Επαναφέρει στο προσκήνιο η Nvidia τις Multi-GPU υλοποιήσεις;
Με τη μέθοδο CFR, κάθε frame διαιρείται σε μικρά τετράγωνα πλακίδια, όπως σε μια σκακιέρα. Τα πλακίδια με μονό αριθμό επεξεργάζονται από μία GPU ενώ αυτά με ζυγό αριθμό επεξεργάζονται από τη δεύτερη GPU. Σε αντίθεση με το AFR (Alternate Frame Rendering) όπου η κάθε GPU έχει στη μνήμη της όλα τα δεδομένα που απαιτούνται για την επεξεργασία του frame, οι μέθοδοι όπως η CFR και η SFR (Split Frame Rendering) οργανώνουν καλύτερα την κατανομή των δεδομένων. Η μέθοδος CFR, σύμφωνα με αναφορές, αντιμετωπίζει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα του micro-stutter σε σχέση με την AFR.
Το 3DCenter.org αναφέρει επίσης και τα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις της μεθόδου CFR. Κατ''αρχάς η τεχνική αυτή είναι συμβατή μόνο με DirectX (10,11,12) και όχι με τα OpenGL ή Vulkan. Προς το παρόν μπορεί να υλοποιηθεί κατά αποκλειστικότητα με τις Turing GPUs, καθώς το NVLink είναι προαπαιτούμενο (μάλλον λόγω bandwidth). Εργαλεία όπως το Nvidia Profile Inspector επιτρέπουν την ενεργοποίηση του CFR με την προϋπόθεση ότι πληρούνται τα προαναφερθέντα. Ακόμα, όμως, υπάρχουν πολλά προβλήματα συμβατότητας και πρακτικά δεν υπάρχει καμία σχετική βιβλιογραφία από την Nvidia.
923