Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Gaming

      Ο δεύτερος ασθενής της Neuralink χρησιμοποιεί το εμφυτευμένο τσιπ εγκεφάλου για να παίξει Counter-Strike 2

      astrolabos

      Η Neuralink του Elon Musk έχει κάνει ένα σημαντικό άλμα στην τεχνολογία διεπαφής εγκεφάλου-υπολογιστή. Ο δεύτερος άνθρωπος που έλαβε ένα τσιπ εγκεφάλου Neuralink, γνωστός ως «Alex», χρησιμοποιεί ήδη το εμφύτευμα για να ελέγχει το φορητό του υπολογιστή και να παίζει το δημοφιλές PC shooter Counter-Strike 2.
       
      Ο Alex, ο οποίος έχασε τον έλεγχο των άκρων του μετά από τραυματισμό του νωτιαίου μυελού, έλαβε το εμφύτευμα Neuralink τον περασμένο μήνα. Πριν από το εμφύτευμα, ο Άλεξ βασιζόταν σε ένα χειριστήριο που λειτουργεί από το στόμα και ονομάζεται QuadStick για να παίζει παιχνίδια. Αυτή η ρύθμιση τον περιόριζε στο να κινεί ή να σημαδεύει το όπλο του ταυτόχρονα, καθώς έπρεπε να εναλλάσσει τις λειτουργίες του ποντικιού και του πληκτρολογίου - ένα σημαντικό μειονέκτημα σε παιχνίδια με γρήγορο ρυθμό όπως το Counter-Strike 2.
       
      Χάρη στο εμφύτευμα Neuralink, ο Alex μπορεί τώρα να στοχεύει χρησιμοποιώντας τις σκέψεις του ενώ ταυτόχρονα κινείται με το QuadStick, παρέχοντας μια πολύ πιο ρευστή και διαισθητική εμπειρία παιχνιδιού. «Απλά το τρέξιμο είναι τόσο απολαυστικό, επειδή μπορώ να κοιτάζω από άκρη σε άκρη και δεν χρειάζεται να μετακινώ το Quadstick αριστερά και δεξιά», μοιράστηκε ο Alex σε μια ανάρτηση στο blog της Neuralink. «Μπορώ [να σκεφτώ πού να] κοιτάξω και πηγαίνει εκεί που θέλω. Είναι τρελό».
       
       
      Η Neuralink ανέβασε ένα βίντεο που δείχνει τον Alex να χρησιμοποιεί το εμφύτευμα για να παίξει Counter-Strike 2. Το βίντεο τον καταγράφει να πυροβολεί εύκολα τους εχθρούς, αποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα του εμφυτεύματος στην ενίσχυση του παιχνιδιού του. Πέρα από το παιχνίδι, ο Alex χρησιμοποιεί επίσης το τσιπ Neuralink για να εργάζεται σε τρισδιάστατα σχέδια σε λογισμικό CAD. Είναι εντυπωσιακό ότι δημιούργησε ακόμη και μια προσαρμοσμένη βάση για τον ηλεκτρικό φορτιστή του εμφυτεύματος Neuralink, η οποία στη συνέχεια εκτυπώθηκε σε 3D.
       
       
      Η δημοσίευση στο ιστολόγιο αναφέρθηκε επίσης σε μια πρόκληση που αντιμετώπισε η Neuralink με τον πρώτο της ασθενή, τον Noland Arbaugh. Παρόλο που η χειρουργική επέμβαση ήταν αρχικά επιτυχής, περίπου το 85% των ηλεκτροδίων με νήμα στον εγκέφαλό του μετατοπίστηκε με την πάροδο του χρόνου, μειώνοντας την ικανότητα του εμφυτεύματος να διαβάζει πλήρως τα νευρικά σήματα. Για να αποφευχθεί αυτό το φαινόμενο στον Άλεξ, η Neuralink εισήγαγε διάφορες νέες διαδικασίες, όπως η τοποθέτηση του εμφυτεύματος βαθύτερα στον εγκεφαλικό ιστό και η ελαχιστοποίηση της πιθανότητας σχηματισμού θυλάκων αέρα κατά τη διάρκεια της χειρουργικής επέμβασης.
       
      Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για τη Neuralink, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να βελτιώνει την τεχνολογία της και να διερευνά τις δυνατότητές της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με σοβαρές σωματικές αναπηρίες.
      Read more...

      442

    • Δελτία Τύπου

      Η ESET Research εντόπισε οικονομική απάτη που χρησιμοποιεί μια νέα μέθοδο phishing σχεδιασμένη ειδικά για χρήστες Android και iPhone

      astrolabos

      Το Ερευνητικό Κέντρο της ESET εντόπισε μια ασυνήθιστη εκστρατεία phishing σε χρήστες κινητών τηλεφώνων και ανέλυσε περιστατικό ηλεκτρονικού ψαρέματος που είχε βάλει στο στόχαστρο πελάτες γνωστής τσεχικής τράπεζας. Αυτή η μέθοδος χρήζει προσοχής επειδή εγκαθιστά την εφαρμογή phishing από μια ιστοσελίδα τρίτου φορέα, χωρίς ο χρήστης να δώσει άδεια εγκατάστασης εφαρμογών τρίτων φορέων. Στο Android, αυτό μπορεί να οδηγήσει στη «σιωπηλή» εγκατάσταση ενός ειδικού αρχείου APK, το οποίο μάλιστα παρουσιάζεται σα να έχει εγκατασταθεί από το Google Play. Η εκστρατεία είχε στόχο και χρήστες iPhone (iOS).
       
      Οι ιστοσελίδες phishing που έχουν στόχο το λογισμικό iOS καλούν τα θύματα να προσθέσουν μια Προοδευτική Εφαρμογή Ιστού (PWA) στην αρχική τους οθόνη, ενώ στο Android, η PWA εγκαθίσταται μετά την επιβεβαίωση αναδυόμενων παραθύρων στο πρόγραμμα περιήγησης. Σε αυτό το σημείο, και στα δύο λειτουργικά συστήματα, οι εφαρμογές phishing μοιάζουν σε μεγάλο βαθμό με τις πραγματικές τραπεζικές εφαρμογές τις οποίες μιμούνται. Οι PWAs είναι ουσιαστικά ιστοσελίδες που μοιάζουν με αυτόνομες εφαρμογές, με την αίσθηση αυτή να ενισχύεται από τη χρήση εντολών του συστήματος. Οι PWAs είναι cross-platform, γεγονός που εξηγεί πώς αυτές οι εκστρατείες έχουν ως στόχο τόσο χρήστες iOS όσο και χρήστες Android. Η νέα τεχνική παρατηρήθηκε στην Τσεχία από τους ερευνητές της ESET που εργάζονται στην υπηρεσία ESET Brand Intelligence Service, η οποία παρακολουθεί τις απειλές κατά των εμπορικών σημάτων ενός πελάτη.
       
      «Για τους χρήστες του iPhone, μια τέτοια ενέργεια θα μπορούσε να υπονομεύσει την αίσθηση του προστατευμένου περιβάλλοντος που παρέχει το οικοσύστημα» λέει ο ερευνητής της ESET Jakub Osmani, ο οποίος ανέλυσε την απειλή.
       
      Η εκστρατεία phishing που αποκάλυψαν οι ερευνητές της ESET, χρησιμοποιούσε τρεις διαφορετικούς μηχανισμούς για τη διανομή διευθύνσεων URL. Αυτοί οι μηχανισμοί περιλαμβάνουν αυτοματοποιημένες φωνητικές κλήσεις, μηνύματα SMS και κακόβουλη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην μια περίπτωση η διανομή της διεύθυνσης URL γίνεται μέσω μιας αυτοματοποιημένης κλήσης που προειδοποιεί το χρήστη για μια τραπεζική εφαρμογή που χρειάζεται ενημέρωση και του ζητά να πατήσει ένα κουμπί στο πληκτρολόγιο. Αφού πατηθεί το σωστό κουμπί, αποστέλλεται μέσω SMS μια διεύθυνση URL phishing. Η διανομή μέσω SMS πραγματοποιήθηκε με την αποστολή μηνυμάτων αδιακρίτως σε αριθμούς τηλεφώνου στην Τσεχία. Το μήνυμα που εστάλη περιλάμβανε μια διεύθυνση URL phishing και κείμενο για την εξαπάτηση των θυμάτων. Η κακόβουλη εκστρατεία διαδόθηκε επίσης μέσω διαφημίσεων σε πλατφόρμες της Meta, όπως το Instagram και το Facebook. Αυτές οι διαφημίσεις περιλάμβαναν κάποια περιορισμένη προσφορά για τους χρήστες που θα «κατεβάσουν την ακόλουθη ενημέρωση».
       
      Μετά το άνοιγμα της διεύθυνσης URL που παραδόθηκε στο πρώτο στάδιο, οι χρήστες Android κατευθύνονται είτε σε μια σελίδα phishing που μιμείται την επίσημη σελίδα του καταστήματος Google Play για τη συγκεκριμένη τραπεζική εφαρμογή, είτε σε μια ψεύτικη ιστοσελίδα της εν λόγω εφαρμογής. Από εδώ, τα θύματα καλούνται να εγκαταστήσουν μια «νέα έκδοση» της τραπεζικής εφαρμογής.
       
      Η εκστρατεία και η μέθοδος phishing είναι δυνατές μόνο λόγω της τεχνολογίας των Προοδευτικών Εφαρμογών Ιστού (PWA). Εν συντομία, αυτές είναι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με τη χρήση παραδοσιακών τεχνολογιών εφαρμογών ιστού και μπορούν να τρέξουν σε πολλαπλές πλατφόρμες και συσκευές. Τα WebAPKs θα μπορούσαν να θεωρηθούν μια αναβαθμισμένη έκδοση των Προοδευτικών Εφαρμογών Ιστού (PWA), καθώς το πρόγραμμα περιήγησης Chrome παράγει μια εφαρμογή Android από μια PWA: με άλλα λόγια, ένα APK. Αυτά τα WebAPKs μοιάζουν με κανονικές εφαρμογές. Επιπλέον, η εγκατάσταση ενός WebAPK δεν προκαλεί καμία από τις προειδοποιήσεις για «εγκατάσταση από μη αξιόπιστη πηγή». Η εφαρμογή θα εγκατασταθεί ακόμη και αν η εγκατάσταση από τρίτες πηγές δεν επιτρέπεται.
       
      Μια ομάδα χρησιμοποίησε bot του Telegram για να καταγράφει όλες τις εισαγόμενες πληροφορίες σε ομαδική συνομιλία του Telegram μέσω του επίσημου API της εφαρμογής, ενώ μια άλλη ομάδα χρησιμοποίησε έναν παραδοσιακό διακομιστή Command & Control (C&C) με έναν πίνακα διαχείρισης. «Με βάση το γεγονός ότι οι εκστρατείες χρησιμοποιούσαν δύο διαφορετικές υποδομές C&C, διαπιστώσαμε ότι δύο ξεχωριστές ομάδες διαχειρίζονταν τις εκστρατείες phishing PWA/WebAPK κατά της Τσεχίας και άλλων τραπεζών», καταλήγει ο Osmani. Οι περισσότερες από τις γνωστές περιπτώσεις συνέβησαν στην Τσεχία, ενώ μόνο δύο εφαρμογές phishing εμφανίστηκαν εκτός της χώρας (συγκεκριμένα στην Ουγγαρία και τη Γεωργία).
       
      Απεικόνιση της διαδικασίας PWA phishing
       
       
       
      Όλες οι ευαίσθητες πληροφορίες που εντοπίστηκαν από την έρευνα της ESET για το θέμα αυτό στάλθηκαν αμέσως στις επηρεαζόμενες τράπεζες για επεξεργασία. Η ESET βοήθησε επίσης στη διακοπή της λειτουργείας πολλαπλών διευθύνσεων phishing στο διαδίκτυο και διακομιστών C&C.
       
      Για περισσότερες τεχνικές πληροφορίες σχετικά με τη νέα απειλή phishing, ανατρέξτε στο blogpost «Be careful what you pwish for - Phishing in PWA applications» στο WeLiveSecurity.com. Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε την ESET Research στο Twitter (σήμερα γνωστό ως X).
      Read more...

      443

    • Windows

      Ενημέρωση της Microsoft προκαλεί αποτυχίες εκκίνησης στα Windows για χρήστες dual boot σε Linux

      astrolabos

      Την περασμένη Τρίτη, πολλοί χρήστες Linux ανέφεραν ότι οι συσκευές τους δεν μπορούσαν να εκκινήσουν μετά από μια ενημέρωση της Microsoft που αποσκοπούσε στην επιδιόρθωση μιας κρίσιμης ευπάθειας στον φορτωτή εκκίνησης GRUB. Το πρόβλημα, το οποίο επηρεάζει συσκευές που εκτελούν τόσο Windows όσο και Linux, άφησε τους χρήστες να αντιμετωπίσουν ένα αινιγματικό μήνυμα σφάλματος: «Κάτι έχει πάει σοβαρά στραβά».
       
      Η ενημερωμένη έκδοση σχεδιάστηκε για να αντιμετωπίσει μια ευπάθεια στο GRUB, η οποία βαθμολογήθηκε με 8,6 στα 10 ως προς τη σοβαρότητα, και η οποία επέτρεπε στους χάκερ να παρακάμψουν το Secure Boot, έναν μηχανισμό που προορίζεται να αποτρέψει τη φόρτωση κακόβουλου λογισμικού κατά τη διαδικασία εκκίνησης. Παρά το γεγονός ότι η ευπάθεια εντοπίστηκε το 2022, η Microsoft εξέδωσε την επιδιόρθωση μόλις την περασμένη εβδομάδα, η οποία απροσδόκητα επηρέασε συστήματα που είχαν ρυθμιστεί για διπλή εκκίνηση των Windows και του Linux. Η ενημέρωση οδήγησε σε αποτυχίες εκκίνησης σε διάφορες διανομές Linux, συμπεριλαμβανομένων των Debian, Ubuntu, Linux Mint και άλλων. Οι χρήστες που προσπαθούσαν να φορτώσουν το Linux σε συστήματα διπλής εκκίνησης αντιμετώπισαν ένα σφάλμα που σχετιζόταν με τον μηχανισμό SBAT (Secure Boot Advanced Targeting): «Η επαλήθευση των δεδομένων shim SBAT απέτυχε: Security Policy Violation.»
       
      Παρά τη διαβεβαίωση της Microsoft ότι η ενημερωμένη έκδοση δεν θα επηρεάσει τα συστήματα διπλής εκκίνησης, η ενημερωμένη έκδοση διέκοψε τις διαδικασίες εκκίνησης τόσο σε νέες όσο και σε παλαιότερες διανομές Linux. Οι επηρεαζόμενοι χρήστες έχουν καταφύγει σε φόρουμ για να μοιραστούν την απογοήτευσή τους και να αναζητήσουν λύσεις, καθώς η Microsoft δεν έχει ακόμη αναγνωρίσει δημοσίως το ζήτημα ή να παράσχει επίσημη καθοδήγηση. Χωρίς επίσημη λύση από τη Microsoft, οι χρήστες αναγκάστηκαν να βρουν τις δικές τους λύσεις. Μια επιλογή είναι η απενεργοποίηση της ασφαλούς εκκίνησης, αν και αυτό μπορεί να μην είναι αποδεκτό από όλους τους χρήστες λόγω των ανησυχιών για την ασφάλεια. Μια πιο διαφοροποιημένη λύση περιλαμβάνει τη διαγραφή της πολιτικής SBAT που προωθήθηκε με την ενημερωμένη έκδοση, η οποία επιτρέπει τη λειτουργία του Secure Boot, παρακάμπτοντας παράλληλα το συγκεκριμένο πρόβλημα που προκλήθηκε από την ενημερωμένη έκδοση.
      Για να εφαρμόσουν αυτή τη διόρθωση, οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
      Απενεργοποιήστε την πολιτική Secure Boot στις ρυθμίσεις EFI/BIOS. Συνδεθείτε στο σύστημα Linux και ανοίξτε ένα τερματικό. Διαγράψτε την πολιτική SBAT εκτελώντας την εντολή: sudo mokutil --set-sbat-policy delete. Επανεκκινήστε το σύστημα, ενημερώστε την πολιτική SBAT και, στη συνέχεια, ενεργοποιήστε ξανά την ασφαλή εκκίνηση. Αυτό το περιστατικό είναι το τελευταίο σε μια σειρά ζητημάτων που αναδεικνύουν τις προκλήσεις και τις ευπάθειες που σχετίζονται με το Secure Boot. Οι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας έχουν επισημάνει ότι, ενώ το Secure Boot προορίζεται να ενισχύσει την ασφάλεια, η εφαρμογή του έχει πληγεί από ευπάθειες, υπονομεύοντας την αποτελεσματικότητά του.
       
      Οι απροσδόκητες επιπτώσεις αυτής της επιδιόρθωσης της Microsoft άφησαν τους χρήστες Linux να προσπαθούν να αποκαταστήσουν τη λειτουργικότητα των συστημάτων τους. Το περιστατικό χρησιμεύει ως υπενθύμιση της πολυπλοκότητας και των πιθανών παγίδων της διαχείρισης του Secure Boot σε διαφορετικά λειτουργικά συστήματα και διαμορφώσεις υλικού. Οι χρήστες που επηρεάζονται από αυτό το ζήτημα θα πρέπει να προχωρούν με προσοχή και να εξετάζουν τις επιπτώσεις στην ασφάλεια οποιασδήποτε λύσης που επιλέγουν να εφαρμόσουν.
      Read more...

      635

    • Gaming

      Η Valve απαγορεύει τα αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά Counter-Strafing στο Counter-Strike 2

      astrolabos

      Η Valve έχει λάβει αυστηρή θέση κατά της χρήσης χαρακτηριστικών υλικού που αυτοματοποιούν το παιχνίδι στο Counter-Strike 2, στοχεύοντας συγκεκριμένα στις νέες λειτουργίες Simultaneous Opposing Cardinal Directions (SOCD) που βρίσκονται στα πληκτρολόγια Razer και Wooting. Αυτές οι λειτουργίες, οι οποίες επιτρέπουν στους παίκτες να αυτοματοποιήσουν το counter-strafing - μια βασική δεξιότητα στα first-person shooters - κρίθηκαν απαράδεκτες από τη Valve, οδηγώντας σε άμεση απαγόρευση της χρήσης τους στο παιχνίδι.
       
      Η λειτουργία SOCD, που φέρει την ονομασία «Snap Tap» από την Razer και «Snappy Tappy» από την Wooting, επιτρέπει στους παίκτες να αλλάζουν γρήγορα τις κατευθύνσεις strafe χωρίς την ανάγκη ακριβούς χειροκίνητης εισαγωγής, παρακάμπτοντας ουσιαστικά την ικανότητα που απαιτείται για την εκμάθηση αυτής της τεχνικής. Η απόφαση της Valve να απαγορεύσει αυτές τις λειτουργίες έρχεται μετά από ανησυχίες που εκφράστηκαν από την επαγγελματική κοινότητα του Counter-Strike 2, η οποία υποστήριξε ότι αυτός ο αυτοματισμός υπονομεύει την ακεραιότητα του ανταγωνιστικού παιχνιδιού.
       
      Οι παίκτες που χρησιμοποιούν αυτά τα πληκτρολόγια με δυνατότητα SOCD στους επίσημους διακομιστές της Valve θα αποβάλλονται πλέον από τους αγώνες, αν και προς το παρόν δεν επιβάλλονται μόνιμες απαγορεύσεις λογαριασμών. Η απαγόρευση ισχύει αποκλειστικά για τις αυτοματοποιημένες ενέργειες που ενεργοποιούνται από αυτά τα χαρακτηριστικά υλικού, καθώς η Valve επιδιώκει να διατηρήσει τον πυρήνα της εμπειρίας παιχνιδιού που βασίζεται στη χειροκίνητη δεξιότητα του παίκτη και όχι στην αυτοματοποιημένη βοήθεια.
       
      Ενώ η Razer ήταν η πρώτη που εισήγαγε το SOCD στα πληκτρολόγια Huntsman V3 Pro, η Wooting ακολούθησε με μια beta έκδοση της λειτουργίας. Σε απάντηση στην καταστολή της Valve, η Wooting εξέφρασε την υποστήριξή της στην απόφαση, συμβουλεύοντας τους παίκτες να σταματήσουν να χρησιμοποιούν το «Snappy Tappy» στο Counter-Strike 2 για να αποφύγουν την απομάκρυνση από αγώνες.
      Read more...

      427

    • Προσφορές

      Το Microsoft Office 2021 Pro Plus Key κοστίζει μόνο 28,75€: Απαραίτητα εργαλεία MS Office για τη νέα σχολική χρονιά!

      astrolabos

      Ξεκινάνε οι εκπτώσεις Godeal24 για την επιστροφή στα θρανία, μην τις χάσετε. Εσείς και η οικογένειά σας μπορείτε να κάνετε μεγάλες ευκαιρίες σε ζωτικής σημασίας λογισμικό παραγωγικότητας της Microsoft πριν από την έναρξη των μαθημάτων. Προχωρήστε λοιπόν και κερδίστε εκπληκτικά χαμηλές τιμές σε λογισμικό όπως τα Windows και το Microsoft Office. Αυτό περιλαμβάνει Windows 10 Pro με μόλις 8,65€ - και μια δωρεάν αναβάθμιση! Ή μπορείτε να μπείτε κατευθείαν στο ψητό και να αποκτήσετε ένα κλειδί Windows 11 Professional με μόνο 13,55€. Και μόνιμα Office 2021 Pro Plus κοστίζει απλώς 28,75€! Το Microsoft Office είναι το χρυσό πρότυπο στις εφαρμογές παραγωγικότητας γραφείου. Αν θέλετε την έκδοση για Mac, το Office 2019 Home and Business για Mac κοστίζει μόλις 29.01€ ! Η προσφορά διαρκεί για δύο εβδομάδες, οπότε δεν σας απομένει πολύς χρόνος για να επωφεληθείτε από την εξοικονόμηση χρημάτων.
       

       
      Καλύτερη τιμή! 62% έκπτωση στο Microsoft Office! Οι απεριόριστες δυνατότητες των σουιτών Office περιμένουν να τις ανακαλύψετε! (Κωδικός κουπονιού "SGO62")
      l  Office 2021 Professional Plus - 1 PC – 28.75€
      l  Office 2021 Professional Plus - 2 Keys – 51.25€  (only 25.63€/Key)
      l  Office 2021 Professional Plus - 3 Keys – 71.95€ (only  23.98€/Key)
      l  Office 2021 Professional Plus - 5 PCs – 87.65€  (only 17.53€/PC)
      l  Office 2019 Professional Plus - 1 PC – 20.09€
      l  Office 2019 Professional Plus - 2 PCs – 34.18€  (only 17.09€/Key)
      l  Office 2021 Home and Business for Mac – 79.99€
      l  Office 2019 Home and Business for Mac – 29.01€
      l  Office 2021 Home and Business for Mac - 2 Keys – 151.98€(75.99€/Key)
       
      Αναβαθμίστε την εμπειρία του υπολογιστή σας με την τελευταία έκδοση των Windows. Από την απρόσκοπτη πολυδιεργασία έως τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, τα Windows προσφέρουν όλα όσα χρειάζεστε για ομαλή και ασφαλή υπολογιστική εργασία.
       
      Τι ευκαιρία! Τεράστια έκπτωση στο Windows OS: (Κωδικός κουπονιού " SGO50")
      l  Windows 11 Professional - 1 PC - 13.55€
      l  Windows 11 Home - 1 PC – 13.25€
      l  Windows 10 Professional - 1 PC - 8.65€
      l  Windows 10 Home - 1 PC – 8.61€
      l  Windows Server 2022 Standard - 26.19€
      l  Windows Server 2022 Datacenter – 27.21€
      l  Windows 10 Enterprise 2021 LTSC - 12.81€
       
      Αποκτήστε πολλαπλά κλειδιά με φίλους, αγοράστε περισσότερα και εξοικονομήστε περισσότερα! (Κωδικός κουπονιού "SGO50")
      l  Windows 11 Professional - 2 Keys - 25.22€  (only 12.61€/Key)
      l  Windows 11 Professional - 3 Keys - 36.00€ (12.00€/Key)
      l  Windows 11 Professional - 5 Keys - 53.75€ (only 10.75€/Key)
      l  Windows 11 Home - 2 Keys – 24.75€ (only 12.38€/Key)
      l  Windows 10 Professional - 2 Keys - 14.86€ (only 7.43€/Key)
      l  Windows 10 Professional - 5 Keys - 34.99€ (only  6.99€/Key)
      l  Windows 10 Home - 2 Keys - 14.81€ (only  7.41€Key)
       
      Έκπτωση 62% σε Bundles MS Office και όχι μόνο (Κωδικός κουπονιού " SGO62")
      l  Windows 11 Pro + Office 2021 Pro Plus - Bundle – 38.59€
      l  Windows 11 Pro + Office 2019 Pro Plus - Bundle – 30.99€
      l  Windows 10 Pro + Office 2021 Pro Plus - Bundle - 34.56€
      l  Windows 10 Pro + Office 2019 Pro Plus - Bundle – 25.55€
      l  Visio Professional 2021 -1 PC - 22.97€
      l  Project Professional 2021- 1 PC - 25.70€
       
      Οι καταπληκτικές εκπτώσεις θα σας αφήσουν άναυδους! Πολύ μεγάλες εκπτώσεις!
      l  Windows 10 Pro - 50 Keys - 325€ (only 6.5€/Key)
      l  Windows 10 Pro - 100 Keys – 600€ only6€/Key)          
      l  Windows 11 Pro - 50 keys – 400€ (only 8€/Key)
      l  Windows 11 Pro - 100keys – 750€  (only 7.5€/Key)
      l  Microsoft Office 2021 Pro - 50 Keys – 1050€  (only 21€/Key)
      l  Microsoft Office 2021 Pro - 100 Keys – 2000€ (only  20€/Key)
       
       
      Με το Godeal24, μπορείτε να επιλέξετε το κατάλληλο εργαλείο από εκατοντάδες εργαλεία. Η καλή χρήση των εργαλείων μπορεί να αποτελέσει μεγάλη βοήθεια στην εργασία σας. Αυτό που μπορεί να σας προσφέρει το Godeal24 είναι γνήσια και χρήσιμα εργαλεία. επιλέξτε αυτό που χρειάζεστε!
      Πρακτικό λογισμικό εργαλείων υπολογιστών:
      l   Ashampoo PDF Pro 3 - 18.99€
      l  IObit Driver Booster 11 - 16.39€
      l  Ashampoo Photo Commander 17 - 10.21€
      l  MacBooster 8 Lifetime Subscription - 10.24€
      >>>Πάρε περισσότερα εργαλεία
       
      Πώς να πληρώσω;
      Ø  Μεταβείτε στη σελίδα πληρωμής, συνεχίστε ως επισκέπτης (ή δημιουργήστε λογαριασμό) και, στη συνέχεια, συμπληρώστε τις "Πληροφορίες χρέωσης".
       
       
       
      Ø  Παρακαλούμε επιλέξτε "CWALLETCO" σε αυτό το βήμα και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Συνέχεια".
       

       
      Ø  Ελέγξτε την παραγγελία σας και κάντε κλικ στο κουμπί "Τοποθετήστε την παραγγελία".
       

       
      Ø  Στη συνέχεια, θα μεταβείτε σε αυτή τη σελίδα, κάντε κλικ στο "Επιλέξτε μεθόδους πληρωμής".

       

       
      Ø  Τέλος, μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε το PayPal για να ολοκληρώσετε την πληρωμή.

       

       
      Ποια είναι η Godeal24 ?
      Όπως αναφέρθηκε, η Godeal24 είναι ένας παγκόσμιος διανομέας λογισμικού υπολογιστών με πολύ επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Έτσι, είτε είστε ελεύθερος επαγγελματίας δημιουργός περιεχομένου είτε χρειάζεστε λογισμικό επεξεργασίας βίντεο και επεξεργασίας εικόνας είτε θέλετε να ενισχύσετε την ασφάλεια του υπολογιστή σας με λογισμικό προστασίας από ιούς, σας προσκαλούμε να εξετάσετε όλες τις προσφορές της Godeal24: σίγουρα θα βρείτε αυτό που ψάχνετε.
      Στο Godeal24, το λογισμικό είναι εγγυημένα 100% αυθεντικό. Ο ιστότοπος είναι 100% ασφαλής και η παραλαβή του κλειδιού γίνεται αμέσως με email μετά την πληρωμή. η Godeal24 υπόσχεται ότι προσφέρει 24/7 επαγγελματική τεχνική υποστήριξη και ισόβια εξυπηρέτηση μετά την πώληση και ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το προϊόν χωρίς προβλήματα!
      Επικοινωνία με το Godeal24: service@godeal24.com
      Read more...

      658

    • Home Entertaiment

      Η εμμονή της τηλεοπτικής βιομηχανίας με την παρακολούθηση διαφημίσεων: Το σαλόνι σας γίνεται ψηφιακή βιτρίνα;

      astrolabos

      Η τηλεοπτική βιομηχανία μετατρέπει ολοένα και περισσότερο το σαλόνι σας σε εικονική βιτρίνα, με γνώμονα την εμμονή με την παρακολούθηση διαφημίσεων και τη συλλογή δεδομένων. Καθώς οι έξυπνες τηλεοράσεις γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες, αυτές οι συσκευές δεν μεταδίδουν απλώς τις αγαπημένες σας εκπομπές, αλλά συλλέγουν επίσης αθόρυβα τεράστιες ποσότητες δεδομένων σχετικά με τις συνήθειες θέασης, τις προτιμήσεις σας, ακόμη και προσωπικές πληροφορίες. Αυτή η αλλαγή στη βιομηχανία προκαλεί σημαντικές ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, καθώς η γραμμή μεταξύ ψυχαγωγίας και διαφήμισης θολώνει.
       
      Οι σύγχρονες έξυπνες τηλεοράσεις είναι εξοπλισμένες με εξελιγμένες δυνατότητες παρακολούθησης που παρακολουθούν τα πάντα, από τις εκπομπές που παρακολουθείτε μέχρι τις διαφημίσεις που παραλείπετε. Τα δεδομένα αυτά πωλούνται στη συνέχεια σε τρίτους διαφημιστές, επιτρέποντάς τους να σας στοχεύουν με ακρίβεια. Το αποτέλεσμα είναι μια εξατομικευμένη διαφημιστική εμπειρία που σας ακολουθεί σε όλες τις συσκευές, μετατρέποντας την τηλεόρασή σας σε ένα ισχυρό εργαλείο για τους διαφημιστές. Ωστόσο, αυτό γίνεται με κόστος την ιδιωτικότητα των χρηστών, καθώς πολλοί τηλεθεατές δεν γνωρίζουν τον βαθμό στον οποίο συλλέγονται και χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους.
       
      Οι επιπτώσεις αυτής της τάσης είναι βαθιές. Με την τηλεοπτική βιομηχανία να εξαρτάται όλο και περισσότερο από τα διαφημιστικά έσοδα, οι εταιρείες καινοτομούν με τρόπους για να κρατήσουν τους θεατές απασχολημένους με τις διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης εμπειριών αγορών απευθείας στον τηλεοπτικό προγραμματισμό. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ένα μέλλον όπου η παρακολούθηση τηλεόρασης θα γίνεται περισσότερο μια συναλλακτική εμπειρία, με διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις συνήθειές σας και αγορές μόλις ένα κλικ μακριά. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι αυτή η αλλαγή όχι μόνο παραβιάζει την προσωπική ιδιωτική ζωή, αλλά αλλάζει και την ίδια τη φύση της τηλεόρασης ως μέσο ψυχαγωγίας.
       
      Καθώς αυτές οι πρακτικές γίνονται πιο διαδεδομένες, η συζήτηση για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και τα δικαιώματα των καταναλωτών εντείνεται. Ενώ ο κλάδος προωθεί νέους τρόπους για τη νομισματοποίηση των δεδομένων των τηλεθεατών, η ανάγκη για σαφέστερους κανονισμούς και μεγαλύτερη διαφάνεια στον τρόπο με τον οποίο συλλέγονται και χρησιμοποιούνται αυτά τα δεδομένα δεν ήταν ποτέ πιο επείγουσα. Ως θεατές, η κατανόηση αυτών των αλλαγών είναι ζωτικής σημασίας για την πλοήγηση στο εξελισσόμενο τοπίο της τηλεόρασης στην ψηφιακή εποχή.
      Read more...

      422

    • Hardware

      Η NVIDIA και η MediaTek συνεργάζονται για να φέρουν τεχνολογίες αιχμής για gaming οθόνες στο ευρύ κοινό

      astrolabos

      Σε μια σημαντική κίνηση για τη βιομηχανία gaming, η NVIDIA και η MediaTek ανακοίνωσαν μια συνεργασία για να κάνουν τις τεχνολογίες προβολής υψηλής ποιότητας στο gaming πιο προσιτές σε ένα παγκόσμιο κοινό. Αποκαλύφθηκε στην εκδήλωση Gamescom στην Κολωνία της Γερμανίας, αυτή η συνεργασία θα ενσωματώσει τις τεχνολογίες G-SYNC της NVIDIA απευθείας στους δημοφιλείς scalers της MediaTek, υποσχόμενη στους gamers βελτιωμένη ποιότητα εικόνας, ανώτερη σαφήνεια κίνησης, εξαιρετικά χαμηλή καθυστέρηση και ακριβή αναπαραγωγή χρωμάτων στις οθόνες παιχνιδιών τους.

      Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό αυτής της συνεργασίας είναι η εισαγωγή του G-SYNC Pulsar, μιας πρωτοποριακής τεχνολογίας που προσφέρει τετραπλάσια διαύγεια κίνησης και εξασφαλίζει μια ομαλή εμπειρία παιχνιδιού χωρίς tearing μέσω της τεχνολογίας μεταβλητού ρυθμού ανανέωσης (VRR). Το G-SYNC Pulsar πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του σε επερχόμενες οθόνες υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των ASUS ROG Swift 360Hz PG27AQNR, Acer Predator XB273U F5 και AOC AGON PRO AG276QSG2. Αυτές οι οθόνες, που αναμένεται να κυκλοφορήσουν αργότερα φέτος, θα διαθέτουν ανάλυση 2560×1440, ρυθμό ανανέωσης 360Hz και υποστήριξη HDR, προσφέροντας στους gamers κορυφαίες επιδόσεις.

      Με την ενσωμάτωση του G-SYNC στους scalers της MediaTek, η ανάγκη για ξεχωριστή μονάδα G-SYNC εξαλείφεται, απλοποιώντας την παραγωγή και μειώνοντας το κόστος. Αυτή η καινοτομία θα καταστήσει τις premium οθόνες G-SYNC πιο προσιτές, επεκτείνοντας τη διαθεσιμότητά τους και επιτρέποντας σε ένα ευρύτερο φάσμα παικτών να γνωρίσουν τεχνολογίες αιχμής για οθόνες που προηγουμένως προορίζονταν για ρυθμίσεις υψηλών προδιαγραφών.

      Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για να γίνουν οι προηγμένες τεχνολογίες παιχνιδιών ευρύτερα προσβάσιμες, εξασφαλίζοντας ότι περισσότεροι gamers θα μπορούν να απολαμβάνουν την καλύτερη ποιότητα και απόδοση οθόνης παιχνιδιών.
      Read more...

      440

    • Home Entertaiment

      Το Alien:Romulus κυριαρχεί στο Box Office με παγκόσμια πρεμιέρα 108 εκατομμυρίων δολαρίων

      astrolabos

      To Alien: Η Romulus, η τελευταία έκδοση του εμβληματικού franchise τρόμου επιστημονικής φαντασίας, έκανε ένα δυνατό ντεμπούτο στο box office, κερδίζοντας $108,2 εκατομμύρια παγκοσμίως το πρώτο Σαββατοκύριακο. Σε σκηνοθεσία Fede Álvarez, η ταινία κέρδισε 41, 5 εκατομμύρια $στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σηματοδοτώντας το δεύτερο υψηλότερο άνοιγμα για τη σειρά Alien, ακριβώς πίσω από το ντεμπούτο $51 εκατομμυρίων της ταινίας Prometheus. Η δυνατή απόδοση  του, τερμάτισε επίσης τη βασιλεία τριών εβδομάδων των Deadpool & Wolverine των Marvel Studios στην κορυφή του box office.

      Σε διεθνές επίπεδο, το Alien: Romulus έφερε επιπλέον $66,7 εκατομμύρια, με $25,7 εκατομμύρια από αυτά να προέρχονται από την Κίνα. Αυτό σηματοδοτεί το δεύτερο μεγαλύτερο άνοιγμα για ταινία του Χόλιγουντ στην Κίνα φέτος, ενισχύοντας περαιτέρω την επιτυχία της ταινίας. Με προϋπολογισμό παραγωγής $80 εκατομμυρίων, η ταινία έχει ήδη ξεπεράσει τις προσδοκίες, υποδηλώνοντας μια πολλά υποσχόμενη πορεία.

      Τοποθετημένο ανάμεσα στα γεγονότα του Alien (1979) και του Aliens (1986), το Alien: Romulus εισάγει μια φρέσκια ιστορία που ακολουθεί μια ομάδα νέων σε έναν μακρινό κόσμο που αντιμετωπίζουν τα τρομακτικά Xenomorphs. Με επικεφαλής τον Cailee Spaeny, η ταινία με βαθμολογία R έχει αποσπάσει γενικά θετικές κριτικές, με 82% κριτική στο Rotten Tomatoes. Το IGN επαίνεσε την ταινία για την "επιστροφή στη βασική προσέγγισή της στον υπερπαραγωγικό τρόμο", προσφέροντας μια "βάναυση, σπαρακτική εμπειρία" που απευθύνεται στους θαυμαστές του franchise.

      Με το δυνατό άνοιγμα και τη θετική υποδοχή του, το Alien: Romulus φαίνεται ότι θα είναι μια μεγάλη επιτυχία για τα 20th Century Studios, συνεχίζοντας την κληρονομιά ενός από τα πιο αγαπημένα franchise τρόμου στην κινηματογραφική ιστορία.
      Read more...

      695

    • Gaming

      Το Final Fantasy XVI φτάνει επιτέλους στο PC αυτόν τον Σεπτέμβριο

      astrolabos

      Η Square Enix ανακοίνωσε επίσημα ότι το πολυαναμενόμενο RPG φαντασίας, Final Fantasy XVI, θα κυκλοφορήσει σε PC στις 17 Σεπτεμβρίου 2024. Αρχικά κυκλοφόρησε αποκλειστικά για το PS5 της Sony στα μέσα του 2023, ενώ η έκδοση του παιχνιδιού για PC αναμενόταν με ανυπομονησία από τότε που έγινε η πρώτη αναφορά σε αυτό, πριν από περίπου ένα χρόνο. Οι οπαδοί του franchise μπορούν τώρα να χαρούν, καθώς ένα δωρεάν demo είναι ήδη διαθέσιμο για λήψη στη σελίδα Steam του παιχνιδιού, δίνοντας στους παίκτες μια γεύση της δράσης πριν από την πλήρη κυκλοφορία.
       
      Pre-purchase FINAL FANTASY XVI on Steam
      STORE.STEAMPOWERED.COM An epic dark fantasy where fates are decided by mighty Eikons and the Dominants who wield them. This is the tale of Clive Rosfield, a tragic warrior who swears revenge on the Dark Eikon Ifrit, a...  
      Η έκδοση PC του Final Fantasy XVI απαιτεί σημαντικό αποθηκευτικό χώρο, καθώς απαιτούνται 170GB σε έναν SSD για να διασφαλιστεί το ομαλό gameplay. Οι απαιτήσεις του υλικού του παιχνιδιού ποικίλλουν ανάλογα με την επιθυμητή απόδοση. Για τις ελάχιστες ρυθμίσεις, οι παίκτες θα χρειαστούν τουλάχιστον έναν επεξεργαστή AMD Ryzen 5 1600 ή Intel Core i5-8400, σε συνδυασμό με 16 GB μνήμης RAM και μια κάρτα γραφικών όπως η AMD Radeon RX 5700 ή η NVIDIA GeForce GTX 1070. Για μια συνιστώμενη εμπειρία που τρέχει στα 60FPS στα 1080p, θα είναι απαραίτητος ένας AMD Ryzen 7 5700X ή Intel Core i7-10700, μαζί με μια Radeon RX 6700 XT ή GeForce RTX 2080.
       
      Το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο στο Steam για 49,99 δολάρια. Ωστόσο, η Square Enix προσφέρει επίσης μια ολοκληρωμένη έκδοση για 69,99 δολάρια, η οποία περιλαμβάνει δύο πακέτα DLC, τα Echoes of the Fallen και The Rising Tide, μαζί με αποκλειστικά αντικείμενα μέσα στο παιχνίδι, όπως το Buster Sword και το Curtana. Αυτές οι προσθήκες αναμένεται να προσελκύσουν τους μακροχρόνιους οπαδούς της σειράς που θέλουν την πλήρη εμπειρία του Final Fantasy XVI.
       
      Η Square Enix πιθανότατα ελπίζει ότι η κυκλοφορία του PC θα βοηθήσει στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων του Final Fantasy XVI, ειδικά μετά το λανσάρισμα του PS5 που έμεινε πίσω από τις προσδοκίες. Η εταιρεία απέδωσε τα χαμηλότερα νούμερα πωλήσεων στον βραδύτερο ρυθμό υιοθέτησης της τελευταίας κονσόλας της Sony. Με ένα ευρύτερο κοινό στο PC, ο προγραμματιστής στοχεύει να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον για το παιχνίδι και να προσφέρει μια επιτυχημένη κυκλοφορία στην κοινότητα των PC gaming.
      Read more...

      418

    • Hardware

      Το Raspberry Pi 5 επεκτείνει την γκάμα του με νέο μοντέλο 2 GB στα $50

      astrolabos

      Το Raspberry Pi Foundation αποκάλυψε μια νέα παραλλαγή 2 GB του Raspberry Pi 5, με τιμή μόλις $50, προωθώντας την αποστολή του να κάνει τους υπολογιστές γενικής χρήσης υψηλής απόδοσης προσβάσιμους σε ένα ευρύτερο κοινό. Αυτό το νέο μοντέλο εντάσσεται στις ήδη επιτυχημένες εκδόσεις 4 GB και 8 GB, προσφέροντας μια πιο οικονομικά φιλική επιλογή για τους χρήστες χωρίς συμβιβασμούς στη βασική λειτουργικότητα που έχει κάνει το Raspberry Pi 5 μια δημοφιλή επιλογή μεταξύ των techies και των εκπαιδευτικών.

      Κυκλοφόρησε μόλις δέκα μήνες μετά την αρχική κυκλοφορία του Raspberry Pi 5, αυτή η νέα παραλλαγή βασίζεται σε ένα βελτιστοποιημένη - σχετικα με το κόστος - έκδοση D0 του επεξεργαστή εφαρμογών BCM2712. Ο νέος επεξεργαστής διατηρεί την ίδια ισχυρή τετραπύρηνη αρχιτεκτονική Arm Cortex-A76 και προηγμένες δυνατότητες πολυμέσων με τους προκατόχους του, αλλά αφαιρεί περιττές δυνατότητες, μειώνοντας το κόστος παραγωγής. Σε συνδυασμό με τη μείωση της χωρητικότητας μνήμης, αυτό επέτρεψε στο Raspberry Pi Foundation να μειώσει την τιμή κατά $10, καθιστώντας το μια ακόμη πιο ελκυστική επιλογή για όσους αναζητούν προσιτές λύσεις υπολογιστών.

      Η εισαγωγή του μοντέλου 2 GB είναι ιδιαίτερα σημαντική για χρήστες που μπορεί να μην χρειάζονται την επιπλέον μνήμη που προσφέρουν οι εκδόσεις υψηλότερης χωρητικότητας. Χάρη στο Raspberry Pi OS, το οποίο είναι βελτιστοποιημένο για την αποδοτικότητα των πόρων, αυτό το νέο μοντέλο μπορεί να χειριστεί αποτελεσματικά ένα ευρύ φάσμα εργασιών, από καθημερινή χρήση έως και εκπαιδευτικές εργασίες. Ενώ μπορεί να εξακολουθεί να προτιμόνται οι παραλλαγές 4 GB ή 8 GB για πιο απαιτητικές εφαρμογές, το μοντέλο 2 GB αναμένεται να είναι υπεραρκετό για πολλές τυπικές περιπτώσεις χρήσης.

      Με την κυκλοφορία του 2GB Raspberry Pi 5, το ίδρυμα συνεχίζει να προσφέρει στη γκάμα των προσιτών υπολογιστών. Αυτή η νέα παραλλαγή είναι μια άμεση απάντηση στη ζήτηση των χρηστών για μια επιλογή χαμηλότερου κόστους, αντανακλώντας τη δέσμευση του ιδρύματος να παρέχει ευέλικτα εργαλεία υψηλής απόδοσης στην παγκόσμια τεχνολογική κοινότητα.
      Read more...

      396

    • Συνεντεύξεις

      GamesCon 2024: Συνέντευξη με τον Δημήτρη Καλύβα για το νέο παιχνίδι "Signal Lost"

      astrolabos

      Το Signal Lost αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της ομάδας του Δημήτρη Καλύβα, η οποία θα παρουσιαστεί στην Gamescom 2024.
      Το παιχνίδι, το οποίο εξελίχθηκε σημαντικά από την αρχική του σύλληψη, βασίζεται σε στοιχεία management των συστημάτων εργασιών και επισκευών του διαστημόπλοιου, και τα δύο στα οποία ο παίκτης βασίζεται για να επιβιώσει το ταξίδι μέχρι την Αφροδίτη και την επικείμενή της εξερεύνηση.
      Μέσα από αυτή τη συνέντευξη, ο Δημήτρης μοιράζεται τις προκλήσεις της ανάπτυξης, την εξέλιξη του παιχνιδιού, καθώς και τις προσδοκίες του για τη συμμετοχή του στη φετινή έκθεση.
       
      -------------------
      Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για την Gamescom 2024 και τι νέο θα πρέπει να περιμένουν οι επισκέπτες από την ελληνική αποστολή;
       
      Η φετινή αποστολή είναι ένα κομβικό σημείο στην ιστορία των Ελληνικών παιχνιδιών. Έχουμε μια εξαιρετική παρουσία με ποσότητα και ποιότητα που δύναται να σταθεί στα πόδια της ενάντια σε ανεπτυγμένες βιομηχανίες άλλων χωρών. Σχεδόν για όλα τα γούστα θα υπάρχει κάτι για τον κάθε παίκτη. Οι δικές μου προσδοκίες όσον αφορά το παιχνίδι με το οποίο πάω στην φετινή έκθεση είναι περίπλοκες, μιας και πάω για τον σύλλογο, για να δείξουμε το παιχνίδι μου και να αναζητήσω υποστήριξη, αλλά και για την εταιρία στην οποία εργάζομαι full time. Γενικά κρατώ μικρό καλάθι και ελπίζω να περάσω ωραία την εβδομάδα μου, να πάρω feedback για το παιχνίδι μας και να είμαι πιο έτοιμος για την επόμενη φορά.
       
      Πώς βλέπετε την εξέλιξη της ελληνικής παρουσίας σε διεθνείς εκθέσεις όπως η Gamescom και ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι για το μέλλον;
       
      Όπως έχουμε αποδείξει, κάθε χρονιά κυνηγάμε να κάνουμε το μέγιστο δυνατό που μας επιτρέπεται με βάση την χρηματοδότηση που έχουμε. Οι αποστολές μας, τρίτη χρονιά φέτος, φαίνεται να παίρνουν μεγαλύτερη προσοχή και να καθιερώνουν την παρουσία της χώρας μας στην διεθνή σκηνή. Αυτό για εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο επίτευγμα όταν το 2024 ακούμε σχεδόν καθημερινά για απολύσεις στον συγκεκριμένο τομέα και επιβεβαιώνει την δουλειά που κάνει ο σύλλογος μέσω του εθελοντισμού μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να έχουμε παρουσία σε τέτοιες εκθέσεις και όποτε είναι δυνατόν να την διευρύνουμε.
       
      Αναφορικά με τις δραστηριότητες της ομάδας σας, ποιο ήταν το όραμα σας για τη δημιουργία του Signal Lost και πώς εξελίχθηκε μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης;
       
      Το παιχνίδι άρχισε διαφορετικό από ότι έχει καταλήξει τώρα, με βασικό πυλώνα gameplay να είναι το στοιχείο διαχείρισης. Αν και αυτό το στοιχείο έμεινε, οι μηχανισμοί αναπτύχθηκαν περαιτέρω και άλλαξαν ριζικά. Εξαρχής είχαμε μια πιο ξεκάθαρη οπτική του τί ακριβώς θέλαμε να γίνει το παιχνίδι μας. Σχεδόν μισό χρόνο μετά μπορώ να πω ότι το δημιουργικό όραμα παρέμεινε κατά κύριο λόγο ίδιο και το παιχνίδι έχει εξελιχθεί με πολύ μεγάλη επιτυχία μέχρι στιγμής. Ωστόσο, έχουμε ακόμη αρκετό δρόμο μπροστά μας μέχρι να το κυκλοφορήσουμε.
       

       
      Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού και πώς τις ξεπεράσατε;
       
      Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ο χρόνος. Μερικές φορές δεν υπήρχε εύκολη λύση. Έπρεπε να δουλέψουμε ασύγχρονα μεταξύ μας λόγω διαφορετικών υποχρεώσεων για να καλύψουμε τις ανάγκες της ανάπτυξης. Υπήρξαν μέρες που δούλεψα πάνω από 8 ώρες στην δουλειά μου και έπρεπε να συνεχίσω για το SIGNAL LOST μόλις τελείωνα από εκεί. Πως τις ξεπεράσαμε; Με επιμονή, πείσμα και πίστη στο σχέδιο αλλά και ο ένας στον άλλον.
       
      Πώς το κοινό σας στο Twitter επηρεάζει την ανάπτυξη του παιχνιδιού; Έχετε λάβει σχόλια ή ιδέες που ενσωματώσατε;
       
      Το κοινό μας στο Twitter είναι οριακά ανύπαρκτο, δυστυχώς παρόλες τις προσπάθειές μας να δημιουργήσουμε ένα κοινό, δεν έχουμε εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι και αποτύχαμε, ωστόσο έπαιξε σημαντικό ρόλο η έλλειψη χρόνου. Έπρεπε να βάλουμε σε προτεραιότητα πρώτα την ανάπτυξη του παιχνιδιού και μετά όλων των άλλων. Εν τέλει, ήταν η σωστή απόφαση. Όσον αφορά προσθήκες από ιδέες τρίτων, ναι έχουμε λάβει χρήσιμες ιδέες από φίλους που τους έχουμε δείξει το παιχνίδι και τους ευχαριστούμε θερμά. Με κάποιους από αυτούς είμαστε συνάδελφοι, έχουμε καθημερινή επικοινωνία και θα θέλαμε αν το επιτρέψουν οι συνθήκες να συνεργαστούμε σε επόμενο πρότζεκτ μαζί τους.
       
      Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που θέλετε να μεταφέρετε στους παίκτες μέσω του παιχνιδιού σας;
       
      Ο στόχος του παιχνιδιού είναι να μεταφέρει το στοιχείο του υπαρξιακού τρόμου, του να βρίσκεσαι παντελώς απομονωμένος σε ένα μέρος που δεν έχεις δει ποτέ, που δεν έχει πάει ποτέ κανείς, και όλα να βασίζονται πάνω σου. Να μην ξέρεις τι να περιμένεις. Στοχεύουμε να τρομάξουμε τους παίκτες και να τους αγχώσουμε.
       

       
      Πώς σκοπεύετε να προωθήσετε το παιχνίδι μετά την Gamescom και ποια είναι τα επόμενα βήματα για την ομάδα σας;
       
      Αναλόγως τα αποτελέσματα της έκθεσης. Αν μας βοηθήσει κάποιος publisher με μάρκετινγκ, θα κάνουμε αυτό. Ανεξαιρέτως πρόκειται να στείλουμε δελτία τύπου (όπως κάναμε ήδη δύο εβδομάδες πριν την Gamescom) σε δημοσιογράφους και μέσα για να καλύψουν τις επικείμενες ανακοινώσεις που αφορούν το παιχνίδι μας, όπως την κυκλοφορία του demo αλλά και του παιχνιδιού. Σχετικά με την ομάδα μας, θέλουμε να την επεκτείνουμε και να συμπληρώσουμε σε ρόλους που έχουμε ανάγκη αυτή τη στιγμή. Θα εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα της Gamescom αλλά και από της κυκλοφορίας του παιχνιδιού μας. Ήδη έχουμε σχέδια για επόμενο παιχνίδι. 
       
      Πώς αναπτύξατε τους χαρακτήρες και τον κόσμο του παιχνιδιού σας, και ποιοι παράγοντες επηρέασαν τις δημιουργικές σας επιλογές;
       
      Λόγω της μοναχικότητας του κόσμου μας, ήταν δύσκολο να αναπτύξουμε κάποιες ιδέες. Το τέλος του παιχνιδιού πρέπει να έχει αλλάξει ολοκληρωτικά 3 ή 4 φορές τώρα. Η τελική απάντηση που έχουμε δώσει μας ήρθε από εντελώς αναπάντεχες στιγμές, τύπου "Εύρηκα!". Ο κόσμος ήταν σχεδόν από την αρχή χαραγμένος μιας και διαλέξαμε νωρίς τοποθεσία που μας άρεσε (Αφροδίτη). Αυτό που μας επηρέασε περισσότερο ήταν περισσότερο η καθημερινή συναναστροφή μεταξύ μας, αλλά καμιά φορά βρίσκαμε αναπάντεχες πηγές έμπνευσεις από φωτογραφίες και βίντεο και τα ενσωματώναμε με δικά μας στοιχεία ώστε να ταιριάξουν σε αυτό που κάνουμε.
       
      Τι είδους μηχανισμούς παιχνιδιού προσφέρετε που ξεχωρίζουν το Signal Lost από άλλα παιχνίδια του ίδιου είδους;
      Το παιχνίδι μας κατά κύριο λόγο βασίζεται στην ανάδραση μέσω αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον που πρέπει ο παίκτης να την κάνει συνειδητά. Επιπλέον ο βασικός μηχανισμός του παιχνιδιού είναι το γράψιμο εντελών σε τερματικό υπολογιστή.
       

       
      Ποιες είναι οι κύριες επιρροές σας από την gaming βιομηχανία και πώς αυτές αντικατοπτρίζονται στο παιχνίδι σας;
       
      Για το συγκεκριμένο παιχνίδι αρχίσαμε αναπτύσσοντας μια ιδέα που μας άρεσε, ωστόσο σύντομα μας συγκρίνανε με το Iron Lung. Κοιτάξαμε αυτό που έλυσε κάποια σχεδιαστικά προβλήματα. Σαν επιρροές είχαμε διάφορα, από Silent Hill 2, SOMA, No One Lives Under the Lighthouse και Voyager-19. Αυτές φαίνονται μέσω της οπτικής, του ήχου αλλά και του gameplay.
      -------------------
       
      Ο Δημήτρης Καλύβας και η ομάδα του, με το Signal Lost, έχουν δημιουργήσει έναν τίτλο που εξερευνά την έννοια του υπαρξιακού τρόμου μέσα από μοναδικούς μηχανισμούς και μια καθηλωτική ατμόσφαιρα. Παρά τις δυσκολίες και τις προκλήσεις της ανάπτυξης, η ομάδα παρέμεινε πιστή στο όραμά της, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στους παίκτες. Η Gamescom 2024 αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την προώθηση του παιχνιδιού και την περαιτέρω εξέλιξη της ομάδας, με ελπίδες για ευρύτερη αναγνώριση και επιτυχία. Η κυκλοφορία του αναμένεται σε λίγους μήνες, τον Νοέμβριο 2024, ενώ βρίσκεται ήδη Steam Store. Εμείς ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στην προσπάθεια και να ακολουθήσουν και άλλες.
       
      SIGNAL LOST on Steam
      STORE.STEAMPOWERED.COM A short horror game where you keep a spacecraft operational as it reaches Venus by completing tasks and repairs. After landing, control the rover as it tracks a signal through the Venusian caves.  
       
      Read more...

      1999

    • Hardware

      Η Intel ετοιμάζεται να αναζωογονήσει τις επιδόσεις με τους επεξεργαστές Arrow Lake-S

      astrolabos

      Η Intel προετοιμάζεται για μια σημαντική αναβάθμιση με την επερχόμενη σειρά επεξεργαστών Arrow Lake-S, επίσημα γνωστή ως σειρά Intel Core Ultra 2. Αυτή η νέα σειρά είναι έτοιμη να προσφέρει μια τόσο αναγκαία ώθηση στις προσφορές επιτραπέζιων υπολογιστών της Intel, ιδιαίτερα υπό το φως της πρόσφατης κυκλοφορίας της σειράς Ryzen 9000 από την AMD. Οι επεξεργαστές Arrow Lake-S αναμένεται να κάνουν το ντεμπούτο τους στις 10 Οκτωβρίου 2024 και θα μπορούσαν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην ανάκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της Intel στην αγορά CPU υψηλής απόδοσης.

      Η σειρά Core Ultra 2 θα είναι διαθέσιμη σε διάφορες διαμορφώσεις, με τη ναυαρχίδα Core Ultra 9 285K να οδηγεί. Αυτό το μοντέλο θα διαθέτει οκτώ πυρήνες απόδοσης και δεκαέξι πυρήνες επίδοσης, με βασικό ρολόι 3,7 GHz και turbo ώθηση έως και 5, 7 GH Σημειωτέον, η Intel επέλεξε να εγκαταλείψει την υποστήριξη DDR4 υπέρ της μνήμης DDR5-6400 MT/s, η οποία ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευσή της για τεχνολογία αιχμής. Η σειρά θα παραιτηθεί επίσης από το Hyper-Threading, εστιάζοντας αντ' αυτού στη βελτιστοποιημένη απόδοση του πυρήνα και την απόδοση ισχύος.
       
      body { font-family: Arial, sans-serif; } .table-container { overflow-x: auto; /* Allows horizontal scrolling */ -webkit-overflow-scrolling: touch; /* Smooth scrolling on iOS */ } table { width: 100%; /* Full width of the container */ border-collapse: collapse; } th, td { border: 1px solid black; padding: 4px; text-align: left; } th { } @media screen and (max-width: 768px) { /* Stack columns vertically on small screens */ thead { display: none; /* Hide table headers */ } tr { display: block; margin-bottom: 10px; border: 1px solid #ddd; border-radius: 5px; overflow: hidden; } td { display: block; text-align: right; padding: 10px; position: relative; border-bottom: 1px solid #ddd; } td::before { content: attr(data-label); position: absolute; left: 0; width: 50%; padding-right: 10px; white-space: nowrap; font-weight: bold; text-align: left; } td:last-child { border-bottom: 0; } }
      CPU TDP Cores Base(GHz) Turbo(GHz) TVB TBMT 3.0 TBT 2.0 Core Ultra 9 285K 125W 8P + 16E(24) 3.7|3.2 5.4|4.6 5.7GHz 5.6GHz 5.5GHz Core Ultra 9 285 65W 8P + 16E(24) 2.5|1.9 5.3|4.6 5.6GHz 5.5GHz 5.4GHz Core Ultra 9 285T 35W 8P + 16E(24) 1.4|1.2 4.7|4.5 5.4GHz 5.4GHz 5.3GHz Core Ultra 7 265K 125W 8P + 12E(20) 3.9|3.9 5.2|4.6 N/A 5.5GHz 5.4GHz Core Ultra 7 265KF 125W 8P + 12E(20) 3.3|3.3 5.2|4.6 N/A 5.5GHz 5.4GHz Core Ultra 7 265 65W 8P + 12E(20) 2.4|1.8 5.1|4.6 N/A 5.3GHz 5.2GHz Core Ultra 7 265F 65W 8P + 12E(20) 1.5|1.2 4.6|4.5 N/A 5.3GHz 5.2GHz Core Ultra 7 265T 35W 8P + 12E(20) 2.4|1.8 5.0|4.5 N/A 5.3GHz 5.2GHz Core Ultra 5 245K 125W 6P + 8E(14) 4.2|3.6 5.0|4.6 N/A N/A 5.2GHz Core Ultra 5 245KF 125W 6P + 8E(14) 4.2|3.6 5.0|4.6 N/A N/A 5.2GHz Core Ultra 5 245 65W 6P + 8E(14) - - - - - Core Ultra 5 235 65W 6P + 8E(14) - - - - - Core Ultra 5 225 65W 6P + 4E(10) 3.3|2.7 4.7|4.4 N/A N/A 4.9GHz Core Ultra 5 225F 65W 6P + 4E(10) 3.3|2.7 4.7|4.4 N/A N/A 4.9GHz
      Παρά τις πολλά υποσχόμενες προδιαγραφές, η Intel αντιμετωπίζει προκλήσεις από τη σειρά AMD Ryzen 9000, η οποία συνεχίζει να προσελκύει σημαντική προσοχή στην αγορά της CPU. Οι επεξεργαστές Arrow Lake-S έχουν σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζουν προηγούμενους περιορισμούς και να βελτιώνουν τη σταθερότητα του συστήματος, ειδικά καθώς οι ενημερώσεις στον μικροκώδικα BIOS για παλαιότερα τσιπ Intel έχουν επικριθεί για αποτυχία πλήρους επίλυσης γνωστών προβλημάτων. Με τη νέα σειρά, η Intel στοχεύει να προσφέρει βελτιωμένη απόδοση και καλύτερη θερμική διαχείριση, ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση υψηλών ταχυτήτων ρολογιού κατά τη διάρκεια εντατικών εργασιών.

      Η επερχόμενη κυκλοφορία των επεξεργαστών Arrow Lake-S αντιπροσωπεύει μια κρίσιμη καμπή για την Intel. Εισάγοντας προόδους στη βασική τεχνολογία και την υποστήριξη μνήμης, η εταιρεία επιδιώκει να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά και να προσφέρει μια ανταγωνιστική εναλλακτική λύση στη σειρά Ryzen 9000 της AMD. Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας, οι παρατηρητές του κλάδου θα παρακολουθούν στενά την απόδοση αυτών των νέων επεξεργαστών σε πραγματικά σενάρια.
      Read more...

      680

    • Κινητά

      Το Pixel 9 Pro XL αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα απόδοσης με το chip Tensor G4

      astrolabos

      Η τελευταία ναυαρχίδα της Google, το Pixel 9 Pro XL, προκαλεί αρνητικές εντυπώσεις λόγω πιθανών προβλημάτων με το νέο της επεξεργαστή Tensor G4. Οι πρώτες αναφορές υποδεικνύουν σημαντικό throttle της απόδοσης όταν το τσιπ υποβάλλεται σε εκτεταμένα τεστ αντοχής, υποδηλώνοντας ότι το προσαρμοσμένο πυρίτιο της Google μπορεί να εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πρόβλημα θερμικής διαχείρισης —κάτι που έχει ταλαιπωρήσει τις προηγούμενες γενιές.
       

      Σύμφωνα με τα αρχικά σημεία αναφοράς που μοιράζεται ο χρήστης @callmeshazzam στο X, ο Tensor G4 στο Pixel 9 Pro XL παρουσιάζει μια ανησυχητική τάση: μετά από μόλις τρία λεπτά υπό βαρύ φορτίο, η CPU αρχίζει να "κόβει", χάνοντας έως και το 50% της επεξεργαστικής της ισχύος. Μέχρι τα τέσσερα λεπτά, η απόδοση είχε μειωθεί σχεδόν κατά 60%, με το τσιπ να σταθεροποιείται μόλις στο 65% της μέγιστης ικανότητάς του. Αυτή η σοβαρή υποβάθμιση της απόδοσης εγείρει ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα του τσιπ στη διατήρηση υψηλής απόδοσης κατά τη διάρκεια παρατεταμένης χρήσης.

      Τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά δεδομένων των ακατέργαστων δεδομένων απόδοσης από τις δοκιμές. Το Tensor G4 αρχικά κορυφώθηκε στα 341 GIPS (οδηγίες giga ανά δευτερόλεπτο), αλλά έπεσε κατακόρυφα στα 145, 5 GIPS κατά τη χειρότερη διάρκεια του throttle, δείχνοντας ότι η θερμική διαχείριση του τσιπ μπορεί να μην είναι επαρκής για σταθερή υψηλή απόδοση. Αν και είναι αλήθεια ότι τέτοια stress tests ωθούν τις συσκευές πέρα από την τυπική χρήση του πραγματικού κόσμου, η σοβαρότητα του throttle που παρατηρείται εδώ θα μπορούσε να επηρεάσει την εμπειρία του χρήστη, ειδικά κατά τη διάρκεια εντατικών εργασιών όπως το gaming ή η επεξεργασία βίντεο.

      Η Google δεν έχει ακόμη σχολιάσει αυτά τα ευρήματα, αλλά η εταιρεία μπορεί να χρειαστεί να αντιμετωπίσει γρήγορα αυτά τα ζητήματα θερμικής διαχείρισης για να διασφαλίσει ότι το Pixel 9 Pro XL ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών. Καθώς περισσότεροι χρήστες παίρνουν στα χέρια τους τη συσκευή, πιθανότατα θα εμφανιστούν περαιτέρω δεδομένα, προτρέποντας ενδεχομένως την Google να αναπτύξει βελτιστοποιήσεις ή προσαρμογές λογισμικού σε μελλοντικές ενημερώσεις.
      Read more...

      469

    • Windows

      Καταργείται το όριο 32GB σε FAT32 partitions μετά από δεκαετίες σε έκδοση Windows 11 Insider

      astrolabos

      Καθώς αναμένουμε την ενημέρωση των Windows 11 24H2 αυτό το φθινόπωρο, η Microsoft συνεχίζει να εργάζεται σε πρόσθετες λειτουργίες για μελλοντικές ενημερώσεις. Μια πρόσφατη έκδοση του Windows Insider στο κανάλι Canary αντιμετώπισε έναν μακροχρόνιο περιορισμό που περιόριζε τα νέα FAT32 partitions σε μέγιστο μέγεθος 32 GB. Παρά το γεγονός ότι το ίδιο το σύστημα αρχείων FAT32 υποστηρίζει έως και 2 TB, αυτός ο περιορισμός παρέμενε στα Windows για δεκαετίες.

      Προς το παρόν, η κατάργηση του ορίου των 32 GB ισχύει μόνο για τα εργαλεία μορφοποίησης γραμμής εντολών στα Windows. Το περιβάλλον εργασίας μορφοποίησης δίσκου - σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο από την εισαγωγή του στα Windows NT 4.0 πριν από σχεδόν 30 χρόνια - εξακολουθεί να επιβάλλει τον παρωχημένο περιορισμό των 32 GB.

      Αυτός ο περιορισμός χρονολογείται από τη δεκαετία του 1990, που αποδίδεται στον πρώην προγραμματιστή της Microsoft, Dave Plummer, ο οποίος ανέπτυξε το παράθυρο διαλόγου μορφής αρχείου. Ο Plummer, ο οποίος περιστασιακά μοιράζεται ανέκδοτα από την εποχή του στη Microsoft, είπε ότι το όριο των 32 GB ήταν μια "προσωρινή" απόφαση που ελήφθη επειδή φαινόταν υπεραρκετή σε μια εποχή που τα Windows NT 4.0 απαιτούσαν μόλις 110 MB χώρου στο δίσκο.

      Σήμερα, η ανάγκη χρήσης του FAT32 είναι ελάχιστη, με πιο σύγχρονα συστήματα αρχείων όπως το NTFS και το exFAT να το αντικαθιστούν για τις περισσότερες εφαρμογές. Το FAT32, με το όριο των 4 GB σε μεμονωμένα μεγέθη αρχείων, έχει υποβιβαστεί σε μεγάλο βαθμό σε παλαιού τύπου συσκευές και παλαιότερες εκδόσεις των Windows. Ωστόσο, για όσους εξακολουθούν να χρειάζεται να μορφοποιούν δίσκους για τέτοιες χρήσεις, αυτή η ενημέρωση κάνει τα Windows ελαφρώς πιο εύχρηστα.

      Ενώ η διεπαφή χρήστη μορφοποίησης δίσκου εξακολουθεί να επιβάλλει το παλιό όριο, η αλλαγή στα εργαλεία της γραμμής εντολών σηματοδοτεί ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα προς τα εμπρός, καθιστώντας τα Windows πιο ευέλικτα για εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις όπου το FAT32 είναι ακόμα απαραίτητο.
      Read more...

      567

    • Gaming

      Το Fortnite επιστρέφει στο iPhone μέσω του Epic Games Store στην Ευρώπη

      astrolabos

      Η Epic Games επανέφερε το Fortnite στο iPhone μετά από παρατεταμένη τετραετή απουσία, αλλά μόνο για χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτή η επιστροφή έρχεται παράλληλα με την κυκλοφορία του Epic Games Store σε iOS, αποκλειστικά στην Ευρώπη, και συσκευές Android παγκοσμίως. Αρχικά, το κατάστημα προσφέρει μόνο τρία παιχνίδια: Fortnite, Rocket League Sideswipe και Fall Guys. Ωστόσο, αυτή η περιορισμένη κυκλοφορία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την Epic Games στον συνεχιζόμενο αγώνα της να παρακάμψει τους παραδοσιακούς περιορισμούς καταστήματος εφαρμογών που επιβάλλονται από τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Apple και η Google.

      Το ταξίδι μέχρι αυτό το σημείο ήταν ταραχώδες. Το 2020, το Fortnite αφαιρέθηκε από το Apple App Store αφού η Epic Games παραβίασε σκόπιμα τους αυστηρούς όρους της Apple εφαρμόζοντας το δικό της ψηφιακό σύστημα πληρωμών μέσα στο παιχνίδι. Αυτό οδήγησε σε μια σκληρή μάχη νομικών και δημοσίων σχέσεων μεταξύ των δύο εταιρειών, με την καθεμία να κατηγορεί την άλλη για αθέμιτες πρακτικές. Ενώ οι νομικές αψιμαχίες στις Ηνωμένες Πολιτείες απέδωσαν μικτά αποτελέσματα, η εισαγωγή του νόμου για τις ψηφιακές αγορές (DMA) από την Ευρωπαϊκή Ένωση άλλαξε το τοπίο απαιτώντας από την Apple να επιτρέπει καταστήματα εφαρμογών τρίτων στην πλατφόρμα της, ανοίγοντας το δρόμο για την επιστροφή του Fortnite.

      Παρά την αντίσταση της Apple στις ανησυχίες της DMA— σχετικά με την ασφάλεια και το απόρρητο των χρηστών, αν και οι επικριτές υποστηρίζουν ότι το πραγματικό ζήτημα είναι ο έλεγχος της Apple στα έσοδα από εφαρμογές, η Epic κατάφερε να ξεκινήσει το κατάστημα εφαρμογών της στο iOS, αν και με πιο περιορισμένη επιλογή σε σύγκριση με το αντίστοιχο για υπολογιστές. Η εισβολή της Epic σε εναλλακτικά καταστήματα εφαρμογών αντιπροσωπεύει μια συνεχή προσπάθεια αμφισβήτησης της κυριαρχίας του App Store της Apple και του Google Play, με σχέδια να επεκτείνει τις προσφορές της σε iOS και Android μέσω άλλων πλατφορμών όπως το AltStore PAL.

      Καθώς η σκόνη κατακάθεται, η μακροχρόνια κόντρα μεταξύ της Epic και της Apple αφήνει ένα ξεκάθαρο αποτέλεσμα: ενώ οι εταιρικοί γίγαντες έχουν ανταλλάξει χτυπήματα, οι χρήστες έχουν παγιδευτεί στα διασταυρούμενα πυρά, με τους πραγματικούς νικητές αυτής της μάχης να μην έχουν ακόμα φανεί.
      Read more...

      352

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.