To Snapchat φτάνει τις έξι δισεκατομμύρια εμφανίσεις την ημέρα
Για να έχουμε μία ιδέα για την τάξη του μεγέθους αυτού, το Facebook ανακοίνωσε ότι έχει οκτώ δισεκατομμύρια εμφανίσεις video την ημέρα και με την προσοχή που δίνει τελευταία στην υπηρεσία video, το Facebook έχει διπλασιάσει αυτό το νούμερο από τον περασμένα Απρίλιο.
Το να συγκρίνει κανείς τα μεγέθη αυτά ανάμεσα σε διαφορετικές εταιρίες είναι δύσκολο αφού κάθε εταιρία τα αξιολογεί διαφορετικά. Για το Facebook αρκεί να παίξει το video για τρία δευτερόλεπτα και θεωρείται μία πλήρη εμφάνιση. Για τα video Snapchat αρκούν μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου. Τα video στο Facebook έχουν διάρκεια περίπου ένα λεπτό και ίσως λίγο παραπάνω, ενώ του Snapchat είναι μόνο μερικών δευτερολέπτων. Όσον αφορά το YouTube, εκεί βρίσκουμε video ακόμα και πολλών ωρών και η Google τα μετράει με τις ώρες θέασης. Όμως έδωσε ένα αντιστοιχο νούμερο την άνοιξη το οποίο ήταν τέσσερα δισεκατομμύρια εμφανίσεις την ημέρα.
Για το Snapchat, τα στοιχεία αυτά επιβραβεύουν τις αναρίθμητες αλλαγές που έχει κάνει στο προϊόν της. Μετά από την πρώτη μορφή της υπηρεσίας που διέθεσε, με την οποία μπορούσες να στείλεις μικρά μηνύματα video σε συγκεκριμένους φίλους, η εταιρία εισήγαγε την υπηρεσία "Stories" με την οποία μπορείς να στείλεις μια σειρά φωτογραφιών ή και video, σε συγκεκριμένους φίλους ή ακόμα και σε ένα μεγαλύτερο κοινό. Αυτό το χαρακτηριστικό έγινε το πιο δημοφιλές του Snapchat και από τότε επεκτάθηκε και έγινε και ένα μέσο ζωντανής κάλυψης γεγονότων.
Από τότε έχουν προστεθεί και νέα χαρακτηριστικά όπως replays, rewinds, stickers και άλλα, ανοίγοντας το πεδίο σε νέους διαφημιστές. Και φαίνεται να πηγαίνει πολύ καλά.
619