Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Tech Industry

      Η Microsoft θα φιλοξενήσει εκδήλωση ασφαλείας σχετικά με το συμβάν της CrowdStrike

      astrolabos

      Η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα διοργανώσει μια σημαντική εκδήλωση για την ασφάλεια, προκειμένου να συζητηθεί το πρόσφατο συμβάν της CrowdStrike που προκάλεσε εκτεταμένη αναστάτωση σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε ότι η εκδήλωση θα είναι κεκλεισμένων των θυρών, με λεπτομέρειες που θα κοινοποιηθούν μόνο σε ένα επιλεγμένο κοινό.
       
      Το Windows Endpoint Security Ecosystem Summit θα λάβει χώρα στα κεντρικά γραφεία της Microsoft στο Redmond στις 10 Σεπτεμβρίου. Η εκδήλωση αυτή σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Microsoft και η CrowdStrike θα απευθυνθούν από κοινού στο κοινό σχετικά με τη διακοπή που επηρέασε εκατομμύρια συσκευές παγκοσμίως, οδηγώντας σε σημαντικές λειτουργικές προκλήσεις για πολυάριθμους οργανισμούς.
       
      Σύμφωνα με τον Aidan Marcuss, Corporate Vice President of Microsoft Windows and Devices, η σύνοδος κορυφής θα συγκεντρώσει «βασικούς εταίρους που παρέχουν τεχνολογίες ασφάλειας σε τελικά σημεία» για να συμμετάσχουν σε συζητήσεις με στόχο τη «βελτίωση της ανθεκτικότητας και την προστασία των κρίσιμων υποδομών των κοινών πελατών». Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν επίσης εκπρόσωποι της κυβέρνησης και άλλων εταιρειών τεχνολογίας.
       
      «Στόχος μας είναι να συζητήσουμε συγκεκριμένα βήματα που θα λάβουμε όλοι μας για να βελτιώσουμε την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα για τους κοινούς μας πελάτες», ανέφερε ο Marcuss σε επίσημη ανακοίνωση. Τόνισε ότι η εκδήλωση θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση της ασφάλειας και των πρακτικών ανάπτυξης, στο σχεδιασμό συστημάτων για ανθεκτικότητα και στην προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των εταίρων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τώρα και στο μέλλον. Παρά τον υψηλού προφίλ χαρακτήρα της εκδήλωσης, η Microsoft ανέφερε ότι το περιεχόμενο που θα συζητηθεί δεν θα κοινοποιηθεί άμεσα στο κοινό. Ο Marcuss σημείωσε ότι ενημερώσεις σχετικά με τις συζητήσεις θα παρέχονται μόνο μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, διατηρώντας ένα επίπεδο εμπιστευτικότητας.
       
      Το πρόσφατο συμβάν της CrowdStrike, που σημειώθηκε τον Ιούλιο του 2024, άφησε πολλές συσκευές εκτός λειτουργίας και διέκοψε τις υπηρεσίες για οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. Το περιστατικό έχει εγείρει πολλά ερωτήματα, συμπεριλαμβανομένου του ακριβούς αριθμού των συσκευών που επηρεάστηκαν, των ευπαθειών που οδήγησαν σε τόσο εκτεταμένο αντίκτυπο και των μέτρων που θα εφαρμόσουν οι δύο εταιρείες για την αποτροπή μελλοντικών περιστατικών.
       
      Καθώς ο κόσμος της τεχνολογίας παρακολουθεί στενά, η σύνοδος κορυφής αναμένεται να παράσχει κρίσιμες πληροφορίες σχετικά με το περιστατικό και να περιγράψει τα βήματα που σχεδιάζουν να λάβουν η Microsoft και η CrowdStrike για να ενισχύσουν τα μέτρα ασφαλείας τους. Ο κλάδος θα ενδιαφερθεί ιδιαίτερα για το πώς η Microsoft αντιμετωπίζει την εξάρτησή της από μεμονωμένες εταιρείες ασφαλείας και ποιες στρατηγικές προτείνονται για να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη ανθεκτικότητα του συστήματος. Ο "ιδιωτικός" χαρακτήρας της διάσκεψης κορυφής έχει αυξήσει την προσμονή, με πολλούς να ανυπομονούν να μάθουν περισσότερα για τα "σημαντικά μαθήματα" που ισχυρίζεται η Microsoft ότι αποκόμισε από τη διακοπή λειτουργίας. Προς το παρόν, οι λεπτομέρειες παραμένουν μυστικές, αλλά τα αποτελέσματα της εκδήλωσης θα μπορούσαν να διαμορφώσουν σημαντικά τις μελλοντικές πρακτικές και συνεργασίες στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.
      Read more...

      623

    • Ασφάλεια

      Σοβαρό κενό ασφαλείας ανακαλύφθηκε σε RFID κάρτες από γαλλική εταιρεία

      astrolabos

      Η γαλλική εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφαλείας Quarkslab αποκάλυψε ένα σημαντικό κενό ασφαλείας σε εκατομμύρια κάρτες ανέπαφων συναλλαγών που κατασκευάζονται από τον όμιλο Shanghai Fudan Microelectronics Group, έναν σημαντικό κινεζικό παραγωγό τσιπ. Αυτό το backdoor, που εντοπίστηκε από τον ερευνητή της Quarkslab Philippe Teuwen, επιτρέπει την κλωνοποίηση έξυπνων καρτών RFID μέσα σε λίγα λεπτά, θέτοντας σημαντικό κίνδυνο για τις παγκόσμιες υποδομές ασφαλείας.
       
      Η έρευνα, που δημοσίευσε ο Teuwen, αποκαλύπτει ότι η backdoor μπορεί να αξιοποιηθεί με λίγα μόλις λεπτά κοντά στη στοχευμένη κάρτα. Ωστόσο, οι επιπτώσεις αυτού του κενού ασφαλείας είναι εκτεταμένες. Σε σενάρια όπου ένας εισβολέας θα μπορούσε να εκτελέσει μια επίθεση αλυσίδας εφοδιασμού, θα μπορούσε δυνητικά να κλωνοποιήσει κάρτες σε μαζική κλίμακα σχεδόν αμέσως. Οι επηρεαζόμενες κάρτες, μέρος της οικογένειας MIFARE Classic, χρησιμοποιούνται ευρέως σε συστήματα δημόσιων μεταφορών, κτίρια γραφείων και ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.
       
      Η οικογένεια καρτών MIFARE Classic, η οποία ξεκίνησε αρχικά από τη Philips (σήμερα NXP Semiconductors) το 1994, αποτέλεσε συχνό στόχο για τους ερευνητές ασφάλειας λόγω της ευρείας χρήσης της και των τρωτών σημείων του παρελθόντος. Η συγκεκριμένη παραλλαγή της κάρτας που ερευνήθηκε από την Teuwen, η FM11RF08S, κυκλοφόρησε από τη Shanghai Fudan Microelectronics το 2020 και θεωρήθηκε ότι περιλαμβάνει ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας για την αποτροπή γνωστών επιθέσεων. Ωστόσο, τα ευρήματα του Teuwen αποδεικνύουν ότι οι κάρτες αυτές, μαζί με παλαιότερα μοντέλα, περιέχουν μια κερκόπορτα υλικού που μπορεί να αξιοποιηθεί με σχετική ευκολία.
       
      Η Quarkslab προειδοποιεί ότι το ανακαλυφθέν backdoor επιτρέπει σε κάθε οντότητα που τη γνωρίζει να παρακάμψει όλα τα κλειδιά που έχουν οριστεί από τον χρήστη σε αυτές τις κάρτες, ακόμη και όταν τα κλειδιά αυτά είναι πλήρως διαφοροποιημένα. Αυτή η ευπάθεια θα μπορούσε να οδηγήσει σε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε ευαίσθητες τοποθεσίες, εάν οι παραβιασμένες κάρτες χρησιμοποιούνται σε κρίσιμες εφαρμογές ασφαλείας. Η εταιρεία καλεί τους οργανισμούς να επανεξετάσουν άμεσα την υποδομή ασφαλείας τους και να προσδιορίσουν εάν χρησιμοποιούν τις επηρεαζόμενες κάρτες. Καθώς αυτές οι κάρτες Fudan δεν περιορίζονται στην κινεζική αγορά, η παρουσία τους έχει επιβεβαιωθεί σε διάφορα ξενοδοχεία στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ινδία, καθιστώντας το θέμα παγκόσμιο.
       
      Τα ευρήματα της Quarkslab υπογραμμίζουν την ανάγκη για αυξημένη επαγρύπνηση και άμεση δράση για τον μετριασμό των πιθανών παραβιάσεων ασφαλείας που προκύπτουν από αυτή την κερκόπορτα στα συστήματα ανέπαφων καρτών.
      Read more...

      403

    • Tech Industry

      Πρώην αρχιτέκτονες CPU της Intel εγκαινιάζουν νέα startup εταιρία κατασκευής CPU "Ahead Computing"

      astrolabos

      Μια ομάδα πρώην αρχιτεκτόνων CPU της Intel παρουσίασε μια νέα startup εταιρεία τσιπ με την ονομασία Ahead Computing, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό του σχεδιασμού CPU μέσω καινοτόμου αρχιτεκτονικής και βελτιωμένων επιδόσεων. Η Ahead Computing, που ιδρύθηκε από βετεράνους του κλάδου με βαθιά τεχνογνωσία στην τεχνολογία ημιαγωγών, στοχεύει να διαταράξει την αγορά αναπτύσσοντας επεξεργαστές που είναι ταυτόχρονα ισχυροί και ενεργειακά αποδοτικοί.
       
      Η ανακοίνωση της Ahead Computing προκάλεσε σημαντικό θόρυβο στην τεχνολογική κοινότητα, ιδίως σε φόρουμ όπως το Reddit. Οι αντιδράσεις ήταν ένα μείγμα ενθουσιασμού και σκεπτικισμού, με πολλούς χρήστες να είναι γοητευμένοι από τη δυνατότητα της Ahead Computing να αμφισβητήσει τους καθιερωμένους παίκτες στη βιομηχανία επεξεργαστών. Οι σχολιαστές επεσήμαναν τα εντυπωσιακά διαπιστευτήρια της ιδρυτικής ομάδας, σημειώνοντας την εκτεταμένη εμπειρία τους στην Intel και τη δυνατότητά τους να εισάγουν πρωτοποριακές εξελίξεις στην τεχνολογία CPU.
       
      Η στρατηγική της Ahead Computing επικεντρώνεται στη δημιουργία CPU που παρέχουν εξαιρετικές επιδόσεις ανά watt, στοχεύοντας σε εφαρμογές σε κέντρα δεδομένων όπου η ενεργειακή απόδοση αποτελεί αυξανόμενη ανησυχία. Αξιοποιώντας το ιστορικό τους στην αρχιτεκτονική και το σχεδιασμό CPU, οι ιδρυτές σχεδιάζουν να δημιουργήσουν επεξεργαστές που όχι μόνο πληρούν αλλά και υπερβαίνουν τα τρέχοντα πρότυπα της αγοράς. Αυτή η εστίαση στην αποδοτικότητα και τις επιδόσεις είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς η ζήτηση για υπολογιστές υψηλών επιδόσεων συνεχίζει να αυξάνεται.
       
      Παρά τον ενθουσιασμό, ορισμένα μέλη της τεχνολογικής κοινότητας έθεσαν ερωτήματα σχετικά με τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει η Ahead Computing ως νεοεισερχόμενη εταιρεία σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά στην οποία κυριαρχούν καθιερωμένοι γίγαντες όπως η Intel και η AMD. Ο δρόμος προς την επιτυχία για μια νέα εταιρεία τσιπ είναι συχνά γεμάτος με εμπόδια, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών δαπανών ανάπτυξης και των αυστηρών δοκιμών που απαιτούνται για τη διασφάλιση της συμβατότητας και της αξιοπιστίας.
       
      Καθώς η Ahead Computing ξεκινά αυτή τη φιλόδοξη προσπάθεια, ο κόσμος της τεχνολογίας θα παρακολουθεί στενά για να δει αν αυτοί οι πρώην αρχιτέκτονες της Intel μπορούν να τηρήσουν την υπόσχεσή τους να φέρουν επανάσταση στο σχεδιασμό των CPU και να επηρεάσουν σημαντικά τη βιομηχανία.
      Read more...

      622

    • Linux

      Ο Linus Torvalds συζητά την ανάπτυξη του Linux και τις μελλοντικές προκλήσεις στη Σύνοδο Κορυφής Ανοιχτού Κώδικα στην Κίνα

      astrolabos

      Στο Open Source Summit του Linux Foundation στην Κίνα, ο Linus Torvalds και ο Dirk Hohndel, επικεφαλής του γραφείου προγράμματος ανοικτού κώδικα της Verizon, συμμετείχαν σε μια ζωντανή συζήτηση σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση και το μέλλον της ανάπτυξης του Linux. Η συζήτηση κάλυψε διάφορες πτυχές, από την επερχόμενη έκδοση του πυρήνα Linux μέχρι την ενσωμάτωση του Rust και τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη λογισμικού.
       
      Ένα από τα βασικά συμπεράσματα της συζήτησης ήταν η κατάσταση της ανάπτυξης του πυρήνα Linux. Ο Torvalds επιβεβαίωσε ότι το sched_ext, ένας επεκτάσιμος χρονοπρογραμματιστής για τη δημιουργία πολιτικών χρονοπρογραμματισμού με eBPF, δεν θα συμπεριληφθεί στην επόμενη έκδοση του πυρήνα, αλλά μπορεί να εμφανιστεί στο Linux 6.12. Τόνισε τη σημασία της εστίασης στους βραχυπρόθεσμους στόχους ανάπτυξης, σημειώνοντας ότι χαρακτηριστικά όπως το Linux πραγματικού χρόνου, το οποίο βρίσκεται στα σκαριά εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες, πλησιάζουν επιτέλους στην ολοκλήρωσή τους. Ο Torvalds αναφέρθηκε επίσης σε τρέχοντα ζητήματα όπως η διαχείριση μνήμης, καταδεικνύοντας ότι ακόμη και μετά από 33 χρόνια, το Linux απαιτεί συνεχή βελτίωση και προσοχή στη λεπτομέρεια.
       
      Στη συνέχεια, η συζήτηση μεταφέρθηκε στην ασφάλεια, όπου ο Torvalds αναφέρθηκε στην επικράτηση των κοινών τρωτών σημείων και εκτεθειμένων σημείων (CVEs) στον πυρήνα του Linux. Υποστήριξε ότι τα θέματα ασφάλειας είναι απλά σφάλματα που χρειάζονται επιδιόρθωση, προειδοποιώντας κατά της αντιμετώπισής τους ως υπερβολικά ειδικά. Αυτή η πρακτική προσέγγιση επαναλήφθηκε στη συμβουλή του να διατηρούνται τα συστήματα ενημερωμένα με τις τελευταίες εκδόσεις του πυρήνα για να εξασφαλίζεται η ασφάλεια, αναγνωρίζοντας παράλληλα τις προκλήσεις της μετάβασης από παλαιότερους πυρήνες.
       
      Ο Torvalds εξέφρασε επίσης την απογοήτευσή του για την αργή υιοθέτηση του Rust από την κοινότητα του Linux, αποδίδοντας την καθυστέρηση σε ένα συνδυασμό αντίστασης από προγραμματιστές συνηθισμένους στη C και αστάθειας στην υποδομή του Rust. Όταν ρωτήθηκε για τις απόψεις του σχετικά με νεότερες τεχνολογίες όπως το cloud και το Kubernetes, ο Torvalds απέρριψε με χιούμορ τη σημασία τους για το έργο του, επιβεβαιώνοντας την εστίασή του στον ίδιο τον πυρήνα. Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με μια αναφορά στις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης να βοηθήσει στην αναθεώρηση κώδικα και την ανίχνευση σφαλμάτων, καθώς και με ένα διασκεδαστικό ανέκδοτο σχετικά με τη χρήση του ChatGPT για ερωτήσεις σε συνεντεύξεις, αναδεικνύοντας την εξελισσόμενη διασταύρωση της τεχνολογίας και της ανάπτυξης ανοιχτού κώδικα.
      Read more...

      549

    • Gaming

      Όταν το κέρδος υπερισχύει της δημιουργικότητας: Η κρίση στη βιομηχανία gaming

      astrolabos

      Ο κλάδος gaming διανύει επί του παρόντος μια από τις πιο ταραχώδεις περιόδους της πρόσφατης ιστορίας του. Μετά από μια άνθηση κατά τη διάρκεια των ετών της πανδημίας, όταν ο κόσμος στράφηκε στα βιντεοπαιχνίδια για ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια των lockdown, ο κλάδος είδε μια έκρηξη επενδύσεων και εξαγορών. Ωστόσο, αυτή η ταχεία επέκταση οδήγησε σε σημαντικές προκλήσεις, όπως μαζικές απολύσεις, ακυρώσεις παιχνιδιών και κλείσιμο πολλών στούντιο. Εταιρείες όπως η Embracer Group και η Microsoft πρωτοστάτησαν σε αυτές τις αλλαγές, αποκτώντας θέση επιθετικά στην αγορά με την εξαγορά πολυάριθμων στούντιο και πνευματικών ιδιοκτησιών. Ωστόσο, αυτή η στρατηγική αντιμετωπίζει τώρα προβλήματα, καθώς οι οικονομικές αποτυχίες και μια αποτυχημένη επένδυση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων έχουν αφήσει τις εταιρείες να προσπαθούν να διατηρήσουν το βηματισμό τους.
       
      Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι το σημερινό κύμα απολύσεων και κλεισίματος τμημάτων, δεν είναι απλώς ένα υποπροϊόν της οικονομικής ύφεσης, όπως μπορεί να πιστεύουν κάποιοι. Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν το εκπληκτικό ποσό των 57 δισεκατομμυρίων δολαρίων για βιντεοπαιχνίδια, γεγονός που δείχνει ότι η ζήτηση παραμένει ισχυρή. Αντίθετα, το ζήτημα πηγάζει από τις μη βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές που υιοθετήθηκαν από τους μεγάλους ομίλους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτές οι εταιρείες, με γνώμονα την επιδίωξη της μεγιστοποίησης της αξίας των μετόχων, ανάγκασαν τα στούντιο να κυκλοφορήσουν ημιτελή παιχνίδια, να μειώσουν το κόστος και να εφαρμόσουν αυστηρές εργασιακές πρακτικές. Το αποτέλεσμα είναι μια αγορά που κατακλύζεται από ελαττωματικούς, μη προσεγμένους τίτλους και ένα εργατικό δυναμικό που είναι όλο και πιο απογοητευμένο και καταπονημένο.
       
      Επιπλέον, η τάση ενοποίησης μεγάλης κλίμακας επηρεάζει σημαντικά το δημιουργικό τοπίο της βιομηχανίας παιχνιδιών. Καθώς οι εταιρείες δίνουν προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι της καινοτομίας, παρατηρείται αισθητή μείωση της ποικιλίας και της πρωτοτυπίας των παιχνιδιών που αναπτύσσονται. Η εστίαση έχει μετατοπιστεί στο "άρμεγμα" καθιερωμένων franchise και στην εκμετάλλευση των μικροσυναλλαγών αντί της καλλιέργειας νέων ιδεών ή της ανάληψης δημιουργικών κινδύνων. Αυτή η μετατόπιση όχι μόνο μειώνει την ποικιλία των παιχνιδιών που είναι διαθέσιμα στους παίκτες, αλλά απειλεί επίσης τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του κλάδου ως δημιουργικού μέσου.
       
      Ως απάντηση σε αυτές τις εξελίξεις, υπάρχει μια αυξανόμενη έκκληση για συνδικαλιστική οργάνωση στη βιομηχανία παιχνιδιών. Πρόσφατες επιτυχίες, όπως η συνδικαλιστική οργάνωση των υπαλλήλων της Sega of America και των εργαζομένων στη ZeniMax, αναδεικνύουν μια πιθανή πορεία προς τα εμπρός για τη διασφάλιση καλύτερων συνθηκών εργασίας και εργασιακής ασφάλειας. Αν και η συνδικαλιστική οργάνωση από μόνη της δεν μπορεί να αποτρέψει τις απολύσεις, παρέχει ένα πλαίσιο για τους εργαζόμενους να διαπραγματευτούν ευνοϊκότερους όρους και να προστατεύσουν τα δικαιώματά τους σε έναν κλάδο που καθορίζεται όλο και περισσότερο από τα εταιρικά συμφέροντα. Καθώς η gaming κοινότητα παλεύει με αυτές τις προκλήσεις, η ελπίδα είναι ότι μπορεί να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ της κερδοφορίας και της διατήρησης της δημιουργικής ακεραιότητας του κλάδου.
      Read more...

      1877

    • Tech Industry

      Το Galaxy Ring και η αυξανόμενη κρίση των ηλεκτρονικών αποβλήτων

      astrolabos

      Η κυκλοφορία του νέου Galaxy Ring της Samsung προκάλεσε μια νέα συζήτηση σχετικά με τη βιωσιμότητα της τεχνολογίας μιας χρήσης. Ενώ τα έξυπνα δαχτυλίδια γυμναστικής όπως το Galaxy Ring και το Oura υπόσχονται να προσφέρουν καινοτόμα χαρακτηριστικά παρακολούθησης της υγείας, οι ειδικοί επισκευής από το iFixit επισημαίνουν ένα σημαντικό μειονέκτημα: οι συσκευές αυτές συμβάλλουν σημαντικά στο παγκόσμιο πρόβλημα των ηλεκτρονικών αποβλήτων.
       
      Το κύριο πρόβλημα έγκειται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που τροφοδοτούν αυτές τις συσκευές. Σύμφωνα με το iFixit, οι μπαταρίες αυτές έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής περίπου 400 κύκλων επαναφόρτισης. Μόλις εξαντληθεί η χωρητικότητα της μπαταρίας, η συσκευή είναι ουσιαστικά άχρηστη, καθώς δεν μπορεί να αντικατασταθεί ή να επισκευαστεί. Αυτό σημαίνει ότι μετά από μόλις δύο χρόνια, μια επένδυση 400 δολαρίων σε ένα έξυπνο δαχτυλίδι γυμναστικής μπορεί να καταλήξει στα σκουπίδια, προσθέτοντας στον αυξανόμενο σωρό ηλεκτρονικών αποβλήτων.
       
      Το πρόβλημα αυτό δεν αφορά μόνο τα έξυπνα δαχτυλίδια- επηρεάζει επίσης άλλα τεχνολογικά προϊόντα μίας χρήσης, όπως τα Buds3 της Samsung τύπου AirPod. Καθώς τα ηλεκτρονικά απόβλητα αυξάνονται με ανησυχητικό ρυθμό -σήμερα πέντε φορές ταχύτερα από ό,τι μπορούν να ανακυκλωθούν- ο αντίκτυπος στο περιβάλλον γίνεται όλο και πιο ανησυχητικός. Σύμφωνα με το Global E-Waste Monitor 2024 του ΟΗΕ, το 2022 δημιουργήθηκαν 62 εκατομμύρια τόνοι ηλεκτρονικών αποβλήτων, με προβλέψεις για περαιτέρω αύξηση σε 82 εκατομμύρια τόνους έως το 2030.
       
      Το συμπέρασμα του iFixit είναι σαφές και αυστηρό: ενώ οι απλές, συμπαγείς τεχνολογικές συσκευές μπορεί να φαίνονται βολικές, έρχονται με ένα κρυφό κόστος για το περιβάλλον. Χωρίς τη δυνατότητα αποτελεσματικής επισκευής ή ανακύκλωσης τέτοιων συσκευών, αυτές γίνονται μέρος μιας αυξανόμενης περιβαλλοντικής πρόκλησης. Όπως δηλώνει το iFixit, «Δεν μπορούμε να σας προτείνουμε να αγοράζετε τεχνολογία μιας χρήσης όπως αυτή». Είναι μια έκκληση προς τους καταναλωτές να εξετάσουν τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις των τεχνολογικών τους επιλογών και την ανάγκη για πιο βιώσιμες λύσεις στον κλάδο.
      Read more...

      578

    • Gaming

      Το Civilization VII αποκαλύπτει νέες τολμηρές αλλαγές στο gameplay στην Gamescom 2024

      astrolabos

      Στην Gamescom 2024, η Firaxis Games έδωσε στους οπαδούς της μια πρώτη ματιά στο Civilization VII, αποκαλύπτοντας μια τολμηρή νέα κατεύθυνση για την αγαπημένη σειρά στρατηγικής με βάση τη σειρά. Η νέα δόση εισάγει ένα καινοτόμο σύστημα «ηλικιών», το οποίο χωρίζει το gameplay σε ξεχωριστά κεφάλαια, επιτρέποντας μια πιο δομημένη εξέλιξη μέσα στην ιστορία. Αυτή η αλλαγή έχει σχεδιαστεί για να κάνει το παιχνίδι πιο προσιτό για τους νέους παίκτες, διατηρώντας παράλληλα το βάθος και την πολυπλοκότητα για τους βετεράνους.
       
      Ο Creative Director Ed Beach συζήτησε στο ign.com, τη διαδικασία σκέψης πίσω από αυτές τις αλλαγές, τονίζοντας την επιθυμία να δημιουργηθεί μια πιο εύχρηστη εμπειρία χωρίς να θυσιαστεί η επική κλίμακα που περιμένουν οι οπαδοί. Με το σπάσιμο του παιχνιδιού σε διαφορετικές ιστορικές εποχές, η Firaxis ελπίζει να αντιμετωπίσει ορισμένες από τις προκλήσεις που αντιμετώπιζαν οι παίκτες σε προηγούμενους τίτλους, όπως η συντριπτική διαχείριση πολυάριθμων πόλεων και μονάδων στα τέλη του παιχνιδιού. Αυτή η επεισοδιακή προσέγγιση θα μπορούσε δυνητικά να προσφέρει μια νέα και συναρπαστική αφηγηματική εμπειρία, που θα θυμίζει μια καλά εξελισσόμενη τηλεοπτική σειρά ή ένα έπος βιβλίου.
       
      Εκτός από το νέο σύστημα «ηλικιών», το Civilization VII θα συνεχίσει να διαθέτει δυναμικά στοιχεία από προηγούμενες επεκτάσεις, όπως το Gathering Storm, το οποίο εισήγαγε μηχανισμούς κλιματικής αλλαγής. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν πλήρως οι λεπτομέρειες σχετικά με το πώς αυτά τα στοιχεία θα ενσωματωθούν στο νέο παιχνίδι, ο Beach διαβεβαίωσε τους οπαδούς ότι οι φυσικές καταστροφές και άλλα τυχαία γεγονότα θα εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο, προσθέτοντας επίπεδα στρατηγικής και απρόβλεπτων καταστάσεων.
       
      Με την ημερομηνία κυκλοφορίας του να έχει οριστεί για τις 11 Φεβρουαρίου 2025, σε πολλαπλές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των PC, PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One και Switch, το Civilization VII είναι έτοιμο να προσφέρει τόσο στους έμπειρους παίκτες όσο και στους νεοεισερχόμενους μια ανανεωμένη, καθηλωτική εμπειρία. Καθώς η κοινότητα των παικτών περιμένει με ανυπομονησία περισσότερες λεπτομέρειες, είναι σαφές ότι η Firaxis είναι αφοσιωμένη στην εξέλιξη του Civilization franchise.
      Read more...

      540

    • Δελτία Τύπου

      Η ViewSonic παρουσιάζει τους νέους προβολείς M1X και M1S

      astrolabos

      Η ViewSonic Corp., ένας από τους κορυφαίους παρόχους οπτικών λύσεων παγκοσμίως, ανακοίνωσε την κυκλοφορία των νέων φορητών προβολέων M1X και M1S. Βασισμένοι στον χαρακτηριστικό σχεδιασμό της σειράς M1 της ViewSonic, οι νέοι προβολείς M1X και M1S διαθέτουν μια πατενταρισμένη έξυπνη βάση 3-σε-1, που επιτρέπει κάθετη προβολή 360 μοιρών. Αυτοί οι προβολείς διαθέτουν επίσης αναβαθμισμένη διόρθωση οριζόντιας και κάθετης κλίσης, επιτρέποντας προβολή από το πλάι και μεγαλύτερη ευελιξία στην εγκατάσταση. Με ηχεία Harman Kardon και ενσωματωμένη μπαταρία, αυτά τα μοντέλα εξασφαλίζουν συνεχή ψυχαγωγία τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους.
       
      Έχουμε παρατηρήσει τις αλλαγές στον τρόπο ζωής των καταναλωτών, με μεγαλύτερη ζήτηση για δυναμικές οπτικές εμπειρίες και ευκολία εν κινήσει», δήλωσε ο Dean Tsai, General Manager of Projector & LED Display Business Unit στη ViewSonic. «Όταν λανσάραμε τον πρώτο M1 το 2019, λαμβάναμε συνεχώς θετικά σχόλια από τους αγοραστές. Τώρα, ως μέρος της δέσμευσής μας για καινοτομία και εστίαση στον χρήστη, είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε τους νέους προβολείς M1X και M1S. Σχεδιασμένα με γνώμονα την ευκολία χρήσης, αυτά τα νέα μοντέλα βελτιώνουν τις δυνατότητες εγκατάστασης, με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά, προσφέροντας μια πιο ευέλικτη οπτικοακουστική εμπειρία για ψυχαγωγία οπουδήποτε.
       
      Άψογη και εύκολη προβολή σε κάθε περίσταση

      Οι φορητοί προβολείς M1X και M1S διαθέτουν μια πατενταρισμένη έξυπνη βάση 3-σε-1, μαζί με αυτόματη κάθετη διόρθωση κλίσης, επιτρέποντας στους χρήστες να προβάλλουν περιεχόμενο εύκολα σε οροφές, τοίχους ή οποιαδήποτε άλλη επιφάνεια, προσφέροντας δυνατότητες προβολής 360 μοιρών. Με την προσθήκη της οριζόντιας διόρθωσης κλίσης και της ρύθμισης 4 γωνιών, οι χρήστες μπορούν να προβάλλουν τέλεια διαμορφωμένες εικόνες ακόμα και όταν ο προβολέας είναι τοποθετημένος σε πλάγια γωνία. Είτε τοποθετείτε τον προβολέα στο κομοδίνο δίπλα στο κρεβάτι σας είτε στην αυλή, οι M1X και M1S μπορούν εύκολα να προσφέρουν κινηματογραφική απόλαυση οπουδήποτε.
       
      On-the-Go ψυχαγωγία με αξιόπιστη οπτικοακουστική απόδοση 
       
      Χάρη στα ενσωματωμένα ηχεία Harman Kardon, οι χρήστες μπορούν να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας ήχο που γεμίζει τον χώρο, με έναν προβολέα στο μέγεθος της παλάμης, προσφέροντας μια καθηλωτική εμπειρία. Οι προβολείς διαθέτουν επίσης την τεχνολογία Cinema SuperColor+, παρέχοντας χρωματική γκάμα 125% Rec.709 για ζωντανές και ρεαλιστικές εικόνες. Με ελαφρύ σχεδιασμό, που ζυγίζει λιγότερο από 1 κιλό, οι προβολείς διαθέτουν ενσωματωμένη μπαταρία και δυνατότητα σύνδεσης με power bank. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να τους παίρνουν μαζί τους παντού και να μετατρέπουν εύκολα οποιονδήποτε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο σε κέντρο ψυχαγωγίας με μεγάλη οθόνη.
       
      Απρόσκοπτη συνδεσιμότητα με τις αγαπημένες σας συσκευές streaming 
       
      Είτε παίζετε στο Nintendo Switch είτε κάνετε κλήσεις FaceTime με το πιο πρόσφατο iPhone, οι προβολείς M1X και M1S προσφέρουν απρόσκοπτη συνδεσιμότητα με μια ευρεία γκάμα συσκευών μέσω USB-C. Είναι επίσης συμβατοί με δημοφιλείς συσκευές streaming όπως το Google Chromecast, το Apple TV, το Amazon Fire TV και το Roku, προσφέροντας επιπλέον ευκολία. Η θύρα USB-A επιτρέπει τη φόρτιση των streaming sticks, εξαλείφοντας την ανάγκη για ξεχωριστούς φορτιστές.
       
      Ο M1X προσφέρει επιπλέον έξυπνα χαρακτηριστικά όπως διαμοιρασμό οθόνης μέσω Wi-Fi και επιλογές ήχου μέσω Bluetooth, παρέχοντας απόλυτη ευελιξία και ευκολία σε όλες τις ανάγκες προβολής.
       
      Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους νέους φορητούς προβολείς M1X και M1S της ViewSonic, παρακαλούμε επισκεφθείτε:
       
      ·         M1X : https://www.viewsonic.com/global/products/projectors/M1X
      ·         M1S : https://www.viewsonic.com/global/products/projectors/M1S
      ·         Video : https://youtu.be/3bXqscnFD2Y?si=LImi1Ncz9hkT0W1E
      Read more...

      536

    • Ασφάλεια

      Η Microsoft προτρέπει σε άμεση επιδιόρθωση κρίσιμης ευπάθειας IPv6 στα Windows

      astrolabos

      Η Microsoft εξέδωσε επείγουσα προειδοποίηση προς όλους τους χρήστες των Windows σχετικά με μια κρίσιμη ευπάθεια απομακρυσμένης εκτέλεσης κώδικα (RCE) TCP/IP, με την ονομασία CVE-2024-38063, που επηρεάζει συστήματα που χρησιμοποιούν IPv6. Αυτή η ευπάθεια, που ανακαλύφθηκε από τον XiaoWei της Kunlun Lab, επηρεάζει όλες τις εκδόσεις των Windows 10, των Windows 11 και των Windows Server. Το ελάττωμα προκαλείται από μια αδυναμία υποεκροής (underflow) ακεραίων αριθμών, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε buffer overflow, επιτρέποντας στους επιτιθέμενους να εκτελέσουν αυθαίρετο κώδικα στα επηρεαζόμενα μηχανήματα.
       
      Η σοβαρότητα του CVE-2024-38063 υπογραμμίζεται από την ετικέτα «exploitation more likely» (πιθανότερη εκμετάλλευση) από τη Microsoft, υποδεικνύοντας ότι οι φορείς απειλών θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο κώδικα εκμετάλλευσης. Η ευπάθεια μπορεί να αξιοποιηθεί εξ αποστάσεως χωρίς έλεγχο ταυτότητας με την αποστολή ειδικά διαμορφωμένων πακέτων IPv6, παρακάμπτοντας το τοπικό τείχος προστασίας των Windows. Η Microsoft συνέστησε στους χρήστες να εφαρμόσουν τις τελευταίες ενημερώσεις ασφαλείας το συντομότερο δυνατό για να προστατεύσουν τα συστήματά τους.
       
      Οι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένου του Dustin Childs από την πρωτοβουλία Zero Day Initiative της Trend Micro, αναγνώρισαν το συγκεκριμένο ελάττωμα ως μία από τις πιο σοβαρές ευπάθειες που επιδιορθώθηκαν πρόσφατα από τη Microsoft, χαρακτηρίζοντάς το ως «wormable» bug. Αυτή η ταξινόμηση σημαίνει ότι η ευπάθεια θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για την εξάπλωση κακόβουλου λογισμικού σε δίκτυα χωρίς την αλληλεπίδραση του χρήστη. Αν και η απενεργοποίηση του IPv6 μπορεί να μετριάσει τον κίνδυνο, η Microsoft δεν το συνιστά ως μακροπρόθεσμη λύση λόγω του αναπόσπαστου ρόλου του IPv6 στη λειτουργία δικτύωσης των Windows.
       
      Αυτό το τελευταίο ζήτημα ασφαλείας ακολουθεί μια σειρά από ευπάθειες που σχετίζονται με το IPv6 και επιδιορθώθηκαν από τη Microsoft τα τελευταία χρόνια, υπογραμμίζοντας τον συνεχή κίνδυνο που συνδέεται με αυτό το πρωτόκολλο. Παρά την πολυπλοκότητα αυτών των επιθέσεων, η υψηλή πιθανότητα εκμετάλλευσης απαιτεί από τους χρήστες να δώσουν προτεραιότητα στην εφαρμογή των ενημερώσεων ασφαλείας των Windows αυτού του μήνα για την προστασία από πιθανές απειλές.
      Read more...

      570

    • Linux

      Ο AMD Ryzen 9 9950X αποδίδει 16% ταχύτερα σε διανομή Linux βελτιστοποιημένη από την Intel

      astrolabos

      Στον τελευταίο γύρο δοκιμών στον AMD Ryzen 9 9950X, πολλαπλές διανομές Linux δοκιμάστηκαν για να διαπιστωθεί πόσο καλά αξιοποιούν την ισχύ της αρχιτεκτονικής Zen 5 της AMD. Μεταξύ των διανομών που δοκιμάστηκαν ήταν το Arch Linux, το CachyOS, το Clear Linux της Intel, το Fedora Workstation 40 και οι σταθερές και οι εκδόσεις ανάπτυξης του Ubuntu. Αυτή η ολοκληρωμένη σουίτα συγκριτικών δοκιμών είχε ως στόχο να αξιολογήσει τον τρόπο με τον οποίο οι μοναδικές βελτιστοποιήσεις και οι προεπιλογές κάθε διανομής επηρεάζουν την απόδοση του Ryzen 9 9950X.
       
      Το Clear Linux της Intel απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά του στη ρύθμιση των επιδόσεων, παρέχοντας κορυφαία αποτελέσματα ακόμη και σε υλικό AMD. Παρά το γεγονός ότι είναι βελτιστοποιημένο κυρίως για επεξεργαστές Intel, το Clear Linux αξιοποιεί προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως η πολλαπλή έκδοση συναρτήσεων μεταγλωττιστή, η χρήση AVX-512 και οι επιθετικές βελτιστοποιήσεις μεταγλωττιστή. Αυτές οι βελτιώσεις του επιτρέπουν να αποσπάσει τη μέγιστη απόδοση από τον Ryzen 9 9950X, αναδεικνύοντας τα οφέλη μιας καλά βελτιστοποιημένης στοίβας λογισμικού για αρχιτεκτονικές x86_64.
       
      Το CachyOS, μια διανομή βασισμένη στο Arch Linux που εστιάζει στις επιδόσεις, ξεχώρισε επίσης σε αυτές τις δοκιμές. Ενσωματώνοντας αρκετές επιδιορθώσεις από το Clear Linux και αξιοποιώντας προηγμένα χαρακτηριστικά όπως ο χρονοπρογραμματιστής BORE, το CachyOS έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια βελτιστοποιημένη out-of-the-box εμπειρία για τους χρήστες. Με έμφαση στα πακέτα x86-64-v3 και x86-64-v4, το CachyOS καταφέρνει να παρέχει ένα περιβάλλον επιφάνειας εργασίας υψηλής απόδοσης στον AMD Ryzen 9 9950X, αναδεικνύοντας τον αντίκτυπο της προσεκτικής ρύθμισης στην απόδοση του Linux.
       
      Συνολικά, η απόδοση του Ryzen 9 9950X σε αυτές τις διανομές Linux υπογραμμίζει την ευελιξία και τις δυνατότητες της αρχιτεκτονικής Zen 5 της AMD, όταν συνδυάζεται με καλά βελτιστοποιημένα περιβάλλοντα λογισμικού. Είτε μέσω των σχολαστικών βελτιστοποιήσεων της Intel στο Clear Linux, είτε μέσω των βελτιώσεων της κοινότητας στο CachyOS, αυτά τα benchmarks καταδεικνύουν πώς οι διαφορετικές διανομές Linux μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις επιδόσεις του υλικού, καθιστώντας τα ένα κρίσιμο στοιχείο τόσο για τους χρήστες ισχύος όσο και για τους προγραμματιστές.
      Read more...

      527

    • Windows

      Η Microsoft θα αποσύρει τον Πίνακα Ελέγχου των Windows μετά από δεκαετίες υπηρεσίας

      astrolabos

      Σε μια κίνηση που αντικατοπτρίζει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες εκσυγχρονισμού της, η Microsoft ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να καταργήσει σταδιακά τον κλασικό Πίνακα Ελέγχου των Windows, μια λειτουργία που αποτελεί βασικό στοιχείο του λειτουργικού συστήματος από τη δεκαετία του 1980. Σύμφωνα με μια πρόσφατη ενημέρωση της σελίδας υποστήριξης, όλες οι λειτουργίες διαχείρισης του συστήματος θα μεταφερθούν στην πιο σύγχρονη εφαρμογή "Ρυθμίσεις". Η αλλαγή αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής που ξεκίνησε το 2015 με την κυκλοφορία των Windows 10, με στόχο να παρέχει στους χρήστες μια πιο βελτιωμένη και διαισθητική εμπειρία.
       
      Ο Πίνακας Ελέγχου χρησίμευε ως ένας ολοκληρωμένος κόμβος για τη διαχείριση διαφόρων λειτουργιών των Windows, από τη διαμόρφωση του υλικού και των ρυθμίσεων δικτύου έως την προσαρμογή των προτιμήσεων του συστήματος, όπως η ώρα, η ημερομηνία και οι λογαριασμοί χρηστών. Παρά τη μακροχρόνια χρησιμότητά του και την εξοικείωσή του στους χρήστες, η Microsoft πιστεύει ότι η σύγχρονη εφαρμογή Ρυθμίσεις ευθυγραμμίζεται καλύτερα με τις ανάγκες του σημερινού τεχνολογικού τοπίου. Η εφαρμογή Ρυθμίσεις προσφέρει μια πιο φιλική προς το χρήστη διεπαφή, είναι βελτιστοποιημένη για εισαγωγή μέσω αφής και παρέχει καλύτερη ενσωμάτωση με τις σύγχρονες λειτουργίες και υπηρεσίες των Windows.
       
      Αν και η Microsoft δεν έχει καθορίσει χρονοδιάγραμμα για την πλήρη κατάργηση του Πίνακα Ελέγχου, η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες θα αλληλεπιδρούν με τα Windows στο μέλλον. Η εταιρεία μεταφέρει σταδιακά χαρακτηριστικά από τον Πίνακα Ελέγχου στις Ρυθμίσεις τα τελευταία χρόνια και αυτή η τελευταία κίνηση δείχνει ότι η μετάβαση θα συνεχίσει να επιταχύνεται. Για τους χρήστες που βασίζονται στον Πίνακα Ελέγχου εδώ και δεκαετίες, αυτή η αλλαγή μπορεί να απαιτήσει κάποια προσαρμογή, αλλά αποτελεί επίσης μια ευκαιρία να αγκαλιάσουν τις νέες δυνατότητες και την αποτελεσματικότητα που προσφέρει η εφαρμογή Ρυθμίσεις.
       
      Η απόφαση της Microsoft υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να εξελίσσει το λογισμικό της σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των χρηστών και τις τεχνολογικές εξελίξεις. Καθώς η εταιρεία συνεχίζει να βελτιώνει την εμπειρία των Windows, η ενδεχόμενη απόσυρση του Πίνακα Ελέγχου σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για την πλατφόρμα και θέτει τις βάσεις για ένα νέο κεφάλαιο στην προσωπική πληροφορική.
      Read more...

      532

    • Συνεντεύξεις

      Gamescon 2024: Συνέντευξη με τον Βασίλη Καραβασίλη της eNVy Softworks για το νέο παιχνίδι "Elevator Down"

      astrolabos

      Η συνέντευξή μας με τον Βασίλη Καραβασίλη της eNVy Softworks μας φέρνει πιο κοντά στο σκοτεινό και παράλληλα χιουμοριστικό κόσμο του "Elevator Down". Από την έμπνευση πίσω από το παιχνίδι μέχρι τις προκλήσεις της ανάπτυξης και τη μοναδική προσέγγιση στην εξερεύνηση της μετά θάνατον ζωής, ο Βασίλης μας δίνει μια βαθιά ματιά στη δημιουργική διαδικασία της ομάδας. Ανυπομονείτε να μάθετε περισσότερα; Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί τι κάνει αυτό το παιχνίδι τόσο ξεχωριστό!
       
      ---------------------------
      1. Τι σας ενέπνευσε να δημιουργήσετε το "Elevator Down" και να το τοποθετήσετε στο πλαίσιο της μετά θάνατον ζωής;
      Σίγουρα μεγάλη μας πηγή έμπνευσης ήταν το "Papers, Please" και ο τρόπος που διαχειρίζεται την γραφειοκρατία προκειμένου να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία παιχνιδιού. Από εκεί και πέρα είχαμε κάποιος θανάτους τον τελευταίο καιρό στο κοντινό μας οικογενειακό περιβάλλον που οδήγησε σε ένα βαθμό στην εξερεύνηση του Θανάτου και της Μετά Θάνατον Ζωής μέσα από το παιχνίδι. Πάντα η ζωή (ή ο θάνατος σε αυτή τη περίπτωση) εμπνέουν την τέχνη.   
       

       
      2. Πώς προσεγγίσατε τη δημιουργία ενός παιχνιδιού που εξετάζει την ηθική και τη λύτρωση μέσα από την πύλη μεταξύ παραδείσου και κόλασης;
      Η υψηλότερη μας προτεραιότητα με το "Elevator Down" είναι να φέρουμε τον παίκτη αντιμέτωπο με δύσκολες καταστάσεις. Θέλουμε να σε κάνουμε να νιώσεις το δράμα και τα προβλήματα των Ψυχών που έρχονται μπροστά σου για να τις κρίνεις. Για να το κάνουμε αυτό βασιστήκαμε πολύ στον παραλογισμό και την αυθαιρεσία των κανόνων των θρησκειών και το πως αυτές έρχονται πολλές φορές αντίθετα με αυτό που θεωρούμε σαν άτομα οι κοινωνίες ηθικό ή σωστό. Που πρέπει να καταλήξει κάποιος πλαστογράφος που πάει κάθε Κυριακή στην εκκλησία; Που κάποιος κλέφτης που έκλεψε για να ταΐσει τα παιδιά του; Και ούτω καθεξής.
       
      3. Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του "Elevator Down" που πιστεύετε ότι θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού;
      Σίγουρα το concept αυτό καθαυτό τραβάει την προσοχή. Στους ανθρώπους μας αρέσει να παίζουμε το Θεό και να παίρνουμε μεγάλες και σημαντικές αποφάσεις.  Βέβαια πιστεύω ότι κάτι που θα τραβήξει το ενδιαφέρον είναι η δυνατότητα να ξεκινήσεις ρομαντικές σχέσεις με μεταφυσικά όντα, συμπεριλαμβανομένου του Χάρου. Υπάρχει ένα κοινό εκεί έξω που θα ενθουσιαστεί με αυτή την επιλογή!
       

       
      4. Ποιες θρησκείες ή φιλοσοφίες αποτέλεσαν την κύρια έμπνευση για την αφήγηση του παιχνιδιού;
      Για αρχή είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι οι θρησκείες του παιχνιδιού είναι όλες φανταστικές. Δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα προς ένα αναπαράσταση κάποιας αληθινής θρησκείας. Παρόλα αυτά έχουμε βασιστεί σε σχεδόν όλες τις μεγάλες σύγχρονες θρησκείες και κάποιες από τις παλιές για την δημιουργία των κανόνων του παιχνιδιού. Απο τον Χριστιανισμό και τον Σιντοϊσμό μέχρι τα Αιγυπτιακά και Νορβηγικά πάνθεα.
       

       
      5. Πώς χειριστήκατε την ισορροπία ανάμεσα στο σκοτεινό και το χιουμοριστικό στοιχείο του παιχνιδιού;
      Όταν υπάρχει αμφιβολία για τη κατεύθυνση πάντα τείνουμε προς το χιούμορ. Για να είμαι ειλικρινής είναι μια ισορροπία που μας βγαίνει πολύ φυσικά. Είμαστε μια ομάδα με αρκετό μαύρο χιούμορ. Έχουμε περάσει διάφορα ανά τους καιρούς και κατ επέκταση έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες με χαμόγελα και χιούμορ. Αυτό σαν φιλοσοφία το περάσαμε και στο παιχνίδι. Ο θάνατος είναι μέρος της ζωής και θα έπρεπε να τον αντιμετωπίζουμε με την ίδια ευθύτητα και αισιοδοξία.  
       

       
      6. Τι προκλήσεις αντιμετωπίσατε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και πώς τις ξεπεράσατε;
      Όπως σε κάθε παιχνίδι η μεγαλύτερη πρόκληση και εδώ ήταν να βρούμε ακριβώς πιο κομμάτι της διαδικασίας είναι που είναι διασκεδαστικό για τους παίκτες. Μας βοήθησε πολύ η μελέτη άλλων παρόμοιων παιχνιδιών για να καταλάβουμε καλύτερα τι ακριβώς δουλεύει και τι δεν δουλεύει. Από εκεί και πέρα μπορέσαμε να απομονώσουμε τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού στα οποία έπρεπε να επικεντρωθούμε αλλά και ποια να αποφύγουμε εντελώς. Για παράδειγμα η φυσικότητα αλληλεπίδρασης με τα αντικείμενα πάνω στο γραφείο είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο να κάνει να νιώθεις ότι οι αποφάσεις σου έχουν μεγαλύτερο βάρος. 
       
      7. Πώς σκοπεύετε να επεκτείνετε το "Elevator Down" στο μέλλον με updates ή expansions;
      Η δομή του παιχνιδιού επιτρέπει εύκολα για την προσθήκη επιπλέον θρησκειών, κανόνων και χαρακτήρων. Προφανώς το αν θα γίνει οποιαδήποτε επέκταση θα εξαρτηθεί σημαντικά απο την ανταπόκριση του κόσμου στη αρχική έκδοση του παιχνιδιού. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο για expansion. Πέρα απο το porting στο Switch λίγο μετά το Steam release.
       
      8. Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται κυρίως το παιχνίδι και πώς σκοπεύετε να το προσελκύσετε;
      Το κοινό για ένα τέτοιο παιχνίδι είναι ταυτόχρονα πολύ συγκεκριμένο και πολύ δύσκολο να περιγραφεί. Δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια σε αυτό το είδος, εμείς τα λέμε γραφειοκρατικά παιχνίδια, αλλά όσα υπάρχουν έχουν μια σταθερή ανταπόκριση από τον κόσμο. Παιχνίδια όπως το Papers, Please, το That’s Not my Neighbor, το Death and Taxes, το Not Tonight, ή ακόμα και το Strange Horticulture και το Coffee Talk είναι όλα παιχνίδια με παρόμοιο ύφος με εμάς. Δεν παίζουν υποχρεωτικά με ακριβώς τον ίδιο τρόπο αλλά σίγουρα βγάζουν μια παρόμοια αύρα. Το Steam είναι πολύ καλό στο να προωθεί νέα παιχνίδια σε παίκτες που τους αρέσουν παρόμοια παιχνίδια. Οπότε ο στόχος μας είναι κυρίως να βρούμε που βρίσκονται αυτοί οι παίκτες, τι ακριβώς του αρέσει και να τους δείξουμε το παιχνίδι μας!
       
      9. Πώς η εμπειρία σας στην Gamescom 2024 αναμένεται να συμβάλει στην επιτυχία του "Elevator Down";
      Η Gamescom είναι μια τεράστια έκθεση που βοηθάει όσους συμμετέχουν με πολλούς τρόπους! Πρώτα από όλα το παιχνίδι μας θα έρθει σε επαφή με αληθινούς παίκτες για πρώτη φορά, με αποτέλεσμα να πάρουμε αντικειμενική κριτική και σχόλια που θα μας βοηθήσουν να το βελτιώσουμε στο μέλλον. Θα έχουμε επίσης ευκαιρίες να μιλήσουμε με εκπροσώπους του διεθνούς τύπου οι οποίοι θα μπορούν να μας καλύψουν στα μέσα τους. Φυσικά θα είμαστε μέλος και του Steam event της έκθεσης που θα βοηθήσει επιπλέον στην συλλογή Wishlist. Τέλος έχουμε κανονίσει επαγγελματικά ραντεβού προς αναζήτηση publisher για το παιχνίδι.
       
      10. Πότε μπορούμε να αναμένουμε το trailer του παιχνιδιού και πώς θα το χρησιμοποιήσετε για την προώθηση του τίτλου;
      Το trailer μαζί με το Steam page του παιχνιδιού βγαίνει (σ.σ. βγήκε) στις 20/08/2024!
       
       
      Θα χρησιμεύσει αρκετά στο να περάσουμε γρήγορα στον κόσμο τη γενική ιδέα του παιχνιδιού και τι να περιμένουν τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και ύφους! Άντε τι περιμένετε; Κάντε μας Wishlist για να αρχίσει να παίρνει μπροστά το παιχνίδι στο Steam! Τσάμπα είναι!
       
      Elevator Down on Steam
      STORE.STEAMPOWERED.COM Judge the Fate of the Dead in this satirical, bureaucratic, decision-making game. Talk to Souls, check their documents, reference Holy Texts and decide if they're going Up or Down. Follow the Rules or...  
      ------------------------------
       
      Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη, γίνεται σαφές πως το "Elevator Down" δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι, αλλά μια βαθιά φιλοσοφική εμπειρία που προκαλεί σκέψη και αμφισβήτηση. Με την προσεγμένη ισορροπία ανάμεσα στο σκοτάδι και το χιούμορ, η ομάδα της eNVy Softworks κατάφερε να δημιουργήσει έναν τίτλο που ξεχωρίζει. Ανυπομονούμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτό το ταξίδι και ποια νέα σύνορα θα διαβεί το στούντιο στο μέλλον. 
      Read more...

      2218

    • Gaming

      Ο Randy Pitchford απαντά στην κριτική για προηγούμενα σχόλια για το Steam καθώς το Borderlands 4 εγκαταλείπει την αποκλειστικότητα του Epic Games Store

      astrolabos

      Ο Randy Pitchford, Διευθύνων Σύμβουλος της Gearbox Software, απάντησε στις αντιδράσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τα προηγούμενα σχόλιά του που προέβλεπαν την πτώση του Steam, μετά την ανακοίνωση ότι το Borderlands 4 θα είναι διαθέσιμο τόσο στο Steam όσο και στο Epic Games Store κατά την κυκλοφορία του.
       
      Πριν από πέντε χρόνια, ο Pitchford υπέθεσε ότι το Steam «μπορεί να μοιάζει με ένα κατάστημα που πεθαίνει» στο μέλλον, προβλέποντας ότι «άλλα ανταγωνιστικά καταστήματα ... θα είναι στη θέση του». Τα σχόλιά του ήρθαν σε μια εποχή που η Epic Games, βασιζόμενη στην επιτυχία του Fortnite, αμφισβητούσε επιθετικά την κυριαρχία του Steam προσφέροντας στους devs ένα πιο ευνοϊκό μερίδιο εσόδων. Το Borderlands 3 κυκλοφόρησε στη συνέχεια ως αποκλειστικότητα του Epic Games Store στο PC, προκαλώντας απογοήτευση σε ορισμένους οπαδούς. Τα δικαστικά έγγραφα αποκάλυψαν αργότερα ότι η Epic είχε καταβάλει στον εκδότη του Borderlands 3, την 2K, 146 εκατομμύρια δολάρια προκαταβολικά για την αποκλειστικότητα, και απέσπασε τα 80 εκατομμύρια δολάρια της ελάχιστης εγγύησης πωλήσεων μέσα σε δύο εβδομάδες.
       
      Παρά τις προσπάθειες της Epic, το Steam παραμένει η κυρίαρχη πλατφόρμα για το PC gaming. Με το Borderlands 4 να κυκλοφορεί ταυτόχρονα στο Steam και στο Epic Games Store το 2025, η προηγούμενη πρόβλεψη του Pitchford επανήλθε στην επιφάνεια, οδηγώντας σε επικρίσεις ότι «σέρνεται πίσω» στην πλατφόρμα της Valve.
       
       
      Σε απάντηση, ο Pitchford είπε στο Twitter, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η Epic δεν εκμεταλλεύτηκε πλήρως τη θέση της στον ανταγωνισμό με το Steam. Δήλωσε: «Είμαι πελάτης του Steam, αλλά σίγουρα εύχομαι να υπήρχε περισσότερος και καλύτερος ανταγωνισμός που να ήταν πιο ευνοϊκός για τους καλλιτέχνες, τους σχεδιαστές και τους δημιουργούς παρά για τον λιανοπωλητή. Θα συνεχίσω να υποστηρίζω τους ανταγωνιστές του Steam και επίσης να υποστηρίζω το Steam».
       
      Ο Pitchford διευκρίνισε ότι η στάση του δεν είναι «κατά του Steam» αλλά μάλλον «υπέρ του ανταγωνισμού», τονίζοντας την απογοήτευσή του για το πόσα παίρνει το Steam από τους προγραμματιστές σε σύγκριση με την αξία που παρέχει. Επανέλαβε την υποστήριξή του σε πλατφόρμες που προσφέρουν καλύτερους όρους για τους δημιουργούς, ενώ παράλληλα εξέφρασε τη λύπη του για το γεγονός ότι η Epic έχασε τη δυναμική της στην αντιπαλότητα με το Steam, εν μέρει λόγω της νομικής διαμάχης της με την Apple.
       
      Το ποσοστό 30% της Valve στις πωλήσεις παιχνιδιών PC αποτελεί εδώ και καιρό σημείο διαμάχης στη βιομηχανία, με τον CEO της Epic Games Tim Sweeney να είναι ένας από τους πιο έντονους επικριτές. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες της Epic, το Epic Games Store παραμένει ζημιογόνο και το Steam συνεχίζει να κυριαρχεί στην αγορά παιχνιδιών PC.
      Read more...

      427

    • Δελτία Τύπου

      Τα GIGABYTE OLED Gaming Monitors βραβεύτηκαν με Red Dot Design Award

      astrolabos

      Η GIGABYTE, κορυφαίο PC hardware brand, ανακοινώνει με υπερηφάνεια τα εξαιρετικά επιτεύγματα των νέων OLED Gaming Monitors της. Τα AORUS FO32U2P και GIGABYTE MO34WQC2 βραβεύτηκαν με το διάσημο βραβείο Red Dot Design Award για τον εξαιρετικό σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά τους. Επιπλέον, μοντέλα όπως τα AORUS FO32U2 και FO27Q3 έχουν λάβει επαίνους από τα IGN, RTINGS, Tom's Hardware και άλλα παγκοσμίως αναγνωρισμένα μέσα ενημέρωσης.
       
      Το FO32U2P βραβεύτηκε με το διακεκριμένο Red Dot Design Award, με την κριτική επιτροπή να επαινεί τον συνδυασμό πρωτοποριακών χαρακτηριστικών με διαχρονικό σχεδιασμό. Επιπλέον, το FO32U2P έχει ανακηρυχθεί ως Best 4K Gaming Monitor από το Tom's Hardware, κερδίζοντας το βραβείο Editor's Choice. Το Tom's Hardware σημείωσε: "Είναι δύσκολο να βρεις ένα "κακό" monitor αυτή την περίοδο, αλλά το FO32U2P κάνει τόσα πολλά σωστά που ξεχωρίζει από παρόμοια 4K monitor που κυκλοφορούν στην αγορά". Ως το πρώτο DP2.1 UHBR20 gaming monitor στον κόσμο, προσφέρει εύρος ζώνης έως και 80 Gbps χωρίς DSC, παρέχοντας μια αυθεντική εμπειρία gaming και υποστηρίζοντας daisy chain για multi-display setups. Άλλο ένα βραβευμένο με Red Dot, το GIGABYTE MO34WQC2, διακρίθηκε από την κριτική επιτροπή για την ελαφρώς κυρτή οθόνη του και τη βάση που συνδυάζει με δεξιοτεχνία την τεχνολογία, τη σχεδίαση και τη λειτουργικότητα.
       
      Το AORUS FO32U2 χαρακτηρίστηκε από το IGN ως το Best Gaming OLED Monitor, λαμβάνοντας το Editor's Choice award. Το AORUS FO27Q3 επιλέχθηκε από το RTINGS ως το Best 27-Inch Gaming Monitor τον Ιούνιο του 2024.
       
      Όλα τα GIGABYTE OLED Monitors διαθέτουν QD-OLED πάνελ, από 27 έως 49 ίντσες, παρέχοντας μια ρεαλιστική οπτική εμπειρία με 99% DCI-P3, 1,5M:1 near infinite contrast ratio και πιστοποίηση VESA DisplayHDR True Black 400 για κορυφαία ακρίβεια σε σκοτεινές σκηνές. Με άριστο χρόνο απόκρισης και ρυθμό ανανέωσης έως και 360 Hz, ορισμένα monitor είναι πιστοποιημένα έως και την τρέχουσα υψηλότερη βαθμολογία ClearMR 13000 της VESA, που αντιπροσωπεύει κορυφαία ποιότητα εικόνας και ελάχιστο blur. Επιπλέον, το GIGABYTE OLED Care χρησιμοποιεί AI-based τεχνολογίες για την ελαχιστοποίηση των κινδύνων burn-in, εξασφαλίζοντας τη μακροζωία του πάνελ. Τα περισσότερα μοντέλα διαθέτουν Tactical Switch, το οποίο προσφέρει λειτουργίες γρήγορης πρόσβασης στους gamers, ενισχύοντας το gameplay με λειτουργίες όπως Resolution Switch και Night Vision.
       
      Επιπλέον, το AORUS CO49DQ 49 ιντσών παρέχει screen space που ισοδυναμεί με δύο οθόνες 27 ιντσών 1440p side-by-side και λόγο διαστάσεων 32:9, ιδανικό για simulation games και multitasking.
       
      Εκτός από τα προαναφερθέντα μοντέλα, η σειρά OLED Gaming Monitors της GIGABYTE, συμπεριλαμβάνει τα AORUS FO27Q2, FO32U και GIGABYTE MO34WQC. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΑORUS.
      Read more...

      458

    • Δελτία Τύπου

      webOS Re:New της LG - Κάθε χρόνο νέο λογισμικό για 5 χρόνια

      astrolabos

      Το webOS Re:New, το μοναδικό πρόγραμμα που εγγυάται στους ιδιοκτήτες τηλεοράσεων LG Smart TV αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος κάθε χρόνο, με την τελευταία αναβάθμιση[1] του λογισμικού webOS επιτρέπει στους χρήστες να αναβαθμίσουν την τηλεόρασή τους στην «επόμενη» έκδοση και τους υπόσχεται μια νέα τηλεοπτική εμπειρία με τέσσερις δωρεάν αναβαθμίσεις για τα επόμενα πέντε χρόνια[2].
       
      Το LG webOS με συνεχή εξέλιξη εδώ και πάνω από μια δεκαετία, κάθε χρόνο προσπαθεί να προσθέτει νέες επιλογές προσαρμογής για να προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία και ένα πιο εξατομικευμένο UX., προσθέτοντας συνεχώς νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες για να εμπλουτίσει την εμπειρία του χρήστη και να προσφέρει σημαντική αξία στους πελάτες της LG TV.
      Με το webOS η τηλεόραση μεταμορφώνεται στον απόλυτο οικιακό κόμβο ψυχαγωγίας και με κάθε αναβάθμιση οι χρήστες απολαμβάνουν μια καινούρια τηλεόραση, με εξατομικευμένες συστάσεις περιεχομένου προσαρμοσμένες στις ατομικές προτιμήσεις και συνήθειες θέασης, ποικιλία νέων χαρακτηριστικών, εφαρμογών και υπηρεσιών.
       
      Μαζί με ένα ευρύτερο φάσμα δυνατοτήτων εξατομίκευσης και πρόσβαση στις πιο πρόσφατες εφαρμογές, οι αναβαθμίσεις του λειτουργικού συστήματος προσφέρουν μια σειρά από βελτιώσεις επιδόσεων που κάνουν το webOS ακόμα πιο ομαλό και τη συνολική εμπειρία του χρήστη ακόμα καλύτερη.
      Επιπλέον, το πιο πρόσφατο λογισμικό ανοικτού κώδικα webOS εξασφαλίζει ισχυρή ασφάλεια, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο για τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών. Η αναβάθμιση webOS 23 για τις τηλεοράσεις LG των μοντέλων 2022 έχει πιστοποιηθεί από το British Standards Institution (BSI), γεγονός που δηλώνει ότι παρέχει αυξημένη σταθερότητα και ασφάλεια μέσω της ενσωμάτωσης προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας. Επιπλέον, η διαδικασία Secure Development Lifecycle (SDL) της LG εντοπίζει και αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τυχόν ευπάθειες ασφαλείας.
      Το webOS εμποδίζει την εγκατάσταση εφαρμογών που έχουν μολυνθεί με κακόβουλο λογισμικό και απαγορεύει την εγκατάσταση εφαρμογών από άγνωστες ή μη αξιόπιστες πηγές μέσω διαφόρων μεθόδων επαλήθευσης. Εξασφαλίζει επίσης την ασφαλή μετάδοση και αποθήκευση δεδομένων. Όταν οι χρήστες συνδέονται στους λογαριασμούς τους, χρησιμοποιούνται κλειδιά κρυπτογράφησης για να διασφαλιστεί ότι οι κωδικοί πρόσβασης και οι πληροφορίες πιστοποίησης αποθηκεύονται με ασφάλεια.
      Επιπλέον, το webOS προστατεύει τους πελάτες και τα δεδομένα τους παρέχοντας πολλαπλά επίπεδα ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της επαλήθευσης κατά την εκκίνηση και της δημιουργίας τυχαίων αριθμών.
       
      Οι χρήστες των επιλέξιμων τηλεοράσεων LG 2022 που έχουν εγκαταστήσει την αναβάθμιση webOS 23 που κυκλοφόρησε το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους μπορούν τώρα να επωφεληθούν από την αρχική οθόνη και το UI Quick Card. Η Αρχική οθόνη παρέχει συστάσεις περιεχομένου και εφαρμογών προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις και το ιστορικό προβολής του κάθε χρήστη.
       
      Αντίστοιχα, το Quick Card UI ενισχύει τη χρηστικότητα, οργανώνοντας το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες σε λογικές κατηγορίες όπως μουσική, παιχνίδια και αθλητικά, διασφαλίζοντας ότι οι χρήστες μπορούν να βρίσκουν και να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες που προτιμούν με ελάχιστη προσπάθεια. Η διαισθητική διάταξη εξοικονομεί στους χρήστες πολύτιμο χρόνο για την αναζήτηση συγκεκριμένων εκπομπών και εφαρμογών, με αποτέλεσμα μια πιο απρόσκοπτη και αποτελεσματική εμπειρία webOS.
       
      Για τους χρήστες των τηλεοράσεων LG 2023 που θα εγκαταστήσουν την αναβάθμιση webOS 24 (η οποία έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους) θα επωφεληθούν από νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις που εμπλουτίζουν την εμπειρία χρήσης, προσφέροντας μεγαλύτερη εξατομίκευση, ευκολία και πολλά άλλα στο UX και το UI.
       
      Μία από τις αξιοσημείωτες προσθήκες που προσφέρει η αναβάθμιση του webOS 24[3] είναι το Sports Portal. Αυτή η νέα λειτουργία παρέχει στους χρήστες πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα αθλητικών πληροφοριών και περιεχομένου. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να πραγματοποιούν αναζητήσεις με λέξεις-κλειδιά στο διαδίκτυο και να εξερευνούν λίστες με σημαντικά αθλητικά πρωταθλήματα και δημοφιλείς εφαρμογές που σχετίζονται με τον αθλητισμό για μια εξατομικευμένη και βελτιωμένη εμπειρία αθλητικής προβολής στην LG Smart TV.
      Η αναβάθμιση στην έκδοση '24 του webOS θα βελτιώσει επίσης αρκετές λειτουργίες με μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία, όπως το Picture Wizard, που επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις εικόνας σύμφωνα με τις δικές τους προτιμήσεις. Επίσης, θα εισαγάγει ορισμένα χαρακτηριστικά AI, όπως το Voice ID[4] και το AI Chatbot. Το Voice ID επιτρέπει στα μοντέλα του 2023 να αναγνωρίζουν τις φωνές διαφορετικών χρηστών, παρέχοντας σε κάθε μέλος του νοικοκυριού μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.
       
      Επιπλέον, η αναβάθμιση του webOS 24 προσθέτει υποστήριξη για το Chromecast Built-in μαζί με το Airplay (το οποίο υποστηρίζεται από πριν), επιτρέποντας στους χρήστες να μεταφέρουν περιεχόμενο από τα περισσότερα smartphones, tablet ή PC στις τηλεοράσεις τους με μεγάλη οθόνη με μεγαλύτερη συμβατότητα.
       
      Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η LG κυκλοφόρησε την ενημέρωση λογισμικού webOS 23 για τις τηλεοράσεις του 2022[5] και η ενημέρωση έχει ήδη εφαρμοστεί στη συντριπτική πλειονότητα των επιλέξιμων μοντέλων του 2022, ενώ για τις τηλεοράσεις που κυκλοφόρησαν το 2023[6], η ενημέρωση σε webOS 24 έχει προγραμματιστεί για το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
       
      *Σημειώνεται σημαντικά ότι, τα χαρακτηριστικά που ενεργοποιούνται μέσω αναβαθμίσεων λογισμικού ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή/αγορά και υπόκεινται σε περιορισμούς βάσει της συνδεσιμότητας στο διαδίκτυο και άλλων παραγόντων. Οι αναβαθμίσεις hardware ή λειτουργιών που βασίζονται σ΄αυτό δεν καλύπτονται από την αναβάθμιση της έκδοσης webOS. Για παράδειγμα, οι βελτιώσεις στην ποιότητα εικόνας και ήχου που βασίζονται σε επεξεργαστές Alpha θα πρέπει να σημειωθούν ως ξεχωριστές και δεν θα επηρεαστούν.
        [1] Οι αναδυόμενες ειδοποιήσεις που προσφέρουν πλήρη αναβάθμιση χωρίς την ανάγκη επιλογής συγκεκριμένου UX, UI ή χαρακτηριστικών αποστέλλονται μόνο στους πελάτες που έχουν συμφωνήσει να τις λάβουν. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η αναβάθμιση δεν καλύπτει την απόδοση, τα χαρακτηριστικά ή την αντοχή του υλικού της τηλεόρασης.
      [2] Το webOS RE: New Program υποστηρίζει συνολικά 4 webOS αναβαθμίσεις σε διάρκεια 5 χρόνων. Το 5ετές όριο αναβάθμισης του webOS RE: New Program είναι η παγκόσμια κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος. Η πρώτη αναβάθμιση του webOS θα προκύψει δυο χρόνια μετά τη στιγμή της αγοράς. Οι πελάτες λαμβάνουν 5 εκδόσεις του webOS συμπεριλαμβανομένης της ισχύουσας έκδοσης κατά τη στιγμή της αγοράς. Μερικά χαρακτηριστικά, εφαρμογές και υπηρεσίες ενδέχεται να μην αναβαθμιστούν, αναλόγως του μοντέλου. 
      [3] Οι πελάτες που κατέχουν μοντέλα τηλεοράσεων 2022 που πληρούν τις προϋποθέσεις για το πρόγραμμα webOS Re:New θα λάβουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά αναβάθμισης, όπως Chromecast Built-in, AI Chatbot κ.λπ., στην επόμενη αναβάθμιση σε webOS24 στις αρχές του 2025. Επιπλέον, ορισμένες νέες λειτουργίες (που παρέχονται στο πλαίσιο εφαρμογών και υπηρεσιών) που βασίζονται σε συγκεκριμένα εξαρτήματα ή δυνατότητες υλικού ενδέχεται να μην υποστηρίζονται μέσω της(των) αναβάθμισης(ών).
      [4] Διατίθεται στη Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ. Η διαθεσιμότητα αυτής της λειτουργίας θα επεκταθεί στις 2024 LG Smart TV σε άλλες περιοχές πρώτα στις τηλεοράσεις 2024 και στη συνέχεια θα εφαρμοστεί στις 2023 LG Smart TV μέσω αναβάθμισης της έκδοσης του λειτουργικού συστήματος
      [5] Η σειρά τηλεοράσεων 2022 OLED της LG, LG OLED Flex, LG OLED Objet Collection Posé καθώς και η σειρά 2022 QNED Mini LED 8K της LG (σειρά QNED99/95).
      [6] Η σειρά τηλεοράσεων LG 2023 OLED TV, η σειρά τηλεοράσεων QNED 2023 και η σειρά τηλεοράσεων UHD 2023
      Read more...

      442

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.