Η Xiaomi βρίσκεται σε "Πόλεμο Ζωής και Θανάτου" με την Apple
Όπως αναφέρει η South China Morning Post, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, δημοσίευσε στην πλατφόρμα microblogging Weibo την Τρίτη, δηλώνοντας: «[Σκοπεύουμε] να κάνουμε πλήρη συγκριτική αξιολόγηση έναντι της Apple όσον αφορά το προϊόν και την εμπειρία και να γίνουμε η μεγαλύτερη μάρκα υψηλής ποιότητας της Κίνας στα επόμενα τρία χρόνια». Ο Lei Jun δεν το θέτει ως απλώς έναν διαγωνισμό, αλλά ως "ένα πόλεμο ζωής και θανάτου" προφανώς. Αυτός ο ισχυρισμός υποστηρίζεται από ορισμένες σοβαρές επενδυτικές υποσχέσεις που έχει δώσει η εταιρεία. Όπως αναφέρει το MacRumors, η Xiaomi λειτουργεί ήδη 10.000 καταστήματα λιανικής στην Κίνα, αλλά σκοπεύει να τα αυξήσει σε 30.000 έως το 2025. Ο ανταγωνισμός και η νίκη επί της Apple σημαίνει παραγωγή smartphones που ξεπερνούν σε απόδοση το iPhone σε όλους τους τομείς. Για αυτό το λόγο, η Xiaomi επενδύει 16 δισεκατομμύρια δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη σε τα επόμενα πέντε χρόνια.
875