Πληθαίνουν οι αναφορές κλοπών προϊόντων gaming και PC enthusiast από υπαλλήλους μεταφορικών εταιρειών
Υπάρχουν συνεχώς αυξανόμενες αναφορές από gamers ότι αγορές υλικού που πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία ακυρώθηκαν πριν φτάσουν στο κατώφλι τους. Ένα πρόσφατο νήμα στο reddit χρησίμευσε ως βήμα διαμαρτυρίας από όσους έχουν αντιμετωπίσει αυτές τις αναξιόπιστες εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics.
Ο εκκινητής του νήματος, mysticalize9, έγραψε την ιστορία του για το πώς παρήγγειλε μια NVIDIA GeForce RTX 3070 Founders Edition και μια GeForce RTX 3080 XC3 Ultra από το Best Buy. Την μεταφορά θα την διεκπεραίωνε η εταιρεία Lone Star Overnight (LSO). Όταν στην πόρτα του έφτασε μόνο η GeForce RTX 3080 XC3 Ultra και όχι και η δεύτερη κάρτα που αγόρασε, αμέσως κάλεσε στο Best Buy, αλλά και στην LSO, για να μάθει τι είχε συμβεί. Λίγες ώρες αργότερα εμφανίστηκε ο ίδιος διανομέας και με τη δεύτερη κάρτα επικαλούμενος κάποιο "μπέρδεμα". Ο mysticalize9 διαπίστωσε, όμως, ότι το πακέτο της δεύτερης κάρτας είχε αυτοκόλλητα που δεν ταίριαζαν με την παραγγελία του, ούτε και το κουτί ήταν το ίδιο. Υποθέτει ότι ο διανομέας προσπάθησε να κλέψει την κάρτα αλλάζοντας κουτιά, όμως όταν ο mysticalize9 κάλεσε την LSO και αυτοί με τη σειρά τους τον διανομέα, ο τελευταίος "πιάστηκε στα πράσα" και τελικά γύρισε και παρέδωσε την κάρτα, έστω και με άλλη συσκευασία.
Στο παραπάνω νήμα κατήγγειλαν και πολλοί άλλοι αγοραστές κλοπές καρτών, από την ίδια εταιρεία LSO, που όμως ποτέ δεν έφτασαν σε αυτούς, όπως στην περίπτωση του mysticalize9.
Βεβαίως, δεν είναι μόνο η LSO για την οποία υπήρξαν πολλές καταγγελίες. Και άλλες εταιρείες όπως η FedEx έχουν υπαλλήλους με ιδιαίτερες προτιμήσεις σε προϊόντα τεχνολογίας, όπως καταγγέλλεται από χρήστη του reddit του οποίου το πακέτο με περιεχόμενο το νέο Xbox απεστάλει με βάρος 14lb και τελικά έφτασε στην πόρτα του με βάρος 1lb. Κάπου στη διαδρομή αφαιρέθηκαν 13lb περιεχομένου και η FedEx αρνήθηκε να αναλάβει την οποιαδήποτε ευθύνη, καθώς από τον κόμβο διανομής ζυγίστηκε 1lb.
Είναι αρκετά απογοητευτικό ένα πακέτο να χάνεται ή να δρομολογείται σε λάθος προορισμό. Ειδικά για προϊόντα που όλοι ξέρουμε ότι στις μέρες μας είναι δυσεύρετα και πανάκριβα. Σε αρκετές περιπτώσεις οι πελάτες αποζημιώνονται, όμως πρέπει να ξαναμπούν στην ουρά και να ξαναδώσουν μάχη για να μπορέσουν τελικά να παραγγείλουν και να αποκτήσουν το προϊόν που είχαν αρχικά αγοράσει. Δυστυχώς, σε ακόμα υψηλότερες τιμές...
1837