Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Hardware

      Η Seasonic επεκτείνει την εγγύηση των τροφοδοτικών της σειράς VERTEX στα 12 χρόνια

      astrolabos

      Η Seasonic ανακοίνωσε μια σημαντική βελτίωση στα χαρακτηριστικά των τροφοδοτικών της σειράς Vertex, επεκτείνοντας την περίοδο εγγύησης από το βιομηχανικό πρότυπο των δέκα ετών σε έως και 12 έτη. Η επέκταση αυτή ισχύει για τη σειρά Vertex, προς το παρόν. Η απόφαση της εταιρείας αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της στην αριστεία και την πίστη της στη μακροβιότητα των εξαρτημάτων της, με στόχο να παρέχει στους χρήστες πρόσθετη ασφάλεια και μεταπωλητική αξία.
      Τα τροφοδοτικά της σειράς VERTEX είναι τα πρώτα μοντέλα ATX 3.0 της Seasonic στην αγορά, τα οποία φέρνουν μια πληθώρα χαρακτηριστικών, όπως η πλήρης modularity, η απόδοση 80+ Platinum, η υποστήριξη συσκευών PCIe 5.0, το καλώδιο 12VHPWR και πλέον μια αναβαθμισμένη περίοδο εγγύησης 12 ετών. Η διευρυμένη εγγύηση δείχνει ότι η Seasonic είναι έτοιμη να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς της για μεγάλη διάρκεια ζωής των προϊόντων της, ενισχύοντας τη θέση της ως αξιόπιστο όνομα στις λύσεις τροφοδοτικών.
      Read more...

      714

    • Windows

      Η Microsoft ενώ αρχικά ζητούσε εξηγήσεις για το κλείσιμο του OneDrive στα Windows, μετά το απέσυρε λόγω αντιδράσεων

      astrolabos

      Πριν από μερικές εβδομάδες, το Neowin ανέφερε μια περίεργη ανακάλυψη στον Microsoft Edge: μια δημοσκόπηση που ζητούσε από τους χρήστες να εξηγήσουν την απόφασή τους να κατεβάσουν τον Chrome. Κάτι παρόμοιο στοιχειώνει τώρα τους χρήστες του OneDrive στα Windows, απαιτώντας να απαντήσουν γιατί κλείνουν την εφαρμογή. Η χρήση της λέξης απαίτηση δικαιολογείται από το γεγονός ότι τα Windows δεν θα σας αφήσουν να κλείσετε το OneDrive χωρίς να απαντήσετε πρώτα γιατί.
       
      Ακολουθούν οι επιλογές που σας επιτρέπει η εφαρμογή να επιλέξετε:
      Δεν θέλω το OneDrive να εκτελείται συνεχώς. Δεν γνωρίζω τι είναι το OneDrive Δεν χρησιμοποιώ το OneDrive Προσπαθώ να διορθώσω ένα πρόβλημα με το OneDrive Προσπαθώ να επιταχύνω τον υπολογιστή μου Λαμβάνω πάρα πολλές ειδοποιήσεις Άλλα Δυστυχώς, δεν υπάρχει η επιλογή "δεν σας αφορά, αφήστε με να κλείσω την εφαρμογή".

      Ο ενημερωμένος διάλογος "Έξοδος από το OneDrive" με τη δημοσκόπησή του είναι απλώς άλλη μια προσπάθεια της Microsoft να επιβάλει τις υπηρεσίες της και η ανακάλυψη παρόμοιων "διαφημίσεων" σε όλα τα Windows και άλλα προϊόντα απαιτεί μόνο μερικά κλικ. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:
      Η εφαρμογή "Ρυθμίσεις" θα σας ζητήσει να ενεργοποιήσετε τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας του OneDrive όταν αλλάζετε το φόντο των Windows. "Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας του φακέλου Εικόνες για να δημιουργήσετε αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας της εικόνας φόντου σας". Η Εξερεύνηση αρχείων εμφανίζει ένα κουμπί δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας που αναβοσβήνει στους φακέλους χρηστών. (Συμβουλή: κλείστε το OneDrive για να το εξαφανίσετε.) Ειδοποιήσεις δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας στο μενού Έναρξη. Ειδοποιήσεις δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας στις εφαρμογές του Office όταν αποθηκεύετε αρχεία τοπικά (πώς τολμάτε να μην αποθηκεύετε τα αρχεία σας στο OneDrive). Και πολλαπλές ειδοποιήσεις από την ίδια την εφαρμογή OneDrive.  
      Ο νέος διάλογος OneDrive είναι διαθέσιμος στην έκδοση 23.214.1015.0001 (Stable build).
       
      Ενημέρωση: Σύμφωνα με το The Verge, η Microsoft με μια ενημέρωση, ανέτρεψε τις νέες αλλαγές και έκανε την παρακάτω δήλωση στον δικτυακό τόπο:
      Μεταξύ 1ης και 8ης Νοεμβρίου, σε ένα μικρό υποσύνολο χρηστών του OneDrive παρουσιάστηκε ένα παράθυρο διαλόγου κατά το κλείσιμο του προγράμματος-πελάτη συγχρονισμού OneDrive, το οποίο ζητούσε ανατροφοδότηση σχετικά με τον λόγο που επέλεξαν να κλείσουν την εφαρμογή. Αυτού του είδους η ανατροφοδότηση των χρηστών συμβάλλει στην ενημέρωση των συνεχών προσπαθειών μας για τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων μας.
      Read more...

      885

    • Διαδίκτυο

      Η Google θα αρχίσει να διαγράφει εκατομμύρια ανενεργούς λογαριασμούς Gmail και Drive τον Δεκέμβριο

      astrolabos

      Η Google εισήγαγε μια νέα πολιτική για τους "ανενεργούς" λογαριασμούς νωρίτερα φέτος· για την ενίσχυση της ασφάλειας, οι αδρανείς, αχρησιμοποίητοι λογαριασμοί προορίζονται για διαγραφή. H εφαρμογή αυτής της πολιτικής θα ξεκινήσει την 1η Δεκεμβρίου 2023.
       
      Η Google έχει εκδώσει τις πρώτες προειδοποιήσεις σχετικά με τους ανενεργούς λογαριασμούς, εκείνους που δεν έχουν πειραχθεί για τουλάχιστον δύο χρόνια. Σε τρεις εβδομάδες θα τεθεί σε ισχύ η επικαιροποιημένη πολιτική ανενεργών λογαριασμών Google, με αποτέλεσμα τη διαγραφή εκατομμυρίων λογαριασμών Google. Υποθέτουμε ότι όλα τα δεδομένα μέσα σε αυτούς τους λογαριασμούς θα διαγραφούν οριστικά.
       
      Σύμφωνα με την αναθεωρημένη πολιτική, ως ανενεργός λογαριασμός Google ορίζεται αυτός που έχει παραμείνει αχρησιμοποίητος για διάστημα δύο ετών. Η Google προσδιορίζει ως "δραστηριότητα" ενέργειες όπως η σύνδεση κατά την ανάγνωση ή την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η χρήση του Google Drive, η παρακολούθηση βίντεο στο YouTube, η κοινή χρήση φωτογραφιών ή η λήψη εφαρμογών.
       
      Η Google τονίζει ότι η δραστηριότητα του λογαριασμού σχετίζεται με τον ίδιο τον λογαριασμό και όχι με τη συσκευή. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες πρέπει να εκτελούν ενέργειες σε οποιαδήποτε πλατφόρμα στην οποία είναι συνδεδεμένοι για να αποδείξουν δραστηριότητα. Επιπλέον, οι πολλαπλοί λογαριασμοί Google πρέπει να παρουσιάζουν ξεχωριστά δραστηριότητα εντός του χρονικού πλαισίου των 2 ετών για να αποφευχθεί η καθολική ψηφιακή διαγραφή.
       
      Η πολιτική της Google εφαρμόζεται μόνο σε προσωπικούς λογαριασμούς και όχι σε εκείνους που σχετίζονται με την εργασία, το σχολείο ή άλλους οργανισμούς. Η Google δηλώνει ότι τα περιεχόμενα και τα δεδομένα ενός ανενεργού λογαριασμού "ενδέχεται να διαγραφούν", αλλά η εταιρεία διασφαλίζει ότι θα αποσταλούν πολλαπλές ειδοποιήσεις στο λογαριασμό και σε οποιαδήποτε συνδεδεμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανάκτησης.

      Η διαγραφή των ανενεργών λογαριασμών αιτιολογείται από την πιθανότητα να έχουν εγκαταλειφθεί, ξεχαστεί ή αφεθεί χωρίς επιτήρηση, γεγονός που τους καθιστά ευάλωτους σε παραβίαση. Σύμφωνα με τη Ruth Kricheli, αντιπρόεδρο της Google, ένας παραβιασμένος λογαριασμός μπορεί να αξιοποιηθεί για κακόβουλες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της κλοπής ταυτότητας και του spamming.
       
      Οι ειδοποιήσεις της Google ενθαρρύνουν τους χρήστες με ανενεργούς λογαριασμούς να διαφυλάξουν τις προσωπικές τους πληροφορίες και να αποτρέψουν τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, ακόμη και αν δεν χρησιμοποιούν πλέον τις υπηρεσίες της Google. Οι λογαριασμοί Google χρησιμοποιούνται συνήθως για πρόσβαση σε ιστότοπους τρίτων, γεγονός που σημαίνει ότι η απώλεια της πρόσβασης σε έναν λογαριασμό Google θα εμπόδιζε τελικά τους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε αυτούς τους εξωτερικούς ιστότοπους.
       
      Αξίζει να σημειωθεί ότι οποιοσδήποτε λογαριασμός χρησιμοποιείται για την ανάρτηση ενός ή περισσότερων βίντεο στο YouTube θα εξαιρεθεί από την εκκαθάριση λογαριασμού, ανεξάρτητα από την περίοδο αδράνειας.
      Read more...

      8154

    • Διαδίκτυο

      Έκλεισε η δημοφιλής υπηρεσία video chat Omegle

      astrolabos

      Το Omegle, μια δημοφιλής υπηρεσία διαδικτυακής συνομιλίας που επέτρεπε σε άτομα να συνδέονται και να συνομιλούν με αγνώστους, έκλεισε μετά από περισσότερα από 14 χρόνια, επικαλούμενη αυξανόμενη κατάχρηση της πλατφόρμας, μεταξύ άλλων για τη διάπραξη "απερίγραπτα ειδεχθών εγκλημάτων".
       
      Ο ιστότοπος, που ιδρύθηκε το 2009 από έναν 18χρονο τότε προγραμματιστή και μαθητή λυκείου, τον Leif K-Brooks, ήταν στον αυτόματο πιλότο καθ' όλη τη διάρκεια της ύπαρξής του. Αν και η δημοτικότητά του μειώθηκε με την πάροδο των ετών, εξακολουθούσε να προσελκύει περίπου 50 εκατομμύρια επισκέπτες τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων SimilarWeb.
       
      "Δεν ήξερα πραγματικά τι να περιμένω όταν ξεκίνησα το Omegle. Θα νοιαζόταν κανένας για έναν ιστότοπο που έφτιαξε ένα 18χρονο παιδί στην κρεβατοκάμαρά του στο σπίτι των γονιών του στο Βερμόντ, χωρίς προϋπολογισμό μάρκετινγκ; Όμως έγινε δημοφιλής σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη λειτουργίας του και από εκεί και πέρα αναπτύχθηκε οργανικά, φτάνοντας σε εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες. Πιστεύω ότι αυτό είχε να κάνει με το γεγονός ότι η γνωριμία με νέους ανθρώπους είναι μια βασική ανθρώπινη ανάγκη και ότι το Omegle ήταν ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ικανοποιηθεί αυτή η ανάγκη", έγραψε ο K-Brooks σε ένα blog post.
       
      Το Omegle δέχτηκε επικρίσεις αφού η υπηρεσία έγινε πεδίο εκκόλαψης πολλών ύποπτων δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η οποία επέφερε αύξηση της χρήσης του. Ο K-Brooks δήλωσε ότι η εταιρεία προσπάθησε να εφαρμόσει διάφορες βελτιώσεις με την πάροδο των ετών, αλλά οι "πρόσφατες επιθέσεις κάθε άλλο παρά εποικοδομητικές έμοιαζαν".
       
      Όσο κι αν εύχομαι οι συνθήκες να ήταν διαφορετικές, το άγχος και τα έξοδα αυτής της μάχης - σε συνδυασμό με το υπάρχον άγχος και τα έξοδα λειτουργίας του Omegle και την καταπολέμηση της κατάχρησής του - είναι απλά πάρα πολλά. Η λειτουργία του Omegle δεν είναι πλέον βιώσιμη, ούτε οικονομικά ούτε ψυχολογικά. Ειλικρινά, δεν θέλω να πάθω καρδιακή προσβολή στα 30 μου" έγραψε ο K-Brooks, ο οποίος φαίνεται ότι λειτουργούσε την υπηρεσία μόνος του, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για το πόσο πολύ έχει αλλάξει το διαδίκτυο την τελευταία δεκαετία.
       
      "Η μάχη για το Omegle έχει χαθεί, αλλά ο πόλεμος κατά του Διαδικτύου συνεχίζεται. Σχεδόν κάθε υπηρεσία διαδικτυακής επικοινωνίας έχει δεχτεί τα ίδια είδη επιθέσεων με το Omegle- και ενώ κάποιες από αυτές είναι πολύ μεγαλύτερες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερους πόρους, όλες έχουν κάπου το σημείο θραύσης τους. Ανησυχώ ότι, αν η κατάσταση δεν αλλάξει σύντομα, το Διαδίκτυο που αγάπησα μπορεί να πάψει να υπάρχει, και στη θέση του θα έχουμε κάτι που θα μοιάζει περισσότερο με μια βελτιωμένη έκδοση της τηλεόρασης - επικεντρωμένο σε μεγάλο βαθμό στην παθητική κατανάλωση, με πολύ λιγότερες ευκαιρίες για ενεργό συμμετοχή και γνήσια ανθρώπινη επαφή.
      Read more...

      927

    • Home Entertaiment

      Μετά τις χαμηλές τιμές, η Amazon γεμίζει τη διεπαφή των Fire TV με διαφημίσεις

      astrolabos

      Όσοι αγοράζουν το Fire TV από την Amazon πιθανότατα αναζητούν έναν φθηνό και απλό τρόπο για να αποκτήσουν μια προσιτή έξυπνη τηλεόραση 4K. Όταν η Amazon ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο του 2021 τις πρώτες συσκευές με το δικό της εμπορικό σήμα, τις διαφήμισε ως "Value for money". Αλλά οι κάτοχοι των συσκευών αυτών θα έρθουν αντιμέτωποι σύντομα με τις συνέπειες των οικονομικών αυτών λύσεων, με τη μορφή πιο εμφανών διαφημίσεων.
       
      Η Charlotte Maines, διευθύντρια της Amazon για τη διαφήμιση, τη δημιουργία εσόδων και τη δέσμευση για τη Fire TV, ανέλυσε λεπτομερώς τους νέους τύπους διαφημίσεων που η Amazon "πουλάει". Σε μια έκθεση του StreamTV Insider από την 1η Νοεμβρίου, η Amazon δήλωσε ότι οι νέες διαφημίσεις θα επιτρέψουν στους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν κατά μέσο όρο 155 εκατομμύρια μοναδικούς μηνιαίους θεατές. Ορισμένες από τις αλλαγές που απευθύνονται στους διαφημιστές, όπως η σύνδεση των διαφημίσεων τοποθέτησης οθόνης με συγκεκριμένες διαφημίσεις βίντεο in-stream, φαίνονται αρκετά ακίνδυνες. Άλλες θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την εμπειρία παρακολούθησης τηλεόρασης για τους ιδιοκτήτες.
       
      Νέες διαφημίσεις συνδεδεμένες με τη τεχνητή νοημοσύνη Alexa

      Για παράδειγμα, η Amazon ετοιμάζεται να εμπλουτίσει την Alexa με τεχνητή νοημοσύνη η οποία θα είναι πιο χρήσιμη για την εύρεση περιεχομένου στις συσκευές Fire TV. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει την Alexa, η οποία έχει αγωνιστεί μαζί με τους φωνητικούς βοηθούς άλλων τεχνολογικών κολοσσών να δημιουργήσει σημαντικά έσοδα. Η Amazon λαμβάνει χρήματα κάθε φορά που κάποιος αλληλεπιδρά με ψηφιακό περιεχόμενο μέσω της Alexa. Ωστόσο, η εταιρεία διπλασιάζει αυτή την ιδέα, συνδέοντας επίσης τις διαφημίσεις με το generative AI. Όταν οι χρήστες ζητούν από την Alexa να τους βοηθήσει να βρουν πολυμέσα με ερωτήματα όπως "παίξτε την εκπομπή με τον τύπο που παίζει τον δικηγόρο στο Breaking Bad", θα βλέπουν διαφημίσεις που σχετίζονται με την αναζήτηση.
       
      Η Amazon έχει συζητήσει την εξέλιξη της Alexa σε ένα εργαλείο που μπορεί όχι μόνο να φέρει τη σωστή εφαρμογή για την εκπομπή που θέλετε, αλλά και να σας προτείνει συγκεκριμένες εκπομπές με βάση προτροπές όπως η παραπάνω. Αυτό ήταν ένα από τα πιο ελπιδοφόρα πιθανά μέλλοντα για τη φωνητική βοηθό.
       
      Αλλά η τοποθέτηση της λειτουργίας δίπλα στις διαφημίσεις φαίνεται να δίνει προτεραιότητα στους διαφημιστές έναντι των πελατών του Fire TV. Η Maines δήλωσε στο StreamTV Insider ότι οι διαφημιστές ζητούσαν έναν τρόπο να διαφημίζονται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων του Fire TV. "Απλά έχει νόημα να επεκτείνουμε την υπάρχουσα προσφορά πλακιδίων χορηγού για να εμφανίζουμε διαφημίσεις στην οθόνη αναζήτησης χωρίς επιπλέον προσπάθεια ή κόστος για τον διαφημιζόμενο", δήλωσε. Τέλος, η Amazon προσθέτει "πλακίδια χορηγίας με βάση το περιεχόμενο" που χρησιμοποιούν μηχανική μάθηση για να εμφανίζουν διαφημίσεις με βάση το είδος του περιεχομένου ή τον όρο αναζήτησης που περιηγείται ο χρήστης του Fire TV.
       
      "Επίμονες" διαφημίσεις
       
      Οι χρήστες του Amazon Fire TV θα αρχίσουν επίσης να βλέπουν διαφημιστικά banner στην αρχική οθόνη της συσκευής για πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την ψυχαγωγία ή τα πολυμέσα. Αυτός ο διαφημιστικός χώρος προοριζόταν προηγουμένως για τη διαφήμιση και τη ψυχαγωγία, κάνοντας τις διαφημίσεις να μοιάζουν τουλάχιστον πιο σχετικές. Το άνοιγμα του διαφημιστικού χώρου από την Amazon σε περισσότερους τύπους διαφημιστών είναι παρόμοιο με μια κίνηση που έκανε η Google TV στις αρχές του έτους.
       
      Η εταιρεία φαίνεται να έχει επίγνωση του πόσο κυρίαρχοι μπορούν να είναι αυτοί οι τύποι διαφημίσεων. Η Maines τόνισε στο StreamTV Insider πώς οι εγγενείς διαφημίσεις βρίσκονται "ακριβώς στην κορυφή της αρχικής οθόνης του Fire TV" και καταλαμβάνουν "τη μισή οθόνη" και καθώς ο πελάτης περιηγείται στο UI... συνεχίζει να τις βλέπει."
       
      Τα διαφημιστικά banner θα καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στην περιστρεφόμενη περιοχή της κεφαλίδας, η οποία, σύμφωνα με την Amazon, είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι χρήστες του Fire TV. Αυτοί οι χρήστες μπορεί να έχουν αγοράσει μια Fire TV κυρίως για τη ροή περιεχομένου από συνδρομές χωρίς διαφημίσεις, αλλά ο Maines περιέγραψε πώς οι τηλεοράσεις Fire μπορούν ακόμα να καταφέρουν να επιβάλλουν διαφημίσεις σε αυτούς τους χρήστες.
       
      Το StreamTV Insider ανέφερε:
      Η Maines εξήγησε πώς με τις διαφημίσεις στη συσκευή, ακόμη και αν οι θεατές επιλέξουν τελικά να παρακολουθήσουν κάτι που δεν υποστηρίζεται από διαφημίσεις, οι διαφημιστές εμπορικών σημάτων εξακολουθούν να έχουν την ευκαιρία να φέρουν το μήνυμά τους μπροστά στους θεατές και να τους μιλήσουν καθώς περιηγούνται και αποφασίζουν τι θα παρακολουθήσουν.  
      Θυσιάζοντας την εμπειρία του πελάτη για τα χρήματα
       
      Οι αλλαγές αντικατοπτρίζουν παρόμοιες κινήσεις και από άλλους. Η Vizio μετατοπίζει τις δραστηριότητές της προς τη διαφήμιση τα τελευταία χρόνια. Η έκθεση κερδών της για το β' τρίμηνο του 2023 έδειξε ότι η διαφημιστική της δραστηριότητα αυξήθηκε κατά 28% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022, έναντι αύξησης 15% για την επιχείρηση συσκευών. Η επιχείρηση συσκευών εξακολουθούσε να είναι μεγαλύτερη εκείνο το τρίμηνο (252,1 εκατ. δολάρια έναντι 142,3 εκατ. δολαρίων), αλλά είναι σαφές ότι η εταιρεία βλέπει τη διαφήμιση ως τον τη βέλτιστη πρακτική για συνεχίσει.
       
      Ο τηλεοπτικός γίγαντας LG κινείται επίσης προς αυτή την κατεύθυνση, όπως ανακοίνωσε τον Ιούλιο ο διευθύνων σύμβουλος William Cho. Σε ένα δελτίο τύπου εκείνου του μήνα, η LG δήλωσε ότι "σκοπεύει να μετατρέψει το χαρτοφυλάκιο της επιχείρησης τηλεόρασης σε "πάροχο υπηρεσιών μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας" επεκτείνοντας το περιεχόμενο, τις υπηρεσίες και τη διαφήμιση στα προϊόντα".
      Read more...

      678

    • Προσφορές

      Ξεκινάνε οι προεκπτώσεις της Black Friday!

      astrolabos

      Η Black Friday πλησιάζει γρήγορα και με τον όγκο προσφορών που αναμένονται σε κάθε μεγάλο κατάστημα λιανικής πώλησης, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός του έτους. Αλλά θα πρέπει επίσης να ξέρετε ότι το Double 11 είναι ακόμα η καλύτερη στιγμή για να αποκτήσετε γνήσια Windows OS και Office στις εκπτώσεις της Godeal24 για το Double 11. Πρόκειται για μια τεράστια προωθητική ενέργεια με τεράστιες εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή λογισμικά PC. Τι είναι το Double 11; Το Double 11 δεν είναι μόνο μια μέρα, αλλά ένα πολύ δημοφιλές φεστιβάλ online αγορών που προέρχεται από την Κίνα, το οποίο είναι αντίστοιχο με το φεστιβάλ αγορών της Black Friday. Πολλοί άνθρωποι θα ψωνίσουν κατά τη διάρκεια του Double 11, γεγονός που θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα.
       
      Τώρα το πιο πρόσφατο Office 2021 Professional Plus κοστίζει μόνο 25,11€, με αποτέλεσμα να εξοικονομείτε πάνω από 90% σε σύγκριση με την επίσημη τιμή της Microsoft που είναι 439,99$. Αν αγοράσετε πολλαπλά Office 2021, η τιμή πέφτει σε μόλις 15,02€! Αν τα νέα χαρακτηριστικά του Office 2021 δεν σημαίνουν πολλά για εσάς, το Office 2019 είναι επίσης μια πολύ καλή επιλογή. Το Office 2019 Professional Plus κοστίζει μόνο 22,25€! Το Godeal24 είναι μια πολύ ασφαλής πλατφόρμα πώλησης λογισμικού, το μόνο που χρειάζεται είναι να αγοράσετε το κλειδί ενεργοποίησης της άδειας χρήσης του λογισμικού από το Godeal24, και στη συνέχεια να το κατεβάσετε από την επίσημη ιστοσελίδα του λογισμικού και να το ενεργοποιήσετε με τον κωδικό ενεργοποίησης, έτσι ώστε το λογισμικό που χρησιμοποιείτε να είναι 100% ασφαλές και γνήσιο! Κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης και της χρήσης, η Godeal24 παρέχει τεχνική υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο και υπόσχεται ισόβια εξυπηρέτηση μετά την πώληση! Μοιραστείτε αυτή την προσφορά με την οικογένεια και τους φίλους σας. αν χρειάζεστε να αγοράσετε μαζικά το λειτουργικό σύστημα Windows και το MS Office, ελέγξτε την καμπάνια "Χονδρική πώληση για επιχειρήσεις" για ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση!
       
      Πρώιμες εκπτώσεις Black Friday: Αποκλειστικές προσφορές Double 11. Μην τις χάσετε!
      l  Office 2021 Professional Plus Κλειδί - 1 PC - 25.11€
      l  Πακέτο 2 κλειδιών Office 2021 Pro Plus – 45.55€ only(22.78€/Κλειδί)
      l  Office 2021 Professional Plus - 5 PC -75.11€ only(15.02€/PC)
      l  Office 2021 Home and Business για Mac – 36.66€
      l  Office 2019 Professional Plus - 1 PC - 22.25€
      l  Office 2019 Home and Business για Mac – 26.69€
      l  Windows 10 Professional Κλειδί - 8.33€
      l  Windows 10 Professional - 2 Κλειδιά – 14.22 €only(7.11€/PC)
      l  Windows 10 Home Κλειδί - 8.11€
      l  Windows 11 Professional Κλειδί – 12.11€
      l  Windows 11 Professional - 2 Κλειδιά - 23.23€ only(11.62€/Key)
      l  Windows 11 Home Κλειδί - 11.88€
       
      Βουτήξτε στις εκπτώσεις, με φθηνά bundles!(Κωδικός κουπονιού " SGO62")
      l  Windows 10 Pro + Office 2021 Pro Plus Bundle – 32.56€
      l  Windows 10 Pro + Office 2019 Pro Plus Bundle - 28.29€
      l  Windows 11 Pro + Office 2021 Pro Plus Bundle - 36.59€
      l  Windows 11 Pro+ Office 2019 Pro Plus Bundle - 34.11€
       
      Έως και 50% έκπτωση σε περισσότερα Windows και Office! (coupon code " SGO50")
      l  Microsoft Visio Professional 2021 - 1 PC - 30.23€
      l  Microsoft Project Professional 2021 - 33.82€
      l  Windows Server 2022 Standard - 26.13€
      l  Windows Server 2019 Standard - 16.06€
      l  Windows Server 2022 Datacenter - 30.75€
      l  Visual Studio 2022 Enterprise- 1 PC/Mac - 60.00€
      l  Windows 10 Enterprise 2021 LTSC - 12.81€
       
      Πρακτικά εργαλεία για υπολογιστές:
      l  Ashampoo PDF Pro 3 – 19.99€
      l  MacBooster 8 εφόρου ζωής συνδρομή – 10.24€
      l  iObit Advanced SystemCare 17 Pro - 1 PC 1 Χρόνο –10.24€
      >>>Πάρτε περισσότερα εργαλεία
       
      Πώς να πληρώσετε;

      ➢ Μεταβείτε στη σελίδα πληρωμής, συνεχίστε ως επισκέπτης (ή δημιουργήστε λογαριασμό) και, στη συνέχεια, συμπληρώστε τις "Πληροφορίες χρέωσης".
       

       
      ➢ Παρακαλούμε επιλέξτε "CWALLETCO" σε αυτό το βήμα και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Συνέχεια".
       

       
      ➢ Παρακαλούμε ελέγξτε την παραγγελία σας και κάντε κλικ στο κουμπί "Place Order".
       

       
      ➢ Στη συνέχεια, θα μεταβείτε σε αυτή τη σελίδα, κάντε κλικ στο "Επιλέξτε μεθόδους πληρωμής".
       
       
       
      ➢ Τέλος, μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε το PayPal για να ολοκληρώσετε την πληρωμή.
       


      Στο Godeal24, μπορείτε να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και χρήμα με εκπτωτικές άδειες χρήσης της Microsoft, σημαντικά λογισμικά ασφαλείας πληροφορικής και άλλα εργαλεία υπολογιστών. Αποκτήστε το λειτουργικό σύστημα Windows και το MS Office σε ασυναγώνιστη τιμή. Ζήστε την εμπειρία αγορών χωρίς προβλήματα με την ψηφιακή παράδοση της Godeal24, η οποία στέλνει το λογισμικό σας απευθείας στο email σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα από την αγορά. Επιπλέον, με βαθμολογία 98% Εξαιρετική στο TrustPilot και τεχνική υποστήριξη από ειδικούς 24/7, μπορείτε να είστε σίγουροι για την ποιότητα του προϊόντος που αγοράζετε.
      Η Godeal24 υπόσχεται ότι προσφέρει 24/7 επαγγελματική τεχνική υποστήριξη και ισόβια εξυπηρέτηση μετά την πώληση και ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το προϊόν χωρίς προβλήματα!
      Επικοινωνία με την Godeal24: service@godeal24.com
      Read more...

      1168

    • Geek

      Η Nintendo θα στείλει το Legend of Zelda στη μεγάλη οθόνη

      astrolabos

      Η "εισβολή" της Nintendo στις ταινίες δεν σταματάει σύντομα: η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι εργάζεται πάνω σε μια live-action μεταφορά του The Legend of Zelda. Τη σκηνοθεσία της ταινίας θα αναλάβει ο Wes Ball, γνωστός για την τριλογία Maze Runner και το επερχόμενο Kingdom of the Planet of the Apes. Ο δημιουργός του Zelda, Shigeru Miyamoto, θα είναι παραγωγός, όπως έκανε και στη φετινή ταινία κινουμένων σχεδίων Super Mario Bros. Θα είναι παραγωγός μαζί με τον Avi Arad.
      "Αυτός είναι ο Miyamoto. Δουλεύω εδώ και πολλά χρόνια πάνω στην live-action ταινία του The Legend of Zelda με τον Avi Arad-san, ο οποίος έχει κάνει παραγωγή σε πολλές ταινίες με mega επιτυχία", δήλωσε ο Miyamoto Ωστόσο, μπορεί να περιμένουμε λίγο καιρό για την ταινία- ο Miyamoto δήλωσε: "Θα χρειαστεί χρόνος μέχρι την ολοκλήρωσή της, αλλά ελπίζω να ανυπομονείτε να τη δείτε".
      Αν και δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες για την ίδια την ταινία, η Nintendo λέει ότι θα συγχρηματοδοτηθεί από την ίδια και τη Sony, με τη Nintendo να πληρώνει πάνω από το 50% του λογαριασμού.
       
      Η ανακοίνωση έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για τη Nintendo, καθώς η εταιρεία έχει καταστήσει σαφείς τις φιλοδοξίες της να γίνει μια ευρύτερη εταιρεία ψυχαγωγίας. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο την ταινία Super Mario αλλά και μια σειρά από θεματικά πάρκα. Φέτος κυκλοφόρησε επίσης η τελευταία μεγάλη προσθήκη στη σειρά Zelda με το Tears of the Kingdom.
       
      "Παράγοντας η ίδια οπτικό περιεχόμενο της Nintendo IP, δημιουργεί νέες ευκαιρίες ώστε άνθρωποι από όλο τον κόσμο να έχουν πρόσβαση στον κόσμο της ψυχαγωγίας που έχει χτίσει η Nintendo, με διαφορετικά μέσα εκτός από τις ειδικές κονσόλες παιχνιδιών της", ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της για την ταινία Zelda. "Με τη βαθιά εμπλοκή της στην παραγωγή της ταινίας με στόχο να χαμογελάσει ο καθένας μέσα από την ψυχαγωγία, η Nintendo θα συνεχίσει τις προσπάθειές της να παράγει μοναδική ψυχαγωγία και να την προσφέρει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους".
       
      Στο παρελθόν είχε ακουστεί ότι η Nintendo δούλευε πάνω σε μια live-action σειρά Zelda για το Netflix, αν και αυτό το project δεν υλοποιήθηκε ποτέ.
      Read more...

      660

    • Gaming

      Το πρώτο τρέιλερ του Grand Theft Auto VI θα βγει τον Δεκέμβριο

      astrolabos

      Επιτέλους συμβαίνει: Η Rockstar Games αποκάλυψε επίσημα ότι το επόμενο κεφάλαιο της σειράς Grand Theft Auto θα αποκτήσει τρέιλερ τον επόμενο μήνα. Πιθανότατα θα ονομάζεται GTA VI, το νέο παιχνίδι αναμένεται να έχει την πρώτη γυναίκα πρωταγωνίστρια της σειράς, επηρεασμένη από τις Bonnie και Clyde. Το GTA VI φέρεται επίσης να διαδραματίζεται σε μια φανταστική εκδοχή του Μαϊάμι, όπως ακριβώς και το GTA: Vice City του 2002.
       
      Μετά τις αναφορές για την αποκάλυψη του GTA VI αυτή την εβδομάδα, η Rockstar Games σήμερα στο X (πρώην Twitter) ανακοίνωσε επίσημα ότι ένα τρέιλερ "για το επόμενο Grand Theft Auto" έρχεται στις αρχές Δεκεμβρίου.
       
      Ήταν γνωστό εδώ και αρκετό καιρό ότι ένα νέο παιχνίδι Grand Theft Auto βρισκόταν στα σκαριά. Η Rockstar επιβεβαίωσε για πρώτη φορά ότι εργαζόταν πάνω στο επόμενο Grand Theft Auto τον Φεβρουάριο του 2022. Πέρυσι, διέρρευσε επίσης ένα πακέτο με υλικό από το παιχνίδι, το οποίο η Rockstar επιβεβαίωσε τελικά. Ένα έφηβος, μέλος της ομάδας Lapsus$ βρισκόταν πίσω από το υλικό που διέρρευσε από το GTA VI, όπως αποδείχθηκε τελικά.
       
      Το Grand Theft Auto V μόλις έγινε 10 ετών και έχει πουλήσει περισσότερα από 185 εκατομμύρια αντίτυπα μετά την πρώτη κυκλοφορία του στο PlayStation 3 και το Xbox 360 το 2013.
      Read more...

      1152

    • Geek

      Η αγορά των υπηρεσιών streaming φτάνει στο σημείο "κρίσιμης μάζας";

      astrolabos

      Μετά από χρόνια πληθωρισμού, οι Αμερικανοί έχουν συνηθίσει να σοκάρονται. Αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με την αύξηση της τιμής του streaming video.
      Την περασμένη εβδομάδα, το Apple TV+ έγινε η τελευταία υπηρεσία streaming που αύξησε την τιμή του από 6,99 σε 9,99 δολάρια το μήνα - ακολουθώντας το παράδειγμα των Disney+, Hulu, ESPN+ και Netflix, οι οποίες αύξησαν τις τιμές τους τον Οκτώβριο.
      Οι μισές από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες streaming στις ΗΠΑ χρεώνουν πλέον μηνιαίο πάγιο που είναι διπλάσιο από την τιμή που χρέωναν όταν βγήκαν αρχικά στην αγορά. Και πολλές από αυτές τις υπηρεσίες streaming δεν υπάρχουν καν εδώ και 10 χρόνια. Οι καταναλωτές γκρινιάζουν, αλλά μέχρι στιγμής είναι πρόθυμοι να συνεχίσουν να πληρώνουν. Είναι δύσκολο να πούμε πού θα είναι το σημείο θραύσης τους, αλλά δεδομένου ότι οι αναλυτές πιστεύουν ότι οι πλατφόρμες είναι πιθανό να συνεχίσουν να αυξάνουν τις τιμές ακόμη περισσότερο, μάλλον θα το μάθουμε σύντομα. "Κοιτάξτε τι συνεχίζει να κάνει το Netflix", δήλωσε ο αναλυτής της MoffettNathanson, Robert Fishman, στο Fortune, αναφερόμενος στις συνεχείς αυξήσεις τιμών της εταιρείας παρά το γεγονός ότι καταγράφει κέρδη για περισσότερο από μια δεκαετία. "Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει ποτέ απαραίτητα ένα τελικό σημείο".
       

       
      Εν μέρει αυτό που οδηγεί στις αυξήσεις των τιμών είναι το πόσο κορεσμένη έχει γίνει η αγορά streaming. Για μια εταιρεία όπως η Netflix, η οποία έχει 77 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή στις ΗΠΑ και τον Καναδά, δεν είναι εύκολο να βρει νέους συνδρομητές επί πληρωμή για να συνεχίσει να αυξάνει τα έσοδά της. Το Netflix έχει αρχίσει να περιορίζει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης για να ενισχύσει τον αριθμό των συνδρομητών επί πληρωμή, αλλά αυτό φτάνει μέχρι ενός σημείου. Η αύξηση των τιμών για τους υπάρχοντες συνδρομητές είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ανεβάσει τα κέρδη και να κρατήσει τους επενδυτές ευχαριστημένους.
       
      Για τις παλαιές εταιρείες μέσων ενημέρωσης, οι αυξημένες τιμές streaming είναι ένα βήμα προς την ανάκτηση των χαμένων εσόδων από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές επιχειρήσεις που αργοπεθαίνουν. Καθώς οι καταναλωτές ακυρώνουν όλο και περισσότερο τις συνδρομές καλωδιακής τηλεόρασης υπέρ των πλατφορμών streaming, εταιρείες όπως η Disney, η Warner Bros. Discovery, η Comcast και η Paramount χάνουν χρήματα από τις κάποτε αξιόπιστα κερδοφόρες τηλεοπτικές τους επιχειρήσεις.
       
      Την Πέμπτη, η Disney ανακοίνωσε ότι εξαγοράζει το 33% του Hulu που δεν κατείχε ήδη από την Comcast. Η συμφωνία δίνει στη Disney τον πλήρη έλεγχο του Hulu, το οποίο, μαζί με το Disney+ και το ESPN+, συμπληρώνει τη σειρά υπηρεσιών streaming της εταιρείας μέσων ενημέρωσης. Σύμφωνα με τον αναλυτή της AllianceBernstein Laurent Yoon, τα πρόσθετα έσοδα που θα αποκομίσει η Disney από το Disney+ και το Hulu το 2024 θα ξεπεράσουν τη μείωση των εσόδων της γραμμικής τηλεόρασης της εταιρείας.
       
      Αλλά αυτό δεν ισχύει για κάθε εταιρεία. "Στο εγγύς μέλλον, τα επόμενα τρία περίπου χρόνια, η Peacock δεν πρόκειται να ξεπεράσει την πτώση του NBC", δήλωσε στο Fortune, αναφερόμενος στην πλατφόρμα streaming της NBCUniversal. Και η αύξηση των εσόδων της Paramount+ δεν πρόκειται να ξεπεράσει τη μείωση των εσόδων του CBS.
       
      Η προώθηση των διαφημίσεων ωθεί τα κέρδη
       
      Ορισμένοι παρατηρητές βλέπουν έναν άλλο λόγο για τις συχνές αυξήσεις των τιμών: να ωθήσουν τους συνδρομητές στα όρια της αντοχής τους και να τους αναγκάσουν να επιλέξουν ένα πρόγραμμα με χαμηλότερη τιμή, ή ακόμη και δωρεάν, που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.
       
      Ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Bob Iger, το είπε αυτό στα τέλη Αυγούστου: "Προφανώς προσπαθούμε, με τη στρατηγική τιμολόγησης που ακολουθούμε, να μεταφέρουμε περισσότερους συνδρομητές στην κατηγορία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις".
       
      Γιατί; Σε αντίθεση με μια συνδρομή επί πληρωμή, η οποία αποφέρει ένα σταθερό ποσό εσόδων κάθε μήνα, δεν υπάρχει ανώτατο όριο στα διαφημιστικά έσοδα. Ο αριθμός των διαφημίσεων που προβάλλονται και οι τιμές που μπορεί να χρεώνει μια πλατφόρμα streaming στους διαφημιστές για τις διαφημίσεις αυξομειώνονται συνεχώς, προσφέροντας απεριόριστες δυνατότητες αύξησης των εσόδων.
       
      "Εάν είστε το Netflix, το Hulu και σε κάποιο βαθμό το Amazon Prime και το Max, έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε διαφημιστικά έσοδα για να συμπληρώσετε την έκπτωση στην [διαφημιστική βαθμίδα]", δήλωσε ο Yoon, αναλυτής της Bernstein.
       
      Η στρατηγική αντικατοπτρίζεται στους αριθμούς. Ενώ η μηνιαία τιμή των 13,99 δολαρίων του πακέτου Disney+ χωρίς διαφημίσεις είναι τώρα διπλάσια από την τιμή έναρξης του 2019, η εταιρεία έχει διατηρήσει την ίδια τιμή των 7,99 δολαρίων για την επιλογή διαφήμισης από την εισαγωγή της βαθμίδας πέρυσι. Το Hulu έχει μεγαλύτερο περιθώριο, κοστίζοντας μηνιαίως 7,99 δολάρια με διαφημίσεις ή 17,99 δολάρια χωρίς.
       

       
      Για να αποδώσει η διαφημιστική στρατηγική, ωστόσο, μια εταιρεία streaming χρειάζεται ένα κοινό που ξοδεύει πολύ χρόνο στην πλατφόρμα της παρακολουθώντας εκπομπές και διαφημίσεις. Παρά το γεγονός ότι είναι μία από τις νεότερες πλατφόρμες προβολής διαφημίσεων, το Netflix είναι σε θέση να κερδίσει πολλά λόγω της υψηλής δέσμευσής του, δήλωσε ο Yoon στο Fortune. Η Bernstein εκτιμά ότι η βαθμίδα του Netflix που βασίζεται σε διαφημίσεις παράγει σήμερα 8 δολάρια ανά χρήστη σε έσοδα από διαφημίσεις κάθε μήνα, επιπλέον του κόστους συνδρομής του προγράμματος των 6,99 δολαρίων, γεγονός που τοποθετεί τα μέσα έσοδα ανά χρήστη για τη συγκεκριμένη βαθμίδα περίπου στο ίδιο επίπεδο με εκείνο της υπηρεσίας χωρίς διαφημίσεις των 15,49 δολαρίων.
       
      Κάποιοι θα αναγκαστούν να κλείσουν
       
      Με τόσες πολλές υπηρεσίες streaming και χωρίς ορατό τέλος στις αυξήσεις των τιμών, κάτι θα πρέπει να γίνει κάποια στιγμή. Η βιομηχανία streaming βρίσκεται στα πρόθυρα να χάσει μερικούς από τους σημαντικότερους παίκτες της, συμφωνούν οι αναλυτές. "Η μακροσκοπική, υψηλού επιπέδου άποψη είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλές υπηρεσίες streaming που χάνουν πάρα πολλά χρήματα και κάποιοι θα κλείσουν", δήλωσε ο Rich Greenfield, αναλυτής της LightShed Partners.
       
      Η ομαδοποίηση των υπηρεσιών  είναι μια επιλογή που παρέχει μεγαλύτερη αξία στους καταναλωτές και θα μπορούσε να οδηγήσει σε συνδρομές, αλλά "δεν διορθώνει το πρόβλημα", δήλωσε στο Fortune. "Μπορεί να εξαλείψει τις απώλειες, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι το καθιστά ένα σπουδαίο εγχείρημα". Αυτό που έχει περισσότερο νόημα, είπε ο Greenfield, είναι αν οι εταιρείες κλείσουν τις πλατφόρμες streaming και γίνουν "έμποροι περιεχομένου" στον πλειοδότη. Πολλές εταιρείες streaming δραστηριοποιούνται εδώ και δεκαετίες στην επιχείρηση των στούντιο -συμπεριλαμβανομένων των Disney, Warner Bros. Discovery και Paramount- και μπορούν να συνεχίσουν να παραμένουν σχετικές στο streaming παρέχοντας ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές σε άλλες πλατφόρμες, είπε, αντί να λειτουργούν τις δικές τους.
      Read more...

      737

    • Gaming

      Λεπτομερές teardown του νέου PS5 'Slim' αποκαλύπτει τις διαφορές από τον προκάτοχό του

      astrolabos

      Το PlayStation 5 "slim" καταφθάνει αυτό το μήνα και ένα νέο βίντεο με το teardown δείχνει τι μπορούμε να περιμένουμε, από τις εσωτερικές διαφορές μέχρι το γεγονός ότι στην πραγματικότητα δεν φαίνεται πολύ μικρότερο συνολικά. Ίσως να είναι ο πιο διακριτικός αλλά ασυνήθιστος επανασχεδιασμός της Sony μέχρι σήμερα.
       
      Ο YouTuber Dave Lee πήγε πρόσφατα στα χέρια με το νέο μοντέλο PS5 και έδωσε μια προεπισκόπηση του πώς φαίνεται σε σύγκριση με τις αρχικές εκδόσεις του 2020. Ένα από τα μεγαλύτερα συμπεράσματα που έβγαλε είναι, ότι η κονσόλα, αν και ελαφρύτερη, δεν αισθάνεται απαραίτητα τόσο πολύ μικρότερη σε αντίθεση με τις αρχικές προβλέψεις. Ίσως γι' αυτό η Sony δεν προωθεί επίσημα τη νέα συσκευή ως "λεπτή" έκδοση. Εδώ είναι η φωτογραφία του δίπλα-δίπλα:
       

       
      Από εκεί και πέρα, ο Lee αναλύει μερικές από τις λιγότερο προφανείς αλλαγές. Μερικές τις γνωρίζαμε ήδη, όπως η υποδοχή USB-A στο μπροστινό μέρος που αντικαταστάθηκε από δύο θύρες USB-C, καθώς και τα πλευρικά πάνελ που χωρίζονται σε δύο κομμάτια για να φιλοξενήσουν τη νέα αποσπώμενη μονάδα δίσκου. Ο Lee έδειξε πώς βγαίνει η μονάδα δίσκου και φαίνεται πραγματικά απλή και βολική. Δεν υπάρχουν βίδες. Αντ' αυτού, πιέζοντας μια γλωττίδα απελευθερώνεται από το περίβλημα, ενώ μια υποδοχή κοντά στο κάτω μέρος είναι ο τρόπος με τον οποίο συνδέεται με την υπόλοιπη κονσόλα. 
       
      11a6eee3d9f86040d48168e581dee2c9.mp4
       
      Λιγότερο ωραία είναι τα νέα διαφανή πλαστικά μανταλάκια που σταθεροποιούν την κονσόλα όταν είναι τοποθετημένη οριζόντια. Αν και προστέθηκαν για να βοηθήσουν στην ασφάλεια του PS5, δεδομένου του νέου σχεδιασμού της αποσπώμενης μονάδας δίσκου, ο Lee δεν εντυπωσιάστηκε. Το ίδιο ισχύει και για τα ίδια τα διαιρούμενα πάνελ, τα οποία έχουν διαφορετικό φινίρισμα. Το κάτω μέρος είναι ένα ματ λευκό που διαφέρει λίγο από την τρέχουσα σχεδίαση και το πάνω μέρος έχει γυαλιστερό φινίρισμα.
       
       
      Στο εσωτερικό του νέου PS5, ο Lee επεσήμανε μερικές διαφορές. Η επάνω εξαγωγή θερμότητας είναι λιγότερο στυλιζαρισμένη, με απλούς αεραγωγούς αντί για ένα σπειροειδές κέλυφος σαλιγκαριού. Η εσωτερική διάταξη της μονάδας SSD είναι επίσης διαφορετική. Αυτό είναι το κομμάτι που τροφοδοτεί τις ταχύτητες φόρτωσης του PS5 και δεν είναι ακόμη σαφές αν ο νέος σχεδιασμός θα επηρεάσει καθόλου τις επιδόσεις. Οι αρχικές δοκιμές έδειξαν ότι δεν υπάρχει πραγματική διαφορά. Θα είναι επίσης ενδιαφέρον να δούμε πώς τα νέα PS5 αντιμετωπίζουν τη θερμότητα, δεδομένου ότι η ίδια CPU λειτουργεί σε μικρότερο χώρο.
       
      Τα νέα PS5 θα κοστίζουν 500 δολάρια για τη μονάδα με μονάδα δίσκου και 450 δολάρια για την αμιγώς ψηφιακή έκδοση, με δυνατότητα αναβάθμισης σε μονάδα δίσκου αργότερα με επιπλέον 70 δολάρια. Υπάρχει επίσης μια κάθετη βάση που πωλείται ξεχωριστά για 30 δολάρια, αν και με βάση το παραπάνω βίντεο φαίνεται ότι οι κονσόλες στέκονται μια χαρά από μόνες τους. Η Sony πρόκειται να κυκλοφορήσει το νέο PS5 αργότερα τον Νοέμβριο.
       
      Read more...

      6209

    • Press Releases in English

      Noctua presents chromax.black versions of NH-D9L and NH-L9x65

      astrolabos

      Noctua today expanded its chromax.black line with all-black versions of the award-winning NH-D9L and NH-L9x65 CPU coolers: Staying true to the successful formula of the original models, the new chromax.black versions with their black fans and black coated heatsinks combine the same signature quiet cooling performance with a sleek stealth look.

      “Many users who build Small Form Factor systems value build-aesthetics just as much as performance and quietness of operation”, says Roland Mossig (Noctua CEO). “Our NH-D9L and NH-L9x65 are highly popular among Small Form Factor builders, so we’re excited to introduce them in all-black chromax versions!”
       

        The new NH-D9L chromax.black and NH-L9x65 chromax.black are identical to the award-winning regular models except for the colour: Featuring black coated heatsinks, black fans with black anti-vibration-pads, black fan clips and black mounting parts, they are literally black from head to toe. Thanks to thoroughgoing optimisations of the coating material and process, the chromax.black models provide the same, renowned quiet cooling performance as their regular, non-coated counterparts.

      The NH-D9L has been designed to provide excellent efficiency at a height of only 110mm. Its comparably low profile (15mm lower than classic 9cm tower coolers such as the NH-U9S) doesn’t only guarantee full 3U compliance but also makes the NH-D9L ideal for compact mini-ITX and Small Form Factor cases that have airflow paths parallel to the motherboard. Thanks to its 95x95mm footprint, the NH-D9L always clears the RAM and PCIe slots, even on ITX motherboards.

      The NH-L9x65 covers a middle ground between the larger NH-L12 series and the ultra-compact NH-L9i and NH-L9a series. With 65 instead of 37mm height and four instead of two heatpipes, the NH-L9x65 is more powerful than its smaller siblings yet retains the NH-L9i’s 95x95mm footprint, which, like with the D9L, not only guarantees 100% RAM and PCIe compatibility on current motherboards but also makes the cooler more convenient to work with as it doesn’t overhang near-socket connectors.

      Thanks to their highly optimised NF-A9 and NF-A9x14 premium fans that support fully automatic speed control via PWM, both coolers run remarkably quiet. Topped off with the professional SecuFirm2™ multi-socket mounting system for Intel and AMD (including the new offset mounting bars for better performance on AM5), Noctua’s renowned NT-H1 thermal compound and a 6 year manufacturer’s warranty, they fuse everything users have come to expect from Noctua’s larger coolers into compact premium packages for space restricted systems.
       


        Suggested retail prices
      The manufacturer’s suggested retail prices are as follows:

      NH-D9L chromax.black: EUR 74.90 / USD 74.90
      NH-L9x65 chromax.black: EUR 69.90 / USD 69.90


      Availability
      Both coolers are available as of today via Noctua’s official Amazon stores:

      Buy NH-D9L chromax.black
      Buy NH-L9x65 chromax.black
      Read more...

      694

    • Δελτία Τύπου

      U27G3X/BK και U32G3X/BK: Η AGON by AOC αποκαλύπτει τις πιο πρόσφατες 4Κ οθόνες της για καθημερινό gaming

      astrolabos

      Η AGON by AOC - ένα από τα πρωτοπόρα brand οθονών gaming και αξεσουάρ πληροφορικής παγκοσμίως - παρουσιάζει δύο καινοτόμες οθόνες που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την καθημερινή εμπειρία gaming. Οι οθόνες AOC GAMING U27G3X/BK και U32G3X/BK προσφέρουν όλη την άνεση και την τεχνολογία που απαιτούνται για να απολαμβάνετε υψηλής ποιότητας εικόνα και επιδόσεις με ευελιξία για ένα ευρύ φάσμα περιπετειών gaming.
       
      Και τα δύο αυτά μοντέλα διαθέτουν IPS panel με ανάλυση UHD (3840x2160) για να επιτυγχάνουν ευκρίνεια και καθαρότητα που εντυπωσιάζουν. Με τις νέες τεχνολογίες GPU με AI, η επίτευξη υψηλών ρυθμών καρέ σε ανάλυση 4K γίνεται πιο εύκολη από ποτέ. Τα μοντέλα 4K U27G3X/BK και U32G2X/BK έρχονται στην αγορά τον ιδανικό χρόνο για τους παίκτες που αναζητούν επιπλέον ευκρίνεια σε συνδυασμό με υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης.
       
      Η οθόνη 27″ (68,6 cm) U27G3X/BK διαθέτει υψηλότερο ρυθμό ανανέωσης 160 Hz, ενώ η οθόνη 31,5″ (80 cm) U32G3X/BK προάγει την εμπειρία παιχνιδιού με μια μεγαλύτερη οθόνη, διατηρώντας παράλληλα τον ρυθμό ανανέωσης των 144 Hz. Με γρήγορο χρόνο απόκρισης έως και 1 ms GtG, και οι δύο οθόνες αποτελούν εξαιρετική επιλογή για ανταγωνιστικό gaming. Εξοπλισμένες με δύο HDMI 2.1 και δύο DisplayPort, και τα δύο μοντέλα είναι εξαιρετικά ευέλικτα για τη σύνδεση με τελευταίας γενιάς GPUs και κονσολών. Για να εγγυηθούν άνετο και απολαυστικό gaming, και τα δύο μοντέλα διαθέτουν εργονομικές βάσεις που επιτρέπουν ρύθμιση ύψους, κλίσης, περιστροφής και περιστροφής.
       
      U27G3X/BK: Εξαιρετικές επιδόσεις για καθημερινό gaming
      Με την ανάλυση UHD (3840x2160), η U27G3X/BK προσφέρει εξαιρετική εμπειρία θέασης μαζί με υποστήριξη HDR10, πιστοποιημένη με VESA DisplayHDR 400. Το πάνελ IPS εξασφαλίζει ακριβή και ζωντανά χρώματα για εργασία και παιχνίδι, ενώ η πολύ υψηλή πυκνότητα εικονοστοιχείων των 163 ppi εξασφαλίζει εντυπωσιακή καθαρότητα και ευκρίνεια. Με ταχύ ρυθμό ανανέωσης160 Hz, εγγυάται ομαλή και άμεση απόκριση και καθίσταται ιδανική για ευρύ φάσμα τύπων παιχνιδιών.
       
      Χάρη στον σύντομο χρόνο απόκρισης έως και 1 ms GtG με τη χρήση λειτουργιών υπεροδήγησης εικονοστοιχείων ή Περιορισμού Θόλωσης Κίνησης (MBR), η U27G3X/BK προσφέρει καθαρά και χωρίς θολότητα οπτικές αναπαραστάσεις. Η συμβατότητα με Nvidia G-SYNC και η υποστήριξη Adaptive-Sync εγγυώνται εμπειρία παιχνιδιού απαλλαγμένη από “σχίσιμο” εικόνων. Με χρωματική κάλυψη 96% DCI-P3 CIE 1976 που δεν περνά απαρατήρητη, προσφέρει ζωντανά και αληθοφανή οπτικά στοιχεία, ιδανικά προσαρμοσμένα στον καθηλωτικό κόσμο του gaming, όπως και στη δημιουργία περιεχομένου. Πλήρως συμβατή με τις κονσόλες νέας γενιάς, η U27G3X/BK υποστηρίζει 4K UHD στα 120 Hz που την καθιστά μια ευέλικτη επιλογή. Η χαμηλή υστέρηση εισόδου, το G-Menu, το FlickerFree, η λειτουργία Low Blue Mode και το Shadow Control βελτιώνουν περαιτέρω την εμπειρία του χρήστη. Η U27G3X/BK είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει από τα μέσα Νοεμβρίου.
       
      U32G3X/BK: Εκτεταμένη οπτική περιπέτεια
      Η U32G3X/BK οδηγεί την οπτική απόδοση ένα σκαλί παραπάνω, με την εκτεταμένη οθόνη 31,5″ και την ανάλυση UHD. Με ρυθμό ανανέωσης 144 Hz και υψηλή πυκνότητα pixel 140 ppi, αυτή η οθόνη IPS παρέχει ευκρινή οπτική απεικόνιση και ευελιξία για μια ποικιλία εφαρμογών. Όπως και το αδελφάκι της των 27″, προσφέρει 95% κάλυψη της γκάμας χρωμάτων DCI-P3, σύμφωνα με τα πρότυπα CIE1976, και εξασφαλίζει πλούσια και ακριβή χρώματα με υποστήριξη εκτεταμένης παλέτας 1,07 δισεκατομμυρίων χρωμάτων με βάθος χρώματος 10-bit.
       
      Με γρήγορο χρόνο απόκρισης έως και 1 ms GtG με χρήση τεχνολογιών overdrive, η U32G3X/BK έχει σχεδιαστεί για ομαλή απόδοση παιχνιδιών και ευελιξία. Η συμβατότητα NVIDIA G-SYNC και η υποστήριξη Adaptive-Sync εξασφαλίζουν απρόσκοπτη εμπειρία χωρίς σχίσιμο εικόνων. Η U32G3X/BK είναι πλήρως συμβατή με κονσόλες νέας γενιάς και υποστηρίζει 4K UHD στα 120 Hz, που την καθιστούν μια πολυμορφική επιλογή, κατάλληλη για πολλές διαφορετικές εργασίες. Η χαμηλή υστέρηση εισόδου, το G-Menu, το FlickerFree, η λειτουργία Low Blue Mode και το Shadow Control εξασφαλίζουν άνετη και καθηλωτική εμπειρία. Η U32G3X/BK αναμένεται να είναι διαθέσιμη στα καταστήματα από τα μέσα Δεκεμβρίου.
       
      Τιμές και διαθεσιμότητα
      Οι U27G3X/BK και U32G3X/BK είναι έτοιμες να επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία gaming 4K με τις εντυπωσιακές προδιαγραφές τους. Η U27G3X/BK θα είναι διαθέσιμη από τα μέσα Νοεμβρίου 2023 σε προτεινόμενη τιμή λιανικής 579,00 €.
      Η επιλογή με τη μεγαλύτερη οθόνη, η U32G3X/BK, αναμένεται να είναι διαθέσιμη στα καταστήματα από τα μέσα Δεκεμβρίου, σε προτεινόμενη τιμή λιανικής 749,00€, δίνοντας στους gamers κάτι για να περιμένουν με ανυπομονησία αυτές τις γιορτές.
      Read more...

      700

    • Hardware

      Η MediaTek αποκαλύπτει το SoC Dimensity 9300

      astrolabos

      Η MediaTek παρουσίασε το τελευταίο flagship chip της για κινητά, το Dimensity 9300. Το chipset εισάγει έναν καινοτόμο σχεδιασμό All Big Core, που συνδυάζει υψηλές επιδόσεις με αποδοτικότητα ισχύος για ανώτερες εμπειρίες χρήστη σε παιχνίδια, λήψη βίντεο και επεξεργασία τεχνητής νοημοσύνης στη συσκευή του κινητού.
       
      Ο επεξεργαστής APU 790 AI βελτιώνει τις επιδόσεις και την ενεργειακή αποδοτικότητα του generative AI, διπλασιάζοντας την ταχύτητα των πράξεων ακέραιων και κινητής υποδιαστολής και μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση ενέργειας κατά 45%. Η GPU Arm® Immortalis™-G720 παρέχει 46% αύξηση της απόδοσης χωρίς συμβιβασμούς στη χρήση ενέργειας.
       
      Η Dimensity 9300 επαναπροσδιορίζει τη φωτογραφία για κινητά με χαρακτηριστικά όπως το AI-ISP χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας, το always-on HDR σε 4K/60fps και την παρακολούθηση bokeh σε πραγματικό χρόνο. Υποστηρίζει τη νέα μορφή Ultra HDR στο Android 14. Τα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν ταχύτητες Wi-Fi 7 έως 6,5 Gbps και τεχνολογία MediaTek Xtra RangeTM για διευρυμένη εμβέλεια. Το chipset υποστηρίζει μνήμη LPDDR5T 9600Mbps.
       
      Ο Dimensity 9300 δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια με αντοχή σε φυσικές επιθέσεις και υποστήριξη της τεχνολογίας Memory Tagging Extension της Arm. Τα smartphones που τροφοδοτούνται από το Dimensity 9300 αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι τα τέλη του 2023. 
      Read more...

      788

    • Διαδίκτυο

      Η Amazon θα παρατείνει τη Black Friday και τη Cyber Monday σε ένα εκπτωτικό 11ήμερο που θα ξεκινήσει στα μέσα Νοεμβρίου

      astrolabos

      Ύστερα από την συνταγή των 48ωρών εκπτώσεων της "Μαύρης Παρασκευής" τα τελευταία δύο χρόνια, η Amazon επιστρέφει στις παλιές δοκιμασμένες πρακτικές της. Ο γίγαντας του λιανεμπορίου ανακοίνωσε τα σχέδιά του να προσφέρει εκτεταμένες προσφορές Black Friday και Cyber Monday από την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου έως τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου. Πρόκειται για 11 ημέρες εκπτώσεων, όπου μπορούμε να περιμένουμε να δούμε νέες τιμές ρεκόρ και περιορισμένου χρόνου επαναφορές δημοφιλών δώρων.
       
      Πρόκειται για ένα είδος επιστροφής στη φόρμα για την Amazon, η οποία πραγματοποίησε εβδομαδιαίες εκπτώσεις τύπου Black Friday το 2018, το 2019 και το 2020. Η επίσημη ανάμειξη των εκπτώσεων της Black Friday και της Cyber Monday είναι νέα, ωστόσο ιστορικά, ήταν πάντα ξεχωριστές εκδηλώσεις που συνδυαζόντουσαν μαζί στο πνεύμα του Σαββατοκύριακου των Ευχαριστιών.
       
      Αυτό θα πρέπει να είναι μια ευπρόσδεκτη αλλαγή για τους αγοραστές. Το παλιό concept καθιστούσε δύσκολο τον προσδιορισμό της καλύτερης στιγμής για μια καλή προσφορά, καθώς τα αντικείμενα που ήταν σε προσφορά κατά τη διάρκεια των προηγούμενων πωλήσεων της Black Friday της Amazon μερικές φορές γίνονταν φθηνότερα μόλις μεταπηδούσε στη λειτουργία της Cyber Monday - αν έμεναν καν σε απόθεμα για τόσο πολύ. Η συγχώνευση των δύο πωλήσεων θα εξαλείψει (υποθετικά, αλλά ελπίζουμε) τον κίνδυνο της μεταγενέστερης πτώσης των τιμών, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να κάνουν τις αγορές τους νωρίς και με μεγαλύτερη ηρεμία.
      Read more...

      824

    • Gaming

      Το Diablo IV θα αποκτήσει την πρώτη του επέκταση και το WoW Classic θα ξαναδεί το Cataclysm

      astrolabos

      Η Blizzard μόλις πραγματοποίησε την εναρκτήρια ομιλία της πρώτης BlizzCon από το 2019, ανακοινώνοντας πολυάριθμες ενημερώσεις για τα διάφορα παιχνίδια και franchises της. Μεταξύ αυτών ήταν και το Diablo IV, το οποίο κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος. Η μεγάλη είδηση για το παιχνίδι αυτό είναι ότι το πρώτο πλήρες expansion του θα κυκλοφορήσει στα "τέλη του 2024".

      Το expansion θα φέρει τον τίτλο Vessel of Hatred και θα μεταφέρει τους παίκτες σε μια νέα περιοχή που μοιάζει με ζούγκλα και ονομάζεται Nahantu, η οποία θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με οποιαδήποτε από τις πέντε περιοχές που στάλθηκαν αρχικά στο παιχνίδι. Η ιστορία θα λαμβάνει χώρα αμέσως μετά το κύριο παιχνίδι και θα ασχολείται με τον Mephisto, τον αδερφό του Diablo και του Baal.
       

      Η ανακοίνωση δεν περιείχε πολλές λεπτομέρειες, εκτός από το να σημειωθεί ότι θα προστεθεί μια νέα κλάση στο παιχνίδι - συγκεκριμένα, μια κλάση που δεν έχει εμφανιστεί σε κανένα προηγούμενο παιχνίδι Diablo. Κάποιες διαρροές πριν από λίγες ημέρες έδειχναν ότι η νέα κλάση θα μπορούσε να ονομάζεται Spiritborn, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο σε αυτό το μέτωπο.
       
      Εκτός από την ανακοίνωση του Diablo IV, η Blizzard παρουσίασε και ένα σωρό πράγματα για το World of Warcraft. Το World of Warcraft Classic θα δει την προσθήκη του αμφιλεγόμενου expansion Cataclysm από το 2010. Το Classic θα αποκτήσει επίσης κάποιο είδος εποχιακής λειτουργίας.
       
      Τι γίνεται όμως με το σύγχρονο, ζωντανό παιχνίδι; Λοιπόν, αυτό είναι ένα δύσκολο θέμα. Ο Chris Metzen, ο προηγούμενος "ηγέτης" του franchise, ο οποίος επέστρεψε πρόσφατα μετά από ένα μεγάλο διάστημα απουσίας από την Blizzard, ανέβηκε στη σκηνή για να ανακοινώσει τρεις επεκτάσεις, μαζί με την υπόσχεση ενός αναθεωρημένου ρυθμού κυκλοφορίας τους. Δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα μοιάζει ο νέος ρυθμός και αξίζει να σημειωθεί ότι η Blizzard έχει προσπαθήσει στο παρελθόν να επιταχύνει το χρονοδιάγραμμα των επεκτάσεων χωρίς αποτέλεσμα. Μαζί, οι τρεις επεκτάσεις θα ονομάζονται "The Worldsoul Saga", μια επική ιστορία που, όπως είπε ο Metzen, έχει σκοπό να λειτουργήσει ως επιστέγασμα των πρώτων 20 χρόνων του WoW, καθώς η πρώτη από αυτές τις επεκτάσεις θα κυκλοφορήσει το επόμενο έτος, που είναι η 20η επέτειος του παιχνιδιού.
       
       
      Αυτή η επέκταση, το World of Warcraft: The War Within, θα περιλαμβάνει αρχικά τέσσερις ζώνες, οκτώ μπουντρούμια, μια επιδρομή και αρκετές βελτιώσεις στην εμπειρία των πτήσεων. Θα λαμβάνει χώρα σε μεγάλο βαθμό στη σπηλαιώδη καρδιά του πλανήτη Azeroth, όπου οι παίκτες θα ερευνήσουν τη διαφθορά που άφησε πίσω της ο θάνατος των Παλαιών Θεών.
       
      Η Blizzard υποσχέθηκε επίσης ότι θα επικεντρωθεί στο να κάνει το παιχνίδι πιο βολικό για τους παίκτες που παίζουν πολλούς χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένης μιας λειτουργίας που ονομάζεται Warbands και είναι ένα one-stop shop για τη διαχείριση και την παρουσίαση των επιτευγμάτων σας σε όλους τους χαρακτήρες. Για παράδειγμα, οι φήμη των φατριών θα συγχρονίζονται σε ολόκληρο τον λογαριασμό. Αυτό το τελευταίο στοιχείο απέσπασε τεράστιες επευφημίες από το πλήθος στην BlizzCon, καθώς οι παίκτες παραπονιούνται εδώ και καιρό ότι πρέπει να επαναλαμβάνουν το τρόχισμα της φήμης όταν παίζουν πολλούς χαρακτήρες.
       
      Η εκδήλωση δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες για τις δύο επόμενες επεκτάσεις, το World of Warcraft: Midnight και World of Warcraft: The Last Titan.
      Ανεξάρτητα από αυτό, οι επόμενες επεκτάσεις του Diablo IV και του WoW θα κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή το επόμενο έτος.
      Read more...

      812

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.