Το MoviePass θα παρακολουθεί τα μάτια των θεατών για να βεβαιωθεί ότι παρακολουθούν τις προβαλλόμενες διαφημίσεις
Ο αλγόριθμος αναγνώρισης προσώπου, χρησιμοποιώντας τις κάμερες των τηλεφώνων, θα διασφαλίσει ότι ο χρήστης δεν αγνοεί τη διαφήμιση. «Καθώς το κοιτάζω, θα αναπαράηγει περιεχόμενο, αλλά αν σταματήσω να το προσέχω, θα διακόπτεται το περιεχόμενο», είπε η Stacy Spikes.
«Σε μια πρώιμη εκδοχή της εφαρμογής, οι άνθρωποι άφηναν το τηλέφωνο κάτω και έφευγαν χωρίς να δίνουν καμία σημασία σε αυτό. Αυτήν τη στιγμή το 70 % της διαφήμισης βίντεο δεν παρακολουθείται από τους χρήστες. Με την εφαρμογή μας, οι διαφημιστές θα έχουν το αντίκτυπο που αναζητούν».
Στο μέλλον, οι άνθρωποι θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα που τους διαφημίζονται μέσω της εφαρμογής MoviePass και να κερδίζουν πιστωτικές μονάδες για να παρακολουθούν περισσότερες ταινίες. Αναφέρεται ότι αυτή η τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη το καλοκαίρι.
Ο κ. Spikes είπε ότι το νέο MoviePass θα «τροφοδοτείται από την τεχνολογία web3», το οποίο έχει χαρακτηριστεί ως ένα πλέγμα τεχνολογιών blockchain όπως τα κρυπτονομίσματα και τα NFT που θα γίνουν η επόμενη επανάληψη του Διαδικτύου.
Ένα από τα ισχυριζόμενα πλεονεκτήματα του Web3 είναι ότι οι χρήστες μπορούν να έχουν εξουσία σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας μιας ψηφιακής υπηρεσίας. Για το MoviePass, αυτό θα γίνει μέσω της δυνατότητας των χρηστών να κατέχουν μερική ιδιοκτησία της εταιρείας στο πιο premium επίπεδο, συμπεριλαμβανομένης μιας ισόβιας συνδρομής. Ο κ. Spikes είπε ότι σκόπευε να διευθύνει την επιχείρηση βάσει ενός συνεργατικού μοντέλου.
688