Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Δελτία Τύπου

      Απελευθερώστε τα Αυτιά σας με τα Creative Outlier Free

      astrolabos

      Η Creative Technology παρουσίασε σήμερα τα Creative Outlier Free, τα πιο πρόσφατα ασύρματα ακουστικά της που ενσωματώνουν την τεχνολογία bone conduction με τα χαρακτηριστικά της αγαπημένης σειράς Outlier, όπως η μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η αντοχή στο νερό και άνεση λόγω της ελαφρότητάς τους.
       

      Τα Creative Outlier Free διαθέτουν ένα σχεδιασμό ear-hook για μεγιστοποίηση της άνεσης και της εφαρμογής.
       
      Η χρήση της τεχνολογίας bone conduction περιστρέφεται γύρω από μετατροπείς στα ακουστικά, οι οποίοι, μέσω κραδασμών στα ζυγωματικά του χρήστη, μεταδίδουν ηχητικά κύματα στο εσωτερικό των αυτιών. Με τα αυτιά τους απελευθερωμένα από ακουστικά μέσα ή πάνω από το αυτί, οι χρήστες αισθάνονται πιο ασφαλείς μέσω της αυξημένης περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης ενώ απολαμβάνουν ακουστική υψηλής ποιότητας - αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για δρομείς ή ποδηλάτες σε πολυσύχναστους δρόμους ή λάτρεις του γυμναστηρίου που τους αρέσει να συνομιλούν με τους φίλους τους.
       
      Χάρη σε αυτό το πλεονέκτημα, της open-ear ακρόασης, τα Outlier Free είναι επίσης ιδανικά για δραστηριότητες αναψυχής, όπως το τραγούδι σε εφαρμογές καραόκε για κινητά, όπου οι χρήστες θα μπορούν να απολαύσουν να ακούν τις δικές τους φωνές, όπως θα έκαναν σε ένα φυσικό περιβάλλον.
      Τα Outlier Free είναι εξοπλισμένα με μια σειρά από εύχρηστες λειτουργίες για ασύρματα ακουστικά - έως και 10 ώρες διάρκεια ζωής μπαταρίας ανά φόρτιση (10 λεπτά γρήγορης φόρτισης παρέχει 2 ώρες αναπαραγωγής), αντοχή στο νερό IPX5, Bluetooth 5.3 με συνδεσιμότητα πολλαπλών σημείων (έως 2 συσκευές Bluetooth κάθε φορά), λειτουργία low-latency για ελαχιστοποίηση της οπτικοακουστικής καθυστέρησης, ενσωματωμένο μικρόφωνο και υποστήριξη Siri / Google Assistant. Είναι κατασκευασμένα με ελαφριά σιλικόνη και κράμα μνήμης τιτανίου για βέλτιστη άνεση και εφαρμογή.
       
      Τα Outlier Free μπορείτε να τα βρείτε στα €79.99 στο creative.com/OutlierFree
      Read more...

      495

    • Διαδίκτυο

      Ο Musk φέρεται να προώθησε την αλλαγή αλγορίθμου για να ενισχύσει τα tweets του

      astrolabos

      Ο Elon Musk πίεσε τους μηχανικούς του Twitter να τροποποιήσουν τον αλγόριθμο του κοινωνικού δικτύου την Κυριακή για να δώσουν προτεραιότητα στα tweets του, με αποτέλεσμα οι ροές των χρηστών να πλημμυρίζουν από τα tweets του Musk, σύμφωνα με μια αναφορά από τον δικτυακό τόπο Platformer.
      Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος του Twitter ήταν δυσαρεστημένος που το tweet του για την υποστήριξη των Philadelphia Eagles κατά τη διάρκεια του Super Bowl της Κυριακής τράβηξε πολύ λιγότερη προσοχή από ένα παρόμοιο που δημοσιεύτηκε από τον Πρόεδρο Joe Biden, σύμφωνα με το Platformer. Το tweet του Biden φέρεται να προκάλεσε σχεδόν 29 εκατομμύρια εντυπώσεις σε σύγκριση με 9,1 εκατομμύρια του Musk προτού αυτός διαγράψει το σχετικά "άχρωμο" tweet.
      Οι πιο κοντινοί βοηθοί του Musk φέρεται να ανέθεσαν σε μια ομάδα μηχανικών 80 ατόμων να διορθώσουν αμέσως το πρόβλημα. Η λύση τους, ανέφερε η Platformer, ήταν να ενισχύσουν τεχνητά τα tweets του Musk κατά 1.000, παρακάμπτοντας ουσιαστικά τα φίλτρα που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν τις εμπειρίες των χρηστών.
      Την επόμενη μέρα, αρκετοί χρήστες του Twitter παρατήρησαν ότι οι ροές "For You" στον ιστότοπο ήταν γεμάτες από tweets και απαντήσεις από τον Musk, συμπεριλαμβανομένων λογαριασμών που δεν τον ακολουθούσαν.
       
       
      Το Twitter δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό, αλλά την Τρίτη ο Musk ζήτησε από τους χρήστες να «μείνουν συντονισμένοι» ενώ το κοινωνικό δίκτυο έκανε «προσαρμογές στον αλγόριθμο.» Λίγες ώρες νωρίτερα, δημοσίευσε ένα tweet meme το οποίο φαινόταν να υποδηλώνει ότι τα tweets του τροφοδοτούνταν με το ζόρι στους χρήστες του Twitter.
       
       
      Read more...

      566

    • Διαδίκτυο

      Το TikTok εξετάζει τη δυνατότητα paywall σε βίντεο και τη δημιουργία ταμείου δημιουργών

      astrolabos

      Το TikTok εργάζεται σε πολλά νέα χαρακτηριστικά για να ενισχύσει τη χρήση και να επεκτείνει το μεγαλύτερο σε ηλικία κοινό του στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της The Information.
      Μεταξύ των λειτουργιών στα έργα είναι ένα paywall, που επιτρέπει στους δημιουργούς να ορίζουν μια τιμή για το περιεχόμενό τους. Οι θεατές θα πλήρωναν $1 — ή κάποια άλλη χρέωση που επιλέγει ο δημιουργός — για να παρακολουθήσουν βίντεο, σύμφωνα με την αναφορά. Το αποκλειστικό περιεχόμενο μόνο για τους θαυμαστές που πληρώνουν είναι μια τακτική που έχουν δοκιμάσει άλλες εταιρείες όπως το Instagram σε μια προσπάθεια να δελεάσουν τους δημιουργούς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα. Στο Instagram, για παράδειγμα, οι δημιουργοί μπορούν να μοιράζονται αναρτήσεις μόνο για συνδρομητές, reels, ιστορίες και άλλο περιεχόμενο που δεν είναι διαθέσιμο σε άλλους ακόλουθους.
      Το TikTok δοκιμάζει επίσης ένα ανανεωμένο ταμείο δημιουργών που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στη Γαλλία και τη Βραζιλία και θα μπορούσε να ξεκινήσει να κυκλοφορεί στις ΗΠΑ τον επόμενο μήνα, σύμφωνα με το The Information. Το αρχικό ταμείο που κυκλοφόρησε το 2020 είναι ένα χρηματικό ποσό τριών ετών, ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, το οποίο πληρώνει τους δημιουργούς για δημοφιλή βίντεο. Ωστόσο, ορισμένοι επέκριναν ευρέως το μοντέλο του αμοιβαίου κεφαλαίου, λέγοντας ότι περιορίζει το ποσό που μπορούν να κερδίσουν οι δημιουργοί περιεχομένου. Ορισμένοι TikTokers λένε ότι κερδίζουν λίγα δολάρια για βίντεο που προβλήθηκαν εκατομμύρια φορές και πολύ λίγα χρήματα την ημέρα, όταν το περιεχόμενό τους δεν γίνεται viral.
      Με το νέο ταμείο, σύμφωνα με το The Information, η ιδέα είναι να καταβάλλονται περισσότερα στους δημιουργούς από ότι πρίν. Η ηγεσία του TikTok έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να αυξήσει τις προϋποθέσεις για να είναι επιλέξιμος για συμμετοχή στο ταμείο σε 100.000 ακόλουθους και πληρώνει χρήστες που κάνουν μεγαλύτερα βίντεο — επί του παρόντος, τα TikToks μπορεί να έχει διάρκεια έως και 10 λεπτά.
      «Δεσμευόμαστε να εξερευνήσουμε νέους τρόπους για να δημιουργήσουμε μια πολύτιμη και ικανοποιητική εμπειρία για την κοινότητα των δημιουργών του TikTok», δήλωσε ο εκπρόσωπος του TikTok, Zachary Kizer σε ένα email. «Στο TikTok, οποιοσδήποτε μπορεί να είναι δημιουργός και όλοι μπορούν να απολαύσουν ψυχαγωγία από τους εμπνευσμένους δημιουργούς μας και στοχεύουμε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε αυτήν την εμπειρία, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να εκφραστούν, να βρουν την κοινότητά τους και να ανταμειφθούν για τη δημιουργικότητά τους».
      Τα χαρακτηριστικά που φέρεται να αναπτύσσονται έχουν σκοπό να δώσουν κίνητρα - και να επεκτείνουν - τη δεξαμενή των δημιουργών περιεχομένου που τροφοδότησαν την άνοδο του TikTok στην πρώτη θέση. Η εταιρεία εισήγαγε σταδιακά περισσότερους τρόπους για τους influencers, τις διασημότητες και τους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα στην πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένης της διανομής εσόδων από διαφημίσεις, αλλά οι χρήστες μέχρι στιγμής έχουν εκφράσει απογοήτευση με τις πληρωμές που προέρχονται από την ίδια την εταιρεία.
      Εν τω μεταξύ, οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές του TikTok έχουν αυξήσει τις προσφορές τους, ελπίζοντας να παρασύρουν τους δημιουργούς με καλύτερες μεθόδους δημιουργίας εσόδων. Το YouTube ανακοίνωσε πέρυσι ότι θα μοιραστεί τα έσοδα από διαφημίσεις 45/55 με τους δημιουργούς, ένα γενναιόδωρο μερίδιο σύμφωνα με τα πρότυπα των πλατφορμών. Και ίσως για να ενθαρρύνει τους δημιουργούς Shorts να ασχοληθούν με τη δημιουργία βίντεο μεγάλης μορφής, το YouTube εισήγαγε επίσης έναν τρόπο για τους χρήστες να δημιουργούν έσοδα από βίντεο με άδεια μουσικής — μια επιλογή που δεν υπήρχε στο παρελθόν.
      Read more...

      333

    • Τεχνητή Νοημοσύνη

      Γιατί δεν πρέπει να εμπιστεύεστε τις μηχανές αναζήτησης Τεχνητής Νοημοσύνης

      astrolabos

      Η περασμένη εβδομάδα ήταν η εβδομάδα που υποτίθεται ότι έγιναν διαθέσιμες οι μηχανές αναζήτησης που λειτουργούσαν με chatbot. Η μεγάλη ιδέα είναι ότι αυτά τα ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης θα ανατρέψουν την εμπειρία μας από την αναζήτηση στον ιστό δημιουργώντας ομιλητικές απαντήσεις στις ερωτήσεις μας, αντί να επιστρέφουν απλώς λίστες συνδέσμων όπως κάνουν οι αναζητήσεις τώρα. Μόνο… τα πράγματα πραγματικά δεν πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο.
      Περίπου δύο δευτερόλεπτα αφότου η Microsoft άφησε τους ανθρώπους να περιηγηθούν με τη νέα της μηχανή αναζήτησης Bing που υποστηρίζεται από ChatGPT, οι άνθρωποι άρχισαν να διαπιστώνουν ότι απαντούσε σε ορισμένες ερωτήσεις με λανθασμένες ή παράλογες απαντήσεις, όπως θεωρίες συνωμοσίας. Η Google είχε μια ντροπιαστική στιγμή όταν οι επιστήμονες εντόπισαν ένα πραγματικό λάθος στη διαφήμιση της ίδιας της εταιρείας για το chatbot Bard, το οποίο στη συνέχεια εξαφάνισε 100 δισεκατομμύρια δολάρια από την τιμή της μετοχής της.
      Αυτό που κάνει όλο αυτό ακόμα πιο συγκλονιστικό είναι ότι ήταν δεν ήταν έκπληξη για όποιον έχει μελετήσει τα μοντέλα γλώσσας ΤΝ.
      Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι η τεχνολογία απλά δεν είναι έτοιμη να χρησιμοποιηθεί έτσι σε αυτήν την κλίμακα. Τα μοντέλα γλώσσας τεχνητής νοημοσύνης συχνά παρουσιάζουν ψέματα ως γεγονότα. Είναι άριστα στο να προβλέψουν την επόμενη λέξη σε μια πρόταση, αλλά δεν γνωρίζουν τι σημαίνει στην πραγματικότητα η πρόταση. Αυτό καθιστά απίστευτα επικίνδυνο τον συνδυασμό τους με την αναζήτηση, όπου είναι ζωτικής σημασίας να ξεκαθαρίζουμε τα γεγονότα.
      Το OpenAI, ο δημιουργός του επιτυχημένου chatbot ΤΝ ChatGPT, τόνιζε πάντα ότι εξακολουθεί να είναι απλώς ένα ερευνητικό έργο και ότι βελτιώνεται συνεχώς καθώς λαμβάνει τα σχόλια των ανθρώπων. Αυτό δεν εμπόδισε τη Microsoft να το ενσωματώσει σε μια νέα έκδοση του Bing, αν και με προειδοποιήσεις ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης μπορεί να μην είναι αξιόπιστα.
      Η Google χρησιμοποιεί επεξεργασία φυσικής γλώσσας εδώ και χρόνια για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναζητήσουν στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας ολόκληρες προτάσεις αντί για λέξεις-κλειδιά. Ωστόσο, μέχρι τώρα η εταιρεία ήταν απρόθυμη να ενσωματώσει τη δική της τεχνολογία chatbot ΤΝ στη μηχανή αναζήτησής της με υπογραφή, λέει ο Chirag Shah, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον που ειδικεύεται στην online αναζήτηση. Η ηγεσία της Google ανησυχεί για τον «κίνδυνο φήμης» από τη βιασύνη του εργαλείου που μοιάζει με το ChatGPT. Τι ειρωνεία!
      Οι πρόσφατες γκάφες από τη Big Tech δεν σημαίνουν ότι η αναζήτηση με τεχνητή νοημοσύνη είναι χαμένη υπόθεση. Ένας τρόπος με τον οποίο η Google και η Microsoft προσπάθησαν να κάνουν πιο ακριβείς τις περιλήψεις αναζήτησής τους που δημιουργούνται από ΤΝ είναι να προσφέρουν αναφορές. Η σύνδεση με πηγές επιτρέπει στους χρήστες να κατανοούν καλύτερα από πού παίρνει τις πληροφορίες της η μηχανή αναζήτησης, λέει η Margaret Mitchell, ερευνήτρια και ηθικολόγος στην startup τεχνητής νοημοσύνης Hugging Face, η οποία ήταν επικεφαλής της ομάδας ηθικής τεχνητής νοημοσύνης της Google. Αυτό θα μπορούσε ακόμη και να βοηθήσει να δοθεί στους ανθρώπους μια πιο διαφορετική αντίληψη για τα πράγματα, λέει, παροτρύνοντάς τους να εξετάσουν περισσότερες πηγές από ό,τι θα μπορούσαν να είχαν κάνει διαφορετικά.
      Αλλά αυτό δεν κάνει τίποτα για να αντιμετωπίσει το θεμελιώδες πρόβλημα ότι αυτά τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης συνθέτουν πληροφορίες και παρουσιάζουν με σιγουριά τα ψέματα ως γεγονός. Και όταν το κείμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη φαίνεται έγκυρο και αναφέρει πηγές, αυτό θα μπορούσε να κάνει τους χρήστες ακόμη λιγότερο πιθανό να ελέγξουν ξανά τις πληροφορίες που βλέπουν.
      «Πολλοί άνθρωποι δεν ελέγχουν τις αναφορές. Η ύπαρξη μιας παραπομπής δίνει σε κάτι έναν αέρα ορθότητας που μπορεί στην πραγματικότητα να μην υπάρχει», λέει η Mitchell.
      Αλλά η ακρίβεια των αποτελεσμάτων αναζήτησης δεν είναι πραγματικά το ζητούμενο για τη Big Tech, λέει ο Shah. Αν και η Google επινόησε την τεχνολογία που τροφοδοτεί την τρέχουσα διαφημιστική εκστρατεία ΤΝ, η αναγνώριση και η προσοχή είναι σταθερά συνδεδεμένες με την πολυσύχναστη startup OpenAI και τον προστάτη της, τη Microsoft. «Είναι σίγουρα ντροπιαστικό για την Google. Τώρα είναι σε θέση άμυνας. Δεν ήταν σε αυτή τη θέση για πολύ καιρό», λέει ο Shah.
      Εν τω μεταξύ, η Microsoft έχει στοιχηματίσει ότι οι προσδοκίες γύρω από το Bing είναι τόσο χαμηλές που μερικά σφάλματα δεν θα έχουν πραγματικά σημασία. Η Microsoft κατέχει λιγότερο από το 10% του μεριδίου αγοράς για διαδικτυακή αναζήτηση. Το να κερδίσουν μόνο μερικές ακόμη ποσοστιαίες μονάδες θα ήταν μια τεράστια νίκη για αυτούς, λέει ο Shah.
      Υπάρχει ένα ακόμη μεγαλύτερο παιχνίδι πέρα από την αναζήτηση με τεχνητή νοημοσύνη, προσθέτει ο Shah. Η αναζήτηση είναι μόνο ένας από τους τομείς όπου οι δύο τεχνολογικοί γίγαντες μάχονται μεταξύ τους. Ανταγωνίζονται επίσης σε υπηρεσίες υπολογιστικού νέφους, λογισμικό παραγωγικότητας και εταιρικό λογισμικό. Το Conversational AI γίνεται ένας τρόπος επίδειξης τεχνολογίας αιχμής που μεταφράζεται σε αυτούς τους άλλους τομείς της επιχείρησης.
      Ο Shah εκτιμά ότι οι εταιρείες θα χρησιμοποιήσουν τις "αβαρίες" που εμφανίζονται, ως ευκαιρίες μάθησης. «Αντί να προσεγγίσουν προσεκτικά αυτό, το κάνουν με πολύ τολμηρό τρόπο. Αφήστε το [σύστημα ΤΝ] να κάνει λάθη, γιατί τώρα ο ασκός του Αιόλου έχει ανοίξει», λέει. Ουσιαστικά, εμείς—οι χρήστες— κάνουμε τώρα το έργο της δοκιμής αυτής της τεχνολογίας δωρεάν. «Είμαστε όλοι πειραματόζωα σε αυτό το σημείο», λέει ο Shah.
      Read more...

      528

    • Δελτία Τύπου

      Έκθεση Απειλών 3ου τετράμηνου 2022: Όταν ο πόλεμος συναντά τον κυβερνοχώρο

      astrolabos

      Η παγκόσμια εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας ESET δημοσίευσε την Έκθεση Απειλών του 3ου τετράμηνου 2022 (T3 2022 Threat Report), στην οποία συνοψίζονται τα στατιστικά που καταγράφηκαν από τα συστήματα εντοπισμού που διαθέτει η εταιρεία, αλλά και τα σημαντικότερα ευρήματα από έρευνες κυβερνοασφάλειας που έχει διεξάγει.
      Το τελευταίο τεύχος της Έκθεσης Απειλών της ESET (που καλύπτει την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2022) υπογραμμίζει τον αντίκτυπο του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία και τις επιπτώσεις του στη διεθνή σκηνή αλλά και την κυβερνοασφάλεια. Η Ρωσική εισβολή εξακολουθεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις τιμές της ενέργειας, τον πληθωρισμό και τις απειλές στον κυβερνοχώρο, με τον τομέα του ransomware να βιώνει μερικές από τις μεγαλύτερες αλλαγές.
      «Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει δημιουργήσει ένα χάσμα στους φορείς εκμετάλλευσης ransomware, με κάποιους να επιτίθενται και άλλους να αποκρούουν τις επιθέσεις. Οι επιτιθέμενοι χρησιμοποιούν επίσης ολοένα και πιο καταστροφικές τακτικές, όπως η ανάπτυξη κακόβουλων wipers που μιμούνται το ransomware και κρυπτογραφούν τα δεδομένα του θύματος χωρίς πρόθεση παροχής κλειδιού αποκρυπτογράφησης», εξηγεί ο Roman Kováč, Chief Research Officer της ESET.
      Ο πόλεμος επηρέασε και τις επιθέσεις brute-force εναντίον εκτεθειμένων υπηρεσιών RDP, αλλά παρά τη μείωση αυτών των επιθέσεων το 2022, η μέθοδος αποκάλυψης συνθηματικού (password guessing) παραμένει ο πιο δημοφιλής τρόπος επίθεσης εναντίον δικτύων. Η ευπάθεια Log4j, για την οποία τα διορθωτικά patches είναι διαθέσιμα από τον Δεκέμβριο του 2021, εξακολουθεί να βρίσκεται στη δεύτερη θέση στην κατάταξη των φορέων εξωτερικής παραβίασης.
      Η έκθεση εξηγεί επίσης τον αντίκτυπο που έχουν οι συναλλαγματικές ισοτιμίες των κρυπτονομισμάτων και η ραγδαία αύξηση των τιμών της ενέργειας στις διάφορες κρυπτο-απειλές, με τις απάτες που σχετίζονται με τα κρυπτονομίσματα να γνωρίζουν επανάκαμψη. Στο τρίτο τετράμηνο του 2022, τα προϊόντα της ESET κατέγραψαν αύξηση 62% σε ιστοσελίδες phishing που αναφέρονται σε κρυπτονομίσματα, ενώ το FBI εξέδωσε πρόσφατα προειδοποίηση για επενδυτικές απάτες με κρυπτονομίσματα. Οι συνολικές ανιχνεύσεις infostealer είχαν πτωτική τάση τόσο στο τρίτο τετράμηνο όσο και στο σύνολο του 2022- ωστόσο, το τραπεζικό κακόβουλο λογισμικό αποτέλεσε εξαίρεση, με τις ανιχνεύσεις να διπλασιάζονται σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
      Άλλες τάσεις στο τρίτο τετράμηνο περιλαμβάνουν την αυξημένη δραστηριότητα ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) κατά την περίοδο των εορτών και την αύξηση των ανιχνεύσεων adware για Android λόγω της τοποθέτησης κακόβουλων εκδόσεων παιχνιδιών για κινητά σε καταστήματα εφαρμογών τρίτων πριν από τα Χριστούγεννα. «Στην πλατφόρμα Android παρατηρήθηκε επίσης αύξηση του spyware καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, λόγω των εύκολα προσβάσιμων κιτ spyware που διατίθενται σε διάφορα διαδικτυακά φόρουμ και χρησιμοποιούνται από ερασιτέχνες επιτιθέμενους» πρόσθεσε ο Kováč.
      Η Έκθεση Απειλών 3ου τετράμηνου 2022 της ESET εξετάζει, επίσης, τα σημαντικότερα ευρήματα και επιτεύγματα των ερευνητών τηςESET.
      Έτσι, αυτό το τετράμηνο, οι ερευνητές της ESET εντόπισαν:
      Την εκστρατεία επιθέσεων spearphishing με την ονομασία MirrorFace εναντίον πολιτικών φορέων υψηλού προφίλ στην Ιαπωνία, και το νέο ransomware με την ονομασία RansomBoggs που επιτίθεται σε οργανισμούς στην Ουκρανία.
      Οι ερευνητές της ESET εντόπισαν επίσης μια εκστρατεία που διεξάγεται από τη διαβόητη ομάδα Lazarus, μέσω της οποίας αποστέλλονται spearphishing emails που περιέχουν έγγραφα με ψεύτικες προσφορές εργασίας. Ένα από τα δολώματα στάλθηκε σε υπάλληλο αεροδιαστημικής εταιρείας.
      Σχετικά με τις επιθέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, οι ειδικοί της ESET εντόπισαν ένα νέο κακόβουλο λογισμικό wiper και το εργαλείο εκτέλεσής του, τα οποία αποδίδουν στην ομάδα APT Agrius, με στόχο τους χρήστες μιας ισραηλινής σουίτας λογισμικού που χρησιμοποιείται στη βιομηχανία διαμαντιών.
      Εκτός από αυτά τα ευρήματα, η έκθεση παρουσιάζει και τις εισηγήσεις που έκαναν δημόσια οι ερευνητές της ESET τους τελευταίους μήνες και τις ομιλίες που έχουν προγραμματιστεί για τα συνέδρια RSA και Botconf.
      Μπορείτε να διαβάσετε την  Έκθεση Απειλών 3ου τετράμηνου 2022 της ESET στο διεθνούς φήμης blog της ESET, το WeLiveSecurity. Ακολουθήστε το λογαριασμό της ομάδας ερευνητών της ESET στο Twitter για τις τελευταίες εξελίξεις.
      Read more...

      298

    • Διαδίκτυο

      Η Google επεκτείνει το «prebunking» της παραπληροφόρησης στην Ευρώπη

      astrolabos

      Αφού δει πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα στην Ανατολική Ευρώπη, η Google θα ξεκινήσει μια νέα καμπάνια στη Γερμανία που στοχεύει να κάνει τους ανθρώπους πιο ανθεκτικούς στις διαβρωτικές επιπτώσεις της διαδικτυακής παραπληροφόρησης.
      Ο τεχνολογικός γίγαντας σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια σειρά από σύντομα βίντεο που θα τονίζουν τις τεχνικές που είναι κοινές σε πολλούς παραπλανητικούς ισχυρισμούς. Τα βίντεο θα εμφανίζονται ως διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το YouTube ή το TikTok στη Γερμανία. Μια παρόμοια εκστρατεία στην Ινδία είναι επίσης στα σκαριά.
      Είναι μια προσέγγιση που ονομάζεται prebunking, η οποία περιλαμβάνει τη διδασκαλία των ανθρώπων πώς να εντοπίζουν ψευδείς ισχυρισμούς πριν τους συναντήσουν. Η στρατηγική κερδίζει υποστήριξη από ερευνητές και εταιρείες τεχνολογίας.
      «Υπάρχει πραγματική όρεξη για λύσεις», δήλωσε η Beth Goldberg, επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης στο Jigsaw, ένα τμήμα θερμοκοιτίδας της Google που μελετά τις αναδυόμενες κοινωνικές προκλήσεις. «Η χρήση των διαφημίσεων ως μέσου για την αντιμετώπιση μιας τεχνικής παραπληροφόρησης είναι αρκετά πρωτότυπη. Και είμαστε ενθουσιασμένοι με τα αποτελέσματα».
      Αν και η πίστη στα ψέματα και τις θεωρίες συνωμοσίας δεν είναι καινούργια, η ταχύτητα και η εμβέλεια του Διαδικτύου τους έχουν δώσει αυξημένη δύναμη. Όταν καταλύονται από αλγόριθμους, οι παραπλανητικοί ισχυρισμοί μπορούν να αποθαρρύνουν τους ανθρώπους από το να κάνουν εμβόλια, να διαδώσουν αυταρχική προπαγάνδα, να υποδαυλίσουν τη δυσπιστία στους δημοκρατικούς θεσμούς και να τονώσουν τη βία.
      Είναι μια πρόκληση με λίγες εύκολες λύσεις. Οι δημοσιογραφικοί έλεγχοι γεγονότων είναι αποτελεσματικοί, αλλά απαιτούν πολύ κόπο, δεν διαβάζονται από όλους και δεν θα πείσουν εκείνους που έχουν ήδη δυσπιστία στην παραδοσιακή δημοσιογραφία. Η εποπτεία περιεχομένου από εταιρείες τεχνολογίας είναι μια άλλη απάντηση, αλλά οδηγεί μόνο την παραπληροφόρηση αλλού, ενώ προκαλεί φαινόμενα λογοκρισίας και μεροληψίας.
      Αντίθετα, τα prebunking βίντεο είναι σχετικά φθηνά και εύκολα στην παραγωγή και μπορούν να τα δουν εκατομμύρια όταν τοποθετηθούν σε δημοφιλείς πλατφόρμες. Αποφεύγουν επίσης την πολιτική πρόκληση εντελώς, εστιάζοντας όχι στα θέματα ψευδών ισχυρισμών, που είναι συχνά πολιτισμικά αλεξικέραυνα, αλλά στις τεχνικές που κάνουν την viral παραπληροφόρηση τόσο μεταδοτική.
      Αυτές οι τεχνικές περιλαμβάνουν την πρόκληση φόβου, την κατάδειξη ενός αποδιοπομπαίου τράγου, τις ψευδείς συγκρίσεις, την υπερβολή και το πλαίσιο που λείπει. Είτε το θέμα είναι ο COVID-19, οι μαζικοί πυροβολισμοί, η μετανάστευση, η κλιματική αλλαγή ή οι εκλογές, οι παραπλανητικοί ισχυρισμοί συχνά βασίζονται σε ένα ή περισσότερα από αυτά τα κόλπα για να εκμεταλλευτούν τα συναισθήματα και να βραχυκυκλώσουν την κριτική σκέψη.
      Read more...

      1117

    • Tech Industry

      Οι επεξεργαστές Arm προβλέπεται ότι θα κατακτήσουν το ένα τέταρτο της αγοράς φορητών υπολογιστών έως το 2027

      astrolabos

      Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Counterpoint Research, οι φορητοί υπολογιστές που βασίζονται σε επεξεργαστή Arm βρίσκονται σε καλό δρόμο για να διεκδικήσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς από τα παραδοσιακά μηχανήματα που βασίζονται σε x86 τα επόμενα χρόνια.
      Η Apple βοήθησε να ανοίξει ο δρόμος με την κυκλοφορία του M1 SoC της στα τέλη του 2020 και οι διαδοχικές νέες εκδόσεις έχουν διευρύνει μόνο το προβάδισμα της εταιρείας στον χώρο. Το 2022, η Apple ηγήθηκε της αγοράς φορητών υπολογιστών Arm με μερίδιο 90% και βοήθησε στην ώθηση της κατηγορίας στο συνολικό μερίδιο αγοράς της CPU φορητών υπολογιστών 13%.
      Τα δεδομένα του Counterpoint συμβαδίζουν με όσα ανέφερε η IDC τον περασμένο μήνα. Αν θυμάστε, η εταιρεία ερευνών αγοράς είπε ότι η Apple απέστειλε 7,5 εκατομμύρια Mac το τέταρτο τρίμηνο και 28,6 εκατομμύρια μονάδες για ολόκληρο το έτος. Μεταξύ των πέντε κορυφαίων κατασκευαστών υπολογιστών, η Apple ήταν η μόνη με θετική ανάπτυξη από έτος σε έτος. Η επόμενη πλησιέστερη ήταν η Asus με πτώση 5,7% σε ετήσια βάση στις αποστολές.
      Οι αναλυτές της Counterpoint αναμένουν ότι οι μηχανές που βασίζονται σε βραχίονα θα αντιπροσωπεύουν το 15% των αποστολών φορητών υπολογιστών φέτος και το 18% το 2024, εν μέρει χάρη στην αυξανόμενη υποστήριξη του οικοσυστήματος και το μειωμένο χάσμα απόδοσης έναντι των προσφορών x86.
      Μέχρι εκείνη τη στιγμή, η Counterpoint αναμένει ότι άλλοι μεγάλοι πάροχοι CPU, όπως η MediaTek και η Qualcomm, θα έχουν έτοιμες να κυκλοφορήσουν τις λύσεις που βασίζονται σε Arm. Εκτός απρόβλεπτων περιστάσεων, ένας στους τέσσερις φορητούς υπολογιστές που πωλήθηκαν το 2027 θα μπορούσε να τροφοδοτείται από επεξεργαστή Arm.
      Το κέρδος της Arm θα γίνει αναπόφευκτα εις βάρος των σημερινών ηγετών της αγοράς AMD και Intel. Η Counterpoint πιστεύει ότι η Intel μπορεί να υποφέρει περισσότερο και να χάσει σχεδόν το 10% του μεριδίου αγοράς της στα συστήματα Arm μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
      Η συνολική αγορά υπολογιστών ενδέχεται να μην επιστρέψει στην ανάπτυξη μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους, με μια ευρύτερη ανάκαμψη να αναμένεται το 2024. Προς το παρόν, όπως το έθεσε η IDC, η καταναλωτική αγορά παραμένει απρόβλεπτη.
      Read more...

      944

    • Διαδίκτυο

      Ο Opera προσθέτει υποστήριξη από το ChatGPT στην πλαϊνή μπάρα της

      astrolabos

      Ο φυλλομετρητής ιστού Opera θα προσθέσει ένα εργαλείο που υποστηρίζεται από το ChatGPT στην πλαϊνή γραμμή που δημιουργεί σύντομες περιλήψεις ιστοσελίδων και άρθρων. Το χαρακτηριστικό, που ονομάζεται "shorten", αποτελεί μέρος των ευρύτερων σχεδίων της εταιρείας για ενσωμάτωση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στο πρόγραμμα περιήγησής της, παρόμοια με αυτό που κάνει η Microsoft με τον Edge.
      Όπως φαίνεται σε μια επίδειξη που περιλαμβάνεται στην ανάρτηση ιστολογίου της Opera, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα επιλέγοντας το κουμπί "shorten" στα δεξιά της γραμμής διευθύνσεων. Από εκεί, μια πλαϊνή γραμμή με ενσωματωμένη τις λειτουργίες που έχει και το ChatGPT θα εμφανιστεί από τα αριστερά, η οποία στη συνέχεια θα δημιουργήσει μια τακτοποιημένη, με κουκκίδες περίληψη του άρθρου ή της ιστοσελίδας που βλέπετε.
       
       
      Η ανακοίνωση της Opera έρχεται λίγες μέρες αφότου η Microsoft αποκάλυψε τις αναβαθμίσεις του Bing και Edge που θα υποστηρίζονται πλέον από ΤΝ. Ενώ η μηχανή αναζήτησης της εταιρείας θα προσφέρει πρόσβαση σε ένα chatbot τεχνητής νοημοσύνης που παρέχει σχολιασμένες απαντήσεις σε ερωτήματα, το Edge θα συνοδεύεται από ένα «copilot» ΤΝ που μπορεί παρομοίως να συνοψίζει ιστοσελίδες ή άρθρα, καθώς και να δημιουργεί κείμενο για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα. Η Google έδειξε επίσης το ρομπότ αναζήτησης AI Bard νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, αν και δεν είναι ακόμα διαθέσιμο για τους χρήστες για επίδειξη.
      «Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την ταχεία ανάπτυξη προγραμμάτων προγραμματιστών για λύσεις όπως το Google Bard, για παράδειγμα, και αρχίζουμε να χτίζουμε και να διαθέτουμε νέες εμπειρίες στην περιήγηση στον ιστό που πριν από λίγο καιρό φαινόταν αδύνατο να επιτευχθούν», δήλωσε ο Per Wetterdal, επικεφαλής στρατηγικών συνεργασιών και οικοσυστήματος ΤΝ της Opera.
      Ωστόσο, η λειτουργία "shorten" δεν είναι ακόμη διαθέσιμη σε όλους. Ο Jan Standel, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην Opera, δήλωσε στο The Verge ότι πρόκειται να "κυκλοφορήσει σε προγράμματα περιήγησης πολύ σύντομα". Η Opera εργάζεται επίσης σε άλλες λειτουργίες που υποστηρίζονται από ΤΝ που «αυξάνουν» την εμπειρία περιήγησης και σχεδιάζει να προσθέσει «δημοφιλείς υπηρεσίες περιεχομένου που δημιουργείται από ΤΝ στην πλαϊνή γραμμή», αν και δεν είναι ακόμη σαφές τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό.
      Read more...

      685

    • Linux

      Διαθέσιμος ο νέος φορητός υπολογιστής Pangolin Linux της System76 με AMD

      astrolabos

      Η System76 εργάζεται σε έναν ανανεωμένο φορητό υπολογιστή Pangolin τους τελευταίους μήνες και το νέο μοντέλο δεν απογοητεύει. Διαθέτει τον επεξεργαστή AMD Ryzen 7 6800U με ταχύτητες ρολογιού έως και 4,7 GHz, 8 πυρήνες, 16 threads και ενσωματωμένα γραφικά AMD Radeon 680M.
      Ο ολοκαίνουργιος φορητός υπολογιστής Pangolin διαθέτει οθόνη 15,6 ιντσών 144 Hz Full HD (1920×1080) με ματ φινίρισμα, κομψό πλαίσιο από κράμα μαγνησίου και υπόσχεται διάρκεια ζωής μπαταρίας έως και 10 ώρες με την μπαταρία Li-Ion 70 Wh. Διαθέτει επίσης ένα μονόχρωμο πληκτρολόγιο US QWERTY με οπίσθιο φωτισμό και ένα κλικ πολλαπλής αφής.
      «Το πλήρως επανασχεδιασμένο Pangolin είναι έτοιμο να εντυπωσιάσει! Η κομψή κατασκευή από κράμα μαγνησίου, η όμορφη οθόνη 15 ιντσών και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας έως και 10 ώρες ολοκληρώνουν το χαρτοφυλάκιό του. Επιδιώξτε τη φιλοδοξία από οποιαδήποτε τοποθεσία. Έχοντας όλα τα βλέμματα στραμμένα στον φορητό υπολογιστή σας System76, είναι βέβαιο ότι θα συναντήσετε νέους συμμάχους στην πορεία», δήλωσε η εταιρία.
      Πιο συγκεκριμένα, ο φορητός υπολογιστής που λειτουργεί με Linux διαθέτει μνήμη RAM 32 GB LPDDR5 6400 MHz και μπορεί να εξοπλιστεί με αποθήκευση έως και 16 TB PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD. Ένα άλλο ωραίο χαρακτηριστικό είναι ο διακόπτης απενεργοποίησης της κάμερας για επιπλέον προστασία.
      Από άποψη συνδεσιμότητας, ο φορητός υπολογιστής διατίθεται με ασύρματο Wi-Fi 6E, Gigabit Ethernet, Bluetooth 5.2, HDMI 2.0, θύρα USB 3.2 Gen 2 Type-C με DisplayPort, τρεις θύρες USB 3.2 Gen 1 Type-A, ακουστικά 3,5 mm/ σύνθετη υποδοχή μικροφώνου και συσκευή ανάγνωσης καρτών SD.
      Όπως με όλους τους φορητούς υπολογιστές της System76 που λειτουργούν με Linux, το ολοκαίνουργιο Pangolin έρχεται προεγκατεστημένο με την εσωτερική διανομή Pop!_OS Linux της System76 που διαθέτει τον επιτραπέζιο υπολογιστή COSMIC που βασίζεται στο GNOME και πλήρη κρυπτογράφηση δίσκου ή με το Ubuntu 22.04 LTS.
      Εάν αγοράζετε έναν νέο φορητό υπολογιστή Linux, μπορείτε να παραγγείλετε τον ολοκαίνουργιο φορητό υπολογιστή Pangolin αυτή τη στιγμή από το ηλεκτρονικό κατάστημα της System76 για $1.299, ενώ σας δίνεται και η δυνατότητα παραμετροποίησης του χώρου αποθήκευσης ή ακόμα και επέκτασης της εγγύησης για έως και 3 χρόνια.
      Read more...

      667

    • Τεχνητή Νοημοσύνη

      Οι Alibaba, Tencent και Baidu μπαίνουν στην κούρσα της τεχνητής νοημοσύνης

      astrolabos

      Οι μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας της Κίνας σπεύδουν να αναπτύξουν τις δικές τους εκδόσεις του ChatGPT, του chatbot με τεχνητή νοημοσύνη που έχει γίνει το κεντρικό θέμα ενασχόλησης του κόσμου της τεχνολογίας των ΗΠΑ, παρά τα ερωτήματα σχετικά με τις δυνατότητες και τις εμπορικές προοπτικές αυτής της τεχνολογίας.
      Η Alibaba Group Holding, η Tencent Holdings, η Baidu, η NetEase και η JD.com αποκάλυψαν τα σχέδιά τους αυτή την εβδομάδα για να δοκιμάσουν και να λανσάρουν τις δικές τους υπηρεσίες τύπου ChatGPT στο εγγύς μέλλον, ανυπόμονοι να δείξουν ότι τα αποτελέσματα των ερευνητικών προσπαθειών τους για τεχνητή νοημοσύνη είναι εξίσου έτοιμα όπως αυτά των ομολόγων τους στις ΗΠΑ.
      Το ChatGPT που υποστηρίζεται από τη Microsoft προκάλεσε τον "κίτρινο πυρετό" αφού αναγνωρίστηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη καταναλωτική εφαρμογή στην ιστορία από την κυκλοφορία της τον Νοέμβριο. Το chatbot μπορεί να δημιουργήσει άρθρα, δοκίμια, αστεία, ακόμη και ποίηση σε απάντηση σε προτροπές. Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα μια παρόμοια υπηρεσία, το Bard AI, αν και μια όχι και τόσο επιτυχημένη επίδειξη της τεχνολογίας, οδήγησε τις μετοχές της μητρικής εταιρείας Alphabet απότομα χαμηλότερα την Τετάρτη.
      Ο ανταγωνισμός στην τεχνολογία που σχετίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη έχει επίσης γεωπολιτικές προεκτάσεις - είναι ένα από τα πιο έντονα αμφισβητούμενα πεδία στον τεχνολογικό ανταγωνισμό ΗΠΑ-Κίνας.
      Οι μετοχές της Baidu εκτινάχθηκαν σε υψηλό 11 μηνών αφότου ο γίγαντας της αναζήτησης αποκάλυψε το σχέδιό του να κυκλοφορήσει το "Ernie Bot" τύπου ChatGPT, το οποίο βασίζεται στην τεχνολογία που η εταιρεία είπε ότι αναπτύσσεται από το 2019. Η εταιρεία σκοπεύει να ολοκληρώσει εσωτερικές δοκιμές τον Μάρτιο πριν καταστήσουν το chatbot διαθέσιμο στο κοινό.
      Μετά την ανακοίνωση της Baidu, η Alibaba είπε ότι δοκιμάζει εσωτερικά ένα εργαλείο τύπου ChatGPT, χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες. Οι μετοχές του ομίλου ηλεκτρονικού εμπορίου έκλεισαν με άνοδο 3,96% στο Χονγκ Κονγκ την Πέμπτη.
      Η Tencent επιβεβαίωσε τα σχέδιά της σε περιεχόμενο τύπου ChatGPT και τεχνητής νοημοσύνης την Πέμπτη, λέγοντας ότι η σχετική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη "ακολουθώντας τον προγραμματισμό".
      Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής JD.com δήλωσε ότι σχεδιάζει να ενσωματώσει ορισμένες από τις τεχνολογίες που στηρίζουν εφαρμογές όπως το ChatGPT, όπως η επεξεργασία φυσικής γλώσσας, στις δικές του υπηρεσίες. Η εταιρία παιχνιδιών NetEase δήλωσε ότι ερευνά την ενσωμάτωση περιεχομένου που δημιουργείται από ΤΝ στην εκπαιδευτική μονάδα της.
      Τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν την Πέμπτη ότι το εργαστήριο τεχνητής νοημοσύνης της ByteDance έχει ξεκινήσει ορισμένες ερευνητικές πρωτοβουλίες για τεχνολογίες για την υποστήριξη του βραχίονα εικονικής πραγματικότητας Pico. Ωστόσο, ένα άτομο που γνωρίζει το θέμα στην ByteDance είπε στον Nikkei ότι η αναφορά ήταν ψευδής.
      Κάποιοι στον κλάδο λένε ότι η φασαρία γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη πρέπει να αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό.
      «Η χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη είναι κάτι φυσικό», είπε στην Nikkei στέλεχος μιας από τις κορυφαίες εισηγμένες κινεζικές εταιρείες τεχνολογίας, ζητώντας να μην κατονομαστεί. «Όποτε υπάρχει ένα λεγόμενο next big thing, πολλές εταιρείες θα ανακοινώνουν ότι βρίσκονται σε αυτόν τον τομέα, αλλά ορισμένες εταιρείες μπορεί απλώς να διαφημίζουν τη λέξη-κλειδί χωρίς συγκεκριμένο προϊόν.»
      «Μια άλλη πρόκληση είναι η βαριά λογοκρισία της Κίνας στον κυβερνοχώρο, η οποία θα καταστήσει δύσκολο και το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη».
      Ο Kai Wang, ανώτερος αναλυτής μετοχών της Morningstar Asia Limited, είπε ότι πολλές κινεζικές εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης βλέπουν την τεχνολογία που μοιάζει με ChatGPT ως μακροπρόθεσμη κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για τα προϊόντα τους, οπότε μόλις είδαν την Baidu να ανακοινώνει το σχέδιό της να κυκλοφορήσει ένα παρόμοιο προϊόν τον Μάρτιο, πολλοί και άλλες εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης ήθελαν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία.
      Ωστόσο, ο Wang προειδοποίησε για αβεβαιότητες σχετικά με το πώς θα λειτουργούσε ένα chatbot στην Κίνα, καθώς αυτά τα προϊόντα βρίσκονται ακόμα στα αρχικά στάδια ανάπτυξής τους.
      «Υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το ανταγωνιστικό τοπίο, τους κανονισμούς και, τελικά, πόσο καλά λειτουργεί σε αυτό το στάδιο», είπε. «Πρέπει επίσης να είμαστε επιφυλακτικοί σχετικά με το πώς θα λειτουργούσε η δημιουργία εσόδων από αυτά τα προϊόντα και πόσο μειώνουν τα περιθώρια κέρδους μακροπρόθεσμα».
      Οι κινεζικές μετοχές που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη σημείωσαν βουτιά την Πέμπτη μετά την προειδοποίηση των κρατικών μέσων ενημέρωσης σχετικά με τους κινδύνους «κάποιων νέων ιδεών» να υπερκαλυφθούν.
      «Μερικοί άνθρωποι εικαστεύουν μανιωδώς για ψεύτικες έννοιες, παρασύροντας άλλους σε συστήματα εξαπάτησης», ανέφερε ένα άρθρο στους Securities Times. «Οι επενδυτές τελικά καταλήγουν να χάνουν τα λεφτά τους, επομένως δεν πρέπει να ακολουθήσουν».
      Read more...

      453

    • Tech Industry

      Οι αποστολές επιτραπέζιων επεξεργαστών βλέπουν την μεγαλύτερη πτώση των τελευταίων 30 ετών

      astrolabos

      Δεν είναι μυστικό ότι ο κλάδος των υπολογιστών και της τεχνολογίας γενικότερα περνάει από μια δύσκολη κατάσταση. Ωστόσο, μια νέα έκθεση που συνέταξε ο Dean McCarron της Mercury Research παρουσιάζει μια απίστευτα ζοφερή εικόνα της κατάστασης. Πιθανώς η μεγαλύτερη βόμβα είναι ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι η αγορά των x86 CPU μόλις υπέστη «τη μεγαλύτερη τριμηνιαία και ετήσια πτώση στην 30χρονη ιστορία μας». Με βάση τα δεδομένα τρίτων που έχουν δημοσιευτεί προηγουμένως, o McCarron είναι επίσης αρκετά βέβαιος ότι οι αριθμοί του τέταρτου τριμήνου του 2022 και του πλήρους έτους αντιπροσωπεύουν τη χειρότερη πτώση στην ιστορία των επεξεργαστών υπολογιστών.
      Η πτώση των x86 CPU που παρατηρήθηκε επιταχύνθηκε από το τρομερό δίδυμο της χαμηλότερης ζήτησης και τη διόρθωση του αποθέματος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το 2022 να καταγραφούν αποστολές 374 εκατομμυρίων μονάδων επεξεργαστών (εξαιρουμένου του ARM), ποσοστό 21% χαμηλότερο από το 2021. Τα έσοδα ήταν 65 δισεκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 19% σε ετήσια βάση. Ο McCarron αφήνει να φανεί μια λάμψη φωτός στον απόηχο αυτής της ζοφερής κατάστασης, υπενθυμίζοντάς ότι τα συνολικά έσοδα από επεξεργαστές ήταν ακόμα υψηλότερα το 2022 από κάθε χρόνο πριν από την έναρξη της δεκαετίας του 2020.
      Ένα άλλο καλό νέο αφορά την AMD, με τα κέρδη της στο μερίδιο της CPU των διακομιστών, σε ένα από τα μόνα τμήματα που σημείωσαν κάποια ανάπτυξη το 4ο τρίμηνο του 2022. Επίσης, η AMD κέρδισε μερίδιο αγοράς στις συρρικνούμενες αγορές επιτραπέζιων και φορητών υπολογιστών. Για περισσότερα οικονομικά στοιχεία και δεδομένα απόδοσης πωλήσεων ειδικά για την AMD, ανατρέξτε στην κάλυψη των αποτελεσμάτων της για το 4ο τρίμηνο και το οικονομικό έτος 2022. Επίσης, η Mercury μοιράστηκε μερικά γραφήματα για όσους ενδιαφέρονται να αναλύσουν τα μερίδια αγοράς x86 CPU συνολικά και ανά τμήμα. Μια βασική παρατήρηση εδώ είναι η συνολική αύξηση του μεριδίου αγοράς της AMD από περίπου 23% της αγοράς x86 το 2021 σε σχεδόν 30% το 2022.
       

       
      Ο McCarron ήθελε να τονίσει ότι τα ζοφερά στατιστικά της Mercury σχετικά με τις αποστολές x86 έως το 2022 δεν συσχετίζονται απαραίτητα άμεσα με τις αποστολές υπολογιστών x86 (επεξεργαστές) στους τελικούς χρήστες. Νωρίτερα, αναφέραμε ότι οι δύο καθοδικές δυνάμεις ήταν οι προσαρμογές των αποθεμάτων και η επιβράδυνση των πωλήσεων – αλλά ποιος έπαιξε τον πιο σημαντικό ρόλο σε αυτήν την πτώση ρεκόρ x86;
      Ο αναλυτής της Mercury Research εξήγησε: «Το μεγαλύτερο μέρος της ύφεσης των αποστολών οφείλεται στην υπερβολική αποστολή αποθεμάτων σε προηγούμενα τρίμηνα που επηρεάζουν τις τρέχουσες πωλήσεις». Μια τέλεια καταιγίδα δημιουργείται, καθώς «οι προμηθευτές CPU περιορίζουν επίσης σκόπιμα τις αποστολές για να βοηθήσουν στην αύξηση του ρυθμού κατανάλωσης αποθεμάτων… [και] η ζήτηση για υπολογιστές για επεξεργαστές είναι χαμηλότερη και οι εξασθενημένες μακροοικονομικές ανησυχίες οδηγούν τους OEM υπολογιστών να μειώσουν επίσης το απόθεμά τους».
      Η Mercury υποστήριξε επίσης ότι η τάση είναι πιθανό να συνεχιστεί μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2023. Οι σκέψεις της σχετικά με τις υποκείμενες παρατυπίες των αποθεμάτων θα πρέπει επίσης να αποδεικνύονται από τα επερχόμενα οικονομικά στοιχεία από τους μεγάλους παίκτες τους επόμενους μήνες.
      Είδαμε αρκετές μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και αναλυτές να δείχνουν φαινομενικά ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2023 θα είναι ένα σημείο καμπής, ένα σημείο καμπής όπου οι πτωτικές τάσεις θα σπάσουν. Και πάλι αυτό φαίνεται να συμβαίνει με την έκθεση του Mercury και, φυσικά, ελπίζουμε ότι θα υπάρξουν αρκετές εμπνευσμένες βελτιώσεις στη CPU, τη GPU και τις σχετικές τεχνολογικές βελτιώσεις στο δεύτερο εξάμηνο του 2023 για να αναθερμάνουν την αγορά των υπολογιστών ξανά.
      Read more...

      1913

    • Windows

      Τα Windows 11 στέλνουν τεράστιο όγκο δεδομένων χρήστη σε τρίτους, ισχυρίζεται YouTuber

      astrolabos

      Πολλά προγράμματα συλλέγουν δεδομένα χρηστών και τα στέλνουν πίσω στους προγραμματιστές τους για να βελτιώσουν το λογισμικό ή να παρέχουν πιο στοχευμένες υπηρεσίες. Ωστόσο, σύμφωνα με το PC Security Channel, τα Windows 11 της Microsoft στέλνουν δεδομένα όχι μόνο στην ίδια, αλλά και σε πολλούς τρίτους.
      Για την ανάλυση της κυκλοφορίας DNS που δημιουργείται από ένα πρόσφατα εγκατεστημένο αντίγραφο των Windows 11 σε ένα ολοκαίνουργιο σημειωματάριο, το PC Security Channel χρησιμοποίησε τον αναλυτή πρωτοκόλλου δικτύου Wireshark που αποκαλύπτει ακριβώς τι συμβαίνει σε ένα δίκτυο. Τα αποτελέσματα ήταν τόσο εκπληκτικά ώστε το PC Security Channel να αποκαλέσει τα Windows 11 της Microsoft "spyware".
      Όπως αποδείχθηκε, ένας ολοκαίνουργιος υπολογιστής με Windows 11 που δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για περιήγηση στο Διαδίκτυο επικοινώνησε όχι μόνο με τους διακομιστές Windows Update, MSN και Bing, αλλά και με τα Steam, McAfee, geo.prod.do και Comscore ScorecardResearch.com. Προφανώς, το πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα της Microsoft συνέλεξε και έστειλε δεδομένα τηλεμετρίας σε διάφορες εταιρείες έρευνας αγοράς, διαφημιστικές υπηρεσίες και άλλα παρόμοια.
      Για να το αποδείξει, το PC Security Channel προσπάθησε να ανακαλύψει με τι επικοινώνησαν τα Windows XP μετά από μια νέα εγκατάσταση χρησιμοποιώντας το ίδιο εργαλείο και αποδείχθηκε ότι τα μόνα πράγματα με τα οποία επικοινώνησε το 20+ ετών λειτουργικό σύστημα,  ήταν οι διακομιστές Windows Update και Microsoft Update.
      "Όπως συμβαίνει με κάθε σύγχρονο λειτουργικό σύστημα, οι χρήστες μπορούν να αναμένουν να δουν τη ροή δεδομένων για να τους βοηθήσουν να παραμείνουν ασφαλείς, ενημερωμένοι και να διατηρήσουν το σύστημα να λειτουργεί όπως αναμενόταν", δήλωσε εκπρόσωπος της Microsoft στο Tom's Hardware. "Δεσμευόμαστε για διαφάνεια και δημοσιεύουμε τακτικά πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγουμε για να δώσουμε τη δυνατότητα στους πελάτες να είναι πιο ενημερωμένοι για το απόρρητό τους."
      Ορισμένοι από τους ισχυρισμούς μπορεί να είναι, τεχνικά, υπερβολικοί. Τα δεδομένα τηλεμετρίας αναφέρονται στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών των Windows, τους οποίους πολλοί παραλείπουν για να χρησιμοποιήσουν το λειτουργικό σύστημα. Και μπορείτε να επιλέξετε να μην ενεργοποιήσετε τουλάχιστον μερικά από αυτά απενεργοποιώντας τις ρυθμίσεις την πρώτη φορά για εκκίνηση στο λειτουργικό σύστημα.
      Οι όροι παροχής υπηρεσιών αναφέρουν ότι "με την αποδοχή αυτής της συμφωνίας και τη χρήση του λογισμικού συμφωνείτε ότι η Microsoft μπορεί να συλλέξει, να χρησιμοποιήσει και να αποκαλύψει τις πληροφορίες όπως περιγράφεται στη Δήλωση Απορρήτου της Microsoft (aka.ms/privacy) και όπως μπορεί να περιγράφεται στη διεπαφή χρήστη που σχετίζεται με το λογισμικό χαρακτηριστικά". Επισημαίνεται επίσης ότι ορισμένες ρυθμίσεις κοινής χρήσης δεδομένων μπορούν να απενεργοποιηθούν.
      Προφανώς, έχουν αλλάξει πολλά μέσα σε 20 χρόνια και πλέον χρησιμοποιούμε περισσότερες διαδικτυακές υπηρεσίες από ό,τι στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ως αποτέλεσμα, διάφορα δεδομένα τηλεμετρίας πρέπει να αποστέλλονται ηλεκτρονικά για να διατηρηθούν σε λειτουργία ορισμένες λειτουργίες. Αλλά τουλάχιστον, η Microsoft θα πρέπει να κάνει καλύτερα τη δουλειά του ζητώντας ρητά τη συναίνεσή του και να δηλώνει τι θα σταλεί και πού, επειδή δεν μπορείτε να εξαιρεθείτε από όλες τις "δυνατότητες" κοινής χρήσης δεδομένων. Το κανάλι ασφαλείας υπολογιστή προειδοποιεί ότι ακόμη και όταν η παρακολούθηση τηλεμετρίας είναι απενεργοποιημένη από βοηθητικά προγράμματα τρίτων, τα Windows 11 εξακολουθούν να στέλνουν ορισμένα δεδομένα.
      Read more...

      1043

    • Geek

      Ετοιμάζεται στο Amazon η μεταφορά του κόμικ Spider-Man Noir

      astrolabos

      Μια σειρά δράσης, το Spider-Man Noir είναι στα σκαριά στο Amazon, σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του Variety.
      Η σειρά αυτή, θα προβάλει τη ζωή ενός ηλικιωμένου υπερήρωα στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 1930. Η σειρά αυτή θα διαδραματίζεται στο δικό της σύμπαν και ο κύριος χαρακτήρας δεν θα είναι ο Peter Parker.
      Αυτό είναι το δεύτερο γνωστό έργο που βασίζεται στους ελεγχόμενους από τη Sony χαρακτήρες της Marvel στο Amazon Prime Video και στο MGM+. Είχε προηγουμένως ανακοινωθεί ότι η Amazon προχωρούσε με τη σειρά "Silk: Spider Society" από την εκπομπή της Angela Kang, με πολλά άλλα σόου στα σκαριά. Προς το παρόν είναι άγνωστο ποιοι άλλοι χαρακτήρες της Marvel θα εμφανίζονται στις άλλες εκπομπές του Amazon, αν και η Sony ελέγχει αυτήν τη στιγμή πάνω από 900 τέτοιους χαρακτήρες που σχετίζονται με το franchise του Spider-Man.
      Τα κόμικς του Spider-Man Noir έκαναν το ντεμπούτο τους το 2009 ως μέρος του σύμπαντος της Marvel Noir. Αυτή η εκδοχή του εμβληματικού υπερήρωα ζει στη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης. Τον δαγκώνει μια αράχνη που κρύβεται μέσα σε ένα κλεμμένο τεχνούργημα, με αποτέλεσμα να έχει οράματα για έναν θεό-αράχνη που του δίνει υπερδυνάμεις. Ο χαρακτήρας είχε εμφανιστεί προηγουμένως στην οθόνη στη σειρά κινουμένων σχεδίων "Ultimate Spider-Man" με τον Milo Ventimiglia να δίνει τη φωνή του, ενώ ο Nicolas Cage έκανε τη φωνή του χαρακτήρα στο "Into the Spider-Verse". Το σόου του Amazon θα είναι η πρώτη επαναφορά του Spider-Man Noir.
      Η Sony έχει κυκλοφορήσει πολλές ταινίες ζωντανής δράσης για τον Spider-Man στο παρελθόν και αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με τα Marvel Studios για την επανεκκίνηση ταινιών franchise με πρωταγωνιστή τον Tom Holland μέσω της Columbia Pictures. Η Sony βρίσκεται επίσης πίσω από το "Into the Spider-Verse", το οποίο κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων το 2019. Αυτή τη στιγμή ετοιμάζονται δύο σίκουελ αυτής της ταινίας, με το πρώτο - "Spider-Man: Across the Spider-Verse" — θα βγει στους κινηματογράφους τον Ιούνιο του 2023.
      Μέχρι σήμερα, η Sony έχει επίσης κυκλοφορήσει τις ταινίες ζωντανής δράσης "Venom" και το sequel της "Let There Be Carnage" με πρωταγωνιστή τον Tom Hardy, καθώς και το "Morbius" με πρωταγωνιστή τον Jared Leto. Μια τρίτη ταινία "Venom" βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη, ενώ η Sony εργάζεται επίσης σε κινηματογραφικές εκδοχές χαρακτήρων όπως ο "Kraven the Hunter" με πρωταγωνιστή τον Aaron Taylor-Johnson και το "Madame Web" με πρωταγωνίστρια την Dakota Johnson, μεταξύ πολλών άλλων.
      Read more...

      413

    • Home Entertaiment

      Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sonos λέει ότι η Amazon, η Google δεν "κάνουν τίποτα ενδιαφέρον" στον ήχο

      astrolabos

      Κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης για την συζήτηση των αποτελεσμάτων της Sonos για το πρώτο τρίμηνο του 2023, ο Διευθύνων Σύμβουλος Patrick Spence εξέφρασε τη συνήθη αισιοδοξία για την οικονομική απόδοση της εταιρείας του, τη δυναμική των πωλήσεων και τον επερχόμενο οδικό χάρτη προϊόντων. Έκανε επίσης ξεκάθαρα χτυπήματα σε ανταγωνιστές της Big Tech, συμπεριλαμβανομένης της Amazon, της Google και της Apple, επειδή δεν προσφέρουν στον ανταγωνισμό τους τελευταίους μήνες.
      Καθώς η Amazon φημολογείται ότι εξετάζει προσεκτικά τα σχέδιά της σχετικά με τα προϊόντα Alexa και Echo και η Google επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στο οικοσύστημα Pixel, ο Spence είπε ότι η Sonos δεν αντιμετώπισε κανένα σοβαρό ανταγωνισμό κατά τη διάρκεια του κρίσιμου τριμήνου των διακοπών. «Περάσαμε το τρίμηνο, που είναι το απόγειο της σεζόν καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών και ήχου και, ξέρετε, ήταν... είδαμε μερικούς από τους παραδοσιακούς παίκτες να κάνουν μεγάλες εκπτώσεις και, σαν να ακολουθούσαν οδηγίες από εγχειρίδιο που, ξέρετε, πάντα πολεμούσαμε και δεν το πιστεύουμε πραγματικά», είπε. «Και μετά, ξέρετε, δεν έχουμε δει ενεργούς τους μεγάλους παίκτες της τεχνολογίας, να κάνουν κάτι ενδιαφέρον».
      Κανένας από τους κύριους ανταγωνιστές των έξυπνων ηχείων της Sonos δεν παρουσίασε νέο υλικό ήχου κατά τη διάρκεια του εορταστικού τριμήνου. Και το HomePod δεύτερης γενιάς της Apple έφτασε αφού αυτή είχε ήδη τελειώσει. Αλλά η Sonos δεν φαίνεται τόσο εντυπωσιασμένη ή ανήσυχη για την "αναστημένη" συσκευή της Apple των 299 δολαρίων. «Δεν θέλουμε ποτέ να έχουμε υπερβολική αυτοπεποίθηση σε αυτά τα πράγματα, αλλά ξέρετε, ακόμα και βλέποντας τι έχει προκύψει, πρόσφατα, από την Apple, δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος ή σίγουρος για τον οδικό χάρτη προϊόντων που έχουμε και την ικανότητά μας να λαμβάνουμε όλο και περισσότερα από αυτά τα 96 δισεκατομμύρια δολάρια [παγκόσμια αγορά ήχου]», είπε ο Spence.
      Το πιο πρόσφατο προϊόν οικιακού ήχου της Google είναι το παλιό Nest Audio και η εκδήλωση της Amazon το φθινόπωρο του 2022 δεν έδωσε χώρο στα έξυπνα ηχεία: η εταιρεία παρουσίασε ένα ανανεωμένο Echo Dot και πρόσθεσε μια νέα επιλογή λευκού χρώματος για το κορυφαίο Echo Studio. Το κανονικό ηχείο Echo ανανεώθηκε τελευταία φορά το 2020.
      «Απλώς αισθάνομαι ότι υπάρχουν άλλοι που πιθανώς αμφισβητούν τις επενδύσεις τους σε αυτόν τον τομέα και εμείς επενδύουμε σε τέσσερις νέες κατηγορίες. Θα ανεβάσουμε τον πήχη στις υπάρχουσες κατηγορίες μας. Θέλω να πω, έχουμε πολλά πράγματα», πρόσθεσε ο Spence.
      Η Sonos είπε ότι θα κυκλοφορήσει ένα προϊόν στην πρώτη από αυτές τις νέες κατηγορίες κάποια στιγμή μέσα στο 2023. Στο εγγύς μέλλον, η Sonos θα αναζωογονήσει την high-end σειρά οικιακού ήχου της με νέα ηχεία, συμπεριλαμβανομένων των Era 300 και Era 100. Και τα δύο είναι σχεδιασμένα για την προβολή χωρικού ήχου και Dolby Atmos. Ένα φορητό ηχείο Sonos Move δεύτερης γενιάς βρίσκεται επίσης υπό ανάπτυξη, όπως έμαθε το The Verge.
      Read more...

      531

    • Διαδίκτυο

      Σε λειτουργία "read only" μπήκε το Twitter για περίπου μια ώρα εχθές το βράδυ

      astrolabos

      Αρκετοί χρήστες του Twitter δεν μπόρεσαν να δημοσιεύσουν άμεσα στον ιστότοπο για σχεδόν μία ώρα, σε μια διακοπή που έπληξε την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης από τις 22:00 GMT της Τετάρτης. Οι χρήστες που προσπάθησαν να κάνουν tweet ενημερώθηκαν από την πλατφόρμα που είχαν φτάσει στο ημερήσιο όριο - παρόλο που πολλοί από αυτούς ανέφεραν ότι δεν είχαν κάνει καθόλου tweet εκείνη την ημέρα. Η διακοπή επηρέασε όχι μόνο νέα tweets, αλλά και retweets και απαντήσεις. Αναφέρθηκε η μη δυνατότητα πρόσβασης στα άμεσα μηνύματά τους.
      Ορισμένοι χρήστες ανακάλυψαν μια λύση προγραμματίζοντας τα tweets τους σε ένα λεπτό αργότερα. Η υπηρεσία τελικά επέστρεψε σχεδόν στις 23:00 GMT, με τα άμεσα μηνύματα να μην είναι ακόμα διαθέσιμα.
      Κατά τη στιγμή της αναφοράς, το Tweetdeck – μια υπηρεσία που ανήκει στο Twitter που επιτρέπει στους χρήστες να προβάλλουν πολλές στήλες του Twitter σε προγράμματα περιήγησης – παρέμεινε εκτός λειτουργίας. Υπήρξαν εικασίες ότι το προϊόν θα γίνει αποκλειστικό για τους συνδρομητές του Twitter Blue, αλλά η εταιρεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει εάν αυτό ισχύει.
      Το αμερικανικό τεχνολογικό έντυπο The Information ανέφερε ότι ο Elon Musk είπε στο προσωπικό του Twitter κατά τη διακοπή λειτουργίας, να σταματήσει την «ανάπτυξη νέων χαρακτηριστικών» για να μεγιστοποιήσει τη σταθερότητα στην πλατφόρμα.
      Η διακοπή ήρθε λίγες ώρες αφότου το Twitter παρουσίασε ένα νέο προϊόν στους συνδρομητές του Twitter Blue που τους επιτρέπει να στέλνουν tweets με έως και 4.000 χαρακτήρες. Η εταιρεία βρισκόταν επίσης στη διαδικασία τερματισμού της δωρεάν πρόσβασής της στη διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών (API) στις 9 Φεβρουαρίου.
      Read more...

      475

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.