Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Home Entertaiment

      Για πρώτη φορά οι υπηρεσίες streaming ξεπέρασαν την καλωδιακή τηλεόραση στις ΗΠΑ

      astrolabos

      Μια νέα έκθεση από την εταιρεία μέτρησης της αγοράς Nielsen λέει ότι για πρώτη φορά, οι τηλεθεατές παρακολούθησαν περισσότερο χρόνο σε υπηρεσίες ροής όπως το Netflix και η Disney+ παρά στην καλωδιακή τηλεόραση, καθιστώντας το streaming τον πιο δημοφιλή τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου στις ΗΠΑ.
      Η τάση είχε προβλεφθεί από αναλυτές και σχολιαστές εδώ και χρόνια, αλλά μόλις τώρα πραγματοποιήθηκε. Το streaming είχε προηγουμένως ξεπεράσει την τηλεόραση, αλλά η καλωδιακή τηλεόραση εξακολουθούσε να την ξεπερνά μέχρι τον Ιούλιο.
      Τον Ιούλιο, το streaming αντιπροσώπευε το 34,8% της τηλεθέασης του κοινού. Η δεύτερη ήταν η εκθρονισμένη πλέον καλωδιακή τηλεόραση, η οποία βρέθηκε οριακά πίσω στο 34,4%. Τρίτη και "καταϊδρωμένη" ήταν η ελεύθερη τηλεόραση με ποσοστό 21,6%.
      Το streaming αυξήθηκε κατά 22,6% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2021 και το κοινό παρακολούθησε κατά μέσο όρο 190,9 δισεκατομμύρια λεπτά την εβδομάδα. Η Nielsen επισημαίνει ότι αυτός είναι ουσιαστικά μεγαλύτερος από το προηγούμενο ρεκόρ που είχε δημοσιευτεί στο παρελθόν: 169,9 δισεκατομμύρια λεπτά τον Απρίλιο του 2020, εν μέσω lockdown στις ΗΠΑ.
      Η αλλαγή θα μπορούσε να αποδοθεί τόσο στην έλλειψη νέου περιεχομένου —ειδικά αθλητικού προγραμματισμού— στην καλωδιακή τηλεόραση τον Ιούλιο όσο και στην ανάπτυξη του streaming. Οι υπηρεσίες streaming αντλούν νέο περιεχόμενο τόσο γρήγορα όσο ποτέ, ενώ τα καλωδιακά κανάλια έχουν ρίξει τους ρυθμούς το καλοκαίρι. Υπάρχει επίσης πολύ περισσότερο περιεχόμενο ροής από ό,τι στο παρελθόν, χάρη στις νέες υπηρεσίες που κυκλοφορούν όπως το Peacock και το Paramount+ τα τελευταία χρόνια.
      Η Nielsen σημειώνει ότι η συνολική τηλεθέαση δεν έχει αλλάξει πολύ — μόνο τα κομμάτια της πίτας. Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι δεν παρακολουθούν περισσότερη τηλεόραση. βλέπουν την ίδια ποσότητα τηλεόρασης αλλά με διαφορετικούς τρόπους.
       

       
      Η έκθεση περιέγραψε επίσης τη σχετική απόδοση διαφορετικών δημοφιλών πλατφόρμων streaming. Η μεγαλύτερη κατηγορία ήταν το «άλλο streaming» με 10,2 τοις εκατό της πίτας ροής, αλλά το Netflix ήταν η κορυφαία μεμονωμένη υπηρεσία με 8%. Ακολούθησαν το YouTube με 7,3%, το Hulu με 3,6%, το Amazon Prime Video με 3%, η Disney+ με 1,8% και το HBO Max με 1%.
      Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Nielsen παρακολουθεί δεδομένα από την προβολή σε πραγματικές τηλεοράσεις. Αυτά τα δεδομένα δεν περιλαμβάνουν προβολή από κινητές συσκευές ή επιτραπέζιους υπολογιστές, κάτι που πιθανότατα θα ενίσχυε ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες streaming.
      Read more...

      547

    • Ασφάλεια

      Το νέο USB Rubber Ducky είναι πιο επικίνδυνο από ποτέ

      astrolabos

      Το USB Rubber Ducky, έχει μια νέα έκδοση, που κυκλοφόρησε για να συμπέσει με το συνέδριο χάκερ Def Con φέτος, σύμφωνα με το "The Verge". Στο ανθρώπινο μάτι, το USB Rubber Ducky μοιάζει με μια ασυνήθιστη μονάδα flash USB. Αν συνδεθεί με έναν υπολογιστή, το βλέπει ως πληκτρολόγιο USB -- πράγμα που σημαίνει ότι δέχεται εντολές πληκτρολογίου από τη συσκευή ακριβώς σαν να τις πληκτρολογούσε κάποιος.
      Το αρχικό Rubber Ducky κυκλοφόρησε πριν από 10 χρόνια και έγινε ένα από τα αγαπημένα των των χάκερ (εμφανίστηκε ακόμη και σε μια σκηνή του Mr. Robot). Από τότε έχουν γίνει αρκετές σταδιακές ενημερώσεις, αλλά το νεότερο Rubber Ducky κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός με ένα σύνολο νέων χαρακτηριστικών που το καθιστούν πολύ πιο ευέλικτο και ισχυρό από πριν.
      Με τη σωστή προσέγγιση, οι δυνατότητες είναι σχεδόν ατελείωτες. Ήδη, οι προηγούμενες εκδόσεις του Rubber Ducky θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν επιθέσεις όπως η δημιουργία ενός πλαστού αναδυόμενου πλαισίου των Windows για τη συλλογή των διαπιστευτηρίων σύνδεσης ενός χρήστη ή η αποστολή του Chrome σε όλους τους αποθηκευμένους κωδικούς πρόσβασης στον διακομιστή ιστού ενός εισβολέα. Αλλά αυτές οι επιθέσεις έπρεπε να κατασκευαστούν προσεκτικά για συγκεκριμένα λειτουργικά συστήματα και εκδόσεις λογισμικού και δεν είχαν την ευελιξία να λειτουργούν σε όλες τις πλατφόρμες. Το νεότερο Rubber Ducky στοχεύει να ξεπεράσει αυτούς τους περιορισμούς.
      Η νέα έκδοση κυκλοφορεί με μια σημαντική αναβάθμιση στη γλώσσα προγραμματισμού DuckyScript, η οποία χρησιμοποιείται για τη δημιουργία των εντολών που θα εισάγει το Rubber Ducky σε μια μηχανή-στόχο. Ενώ οι προηγούμενες εκδόσεις περιορίζονταν ως επί το πλείστον στη σύνταξη ακολουθιών πληκτρολόγησης, η DuckyScript 3.0 είναι μια γλώσσα πλούσια σε χαρακτηριστικά, που επιτρέπει στους χρήστες να γράφουν συναρτήσεις, να αποθηκεύουν μεταβλητές και να χρησιμοποιούν στοιχεία ελέγχου ροής λογικής (δηλαδή, αν αυτό... τότε αυτό). Αυτό σημαίνει ότι, για παράδειγμα, το νέο Ducky μπορεί να δοκιμάσει για να δει εάν είναι συνδεδεμένο σε υπολογιστή Windows ή Mac και να εκτελέσει υπό όρους τον κατάλληλο κώδικα για καθένα ή να απενεργοποιήσει τον εαυτό του εάν έχει συνδεθεί σε λάθος στόχο. Μπορεί επίσης να δημιουργήσει ψευδοτυχαίους αριθμούς και να τους χρησιμοποιήσει για να προσθέσει μεταβλητή καθυστέρηση μεταξύ των πλήκτρων για ένα πιο ανθρώπινο αποτέλεσμα. Ίσως το πιο εντυπωσιακό είναι ότι μπορεί να κλέψει δεδομένα από ένα μηχάνημα-στόχο κωδικοποιώντας τα σε δυαδική μορφή και μεταδίδοντάς τα μέσω των σημάτων που προορίζονται να ενημερώσουν ένα πληκτρολόγιο πότε πρέπει να ανάψουν τα LED CapsLock ή NumLock. Με αυτήν τη μέθοδο, ένας εισβολέας θα μπορούσε να το συνδέσει για λίγα δευτερόλεπτα, να πει σε κάποιον: "Συγγνώμη, υποθέτω ότι η μονάδα USB είναι χαλασμένη" και να την πάρει πίσω με όλους τους κωδικούς πρόσβασης αποθηκευμένους.
      Read more...

      818

    • Tech Industry

      Στο Βιετνάμ μπορεί να μεταφερθούν οι γραμμές παραγωγής για το Apple Watch και το MacBook

      astrolabos

      Η Apple βρίσκεται σε συνομιλίες για την κατασκευή Apple Watch και MacBook στο Βιετνάμ για πρώτη φορά, σηματοδοτώντας μια νίκη για τη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας καθώς ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός προσπαθεί να απαγκιστρώσει την παραγωγή των προϊόντων του από την Κίνα.
      Το Βιετνάμ είναι ήδη ο σημαντικότερος κόμβος παραγωγής της Apple εκτός Κίνας, παράγοντας μια ευρεία γκάμα κορυφαίων προϊόντων για την αμερικανική εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων tablet iPad και ακουστικών AirPods. Το Apple Watch είναι ακόμη πιο εξελιγμένο, σύμφωνα με ειδικούς του κλάδου, οι οποίοι λένε ότι η συμπίεση τόσων πολλών εξαρτημάτων σε μια τόσο μικρή θήκη απαιτεί υψηλό βαθμό τεχνολογικής ικανότητας. Η παραγωγή της συσκευής θα ήταν μια νίκη για το Βιετνάμ, καθώς η χώρα προσπαθεί να αναβαθμίσει περαιτέρω τον τεχνολογικό κατασκευαστικό τομέα της.
      Η Apple συνέχισε επίσης να μετατοπίζει την παραγωγή iPad στο Βιετνάμ, αφού τα lockdown που σχετίζονται με τον COVID στη Σαγκάη προκάλεσαν τεράστιες διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η BYD της Κίνας ήταν η πρώτη που βοήθησε σε αυτή τη μετατόπιση, αν και πηγές είπαν στη Nikkei Asia ότι η Foxconn, επίσης, βοηθά τώρα στην κατασκευή περισσότερων iPad στη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας. Η Apple βρίσκεται επίσης σε συνομιλίες με προμηθευτές για την κατασκευή δοκιμαστικών γραμμών παραγωγής για τα έξυπνα ηχεία HomePod στο Βιετνάμ.
      Στο μέτωπο του MacBook, η Apple ζήτησε από τους προμηθευτές να δημιουργήσουν μια δοκιμαστική γραμμή παραγωγής στο Βιετνάμ. Ωστόσο, η πρόοδος στη μεταφορά της μαζικής παραγωγής στη χώρα είναι αργή, εν μέρει λόγω των διαταραχών που σχετίζονται με την πανδημία αλλά και επειδή η παραγωγή φορητών υπολογιστών περιλαμβάνει μια μεγαλύτερη αλυσίδα εφοδιασμού, η οποία επικεντρώνεται επί του παρόντος στην Κίνα και είναι πολύ ανταγωνιστικό ως προς το κόστος.
      Read more...

      591

    • Διαδίκτυο

      Η Google θα κυκλοφορήσει νέες ενημερώσεις για να μειώσει το SEO generated περιεχόμενο στα αποτελέσματα αναζήτησης

      astrolabos

      Η Google ανακοίνωσε σήμερα ότι θα κυκλοφορήσουν νέες ενημερώσεις για την μηχανή αναζήτησής της τις επόμενες εβδομάδες, που θα έχουν ως στόχο να διευκολύνουν τους χρήστες να βρίσκουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. 
      Οι νέες βελτιώσεις κατάταξης θα συμβάλουν στη μείωση της ποσότητας περιεχομένου χαμηλής ποιότητας ή μη πρωτότυπου που κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η Google λέει ότι η ενημέρωση θα στοχεύει ιδιαίτερα το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί κυρίως για κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, γνωστό ως περιεχόμενο "SEO-first", αντί για περιεχόμενο που προέρχεται από άνθρωπο. Οι δοκιμές της εταιρείας έδειξαν ότι η ενημέρωση θα βελτιώσει τα αποτελέσματα που βρίσκουν οι χρήστες όταν αναζητούν περιεχόμενο όπως διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και περιεχόμενο τεχνών και ψυχαγωγίας, αγορές και τεχνολογίας.
      Οι νέες ενημερώσεις θα συμβάλουν στη μείωση του αριθμού των αποτελεσμάτων χαμηλής ποιότητας από ιστότοπους που έχουν μάθει να "παίζουν" το σύστημα με περιεχόμενο που είναι βελτιστοποιημένο για να κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η Google λέει ότι οι χρήστες θα πρέπει να αρχίσουν να βλέπουν περιεχόμενο που είναι πραγματικά χρήσιμο να κατατάσσεται πιο εμφανώς στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η εταιρεία σχεδιάζει να βελτιωθεί και να αξιοποιήσει τη τεχνογνωσία της με την πάροδο του χρόνου.
      "Εάν αναζητάτε πληροφορίες σχετικά με μια νέα ταινία, μπορεί να έχετε συναντήσει στο παρελθόν άρθρα που συγκεντρώνουν κριτικές από άλλους ιστότοπους χωρίς να προσθέτουν πληροφορίες πέρα από αυτές που είναι διαθέσιμες αλλού στο Διαδίκτυο", εξήγησε η εταιρεία σε μια ανάρτηση ιστολογίου. "Αυτό δεν είναι πολύ χρήσιμο εάν περιμένετε να διαβάσετε κάτι νέο. Με αυτήν την ενημέρωση, θα δείτε περισσότερα αποτελέσματα με μοναδικές πληροφορίες, επομένως είναι πιο πιθανό να διαβάσετε κάτι που δεν έχετε ξαναδεί."
      Read more...

      517

    • Gaming

      Το GeForce Now στο Chrome πλέον παίζει στα 1440p με 120fps

      astrolabos

      Η Nvidia αναβαθμίζει την υπηρεσία ροής παιχνιδιών GeForce Now για να υποστηρίζει ανάλυση 1440p στα 120 fps σε πρόγραμμα περιήγησης Chrome ή Edge. Τα μέλη του GeForce Now στο επίπεδο RTX 3080 της υπηρεσίας, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις νέες επιλογές παιχνιδιού του προγράμματος περιήγησης σήμερα επιλέγοντας 1440p στην web έκδοση GeForce Now.
       


      Η Nvidia κυκλοφόρησε αρχικά το επίπεδο συνδρομής RTX 3080 GeForce Now πέρυσι, προσφέροντας streams ανάλυσης έως και 1440p με 120fps σε υπολογιστές και Mac ή 4K HDR στα 60fps στην τηλεόραση Shield της Nvidia. Προηγουμένως, έπρεπε να κατεβάσετε τις αποκλειστικές εφαρμογές Mac ή Windows για πρόσβαση σε ανάλυση 1440p και υποστήριξη 120 fps, καθώς η έκδοση web περιοριζόταν στα 1080p στα 60fps.
      Το κορυφαίο επίπεδο RTX 3080 της Nvidia είναι διαθέσιμο για 19,99 $ το μήνα ή μια 99,99 $ για ένα εξάμηνο (που είναι περίπου 16,66 $ το μήνα). Η Nvidia λανσάρει αυτήν την ενημερωμένη έκδοση ιστού μαζί με έξι προσθήκες στο GeForce Now αυτήν την εβδομάδα. Το Thymesia, το Century: Age of Ashes, το Clanfolk, το Coromon, το Hypercharge: Unboxed και το Phoenix Point αποτελούν πλέον μέρος των περισσότερων από 1.300 τίτλων που διατίθενται στο GeForce Now.
      Read more...

      463

    • Hardware

      Η TSMC θα ξεκινήσει την παραγωγή τσιπ 3 nm τον επόμενο μήνα

      astrolabos

      Η TSMC θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή τσιπ χρησιμοποιώντας την κορυφαία διαδικασία κατασκευής N3 (3nm-class) αυτόν τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το δικτυακό τόπο Commercial Times. Η εταιρεία κατασκευής τσιπ θα παραδώσει τα πρώτα προϊόντα που κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας τον κόμβο N3 στους πελάτες της στις αρχές του επόμενου έτους. Παραδοσιακά, η TSMC ξεκινά την παραγωγή μεγάλου όγκου (high-volume manufacturing - HVM) ενός νέου κόμβου κάποια στιγμή στο χρονικό πλαίσιο Μαρτίου έως Μαΐου για να παράγει αρκετά τσιπ για τα τελευταία iPhone της Apple, τα οποία συνήθως κυκλοφορούν τον Σεπτέμβριο. Αλλά η ανάπτυξη του κόμβου N3 της TSMC κράτησε περισσότερο από το συνηθισμένο, γι' αυτό και επερχόμενοι επεξεργαστές για τα smartphone της Apple θα χρησιμοποιήσουν διαφορετικό κόμβο (όχι των 3nm).
      Αντίθετα, τα πρώτα τσιπ 3nm από την TSMC θα φτάσουν στη φάση HVM τον Σεπτέμβριο, κάτι που είναι λίγο αργότερα από αυτό που είχε αρχικά υποσχεθεί η TSMC (μερικούς μήνες καθυστέρηση σε σχέση με τα τυπικά χρονοδιαγράμματα). Ωστόσο, η εταιρεία θα πετύχει τον στόχο της να ξεκινήσει την παραγωγή N3 το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Σε σύγκριση με την αρχική τεχνολογία κατασκευής N5, η αρχική διαδικασία κατασκευής N3 προβλέπεται να προσφέρει βελτίωση απόδοσης 10% έως 15% (με την ίδια ισχύ και πολυπλοκότητα), να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας κατά 25%-30% (με την ίδια ταχύτητα και μέτρηση τρανζίστορ) και να αυξήσει τη λογική πυκνότητα κατά περίπου 1,6 φορές.
      Read more...

      404

    • Windows

      Η έκδοση 22H2 των Windows 11 έρχεται τον επόμενο μήνα με πολλές βελτιώσεις και νέες δυνατότητες

      astrolabos

      Η Microsoft σχεδιάζει να κυκλοφορήσει την επόμενη μεγάλη ενημερωμένη έκδοση των Windows 11, έκδοση 22H2, στις 20 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν τα σχέδια της Microsoft, τα Windows 11 22H2 θα κυκλοφορήσουν μέσω του Windows Update στις 20 Σεπτεμβρίου, μια εβδομάδα μετά τις κανονικές επιδιορθώσεις της "Patch Tuesday" της εταιρείας. Η Microsoft δοκιμάζει τα Windows 11 22H2 εδώ και μήνες και θα περιλαμβάνει μια σειρά από νέες βελτιώσεις, όπως φακέλους εφαρμογών στο μενού Έναρξη, μεταφορά και απόθεση στη γραμμή εργασιών και νέες χειρονομίες αφής και animations. Θα προστεθεί επίσης μια νέα δυνατότητα προσβασιμότητας Live Captions με το 22H2, η οποία είναι ιδανική για άτομα που είναι κωφά, με προβλήματα ακοής ή οποιονδήποτε θέλει να προσθέσει αυτόματα υπότιτλους στον ήχο. Ομοίως, ένα νέο εργαλείο Voice Access που επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν τους υπολογιστές τους χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές είναι μέρος του 22H2.
      Ο Διαχειριστής εργασιών αναθεωρείται επίσης στα Windows 11 22H2, με μια νέα σκοτεινή λειτουργία και μια πολύ καλύτερη διάταξη που περιλαμβάνει μια νέα γραμμή εντολών και μια λειτουργία αποτελεσματικότητας για τον περιορισμό της κατανάλωσης πόρων από τις εφαρμογές. Οι Snap Layouts θα βελτιωθούν επίσης σημαντικά το 22H2, καθιστώντας ευκολότερη τη μεταφορά και την εφαρμογή για την αποκάλυψη όλων των διατάξεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να τακτοποιήσετε εφαρμογές. Η Microsoft εργάζεται επίσης σε καρτέλες για την Εξερεύνηση αρχείων, η οποία θα φτάσει λίγο αργότερα από τις 20 Σεπτεμβρίου.
      Read more...

      551

    • Δελτία Τύπου

      Η Samsung Electronics ανεβάζει την εμπειρία gaming στο επόμενο επίπεδο με την παγκόσμια κυκλοφορία του Odyssey Ark

      astrolabos

      Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία του Odyssey Ark, της πρώτης κυρτής οθόνης gaming 55 ιντσών και βαθμό καμπυλότητας 1000R στον κόσμο, εισάγοντας μια εντελώς καινούργια μορφή τεχνολογίας στην κορυφαία σειρά Odyssey. Η τεράστια οθόνη διαθέτει ρυθμό ανανέωσης 165 Hz, χρόνο απόκρισης 1 ms (GtG[1]), την ολοκαίνουργια λειτουργία Cockpit Mode και ένα αποκλειστικό χειριστήριο, το Ark Dial, δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να βιώσουν την απόλυτη εμπειρία gaming.
       
      «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ανακοινώνομε το Odyssey Ark, τη μοναδική, επόμενης γενιάς οθόνη gaming Η κυρτή gaming οθόνη 55 ιντσών και βαθμό καμπυλότητας 1000R συνδυάζει την premium, κινηματογραφική ποιότητα εικόνας, τον καθηλωτικό ήχο surround και ένα απίστευτα ευέλικτο interface, που είναι απαραίτητο όλο και περισσότερο για τους gamers», δήλωσε ο Hyesung Ha, Πρόεδρος Visual Display Business στη Samsung Electronics. «Η gaming κοινότητα προσμένει σε νέες εμπειρίες και το Odyssey Ark παρέχει πρόσβαση σε έναν νέο κόσμο gaming, που θα βελτιώσει τα πρότυπα σε ολόκληρο τον κλάδο».
       
      Η πρωτοποριακή οθόνη Odyssey Ark είναι κατασκευασμένη για να προσφέρει απίστευτες κινηματογραφικές εμπειρίες, αναβαθμισμένη απόδοση gaming και ένα interface για πλήρως βελτιστοποιημένη ευελιξία. Το Odyssey Ark, το οποίο αποκαλύφθηκε αρχικά στην έκθεση CES νωρίτερα φέτος, έλαβε το Βραβείο Καινοτομίας από τη διοργάνωση.
       

       
      Μια νέα κινηματογραφική εμπειρία για όλες τις αισθήσεις
      Χάρη στην καμπυλότητα 1000R, η μεγάλη οθόνη 55 ιντσών περιβάλλει το οπτικό πεδίο του χρήστη, γεμίζοντας την περιφερειακή όρασή του. Η εμπειρία του Odyssey Ark διευρύνεται περισσότερο με τη λειτουργία Cockpit Mode, που επιτρέπει στην οθόνη να περιστρέφεται με τη ρυθμιζόμενη βάση ύψους (HAS) καθώς και τις λειτουργίες κλίσης και περιστροφής, προσφέροντας το ιδανικό περιβάλλον οθόνης και μια νέα αίσθηση βύθισης στο περιεχόμενο της οθόνης.
       
      Το Odyssey Ark εισάγει την τεχνολογία Quantum Matrix της Samsung, χρησιμοποιώντας Quantum Mini LEDs, τα οποία επιτρέπουν τον εξαιρετικά λεπτό και ακριβή έλεγχο των πυκνά τοποθετημένων LEDs. Με ενσωματωμένο processing στα 14 bit, που αποτελεί μια εξελιγμένη τεχνολογία ελέγχου φωτισμού, οι gamers απολαμβάνουν εξίσου τις σκοτεινές και τις φωτεινές σκηνές αλλά και εξαιρετικά ρεαλιστικά γραφικά,  που περιλαμβάνουν 16.384 επίπεδα μαύρου.
       
      Κάθε λεπτομέρεια αναδεικνύεται με εξαιρετική ευκρίνεια, χάρη στην στατική αναλογία αντίθεσης ενός εκατομμυρίου προς ένα. Επιπλέον, ο Neural Quantum Processor Ultra απογειώνει την ποιότητα περιεχομένου, αξιοποιώντας δεδομένα που παράγονται από 20 νευρωνικά δίκτυα, για να βελτιώσει κάθε οπτική λεπτομέρεια, αναβαθμίζοντας το περιεχόμενο σε ανάλυση έως και 4K.
       
      Το Odyssey Ark αξιοποιεί τη ματ οθόνη και την τεχνολογία Sound Dome της Samsung προσφέροντας μια κορυφαία κινηματογραφική εμπειρία. Η ματ οθόνη παρέχει αντιθαμβωτική και αντιαντανακλαστική προστασία, ελαχιστοποιώντας τους περισπασμούς και βοηθώντας τους χρήστες να εστιάζουν καλύτερα στο περιεχόμενο που παρακολουθούν. Επιπλέον, το Odyssey Ark προσφέρει εκπληκτικό ήχο με την τεχνολογία Sound Dome Tech, ενώ διαθέτει AI Sound Booster και Dolby Atmos για να αναβαθμίσει την εμπειρία ήχου surround. Με τέσσερα ηχεία, ένα σε κάθε γωνία και δύο κεντρικά γούφερ, το Odyssey Ark αναπαράγει ρεαλιστικό και πλούσιο ήχο 60W, με διάταξη ηχείων 2.2.2 και με τις χαμηλότερες συχνότητες 45Hz από οποιαδήποτε άλλη οθόνη ή gaming soundbar.
       

       
      Υψηλή gaming απόδοση, ειδικά για gamers
      Μαζί με τον ρυθμό ανανέωσης 165 Hz, το Odyssey Ark συνδυάζει ανάλυση 4K (3.840 x 2.160) με χρόνο απόκρισης 1ms (GtG) με AMD FreeSync Premium Pro, που μεγιστοποιεί την ακρίβεια οθόνης και προσφέρει στους gamers ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιβάλλοντα παιχνιδιών που κινούνται γρήγορα. Το Odyssey Ark προσφέρει επίσης ισχυρή απόδοση gaming και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να γνωρίσουν τα καλύτερα παιχνίδια που κυκλοφορύν, διαθέσιμα όλα σε ένα σημείο, στο Samsung Gaming Hub[2]. Το Samsung Gaming Hub είναι μια πλατφόρμα ανακάλυψης και streaming παιχνιδιών all-in-one, όπου οι παίκτες μπορούν να ανακαλύψουν και να απολαύσουν παιχνίδια που αγαπούν από συνεργάτες όπως το Xbox, η NVIDIA GeForce NOW, το Google Stadia, το Utomik και το Amazon Luna.
       
      Το Samsung Gaming Hub προσφέρει άμεση πρόσβαση σε κορυφαίες υπηρεσίες streaming, καθώς και σε δημοφιλή παιχνίδια για κονσόλες και υπολογιστή. Χωρίς να χρειάζεται πραγματοποίηση λήψης ή διαθέσιμος χώρος αποθήκευσης, οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν κάθε γωνιά του κόσμου του gaming, χωρίς περιορισμούς.
       

       
      Ευέλικτο interface για τις ιδανικές ρυθμίσεις που θα φέρουν τη νίκη!
      Οι gamers αναμένουν να βιώσουν, ολοένα και περισσότερο, εξατομικευμένες και προσαρμόσιμες εμπειρίες παιχνιδιού. Το Odyssey Ark παρέχει μια σειρά από καινοτόμες λειτουργίες που επιτρέπουν στους παίκτες να προσαρμόζουν το μέγεθος της οθόνης, τη θέση και ακόμη και την αναλογία για βέλτιστη ρύθμιση παιχνιδιού. Ακόμη, το Ark Dial, το αποκλειστικό χειριστήριο για το Odyssey Ark, λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια και μπορεί να ελέγξει γρήγορα και απλά μια ποικιλία ρυθμίσεων, συμπεριλαμβανομένων των Flex Move Screen, Multi View, Quick Settings και Game Bar.
       
      Το Flex Move Screen επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν το μέγεθος οθόνης μεταξύ 55 και 27 ιντσών, να αλλάζουν τη θέση της οθόνης ή ακόμη και την αναλογία οθόνης μεταξύ 16:9, 21:9 και 32:9. Και όλα αυτά, με το πάτημα ενός κουμπιού του Ark Dial. Η ελευθερία αυτή, δεν περιορίζεται μόνο σε οριζόντια, αλλά και κάθετη θέση, δίνοντας στους χρήστες ακόμα περισσότερο έλεγχο της εμπειρίας θέασης. Το Multi View επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τη μεγάλη οθόνη στο μέγιστο των δυνατοτήτων της, προβάλλοντας έως και τέσσερις οθόνες ταυτόχρονα σε οριζόντια θέση ή τρεις κατά τη λειτουργία Cockpit. Αυτό, καταργεί την ανάγκη για ρυθμίσεις πολλαπλών οθονών, ώστε οι gamers να μπορούν να απολαμβάνουν ένα τακτοποιημένο περιβάλλον, χωρίς ακαταστασία.
       

       
      Το Game Bar[3] αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο που επιτρέπει στους gamers να παρακολουθούν εύκολα και γρήγορα την κατάσταση του παιχνιδιού τους και να ελέγχουν σημαντικές ρυθμίσεις, χωρίς να χρειάζεται ποτέ να φύγουν από την οθόνη του παιχνιδιού. Το Game Bar δίνει στον παίκτη τον έλεγχο της οθόνης του και τον οδηγεί προς τη νίκη, με δυνατότητες ελέγχου σε FPS (καρέ ανά δευτερόλεπτο), HDR (υψηλό δυναμικό εύρος), VRR (μεταβλητός ρυθμός ανανέωσης) μέχρι την προσαρμογή ρυθμίσεων όπως η αναλογία οθόνης, ο χρόνος απόκρισης και η λειτουργία Game Mode.
       
      ###
       
      Τεχνικά Χαρακτηριστικά
      Μοντέλο
      G97NB
      Οθόνη
      Μέγεθος Οθόνης
      55”
      Επίπεδη / Κυρτή
      1000R Curved
      Αναλογία απεικόνισης
      16:9
      Επεξεργαστής
      Neural Quantum Processor Ultra
      Ματ οθόνη
      Ναι
      Back Light Unit
      Quantum Mini LED(Local Dimming)
      Στατική αναλογία αντίθεσης
      1,000,000 : 1
      Ανάλυση
      3,840 x 2,160
      Ρυθμός Απόκρισης
      1ms (GTG)
      Ρυθμός Ανανέωσης
      Max 165Hz
       
       
      Λειτουργίες Gaming
      VRR
      FreeSync Premium Pro
      Samsung Gaming Hub
      Ναι
      Άλλα
      Ark Dial, Flex Move Screen, Multi View, Game Bar, Game Mode
       
      Γενικές
      Λειτουργίες
      Auto Source Switch +
      Ναι
      Λειτουργία Προστασίας για τα μάτια
       
      Ναι
      Flicker Free
      Ναι
      Προσαρμογή Εικόνας
      Ναι
      Off Timer Plus
      Ναι
       
      Ήχος
      Έξοδος Ήχου
      60W
      Κανάλι
      2.2.2ch (4 speakers and 2 woofers)
      Απόκριση Συνχότητας
      45Hz ~ 20KHz
      Dolby Atmos
      Ναι
      Interface
      HDMI
      HDMI 2.1 (4EA), HDMI-CEC
      Lan Port
      RJ45 (1EA)
      Σχεδιασμός
      Χρώμα
      Black
      Τύπος Stand
      Height Adjustable Stand (HAS)
      Κλίση
      Ναι
      Περιστροφή
      Ναι (Cockpit Mode)
      Επιτοίχια βάση
      Ναι (200x200, 300x300, 400x400)
       
       
       
      [1] Γκρι σε Γκρι. Μονάδα μέτρησης ταχύτητας pixel. Χρησιμοποιείται για τη μέτρηση του χρόνου απόκρισης των οθονών gaming.
      [2] Το Samsung Gaming Hub είναι διαθέσιμο στις ακόλουθες χώρες/περιοχές: ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Κορέα και Βραζιλία. Η διαθεσιμότητα υπηρεσιών για τους συνεργάτες μπορεί να διαφέρει ανά περιοχή.
      [3] Το Game Bar υποστηρίζει παιχνίδια με υπολογιστή και κονσόλα, αλλά δεν υποστηρίζει το Samsung Gaming Hub.
      Read more...

      463

    • Gaming

      Το Burnout μετατρέπει τα όνειρα των streamers του Twitch σε εφιάλτες

      astrolabos

      Ο Stephen Flavall βγάζει τα προς το ζην παίζοντας βιντεοπαιχνίδια σε ένα κοινό χιλιάδων στο Twitch. Όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά το streaming, τον παρακολουθούσαν μόνο δεκαπέντε άτομα τη φορά. Του άρεσε πώς μπορούσε να ασχολείται με τη μικρή αυτή κοινότητα, να κάνει αστεία ενώ οι άνθρωποι τον επευφημούσαν. Δυστυχώς, η ατμόσφαιρα άλλαξε καθώς η δημοτικότητά του μεγάλωνε. «Γύρω στους 200 θεατές ήταν όταν άρχισε να γίνεται εξαντλητικό», λέει ο Flavall. "Τώρα έχω περίπου 2.000 θεατές [κάθε φορά] και όταν τόσοι πολλοί άνθρωποι σας κάνουν ερωτήσεις και σας λένε τι να κάνετε, το εγχείρημα γίνεται ακατόρθωτο. Άρχισα να έχω άγχος, που αγγίζει τις κρίσεις πανικού." Ο Flavall έχει φτάσει σε ένα καλύτερο μέρος τώρα, αλλά η ιστορία του δεν είναι μοναδική. Η εξουθένωση αυξάνεται ακόμη και για εκείνους που η δουλειά τους είναι -- κυριολεκτικά -- παιχνίδι.
      Ενώ το επαγγελματικό gaming μπορεί να ακούγεται σαν μια αξιοζήλευτη ασχολία, δεν διαφέρει πολύ από το να είσαι περφόρμερ. Οι streamers έχουν κοινό, περσόνα και παίζουν στον ίδιο ρόλο για πολλές ώρες. Ούτε οι streamers δεν μπορούν πραγματικά να κάνουν διαλείμματα. Κινδυνεύουν οι θαυμαστές τους να χάσουν το ενδιαφέρον τους κατά τη διάρκεια μιας ροής και να αποσυνδεθούν. Δεδομένου ότι είναι αυτοαπασχολούμενοι, δεν μπορούν να βασίζονται σε αμειβόμενες διακοπές ή αναρρωτική άδεια. Αυτό αφήνει τους streamers να αναρωτιούνται πώς να πλοηγηθούν βγάζοντας ένα εισόδημα που δεν είναι επίσημη «δουλειά». Το κοινό του Twitch μπορεί επίσης να απαιτήσει από τους streamers να παίξουν παιχνίδια στα οποία μπορεί να έχουν κουραστεί. Ο Haelian, ένας άλλος streamer του Twitch γνωστός για το ότι παίζει Roguelike παιχνίδια, βαρέθηκε να προσπαθεί να ξεφύγει από τον υπόκοσμο του Άδη κάθε μέρα. Αλλά αυτό το παιχνίδι έκανε το stream του δημοφιλές και οι θαυμαστές του δεν ήταν ευχαριστημένοι. 
       

       
      «Είχα καεί από τον Άδη, αλλά μοίραζα τον χρόνο μου 50% σε άλλα παιχνίδια και 50% στον Άδη», λέει ο Haelian. «Έχετε ανθρώπους που δεν θέλετε πραγματικά να ακούσετε να λένε "Πότε θα πάει τον Άδη;" «Γιατί δεν έχει ξεκινήσει ακόμα τον Άδη;» Αυτό που ακολούθησε ήταν μια διαφορετική κόλαση. Η συμμετοχή των θεατών μειώθηκε όταν ο Haelian άρχισε να αφιερώνει περισσότερο χρόνο σε άλλα παιχνίδια. Λιγότεροι άνθρωποι θα συντονίζονταν αν δεν πολεμούσε με τους Furies ή δεν έπαιζε με τον Ταύρο του Μίνωα. Αυτό διακινδύνευσε τα προς το ζην. «Πόσο διαδραστικοί είναι οι άνθρωποι μαζί μου και πόσο διαδραστικός είμαι μαζί τους, όλα αυτά τα πράγματα επηρεάζουν το πορτοφόλι μου», λέει ο Haelian. «Κάθε δημιουργός περιεχομένου το έχει περάσει αυτό, ειδικά εκείνοι που παίζουν παιχνίδια. Ξεκινούν με αυτό το ένα πράγμα που είναι δημοφιλές, και μετά προσπαθούν να κάνουν κάτι άλλο, και είναι δύσκολο».
      Η ανταγωνιστική κουλτούρα του Twitch εμπνέει επίσης το flamming. Δεν είναι μόνο ότι ένας streamer μπορεί να κουραστεί από ένα παιχνίδι ή αγενείς θεατές. μπορούν επίσης να πέσουν θύματα μιας διάχυτης νοοτροπίας «always on». Ο Taylor Chou, Διευθυντής Διαχείρισης Ταλέντου στην Evil Geniuses, μια εταιρεία ψυχαγωγίας esports και gaming, λέει ότι το Twitch μπορεί να είναι ένα αρκετά τοξικό εργασιακό περιβάλλον. «Όταν είσαι streamer, ξέρεις πραγματικά ότι κάθε δευτερόλεπτο που δεν είσαι συνδεδεμένος, παίζοντας, αναρτώντας περιεχόμενο σχετικά με το παιχνίδι ή να κάνεις streaming, κάποιος άλλος είναι. Αυτό είναι μεγάλη πίεση για τους ανθρώπους να μάθουν πώς να διαχειρίζονται το χρόνο τους». Ο Chou λέει επίσης ότι η επικοινωνία με το κοινό σας και η ύπαρξη ενός συστήματος υποστήριξης είναι το κλειδί για τον μετριασμό της εξάντλησης του streamer. «Οι περισσότεροι από τους καλύτερους τρόπους αντιμετώπισης της εξουθένωσης ξεκινούν με ένα σύστημα υποστήριξης», λέει ο Chou. "Όταν είστε streamer, βεβαιωθείτε ότι η κοινότητά σας έχει την αίσθηση ότι αυτό είναι ένα άτομο που παρακολουθούν." Αλλά αυτό το είδος της δομής μπορεί να χρειαστεί χρόνια για να κατασκευαστεί, ενώ οι θαυμαστές που έχουν μαζευτεί γύρω από τους streamers, μπορούν εξίσου συχνά να τους αγχώσουν ή ακόμα και να τους παρενοχλήσουν. Αυτό αφήνει πολλούς εξαντλημένους και τελικά να αποχωρήσουν οριστικά από το streaming.
      Read more...

      584

    • Επιστήμη

      Στην Κίνα πάει το παγκόσμιο ρεκόρ για την παραγωγή του ισχυρότερου σταθερού μαγνητικού πεδίου

      astrolabos

      Ένας υβριδικός μαγνήτης στη Εγκατάσταση Σταθερού Υψηλού Μαγνητικού Πεδίου (SHMFF) στην πόλη Hefei σημείωσε νέο ρεκόρ για την ισχύ ενός μόνιμου μαγνητικού πεδίου στις 12 Αυγούστου παράγοντας πεδίο 45,22 Tesla, σύμφωνα με δήλωση της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών.
      Έτσι, η Κίνα ξεπέρασε το ρεκόρ 45 Tesla που σημειώθηκε από έναν υβριδικό μαγνήτη στο Εθνικό Εργαστήριο Υψηλού Μαγνητικού Πεδίου των ΗΠΑ το 1999. Ο κινεζικός μαγνήτης, ο δεύτερος στον κόσμο που «έπιασε» αυτό το φράγμα, κατασκευάστηκε το 2016 και αρχικά δημιούργησε ένταση πεδίου των 40 Tesla.
      Ο επικεφαλής ερευνητής, ο καθηγητής Guang Guangli, είναι ο διευθυντής του Εργαστηρίου Υψηλού Μαγνητικού Πεδίου του Ινστιτούτου Φυσικής Επιστήμης της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών στο Hefei, ο οποίος δήλωσε ότι «για να επιτύχουμε στη συνέχεια ακόμη υψηλότερα μαγνητικά πεδία, καινοτομήσαμε με τη δομή του μαγνήτη και αναπτύξαμε νέα υλικά».
      Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Κινέζων επιστημόνων, η επίτευξη έντασης πεδίου 45,22 Tesla «αποτελεί βασικό ορόσημο στην ανάπτυξη της μαγνητικής τεχνολογίας στην Κίνα και σε ολόκληρο τον κόσμο». Η εγκατάσταση SHMFF προσφέρει επί του παρόντος το ισχυρότερο σταθερό μαγνητικό πεδίο σε ερευνητές παγκοσμίως και ήδη παρέχει σε περισσότερα από 170 ινστιτούτα και πανεπιστήμια στην Κίνα και σε άλλες χώρες τις πειραματικές ρυθμίσεις για έρευνα αιχμής σε διάφορους τομείς μελέτης.
      Read more...

      462

    • Hardware

      Η Intel εγκαταλείπει την υποστήριξη DirectX 9 στις υλοποιήσεις γραφικών της και αλλάζει σε DirectX 12 Emulation

      astrolabos

      Η υποστήριξη υλικού Native DX9 καταργήθηκε επίσημα από τις ενσωματωμένες λύσεις γραφικών Xe της Intel σε CPU 12ης γενιάς και διακριτές GPU της σειράς A Arc Alchemist. Ως αντικατάσταση, όλη η υποστήριξη του DirectX 9 θα μεταφερθεί στο DirectX 12 με τη μορφή εξομοίωσης.
      Η εξομοίωση θα εκτελείται σε ένα επίπεδο μετατροπής ανοιχτού κώδικα γνωστό ως "D3D9On12" από τη Microsoft. Η μετατροπή λειτουργεί στέλνοντας εντολές γραφικών 3D DirectX 9 στο επίπεδο D3D9On12 αντί για το πρόγραμμα οδήγησης γραφικών D3D9 απευθείας. Μόλις το επίπεδο D3D9On12 λάβει εντολές από το API D3D9, θα μετατρέψει όλες τις εντολές σε κλήσεις API D3D12. Οπότε, βασικά, το D3D9On12 θα λειτουργεί ως πρόγραμμα οδήγησης GPU από μόνο του αντί για το πραγματικό πρόγραμμα οδήγησης GPU από την Intel.
      Η Microsoft λέει ότι σε αυτή τη διαδικασία εξομοίωσης έχει γίνει μια σχετικά αποδοτική υλοποίηση του DirectX 9, δηλαδή η απόδοση θα είναι σχεδόν εξίσου καλή, αν όχι εξίσου καλή, με την εγγενή υποστήριξη υλικού DirectX 9.
      Αυτή η αλλαγή DX9 από την Intel φαίνεται να είναι μια πολύ καλή κίνηση συνολικά. Η Intel μπορεί τώρα να εκτρέψει τους πόρους ανάπτυξης προγραμμάτων οδήγησης σε βελτιστοποιήσεις του DirectX 11 -- οι οποίες γνωρίζουμε ότι δεν είναι πολύ καλές αυτήν τη στιγμή αναθέτοντας ουσιαστικά τις βελτιστοποιήσεις DX9 εξ ολοκλήρου στη Microsoft.
      Σύμφωνα με τη Microsoft, ανάλογα με το πόσο αποδοτικό θα είναι το D3D9On12, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η Nvidia και η AMD ακολουθούν τον ίδιο δρόμο με την Intel. Ωστόσο, θα μπορούσαν να υπάρξουν συνέπειες στη μετάφραση του API, συμπεριλαμβανομένης της υψηλότερης χρήσης της CPU (καθώς η μετάφραση επιταχύνεται από το λογισμικό) και πιθανές παρενέργειες με παλαιότερα παιχνίδια. Η Nvidia και η AMD έχουν επίσης σχεδόν 20 χρόνια εμπειρίας προγράμματος οδήγησης με το DirectX 9, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε απώλειες απόδοσης με το επίπεδο εξομοίωσης DX12.
      Η Intel, αντίθετα, έχει εμπειρία μόνο με το DirectX 9 στα ενσωματωμένα γραφικά της, κάτι που δεν μεταφράζεται σε εμπειρία στις διακριτές κάρτες γραφικών πολύ υψηλότερης απόδοσης που ετοιμάζει. Επομένως, είναι πολύ λογικό η Intel να μεταβαίνει στην εξομοίωση ελευθερώνοντας πόρους καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία της σειράς Arc.
      Read more...

      515

    • Tech Industry

      Η Unity απέρριψε την προσφορά εξαγοράς από την AppLovin

      astrolabos

      Η Unity απέρριψε την προσφορά της AppLovin να αγοράσει την εταιρεία σε μια συμφωνία συνολικής αξίας 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων και αντ 'αυτού θα προχωρήσει με ένα σχέδιο αγοράς της εταιρείας τεχνολογίας διαφημίσεων και λογισμικού δημιουργίας εσόδων ironSource, δήλωσε η εταιρεία τη Δευτέρα. 
      Η AppLovin προσφέρθηκε να αγοράσει την εταιρία Unity την περασμένη εβδομάδα υπό τον όρο ότι η Unity θα εγκαταλείψει τη συμφωνία της με την ironSource ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η συγχώνευση με την AppLovin θα έδινε στη Unity το 55% των μετοχών της εταιρείας αλλά μόνο το 49% των δικαιωμάτων ψήφου και ο διευθύνων σύμβουλος John Riccitiello θα διατηρούσε τον ίδιο ρόλο. Αλλά η Unity είπε ότι η προσφορά της AppLovin δεν ήταν αρκετά καλή για να σταματήσει τη συμφωνία με την ironSource. Η εταιρεία είπε ότι η συμφωνία δεν θα ήταν προς το συμφέρον των μετόχων και «δεν αναμένεται εύλογα να καταλήξει σε μια «καλύτερη πρόταση» όπως ορίζεται στη συμφωνία συγχώνευσης της Unity με την ironSource».
      Read more...

      409

    • Κινητά

      Η Apple βρίσκει το επόμενο σημείο ενδιαφέροντος της: Την εμφάνιση διαφημίσεων στο iPhone και το iPad σας

      astrolabos

      «Η Apple πρόκειται να επεκτείνει τις διαφημίσεις στο iPhone στο iPad αναζητώντας τον επόμενο μεγάλο παράγοντα εσόδων της»,  γράφει το Bloomberg.
      Το Verge γράφει ότι η Apple «θα μπορούσε τελικά να φέρει διαφημίσεις σε περισσότερες από τις εφαρμογές που είναι προεγκατεστημένες στο iPhone και σε άλλες συσκευές Apple, συμπεριλαμβανομένων των Χαρτών, Βιβλίων και Podcasts».
      Σύμφωνα με μια αναφορά από τον Mark Gurman του Bloomberg, η Apple έχει εσωτερικά δοκιμάσει διαφημίσεις αναζήτησης στους Χάρτες, οι οποίες θα μπορούσαν να εμφανίζουν συστάσεις όταν αναζητάτε εστιατόρια, καταστήματα ή άλλες κοντινές επιχειρήσεις. Η Apple εφαρμόζει ήδη ένα παρόμοιο μοντέλο διαφήμισης στο App Store, καθώς οι προγραμματιστές μπορούν να πληρώσουν για να προωθηθεί η εφαρμογή τους σε μια σελίδα αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο ερώτημα, όπως "παιχνίδια παζλ" ή "επεξεργαστής φωτογραφιών". Όπως σημειώνει ο Gurman, οι διαφημίσεις στους Χάρτες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με τον ίδιο τρόπο, με τις επιχειρήσεις να πληρώνουν για να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν οι χρήστες εισάγουν συγκεκριμένους όρους αναζήτησης.
      Ο Gurman πιστεύει ότι η Apple θα μπορούσε να εισάγει διαφημίσεις και στις εγγενείς εφαρμογές Podcasts και Books. Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να επιτρέψει στους εκδότες να τοποθετούν διαφημίσεις σε περιοχές σε κάθε εφαρμογή ή να πληρώνουν για να τοποθετήσουν το περιεχόμενό τους υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ακριβώς όπως οι Χάρτες, τα Podcast και τα Βιβλία είναι επί του παρόντος χωρίς διαφημίσεις. Επίσης δυνατότητες διαφήμισης υπάρχουν στο Apple TV Plus, με την εταιρεία να επιλέξει να δημιουργήσει ένα επίπεδο συνδρομής χαμηλότερης τιμής που να υποστηρίζεται από διαφημίσεις, κάτι που τόσο το Netflix όσο και Η Disney Plus σχεδιάζουν να εφαρμόσουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
      Το Bloomberg επισημαίνει ότι η Apple εμφανίζει ήδη διαφημίσεις μέσα στην εφαρμογή News - όπου ορισμένα από τα χρήματα επιστρέφουν πραγματικά στους εκδότες ειδήσεων. ("Η Apple επιτρέπει επίσης στους εκδότες να διαφημίζονται στις ιστορίες τους και να κρατούν τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών των χρημάτων.")
      Και ενώ μπορείτε να απενεργοποιήσετε την εξατομίκευση διαφημίσεων - κάτι που έχει κάνει το 78% των χρηστών iOS - το Bloomberg σημειώνει ότι "Μια άλλη ειρωνική λεπτομέρεια εδώ είναι ότι το διαφημιστικό σύστημα της εταιρείας χρησιμοποιεί δεδομένα από τις άλλες υπηρεσίες της και τον λογαριασμό σας Apple για να αποφασίσει ποιες διαφημίσεις θα προβληθούν, το οποίο δεν φαίνεται να βάζει πρώτα την ιδιωτικότητα του χρήστη».
      Το συμπέρασμα του Bloomberg; "Τώρα το μόνο ερώτημα είναι αν οι πελάτες της Apple - που φαίνεται να είναι υπέρ της ιδιωτικής ζωής και του "καθαρού" σχεδιασμού στις εφαρμογές - είναι έτοιμοι να ζήσουν με πολύ περισσότερες διαφημίσεις."
      Read more...

      520

    • Software

      Η δημοτικότητα της γλώσσας Python εξακολουθεί να αυξάνεται

      astrolabos

      «Η Python φαίνεται να είναι ασταμάτητη», υποστηρίζει το σχόλιο στην έκδοση Αυγούστου του δείκτη TIOBE (το οποίο επιχειρεί να υπολογίσει τη δημοτικότητα μιας γλώσσας προγραμματισμού με βάση τα αποτελέσματα αναζήτησης για μαθήματα, πωλητές και «ειδικευμένους μηχανικούς»).
      Με αυτό το μέτρο το «μερίδιο αγοράς» της Python αυξήθηκε άλλο 2% στον δείκτη αυτού του μήνα — στο ιστορικό υψηλό του 15,42%.
      Είναι δύσκολο να βρεθεί ένας τομέας προγραμματισμού στον οποίο η Python δεν χρησιμοποιείται εκτενώς στις μέρες μας. Η μόνη εξαίρεση είναι τα (κρίσιμα για την ασφάλεια) ενσωματωμένα συστήματα επειδή η Python είναι δυναμικά πληκτρολογημένη και πολύ αργή. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι γλώσσες απόδοσης C και C++ κερδίζουν επίσης δημοτικότητα αυτή τη στιγμή.
      Αν δούμε τον υπόλοιπο δείκτη TIOBE, δεν συνέβησαν τόσα πολλά τον περασμένο μήνα. Το Swift και η PHP αντάλλαξαν ξανά θέσεις στη θέση 10, η Rust πλησιάζει στην πρώτη 20άδα, η Kotlin επιστρέφει στην πρώτη 30άδα και η νέα γλώσσα της Google Carbon μπαίνει στον δείκτη TIOBE στη θέση 192.
      Το InfoWorld σημειώνει ότι έχουν περάσει 10 μήνες από τότε που η Python κατέκτησε για πρώτη φορά την #1 θέση του δείκτη τον περασμένο Οκτώβριο, «γίνοντας η μόνη γλώσσα εκτός από Java και C που κατέχει την Νο. 1 θέση». Η πρώτη δεκάδα του δείκτη TIOBE έχει ως εξής:
      Python, 15.42% share C, 14.59% Java, 12.4% C++, 10.17% C#, 5.59% Visual Basic, 4.99% JavaScript, 2.33% Assembly, 2.17% SQL, 1.7% PHP, 1.39% Στον εναλλακτικό δείκτη Pypl Popularity of Programming Language index, ο οποίος αξιολογεί τη δημοτικότητα της γλώσσας με βάση τις αναζητήσεις Google σε μαθήματα γλώσσας προγραμματισμού, οι 10 κορυφαίες κατατάξεις για τον Αύγουστο ήταν:
      Python, μερίδιο 28,11%. Java, 17,35% JavaScript, 9,48% C#, 7,08% C/C++, 6,19% PHP, 5,47% R, 4,35% TypeScript, 2,79% Swift, 2,09% Objective-C, 2,03%
      Read more...

      643

    • Geek

      Δεν φαίνονται καλά τα πράγματα για τις ταινίες που βασίζονται σε υπερήρωες της DC

      astrolabos

      «Η μοίρα των ταινιών της Warner Bros. DC Comics δεν φαίνεται καλή», γράφει το Verge. Από τη συγχώνευση μεταξύ της Warner Brothers και της Discovery, αποκαλούν «αρκετά προφανές» ότι «η νέα φρουρά της Warner Bros. Discovery θέλει να εγκαταλείψει ή τουλάχιστον να βάλει κάποια απόσταση μεταξύ του και της τρέχουσας επανάληψης του DC Extended Universe (μαζί με ό,τι σχετίζεται με την προσπάθεια.)"
      Το DC Extended Universe μαστιζόταν από μια σειρά ζητημάτων εδώ και καιρό, όπως η γενική έλλειψη συνοχής, η δευτερεύουσα αφήγηση και ο συσχετισμός με μια τοξική βάση φίλων του σύμπαντος της DC, του οποίου η εμμονή τελικά μετατράπηκε σε εκστρατείες παρενόχλησης εναντίον στελεχών στούντιο. Συνοψίζοντας μέχρι τώρα, το Justice League καθώς κυκλοφόρησε το 2017 ήταν μια τυχαία προσπάθεια να φθάσει κανείς στο Marvel Cinematic Universe, που βασιζόταν αρκετά στην εξοικείωση του κοινού με χαρακτήρες όπως η Wonder Woman, ο Cyborg και ο Aquaman που δεν είχαν μια ουσιαστική παρουσία στο DC Extended Universe εκείνη την εποχή.
      Η Screen Rant αποκαλεί το Justice League «μια ταινία που πόλωσε το κοινό και ήταν λιγότερο επιτυχημένη από το Man of Steel στο box office» — στη συνέχεια εξηγεί τι συνέβη στη συνέχεια:
      Το DC Extended Universe μαστιζόταν από ταινίες που δίχασαν είτε ως προς τη πλοκή ή ως προς την άποψη των κριτικών, όπως το Batman v Superman: Dawn of Justice και το Suicide Squad, που είχε σαν αποτέλεσμα το franchise του Justice League το να δεχθεί ένα σημαντικό οικονομικό πλήγμα. Επιπλέον, το Justice League είχε πολλές παρασκηνιακές αντιπαραθέσεις, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς το καστ του Justice League να επιστρέφει για ένα σίκουελ.
      Με τον Ben Affleck να έχει τελειώσει με τον Batman και το στούντιο να θέλει να απομακρυνθεί από οτιδήποτε σχετίζεται με το Justice League, η DC χρειαζόταν έναν τρόπο να συνδυάσει ό,τι είχε λειτουργήσει, όπως το Aquaman του Jason Momoa και το Wonder Woman της Gal Gadot, με νέες στρατηγικές, όπως ο Michael Keaton να εμφανίζεται στην επερχόμενη ταινία Flash ως Batman. Η απάντηση φαινόταν απλή — το πολυσύμπαν....
      Το γεγονός ότι το Batgirl, μια ταινία που θα έδειχνε τον απόηχο του ταξιδιού του The Flash στο multiverse, ακυρώθηκε την περασμένη εβδομάδα, αποδεικνύει ότι το multiverse δεν αποτελεί πλέον προτεραιότητα για την DC. Όχι μόνο αυτό, αλλά ακριβώς πριν ανακοινωθεί η ακύρωση του Batgirl, αναφέρθηκε ότι ο Ben Affleck θα αντικαταστήσει το φημολογούμενο καμέο του Michael Keaton στο Aquaman and the Lost Kingdom. Κατά τη διάρκεια των τηλεφωνημάτων της Warner Bros. Discovery στις 5 Αυγούστου, ο CEO David Zaslav ανέφερε ότι η νέα διοίκηση θα κάνει τις επερχόμενες ταινίες του DC Extended Universe όπως το Black Adam και το The Flash "ακόμα καλύτερες", υποδηλώνοντας ότι οι επαναλήψεις ενδέχεται να πραγματοποιθούν.
      Read more...

      527

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.