Το Vulkan υιοθετεί η Samsung ως το επόμενο Graphics API
Υποστήριξη για το Vulkan έχει ανακοινώσει και η Google, ήδη από πέρσι, εκτός από κατασκευαστές συσκευών όπως η Samsung, αλλά και κατασκευαστές GPUs. Αυτό ανοίγει διάπλατα τις πόρτες στο νέο API να διαδεχθεί το OpenGL ES, κάτι που θα επιτρέψει την δημιουργία παιχνιδιών στις mobile συσκευές που μέχρι πριν δεν ήταν δυνατόν. Το Vulkan αναμένεται να προσφέρει και καλύτερη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας σε mobile συσκευές, χάρη στο καλύτερο framerate και το μικρότερο latency έναντι του OpenGL ES. Το γεγονός άλλωστε ότι η πρώτη έκδοση του Android που υποστηρίζει επίσημα το Vulkan, το Android N, έρχεται την ίδια στιγμή με το Daydream VR της Google, ίσως να μην αποτελεί απλή σύμπτωση.
Στις αρχές του χρόνου είχαμε δει την Epic να επιδεικνύει τις δυνατότητες της Unreal Engine με το demo Photostar να τρέχει σε ένα Samsung Galaxy S7 αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Vulkan API.
Ειδικότερα όσον αφορά την Samsung και το Vulkan, η εταιρία προωθεί το νέο Graphics API, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να αναδείξει καλύτερα τις δυνατότητες των συσκευών της, καθιστώντας τες πιο ενδιαφέρουσες στα μάτια των καταναλωτών. Η εταιρία έχει υιοθετήσει μια ενεργή στάση προώθησης του νέου API, συνεργαζόμενη με δημιουργούς παιχνιδιών και βοηθώντας τους να μεταφέρουν τα παιχνίδια τους από το OpenGL ES στο Vulkan και να τα βελτιστοποιήσουν για τα Galaxy.
Ένα παράδειγμα αυτής της συνεργασίας, είναι με την Super Evil Megacorp, η οποία είναι πίσω από το παιχνίδι Vainglory. Το Vulkan είχε ως αποτέλεσμα αύξηση επιδόσεων της τάξης του 30% και χαμηλότερο latency, με την Samsung να διαθέτει στην Super Evil Megacorp προγραμματιστές της, ώστε να βοηθήσουν στην μεταφορά του παιχνιδιού στο νέο API.
Τέλος, η Samsung έχει δημιουργήσει και ένα πακέτο 40 παιχνιδιών με την ονομασία "Galaxy Game Pack", το οποίο διαθέτει μέσω του Galaxy Apps store.
Πηγή: Samsung Embraces Vulkan As The Next-Gen Graphics API Is Poised To Reshape Mobile Gaming
1390