με ομαλή εικόνα χωρίς παρεμβολές.
       
      Ως μέλος της HGiG[8], η LG συνεργάζεται με μερικές από τις μεγαλύτερες ομάδες ανάπτυξης και εταιρείες παιχνιδιών, ώστε να εξασφαλίσει την απόλυτη εμπειρία HDR στις τηλεοράσεις της. Το HDR δίνει έμφαση στον ρεαλισμό, «βυθίζοντάς» σας σε όλα τα τελευταία παιχνίδια που υποστηρίζουν το πρότυπο HDR. Ενώ, με τις συνεργασίες που συνάπτει με ηγέτες στον κλάδο[9] προσφέρει το απόλυτο gaming πακέτο για μια επική εμπειρία παιχνιδιού.
       
      Αντίστοιχα, τα μοντέλα LG Nano756 , Nano766 και UR υποστηρίζουν ανάλυση 4K, παρέχοντας υψηλό επίπεδο λεπτομέρειας στα παιχνίδια. Διαθέτουν υψηλό ρυθμό ανανέωσης για ομαλότερη εμπειρία παιχνιδιού, ειδικά για παιχνίδια με γρήγορο ρυθμό. Η απόλαυση ενός παιχνιδιού HDR υψηλής ταχύτητας, σε τηλεόραση NanoCell με τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των ALLM, eARC και HGiG7, θα μυήσει τους χρήστες περισσότερο στον κόσμο του παιχνιδιού. Οι τηλεοράσεις Nano756 , Nano766 και UR διαθέτουν Game Optimizer, ώστε οι χρήστες να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις ρυθμίσεις παιχνιδιού σε ένα μέρος και να έχουν καλύτερο έλεγχο των ρυθμίσεων εικόνας και Game Dashboard για πιο γρήγορη πρόσβαση σε ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Το νέο Game Dashboard των τηλεοράσεων LG είναι ένα απλοποιημένο μενού που επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν γρήγορα ή να προσαρμόζουν ορισμένες ρυθμίσεις του Game Optimizer επιτόπου, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Όσο ο πίνακας ελέγχου είναι ανοικτός, οι χρήστες μπορούν να επιστρέφουν στο Optimizer για να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες ρυθμίσεις ή να αλλάζουν το χρώμα του HUD.
       
      Τέλος, όλες οι LG TVs υποστηρίζουν πλέον το NVIDIA GeForce NOW™, μια πλατφόρμα παιχνιδιών στο Cloud, φέρνει τα πιο πρόσφατα παιχνίδια υπολογιστή απευθείας στην τηλεόραση, η οποία διαθέτει από τους πιο πρόσφατους επιτυχημένους τίτλους παιχνιδιών για PC και πάνω από 35 παιχνίδια free-to-play σε ανάλυση 1080p και στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, μόνο με ένα συμβατό χειριστήριο και χωρίς πρόσθετο υλικό. Το GeForce NOW επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν τίτλους που έχουν ήδη στην κατοχή τους ή να αγοράσουν νέα παιχνίδια από δημοφιλή ψηφιακά καταστήματα όπως τα Steam, Epic Games Store, Ubisoft Connect και Origin.
       
      Η LG σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στον κόσμο του gaming και της ψυχαγωγίας, διερευνώντας τα όρια του εφικτού και παρέχοντας μια εμπειρία παιχνιδιού που ξεπερνά τις προσδοκίες.
        [1] Η ημερομηνία κυκλοφορίας των ενημερώσεων υλικολογισμικού για το Dolby Vision® HDR σε ανάλυση 4K στα 120 Hz για παιχνίδια, διαφέρει ανά μοντέλο.
      [2]  Τα NVIDIA, G-Sync και GeForce Now είναι εμπορικά σήματα της NVIDIA Corporation
      [3]  Τα AMD και FreeSync, είναι εμπορικά σήματα της Advanced Micro Devices, Inc.
      [4] Όλες οι τηλεοράσεις LG QNED έχουν ρυθμό ανανέωσης στα 120Hz, εκτός από την QNED756 που είναι 60Hz
      [5] Το 4K 120 Hz υποστηρίζεται μόνο στα μοντέλα NANO99, NANO95, NANO90.
      [6] Το VRR υποστηρίζεται μόνο στα μοντέλα NANO90, NANO85.
      [7] Το AMD FreeSync Premium διατίθεται μόνο στα μοντέλα NANO90 και NANO85.
      [8] Το HGiG είναι μια εθελοντική ομάδα εταιρειών από τις βιομηχανίες παιχνιδιών και τηλεοράσεων, οι οποίες δημιουργούν και θέτουν στη διάθεσή του κοινού οδηγίες, για να βελτιώσουν την εμπειρία παιχνιδιού του καταναλωτή στο HDR.
      [9] Οι υποστηριζόμενες συνεργασίες ενδέχεται να διαφέρουν ανά χώρα.
      Read more...

      1947

    • Κινητά

      Η Ελβετική εταιρεία απορρήτου Apostrophy, χρεώνει $15 το μήνα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής σας

      astrolabos

      Μια νέα εταιρεία προστασίας της ιδιωτικής ζωής με την ονομασία Apostrophy προσφέρει μια μηνιαία συνδρομητική υπηρεσία για το δικό της λειτουργικό σύστημα smartphone με επίκεντρο την προστασία της ιδιωτικής ζωής που ονομάζεται Apostrophy OS. Η υπηρεσία κοστίζει 15 δολάρια το μήνα και έχει ως στόχο να δώσει στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων και να τους προστατεύσει από την παρακολούθηση από εταιρείες όπως η Google.
       
      Το Apostrophy OS βασίζεται στο Android, αλλά έχει απογυμνωθεί από την παρεμβατικότητα της Google από ένα άλλο έργο προστασίας της ιδιωτικής ζωής που ονομάζεται GrapheneOS. Το λειτουργικό σύστημα διαχωρίζει τις εφαρμογές από την υποκείμενη αρχιτεκτονική του τηλεφώνου και τις εμποδίζει να έχουν πρόσβαση σε διάφορα προσωπικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων θέσης.
       
      Το Apostrophy OS διαθέτει επίσης το δικό του κατάστημα εφαρμογών, αλλά επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στο Google Play Store. Ωστόσο, η εταιρεία αναφέρει ότι το κατάστημα εφαρμογών της έχει "διαμερισμένα τμήματα που δίνουν προτεραιότητα στην ακεραιότητα των εφαρμογών και στην προστασία της ιδιωτικής ζωής των προσωπικών δεδομένων", πράγμα που σημαίνει ότι οι εφαρμογές δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα.
      Το Apostrophy OS είναι επί του παρόντος συμβατό με το smartphone Punkt MC02, το οποίο παρουσιάστηκε στη CES αυτόν τον μήνα έναντι 750 δολαρίων. Η εταιρεία αναφέρει ότι εργάζεται για να καταστήσει το Apostrophy OS συμβατό με περισσότερες συσκευές στο μέλλον.
       
      Το λανσάρισμα του Apostrophy OS είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στον αγώνα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στη βιομηχανία των smartphones. Αν και η μηνιαία χρέωση των 15 δολαρίων μπορεί να φαίνεται υψηλή, είναι ένα μικρό τίμημα για την ηρεμία σας γνωρίζοντας ότι τα προσωπικά σας δεδομένα προστατεύονται. Καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες όπως η Apostrophy αναπτύσσουν λογισμικό που εστιάζει στην προστασία της ιδιωτικής ζωής, είναι πιθανό το κόστος του λογισμικού αυτού να μειωθεί, καθιστώντας το ακόμη πιο προσιτό στους καταναλωτές.
       
      Ακολουθούν ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Apostrophy OS:
      Αποτρέπει την πρόσβαση των εφαρμογών σε προσωπικά δεδομένα Διαθέτει το δικό του κατάστημα εφαρμογών με προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής Συμβατό με το smartphone Punkt MC02  
      Το Apostrophy OS είναι μια ευπρόσδεκτη προσθήκη στην αυξανόμενη αγορά λογισμικού smartphone με έμφαση στην προστασία της ιδιωτικής ζωής. Με την εστίασή του στην προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και τα ισχυρά χαρακτηριστικά ασφαλείας του, το Apostrophy OS έχει τη δυνατότητα να κάνει πραγματική διαφορά στον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα smartphones μας.
      Read more...

      662

    • Tech Industry

      Η Microsoft ενισχύει την προστασία δεδομένων των χρηστών της στην ΕΕ

      astrolabos

      Η Microsoft ανακοίνωσε σήμερα την επέκταση των πρωτοβουλιών της για την ενίσχυση της προστασίας των δεδομένων των πελατών της στις χώρες της ΕΕ. Μέσω μιας σειράς αναβαθμίσεων και ανάπτυξης νέων χαρακτηριστικών στις cloud υπηρεσίες της, η Microsoft τοποθετείται ως ο πρώτος κορυφαίος πάροχος cloud υπηρεσιών που έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί απόλυτα στις ανάγκες των πελατών δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στην Ευρωπαϊκή αγορά που επιθυμούν ακόμη ισχυρότερες δεσμεύσεις σε σχέση με την παραμονή των δεδομένων (data residency).
       
      Η επέκταση των πρωτοβουλιών της Microsoft για την προστασία δεδομένων στην ΕΕ εστιάζει στους ακόλουθους τομείς:
      Επέκταση της τοπικής αποθήκευσης και επεξεργασίας για να συμπεριλάβει όλα τα προσωπικά δεδομένα, όπως τα αυτοματοποιημένα αρχεία καταγραφής συστημάτων. Προσφορά νέων πόρων διαφάνειας, συμπεριλαμβανομένων διάφορων αρχείων και πληροφοριών, στα οποία οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα EU Data Boundary Trust Center. Επένδυση στην ανάπτυξη τεχνολογίας για την περαιτέρω προστασία των ψευδωνυμοποιημένων προσωπικών δεδομένων στο Όριο.  
      Με την εφαρμογή του ορίου δεδομένων της ΕΕ, η Microsoft διατηρεί πιστή τη δέσμευσή της για ασφάλεια στον κυβερνοχώρο παγκόσμιας κλάσης. Η εταιρεία διαθέτει περισσότερους από 8.000 παγκόσμιους εμπειρογνώμονες που αναλύουν τρισεκατομμύρια σήματα καθημερινά για να ανακαλύπτουν απειλές και να παρέχουν έγκαιρες σχετικές πληροφορίες για την κυβερνοασφάλεια, ώστε να ανιχνεύουν και να μετριάζουν τις κακόβουλες δραστηριότητες.
       
      Αργότερα φέτος, η Microsoft θα ανακοινώσει την επόμενη φάση του ορίου δεδομένων της ΕΕ για το Microsoft Cloud, μετασχηματίζοντας τις δυνατότητες επεξεργασίας και αποθήκευσης των δεδομένων που λαμβάνονται κατά τη διάρκεια αλληλεπιδράσεων τεχνικής υποστήριξης. Τα δεδομένα υποστήριξης θα αποθηκεύονται εντός του ορίου και, όταν απαιτείται πρόσβαση από χώρες εκτός ΕΕ, θα διασφαλίζεται οποιαδήποτε προσωρινή μεταφορά δεδομένων που απαιτείται μέσω τεχνικών προσεγγίσεων όπως το Virtual Desktop Infrastructure.
       
      Η λύση EU Data Boundary υπερβαίνει τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις συμμόρφωσης της Microsoft και αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της στο να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες cloud, με τους πιο προηγμένους ελέγχους και Sovereign χαρακτηριστικά που είναι διαθέσιμα σήμερα στον κλάδο.
      Read more...

      521

    • Δελτία Τύπου

      Η σειρά οθονών Philips E1 υποδέχεται τέσσερις νέες οθόνες

      astrolabos

      Εξοπλισμένα με λειτουργίες για να παραμένετε συνδεδεμένοι και να βελτιώνετε την παραγωγικότητά σας, τέσσερα νέα μοντέλα της σειράς E1 θα προστεθούν στο χαρτοφυλάκιο των οθονών Philips, από τον Ιανουάριο. Προκειμένου να ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις πολυάριθμες ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών σε ένα υβριδικό εργασιακό περιβάλλον, η σειρά αυτή θα υποδεχτεί νέα μοντέλα την άνοιξη.
       
      Τα Philips monitors 24E1N1300A, 24E1N1300AE, 27E1N1300A και 27E1N1300AE είναι εξοπλισμένα με οθόνη FHD IPS 23,8"/60,5 εκ. και 27"/68,6 εκ.  (αντίστοιχα) για καθαρές, λεπτομερείς και εξαιρετικά ακριβείς εικόνες με ένα λεπτό σχεδιασμό με στενά περιθώρια (ακόμη και το κάτω περιθώριο είναι μόλις 9,5 χιλ.) για άνετη σύνδεση πολλαπλών οθονών. Όλες οι παραπάνω οθόνες παρέχουν εξαιρετική ποιότητα εικόνας με ρυθμό ανανέωσης 100Hz, Adaptive Sync και γρήγορο χρόνο απόκρισης 1ms (MPRT) για μια απόλυτα ομαλή οπτική εμπειρία, που θα σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας παιχνίδια και πολυμέσα στον ελεύθερο χρόνο σας μετά τη δουλειά.
       
      Όλα τα μοντέλα προσφέρουν επίσης χαρακτηριστικά ειδικά σχεδιασμένα για να βελτιώνουν και να υποστηρίζουν τη συνολική εμπειρία του χρήστη, όπως LowBlueMode και Flicker-free για άνετη παρακολούθηση, EasyRead για μια εμπειρία ανάγνωσης όμοιας με χαρτιού, καθώς και πρακτική διαχείριση των καλωδίων. Επιπλέον, τα μοντέλα Philips 24E1N1300AE και 27E1N1300AE παρέχουν ακόμα μεγαλύτερη άνεση: η κύρια διαφορά μεταξύ των μοντέλων A και AE εντοπίζεται στη ρυθμιζόμενη βάση των μοντέλων AE, που προσαρμόζεται στο ύψος.
       
      Συνδεσιμότητα στο απόγειό της
      Στον σύγχρονο κόσμο, η συνδεσιμότητα παίζει θεμελιώδη ρόλο στη μείωση των αποστάσεων και τη διευκόλυνση της επικοινωνίας. Με το εργατικό δυναμικό να μοιράζεται παράλληλα μεταξύ γραφείου και σπιτιού, οι επαγγελματίες δικαίως αναζητούν ασφαλή, αξιόπιστη και γρήγορη συνδεσιμότητα κατά την εργασία τους.
       
      Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη, η νέα σειρά οθονών Philips E1, ξεκινώντας από τις συσκευές Philips 24E1N1300A, 24E1N1300AE, 27E1N1300A και 27E1N1300AE, θα διαθέτει USB-C 3.2 με παροχή ισχύος έως και 65W, η οποία θα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να φορτίζουν τη συνδεδεμένη συσκευή τους και να εργάζονται χωρίς διακοπές, και όλα αυτά με ένα μόνο καλώδιο.
       
      Τιμή και διαθεσιμότητα
      Τα νέα αυτά μοντέλα της σειράς Ε1, 24E1N1300A, 24E1N1300AE, 27E1N1300A, και 27E1N1300AE είναι ιδανικά για χρήστες που ψάχνουν μια αξιόπιστη οθόνη που μπορεί να ενισχύσει την παραγωγικότητα της εργασίας τους από το σπίτι με γρήγορη συνδεσιμότητα και άνεση, εξασφαλίζοντας παράλληλα ευχάριστη και συναρπαστική ψυχαγωγία.
       
      Οι οθόνες Philips 24E1N1300A και 27E1N1300A θα είναι διαθέσιμες για αγορά στα καταστήματα από τα μέσα Ιανουαρίου στην τιμή των 169,00 € και 189,00 € αντίστοιχα, ενώ οι οθόνες Philips 24E1N1300AE και 27E1N1300AE από τον Φεβρουάριο στην τιμή των 179,00 € και 199,00 € αντίστοιχα.
      Read more...

      608

    • Δελτία Τύπου

      "Μαμά, είμαι έτοιμος!" Πότε μπορείτε να πάρετε στο παιδί σας το πρώτο του smartphone

      astrolabos

      Τα παιδιά σήμερα μάς βλέπουν να χρησιμοποιούμε έξυπνες συσκευές από την ημέρα που γεννιούνται - και ίσως και να συμμετέχουν περιστασιακά. Έτσι, δεν είναι περίεργο που τα παιδιά μας θα θελήσουν κάποια στιγμή να αποκτήσουν μία έξυπνη συσκευή. Πώς όμως μπορούν οι γονείς να καθορίσουν αν το παιδί τους είναι έτοιμο για αυτό το μεγάλο βήμα; Η παγκόσμια εταιρία ψηφιακής ασφάλειας ESET, σε συνεργασία με την παιδοψυχολόγο PhDr. Jarmila Tomková δίνει 12 βασικές συμβουλές για το πώς μπορούν οι γονείς να βρουν τις κατάλληλες ισορροπίες για το συγκεκριμένο θέμα.
      1.       Πριν τα παιδιά αποκτήσουν το πρώτο τους smartphone, θα πρέπει να είναι ήδη εξοικειωμένα με τον διαδικτυακό κόσμο και τις έξυπνες συσκευές. Πότε θα πρέπει οι γονείς να αρχίσουν να τα εκπαιδεύουν σχετικά με το θέμα;
      Οι γονείς μπορούν να τα φέρουν σε αρχική επαφή με την τεχνολογία αρκετά νωρίς. Μπορεί, για παράδειγμα, να μας κάνουν παρέα κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσεων ή να παρακολουθούν παραμύθια στα τηλέφωνα μας. Στη συνέχεια, γύρω στην ηλικία των 3 ή 4 ετών, τα παιδιά αρχίζουν να ενδιαφέρονται για τις έξυπνες συσκευές, αλλά τις βλέπουν κυρίως ως παιχνίδια. Σε αυτή την ηλικία, μπορούμε να αρχίσουμε σιγά-σιγά να τους εξηγούμε πώς λειτουργούν τα smartphones και πώς τα χρησιμοποιούμε.
      2.       Δεν είναι πολύ νωρίς για να το κατανοήσουν;
      Όχι όταν τα διδάσκουμε με το παράδειγμά μας. Όταν μιλάμε στα παιδιά για την τεχνολογία, δε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε αφηρημένες έννοιες. Η καλύτερη πρακτική είναι να εξηγούμε τις τεχνολογίες καθώς τις χρησιμοποιούμε μπροστά στα παιδιά μας και μαζί τους. Μπορούμε να τους δείξουμε, για παράδειγμα, ότι όταν πατάμε ένα κουμπί, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη συσκευή για να επικοινωνήσουμε με άλλα μέλη της οικογένειας, ακόμη και με εκείνα που βρίσκονται μακριά μας. Αυτό είναι το ίδιο όπως όταν τους δείχνουμε πώς να χρησιμοποιούν ένα ασανσέρ, αφήνοντάς τα να πατήσουν το κουμπί. Έτσι και με τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και τα μικρά παιδιά δημοτικού, μπορούμε να κατεβάζουμε εφαρμογές και να τις εξερευνούμε μαζί. Μπορεί επίσης να είναι χρήσιμο να αναζητήσουμε εκπαιδευτικό υλικό, βίντεο ή παιχνίδια για να κάνουμε τη μάθηση πιο διαδραστική και διασκεδαστική.
      3.       Τι πρέπει να γνωρίζουν τα παιδιά πριν αποκτήσουν το πρώτο τους smartphone;
      Υπάρχουν πολλά θέματα προς συζήτηση. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία στο πλαίσιο του πραγματικού κόσμου. Για παράδειγμα, θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν πρέπει να κοιτάζουν το τηλέφωνό τους όταν διασχίζουν το δρόμο ή όταν μιλάνε με κάποιον. Θα πρέπει επίσης να μάθουν τα βασικά στοιχεία της ασφάλειας, όπως το να μην δέχονται κλήσεις από άγνωστους αριθμούς ή να μην κάνουν κλικ σε συνδέσμους σε τυχαία μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματα κειμένου. Πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις της συσκευής τους ώστε να είναι πιο ασφαλείς. Και πολλά άλλα. Για να τα βοηθήσουμε να μάθουν αυτά τα πράγματα, πρέπει να τους δώσουμε χρόνο και να τα διδάξουμε ένα βήμα τη φορά. Δεν μπορούμε να περιμένουμε να απορροφήσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με τη μία. Είναι σαν να μαθαίνουμε μια νέα γλώσσα - δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε με το βιβλίο για προχωρημένους, πρέπει πρώτα να δουλέψουμε τα μαθήματα για αρχάριους.
      4.       Όταν εισάγουν τα παιδιά στις έξυπνες τεχνολογίες, θα πρέπει οι γονείς να ξεκινήσουν με τα smartphones; Ή μήπως υπάρχουν άλλες συσκευές που είναι πιο φιλικές προς τους αρχάριους;
      Νομίζω ότι ένα tablet είναι η καλύτερη συσκευή για να ξεκινήσετε, λέει η παιδοψυχολόγος Dr. Tomková. Γιατί; Όπως είπα, τα μικρά παιδιά ενδιαφέρονται κυρίως για τις έξυπνες τεχνολογίες ως παιχνίδια. Τα tablets είναι μεγαλύτερα, γεγονός που διευκολύνει τα παιδιά να τις χρησιμοποιούν και να παίζουν παιχνίδια. Επιπλέον, ένα tablet μπορεί να το χρησιμοποιούν περισσότερα από ένα άτομο ή ακόμη και ολόκληρη η οικογένεια, οπότε το παιδί σας μπορεί να αρχίσει να μαθαίνει να χρησιμοποιεί την τεχνολογία. Μερικές φορές μπορούμε να προσκαλούμε τα παιδιά σχολικής ηλικίας να χρησιμοποιήσουν τα smartphones μας μαζί με εμάς. Με αυτόν τον τρόπο, θα εξοικειωθούν με τις διαδικασίες και τους κανόνες ασφαλούς χρήσης της συσκευής. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι έτοιμα για το δικό τους smartphone, φυσικά. Αν θέλετε να δώσετε στο παιδί σας μια συσκευή που θα το βοηθήσει να μείνει σε επαφή μαζί σας - ίσως όταν θα ξεκινήσει για πρώτη φορά το σχολείο - σας προτείνω να ξεκινήσετε με ένα παλιάς τεχνολογίας τηλέφωνο με πληκτρολόγιο, Αυτό μπορεί να είναι το πρώτο τηλέφωνο του παιδιού σας. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά μπορούν να μάθουν να χειρίζονται τις συσκευές τους με υπευθυνότητα και να τις χρησιμοποιούν για ασφαλή επικοινωνία πριν ασχοληθούν με άλλες λειτουργίες, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
      5.       Το κύριο ερώτημα είναι: Πότε τα παιδιά είναι έτοιμα για ένα smartphone;
      Θα έλεγα από την ηλικία των 10 ετών, ή ίσως και λίγο νωρίτερα. Αλλά αυτό το "ηλικιακό όριο" μειώνεται με τον καιρό. Συνήθιζα να ενθαρρύνω τους γονείς να μην δίνουν στα παιδιά τους smartphone πριν από την ηλικία των 11 λέει η Dr. Tomková. Αλλά πάντα πρότεινα, και εξακολουθώ να το κάνω, ότι οι γονείς θα πρέπει να αφήσουν τα παιδιά τους να περιμένουν λίγο για το πρώτο τους smartphone. Ίσως μερικούς μήνες ή ένα χρόνο αφότου το ζητήσουν για πρώτη φορά.
      6.       Γιατί να περιμένουν;
      Η αναμονή είναι υγιής για τα παιδιά- τα βοηθά να διαχειριστούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Αλλά ιδανικά, οι γονείς δεν θα πρέπει απλώς να αποθαρρύνουν τα παιδιά τους λέγοντας: "Όχι, δεν θα σου πάρω smartphone- ίσως αργότερα". Μπορούμε να ενημερώσουμε τα παιδιά για το τι πρέπει να συμβεί πριν πάρουν το τηλέφωνο. Μπορούμε να τους πούμε, για παράδειγμα: "Θα πάρεις το δικό σου smartphone σε ένα χρόνο. Πριν από αυτό, ας περάσουμε λίγο χρόνο μαζί εξερευνώντας τον ψηφιακό κόσμο και μαθαίνοντας πώς να το χρησιμοποιείς υπεύθυνα".
      7.       Εκτός από την ηλικία, ποιες άλλες πτυχές πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι γονείς;
      Πριν ένα παιδί αποκτήσει το πρώτο του smartphone, είναι σημαντικό να μπορούν να διαχωρίζουν το συγκεκριμένο από το αφηρημένο. Αυτό συμβαίνει συνήθως γύρω στην ηλικία των 10 ή 11 ετών. Ένα παιδί ηλικίας 7 ετών είναι εκ φύσεως ευκολόπιστο απέναντι στον κόσμο και μπορεί να χειραγωγηθεί πολύ εύκολα. Ακόμα δυσκολεύονται να σκεφτούν κριτικά, να κατανοήσουν αφηρημένες έννοιες ή να γνωρίζουν ότι οι πράξεις τους έχουν συνέπειες. Δεν καταλαβαίνουν ότι κάποιοι άνθρωποι στο διαδίκτυο μπορεί να εμφανίζουν ψευδή ταυτότητα ή να θέλουν να τους βλάψουν. Θα ήταν ανεύθυνο να τα αφήσετε να χρησιμοποιήσουν ένα smartphone μόνα τους σε αυτή την ηλικία.
      8.       Τι γίνεται αν οι γονείς πιστεύουν ότι το παιδί τους είναι εξαιρετικά ταλαντούχο;
      Η διαδικασία της γνωστικής ανάπτυξης είναι σταδιακή και δεν παραλείπει κανένα στάδιο - ακόμη και στην περίπτωση των χαρισματικών παιδιών. Μπορεί να είναι σε θέση να επικοινωνούν καλά, να εξηγούν τέλεια τις σκέψεις τους ή ακόμη και να χειρίζονται με δεξιοτεχνία τις τεχνολογίες από την ηλικία των 7 ετών, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ικανά για αφηρημένη και πραγματικά κριτική σκέψη.
      "Αν παρουσιάσουμε ένα smartphone στα παιδιά τη σωστή στιγμή, η συσκευή θα είναι μια προσθήκη στη ζωή τους - και όχι κάτι που θα αποσπά την προσοχής τους.
      9.       Υπάρχουν άλλες δεξιότητες που πρέπει να αξιολογήσουν οι γονείς;
      Θα πρέπει να δώσουν προσοχή στην ικανότητα του παιδιού τους να κοινωνικοποιείται. Σε νεαρή ηλικία, τα παιδιά πρέπει να μάθουν πώς να παίζουν και να μιλούν με τους άλλους και πώς να δημιουργούν δεσμούς. Η εισαγωγή έξυπνων συσκευών πριν μάθουν να το κάνουν αυτό μπορεί να τα αποσπάσει από την ανάπτυξη αυτών των απαραίτητων δεξιοτήτων. Ακόμα και αν το τηλέφωνο τοποθετηθεί στην τσέπη ή στην τσάντα τους, το παιδί μπορεί να έχει υπερβολική εμμονή με αυτό και έτσι να μην είναι σε θέση να επικεντρωθεί στις πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπιδράσεις και στην ομορφιά αλλά και στις προκλήσεις του πραγματικού κόσμου. Αυτό μπορεί να αποτελέσει μεγάλο πρόβλημα. Είναι απαραίτητο για τα παιδιά να μπορούν να κάνουν φίλους - για πολλούς λόγους. Ένας από τους οποίους είναι ότι όταν έχουν σταθερές σχέσεις, είναι λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν ένα μη υγιές δεσμό με τον διαδικτυακό κόσμο ή να υποφέρουν από εθισμό στο διαδίκτυο.
      10.   Ορισμένοι γονείς υποστηρίζουν την προσέγγιση «χωρίς τεχνολογία» και προσπαθούν να απομονώσουν τα παιδιά τους από την έξυπνη τεχνολογία για όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο.
      Αργά ή γρήγορα, τα παιδιά κάποια στιγμή θα έρθουν σε επαφή με την τεχνολογία, είτε στο σχολείο, είτε μέσω των φίλων τους, είτε αλλού. Δεν μπορούμε να τα απομονώσουμε από την τεχνολογία. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να τα προετοιμάσουμε να έχουν ασφαλή πρόσβαση στις ψηφιακές δυνατότητες. Αν επιλέξουμε το δρόμο "χωρίς τεχνολογία", είναι σαν να τα αφήνουμε να οδηγήσουν αυτοκίνητο χωρίς να τους έχουμε κάνει ποτέ μαθήματα οδήγησης. Στην πραγματικότητα, η επαρκής εκπαίδευση αποτελεί ουσιαστικό ορόσημο για να διαπιστωθεί αν ένα παιδί είναι έτοιμο για το πρώτο του smartphone. Προετοιμάσαμε καλά το παιδί; Είναι εξοικειωμένο με τα οφέλη και τους κινδύνους της χρήσης ενός smartphone; Και γνωρίζουν πώς να εξαλείψουν ή τουλάχιστον να μειώσουν τον κίνδυνο που παρουσιάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Αν όχι, ίσως θα πρέπει να αφιερώσουμε λίγο περισσότερο χρόνο για να συζητήσουμε αυτά τα θέματα προτού αφήσουμε τα παιδιά μας να χρησιμοποιήσουν ένα smartphone μόνα τους.
      11.   Ποια είναι μερικά από τα κύρια οφέλη του να πάρει ένα παιδί το δικό του έξυπνο τηλέφωνο;
      Τα smartphones μπορούν να είναι χρήσιμα με πολλούς τρόπους. Επιτρέπουν στα παιδιά να επικοινωνούν με τους φίλους τους και να εξερευνούν τα χόμπι τους. Οι έξυπνες συσκευές είναι ιδιαίτερα χρήσιμες όταν χρησιμοποιούνται ενεργά και όχι παθητικά. Αυτό που εννοώ είναι ότι αντί να κάνουν ατελείωτη περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα παιδιά μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές τους για να δημιουργήσουν κάτι δικό τους. Για παράδειγμα, μπορούν να φτιάξουν δημιουργικές εικόνες ή βίντεο. Τέλος, δεδομένου ότι η κατοχή ενός smartphone επιτρέπει στα παιδιά να βρίσκουν πληροφορίες ή να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο, μπορεί επίσης να τα βοηθήσει να αναπτύξουν την αυτονομία και την αυτοπεποίθησή τους.
      12.   Και τι, τέλος, γίνεται με τους κινδύνους;
      Ο διαδικτυακός κόσμος είναι, από πολλές απόψεις, σαν τον πραγματικό κόσμο. Ναι, υπάρχουν κίνδυνοι. Κάποια μέρη δεν είναι ωραία και θα προτιμούσαμε να μην τα βλέπουμε, και υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που θέλουν να βλάψουν τους άλλους. Αλλά υπάρχει επίσης ένας πλούτος ευκαιριών και μεγάλη ομορφιά. Δεν πρέπει να απομονώνουμε τα παιδιά από την τεχνολογία, όπως δεν πρέπει να τα κλειδώνουμε στο σπίτι για να τα προστατεύουμε από ό,τι συμβαίνει έξω. Αντίθετα, οι γονείς θα πρέπει να εξοικειώσουν σταδιακά τα παιδιά τους με τον κόσμο - τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός - περπατώντας δίπλα τους και αφήνοντάς τα να γνωρίζουν ότι είναι πάντα εκεί για να βοηθήσουν. Τέλος, για να προστατέψτε τα παιδιά σας στο διαδίκτυο είναι σημαντικό να χρησιμοποιούν οι γονείς κάποια αξιόπιστη εφαρμογή Γονικού Ελέγχου.
      Read more...

      1460

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.