Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Διαδίκτυο

      Το Twitter αποκλείει τους χρήστες που υποδύονται άλλους λογαριασμούς

      Cyber_Cookie

      Έχουν ήδη αποκλειστεί λογαριασμοί διασήμων
       
      Πριν εξαγοράσει το Twitter, ο Έλον Μασκ είχε πει ότι ήταν ενάντια στις ισόβιες αναστολές λογαριασμών, υποσχόμενος να επαναφέρει τους αποκλεισμένους χρήστες όπως ο Ντόναλντ Τραμπ. Τώρα, ο Μασκ έγραψε ότι το Twitter θα αναστείλει οριστικά τους μιμητές λογαριασμών εάν δεν γράφουν ξεκάθαρα ότι πρόκειται γα παρωδία. Η κίνηση έρχεται αφού αρκετοί επαληθευμένοι χρήστες με «μπλε τικ» άλλαξαν τους λογαριασμούς τους ώστε να υποδύονται τον ίδιο τον Μασκ.
       
      Το Twitter φαίνεται ότι μόλις απαγόρευσε την κωμική Κάθι Γκρίφιν επειδή υποδύθηκε τον Μασκ, τουλάχιστον προσωρινά, αφού χρησιμοποίησε το όνομα και την εικόνα του στον δικό της επαληθευμένο λογαριασμό στο Twitter. Άλλοι επαληθευμένοι λογαριασμοί που υποδύονται τον Musk, συμπεριλαμβανομένου του Jeph Jacques, φαίνεται επίσης να έχουν αποκλειστεί από τον ιστότοπο.
      Στο εξής, οποιοσδήποτε χειρίζεται το Twitter που εμπλέκεται σε πλαστοπροσωπία χωρίς να προσδιορίζει σαφώς την «παρωδία» θα ανασταλεί οριστικά.
       
      Πριν από την εξαγορά του Μασκ, οι κανόνες του Twitter δήλωναν ήδη ότι οι χρήστες «δεν επιτρέπεται να μιμούνται άτομα, ομάδες ή οργανισμούς για να παραπλανήσουν, να μπερδέψουν ή να εξαπατήσουν άλλους, ούτε να χρησιμοποιήσουν ψεύτικη ταυτότητα με τρόπο που διαταράσσει την εμπειρία των χρηστών στο Twitter». Οι λογαριασμοί παρωδίας έπρεπε να το αναφέρουν τόσο στους λογαριασμούς όσο και στο bio τους. Οι συνέπειες περιελάμβαναν τον περιορισμό του προφίλ, την προσωρινή αναστολή ή τη μόνιμη αναστολή — αν και η τελευταία επιβλήθηκε σπάνια.
       
       Στις αρχές της θητείας του Μασκ, τρολ και ρατσιστικοί λογαριασμοί πλημμύρισαν τον ιστότοπο με προσβλητικό περιεχόμενο και άλλες ρητορικές μίσους, πιθανώς για να δοκιμάσουν τα νέα όρια του ιστότοπου. Αυτή την εβδομάδα μάλιστα, πολλοί διαφημιστές αποχώρησαν από τον ιστότοπο.
      Read more...

      364

    • Gaming

      Η Konami φαίνεται να προσλαμβάνει άτομα για ένα μη ανακοινωμένο Silent Hill

      astrolabos

      Σύμφωνα με το The Gamer, η Konami φαίνεται να προσλαμβάνει προσωπικό για ένα μη ανακοινωθέν παιχνίδι Silent Hill, υπονοώντας ότι η εταιρεία έχει ακόμη περισσότερα σχέδια για τη σειρά πέρα από παιχνίδια που ανακοινώθηκαν πρόσφατα, όπως το Silent Hill f και το ριμέικ του Silent Hill 2.
      Τον περασμένο μήνα, η Konami αποκάλυψε το μέλλον της σειράς Silent Hill μετά από σχεδόν μια δεκαετία χωρίς νέα είσοδο. Οι ανακοινώσεις κυμαίνονταν από μικρότερα παιχνίδια όπως το Silent Hill: Ascension και το Townfall, ένα ριμέικ του πιο αγαπημένου παιχνιδιού της σειράς, το Silent Hill 2, και έναν ολοκαίνουργιο κύριο τίτλο που ονομάζεται Silent Hill f.
      Φαίνεται ότι η Konami δεν έχει πρόθεση να να εκφαταληψει το Silent Hill, καθώς πρόσφατα μοιράστηκε ορισμένες λίστες θέσεων εργασίας που αναφέρονται συγκεκριμένα στο Silent Hill. Το tweet πρόσληψης αναφέρει: “Έχουμε ανοίξει μια ειδική σελίδα για τη στρατολόγηση δημιουργών παιχνιδιών υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της σειράς “Silent Hill”! Αναζητούμε δημιουργούς.”
       
       
      Read more...

      354

    • Δελτία Τύπου

      Η GIGABYTE παρουσιάζει τις κάρτες γραφικών GeForce RTX 4080 Series

      astrolabos

      Ο σχεδιασμός ψύξης της GIGABYTE WATERFORCE και WINDFORCE επιτρέπουν στους gamers να απολαμβάνουν ακραίες επιδόσεις και ψύξη σε μια κορυφαία εμπειρία gaming.
       
      Στις 5 Νοεμβρίου 2022 - Η GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd, κορυφαίος κατασκευαστής premium gaming hardware, οι κάρτες γραφικών της σειράς GIGABYTE GeForce RTX 4080 16GB που τροφοδοτούνται από την αρχιτεκτονική NVIDIA Ada Lovelace θα είναι διαθέσιμες για αγορά στις 16 Νοεμβρίου. Οι νέες GPUs της σειράς GeForce RTX 40 έχουν ένα τεράστιο άλμα απόδοσης, επιτρέποντας στους gamers και τους δημιουργούς περιεχομένου να απολαμβάνουν gaming με εξαιρετικά υψηλά FPS και να βελτιώνουν την αποδοτικότητα της ροής εργασίας. Η GIGABYTE παρέχει στους χρήστες δύο θερμικούς σχεδιασμούς WATERFORCE και WINDFORCE, συμπεριλαμβανομένων των υδρόψυκτων καρτών γραφικών AORUS XTREME, των αερόψυκτων καρτών γραφικών AORUS MASTER, GAMING OC, AERO OC και EAGLE OC, οι οποίες ανταποκρίνονται σε διάφορες απαιτήσεις και ανάγκες.
       
      Σειρά AORUS XTREME WATERFORCE - AORUS XTREME WATERFORCE WB, AORUS XTREME WATERFORCE
      Η AORUS WATERFORCE WB είναι η κορυφαία επιλογή για όσους επιθυμούν να κατασκευάσουν συστήματα υδρόψυξης open-loop. Η GIGABYTE ειδικεύεται στo θερμικό σχεδιασμό, παρέχοντας βέλτιστη απόσταση διαύλων μεταξύ των μικροπτερύγων για ενισχυμένη μεταφορά θερμότητας από την GPU μέσω σταθερής ροής υγρού. Τα χάλκινα μικροπτερύγια με σχεδίαση βύθισης συντομεύουν τη διαδρομή αγωγής θερμότητας από την GPU, έτσι ώστε η θερμότητα να μεταφέρεται γρήγορα στην περιοχή του διαύλου για τη διοχέτευση του υγρού. Επιπλέον, με την κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία "Leak detection", το ενσωματωμένο κύκλωμα ανίχνευσης διαρροής καλύπτει ολόκληρο το εξάρτημα και το μπλοκ υγρών και μπορεί να ειδοποιεί αμέσως τους χρήστες με φωτεινές ενδείξεις που αναβοσβήνουν με το πρώτο σημάδι διαρροής, ώστε οι χρήστες να μπορούν να αντιμετωπίσουν τη διαρροή έγκαιρα και να αποτρέψουν τυχόν περαιτέρω ζημιές στο σύστημα. Τόσο το μπροστινό κάλυμμα όσο και η πίσω πλάκα της κάρτας γραφικών υποστηρίζουν φωτισμό RGB, επιτρέποντας στους παίκτες να προσαρμόσουν το δικό τους στυλ μέσω του λογισμικού GIGABYTE CONTROL CENTER (GCC).
       
      Η κάρτα γραφικών AORUS XTREME WATERFORCE all-in-one παρέχει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία της και αθόρυβη εμπειρία παιχνιδιού μέσω μιας εύκολης εγκατάσταση της. Το ψυγείο αλουμινίου 360 χιλιοστών συνοδεύεται από τρεις ανεμιστήρες 120 χιλιοστών με διπλά ρουλεμάν που διατηρούν την κάρτα γραφικών σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η χάλκινη πλάκα έρχεται σε άμεση επαφή με την GPU και τη VRAM, σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό σχεδιασμό της διάταξης υδρόψυξης ταυτόχρονα, το υγρό δεν περνάει μόνο μέσα από την GPU αλλά και τα MOSFET και άλλα κρίσιμα εξαρτήματα ενισχύοντας τα θερμικά χαρακτηριστικά ολόκληρης της κάρτας γραφικών. Επομένως, η GPU διατηρεί εξαιρετικές επιδόσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες και προστατεύει άλλα εξαρτήματα ώστε να λειτουργούν σταθερά και με ασφάλεια για μακροχρόνια χρήση. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν το εφέ RGB στην πρόσοψη, την πλευρά, την πίσω πλάκα και τους ανεμιστήρες των καρτών γραφικών. Και, οι σωλήνες μήκους 460 mm είναι ενσωματωμένοι στο πίσω μέρος της κάρτας, οι οποίοι μπορούν να αποφύγουν την παρεμβολή με το ψυγείο CPU, οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν τη διαχείριση καλωδίων με ευκολία.
      Λίστα μοντέλων:
      AORUS GeForce RTX 4080 16GB XTREME WATERFORCE WB
      AORUS GeForce RTX 4080 16GB XTREME WATERFORCE
       
      Σειρές AORUS WINDFORCE– AORUS MASTER
      Οι AORUS είναι η κορυφαίες gaming κάρτες γραφικών που επιθυμούν οι gamers και οι fans. Οι AORUS προσφέρουν πάντα μια εντυπωσιακή - εξαίσια εμφάνιση και εξαιρετικές επιδόσεις, είναι αυτό στο οποίο επιμένει η AORUS για τους χρήστες. Η κάρτα γραφικών AORUS MASTER διαθέτει νέα πτερύγια ανεμιστήρα και ειδικό σχεδιασμό επιφάνειας, ο ανεμιστήρας bionic shark WINDFORCE αυξάνει τη στατική πίεση έως και 30%, ενώ ταυτόχρονα μειώνει το επίπεδο θορύβου έως και 3 dB. Σε συνδυασμό με το θάλαμο ατμών σε άμεση επαφή, τους πολλαπλούς σωλήνες θερμότητας και τον διευρυμένο αεραγωγό ψύξης της οθόνης στο πίσω μέρος, η κάρτα γραφικών εξασφαλίζει κορυφαία θερμική απόδοση, ακόμη και σε απαιτητικά φορτία.
       
      Η AORUS επαναφέρει επίσης μια αναβαθμισμένη έκδοση των φώτων RGB με τριπλό δακτύλιο, το RGB Halo, που θεωρείται ο ηγέτης του φωτισμού RGB στην αγορά για τις προτιμήσεις πολλών φίλων της AORUS και των DIY enthusiasts. Αυτό το αγαπημένο χαρακτηριστικό εκμεταλλεύεται την παραμονή της ανθρώπινης όρασης και προσφέρει επιλέξιμα εφέ φωτισμού στους περιστρεφόμενους ανεμιστήρες. Θα κάνει σίγουρα κάθε κατασκευή να λάμπει με στυλ. Επιπλέον, η LCD Edge View στο πλάι της κάρτας γραφικών δίνει στους χρήστες μια ακόμη επιλογή για να εξατομικεύσουν τις κάρτες τους με κείμενα, εικόνες ή gifs. Μπορεί κανείς επίσης να παρακολουθεί κρίσιμα στατιστικά στοιχεία, όπως η κατανάλωση ενέργειας, οι θερμοκρασίες, οι στροφές του ανεμιστήρα κ.λπ.
      Λίστα μοντέλων:
      AORUS GeForce RTX 4080 16GB MASTER
        
      Σειρά GIGABYTE με σύστημα ψύξης WINDFORCE - GAMING OC, AERO OC, EAGLE OC
      Η κάρτα γραφικών GAMING OC, μια κλασική και δημοφιλής κάρτα γραφικών της GIGABYTE, εστιάζει στις επιδόσεις και τη σταθερότητα, καθιστώντας την κατάλληλη για πολλά διαφορετικά target groups. Η κάρτα γραφικών AERO OC με τον λευκό σχεδιασμό είναι δημοφιλής για τους σχεδιαστές και τους χρήστες που αγαπούν το λιτό στυλ. Ο ολόλευκος σχεδιασμός είναι πολύ κατάλληλος για συστήματα PC με ανοιχτά χρώματα και μίνιμαλ στυλ ως θέμα. Και το ΛΟΓΟΤΥΠΟ στην πλευρά της κάρτας μπορεί να αντανακλά το αποτέλεσμα του φωτεινού μοτίβου ουράνιου τόξου λόγω του υλικού. Η κάρτα γραφικών EAGLE OC υιοθετεί ορισμένα στοιχεία του μέλλοντος για να δώσει ένα μοναδικό και εξατομικευμένο χαρακτηρισμό, όπως γραφικά που σχετίζονται με το σύμπαν, σημεία και γεωμετρία, σε κεντρικό σημείο, που φαίνεται έντονα στην εμφάνιση της κάρτας.
       
      Όλες οι αερόψυκτες κάρτες γραφικών της GIGABYTE χρησιμοποιούν το σύστημα ψύξης WINDFORCE. Διαθέτει τρεις μοναδικούς ανεμιστήρες με πτερύγια, που περιστρέφονται εναλλάξ, μεγάλο θάλαμο ατμών με άμεση επαφή με την GPU, σύνθετους χάλκινους σωλήνες θερμότητας, ενεργούς ανεμιστήρες 3D και ψύξη πλαισίου για τη μεγιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας. Οι ανεμιστήρες WINDFORCE χρησιμοποιούν νανολιπαντικό γραφενίου, το οποίο επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του ανεμιστήρα κατά 2,1 φορές, παρέχοντας σχεδόν τη διάρκεια ζωής του διπλού ρουλεμάν, ενώ παράλληλα παρέχει αθόρυβη λειτουργία. Ο ενσωματωμένος διακόπτης Dual BIOS επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν μεταξύ των λειτουργιών OC και SILENT ανάλογα με τις ανάγκες τους χωρίς λογισμικό. Και οι δύο λειτουργίες προσφέρουν τις βέλτιστες ρυθμίσεις που έχουν ρυθμιστεί από την GIGABYTE, παρέχοντας μια εύχρηστη και πιο ευέλικτη λειτουργία. Επιπλέον, η κάρτα γραφικών GAMING OC ενσωματώνει επίσης το RGB Halo της AORUS, ενώ οι κάρτες γραφικών AERO OC και EAGLE OC είναι επίσης κατασκευασμένες με φωτισμό RGB, οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν τα εφέ και τα χρώματα RGB μέσω του λογισμικού GCC για να διαμορφώσουν το δικό τους στυλ υπολογιστή.
      Λίστα μοντέλων:
      GeForce RTX 4080 16GB GAMING OC
      GeForce RTX 4080 16GB AERO OC
      GeForce RTX 4080 16GB EAGLE OC 
      GeForce RTX 4080 16GB EAGLE
       
      Οι κάρτες γραφικών της σειράς GeForce RTX 4080 16GB της GIGABYTE διαθέτουν αναβαθμισμένες μεταλλικές πλάτες με ειδικό σχεδιασμό για να παρέχουν μια πιο ανθεκτική δομή που αποτρέπει την κάμψη και την παραμόρφωση σε μακροχρόνια χρήση. Επίσης, οι αερόψυκτες κάρτες γραφικών συνοδεύονται από ένα προσαρμοσμένο στήριγμα κατά της καθίζησης που παρέχει τη βελτιστοποιημένη ενίσχυση και βελτιώνει τη συνολική οπτική εμφάνιση. Η GIGABYTE υιοθετεί τον εξαιρετικό σχεδιασμό ισχύος και τα πιστοποιημένα εξαρτήματα ULTRA DURABLE, κάνοντας την κάρτα γραφικών να λειτουργεί σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και υψηλότερες επιδόσεις. Για να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία χρήσης, οι κάρτες γραφικών AORUS και GAMING OC παρέχουν στους πελάτες εγγύηση 4 ετών (απαιτείται ηλεκτρονική εγγραφή εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς), ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν το παιχνίδι και να δημιουργούν περιεχόμενο χωρίς καμία ανησυχία.
      Read more...

      416

    • Διαδίκτυο

      Ξεκινάει η κυκλοφορία του YouTube Shorts σε "έξυπνες τηλεοράσεις"

      astrolabos

      Το YouTube προσπαθεί να μπει στα χωράφια του TikTok με το YouTube Shorts, σύμφωνα με ανακοίνωση η οποία αναφέρει ότι θα αρχίσει η κυκλοφορία των Shorts στην τηλεόραση σε όλο το κόσμο. Η ενημερωμένη εφαρμογή smart TV της εταιρείας θα επιτρέπει πλέον στους χρήστες να βλέπουν τα δημοφιλή κάθετα βίντεο σε μια βελτιστοποιημένη εμπειρία που έχει σχεδιαστεί για να προσομοιάσει αυτό που βλέπουν οι χρήστες στο κινητό. Αυτό ήταν μια πρόκληση δεδομένου ότι τα YouTube Shorts, όπως το TikTok, προορίζονταν σε μεγάλο βαθμό για παρακολούθηση σε μικρότερες οθόνες smartphone.
      Η νέα λειτουργία παρακολούθησης Shorts θα απαιτεί μια έξυπνη τηλεόραση κατασκευής από το 2019 και αργότερα, μια νεότερη κονσόλα παιχνιδιών ή μια συσκευή streaming. Μπορείτε να βρείτε τα ίδια τα βίντεο στη κατηγορία Shorts στην αρχική σελίδα της εφαρμογής YouTube ή στη σελίδα καναλιού ενός δημιουργού.
      Σε μια ανάρτηση ιστολογίου, η εταιρεία παρουσίασε λεπτομερώς τα διαφορετικά σχεδιαστικά πειράματα που ερεύνησε για να καταλήξει στην τελική ιδέα για τα Shorts στην τηλεόραση. Διαπιστώθηκε ότι τα βίντεο Shorts δεν φαίνονταν καλά στο συμβατικό πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο της εφαρμογής YouTube, το οποίο είχε πολύ μαύρο χώρο και στις δύο πλευρές του κατακόρυφου βίντεο. Εξέτασε επίσης μια μορφή στυλ "jukebox" που θα παρατάξει τρία Short δίπλα-δίπλα για να εκμεταλλευτεί πλήρως την οθόνη της τηλεόρασης χωρίς να αφήνει επιπλέον χώρο στα πλάγια. Αλλά αυτό δεν ήταν ιδανικό, μιας και ή η εμπειρία δεν ήταν μόνο μπερδεμένη, αλλά παρέκκλινε και από το πώς προορίζονται να προβάλλονται τα Shorts — ένα προς ένα.
      Η σχεδίαση στην οποία τελικά επελέγη, είναι μια προσαρμοσμένη επιλογή που προσπαθεί να γεμίσει καλύτερα τις πλευρές του βίντεο με ένα θολό φόντο με δείγματα χρώματος και ένα περίγραμμα γύρω από το βίντεο που μοιάζει με την οθόνη ενός smartphone. Στη συνέχεια εξέλιξε περαιτέρω αυτήν τη μορφή για να προσθέσει περισσότερη λειτουργικότητα στο πλάι του βίντεο, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με τον δημιουργό, τον ήχο που χρησιμοποιείται στο βίντεο και κουμπιά αντίχειρες προς τα πάνω και προς τα κάτω. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να εμφανιστούν κάνοντας κλικ στο δεξί κουμπί του τηλεχειριστηρίου.
      Σε αυτήν την αρχική έκδοση, οι θεατές μπορούν να εγγραφούν στο κανάλι ενός δημιουργού εκτός από το να δηλώσουν αν τους αρέσει ή όχι το βίντεο μετά την προβολή. Η εταιρεία σχεδιάζει να εισαγάγει περισσότερα χαρακτηριστικά με την πάροδο του χρόνου.
      Όταν παρακολουθείτε Shorts, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το τηλεχειριστήριο για να ξεκινήσετε ή να σταματήσετε την αναπαραγωγή του βίντεο κάνοντας κλικ απευθείας στο short ή χρησιμοποιώντας τα κουμπιά Αναπαραγωγή και Παύση από το τηλεχειριστήριο. Το Short θα συνεχίσει να παίζει μέχρι να προχωρήσετε στο επόμενο Short. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κουμπιά πάνω και κάτω στο τηλεχειριστήριο για να μετακινηθείτε στο επόμενο βίντεο ή να επιστρέψετε σε ένα προηγούμενο Short.
      Η εταιρεία σημείωσε ότι ήταν ασυνήθιστο για τους καταναλωτές να προτιμούν να χρησιμοποιούν το τηλεχειριστήριο για να μετακινούνται στα βίντεο Shorts, καθώς συνήθως η παρακολούθηση βίντεο στην τηλεόραση είναι περισσότερο μια χαλαρή εμπειρία. Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση, διαπιστώθηκε ότι οι θεατές ήθελαν να ελέγχουν με μη αυτόματο τρόπο ποιο Short έπαιζε ή ποιο παραλείπουν, όπως θα έκαναν στο κινητό.
       
       
      Read more...

      287

    • Hardware

      Η Intel διαβεβαιώνει ότι οι κάρτες γραφικών Arc παίρνουν firware update σε συστήματα με Intel και AMD

      astrolabos

      Οι Arc GPU της Intel, έχουν καλή απόδοσή σε σχέση με την τιμή τους. Ωστόσο, οι πιθανοί αγοραστές έχουν πολλές πιθανές προειδοποιήσεις που πρέπει να λάβουν υπόψη, όπως ασταθή προγράμματα οδήγησης, ασυνεπής απόδοση και μερικά περίεργα προβλήματα που πρέπει να ερευνηθούν στις ρυθμίσεις BIOS του υπολογιστή για να επιλυθούν.
      Οι Linux devs που εργάζονται για την υποστήριξη των οδηγών Arc φαίνεται να έχουν αποκαλύψει ένα άλλο παράξενο σχετικά με τις κάρτες. Σύμφωνα με τον προγραμματιστή Richard Hughes (όπως αναφέρεται από το Phoronix), η ενημέρωση του firmware στις Arc GPU φαίνεται να γίνεται από το Intel Management Engine, έναν μικρό microcontroller που περιλαμβάνεται μόνο σε υπολογιστές με επεξεργαστές Intel. Ο Hughes αντιμετώπισε το πρόβλημα ειδικά στο πλαίσιο της αρχιτεκτονικής POWER CPU της IBM, αλλά φαίνεται να καθιστά αδύνατες τις ενημερώσεις firmware σε οποιαδήποτε πλατφόρμα εκτός της Intel, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βασίζονται σε επεξεργαστές AMD ή Arm.
      Ευτυχώς, αυτού του είδους οι ενημερώσεις firmware δεν γίνονται τόσο συχνά, και όταν συμβαίνουν, είναι συνήθως για να διορθωθεί ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ή να προστεθούν δευτερεύουσες λειτουργίες — η χρήση μιας GPU με ξεπερασμένο firmware δεν είναι το τέλος του κόσμου. Από την άλλη πλευρά, η πρώτη γενιά καρτών Arc της Intel είναι πολύ πιθανό να χρειαστούν κάποιο firmware update, μιας και σίγουρα θα βρεθούν σημεία που ξέφυγαν από τον beta έλεγχο του προϊόντος, τα οποία χρήζουν βελτίωσης.
      Σε επικοινωνία που είχε ο δικτυακός τόπος Ars Technica με την Intel, έγινε γνωστό ότι είναι δυνατό για τις πλατφόρμες Intel και AMD να ενημερώσουν το firmware Arc GPU και ότι η Μηχανή Διαχείρισης (Management Engine) της Intel δεν χρειαζόταν στην πραγματικότητα για ενημερώσεις firmware.
      "Τα προϊόντα Intel Arc δεν απαιτούν από το CSME του κεντρικού υπολογιστή να ενημερώσει το firmware του Arc", δήλωσε εκπρόσωπος της Intel στο Ars. "Οι ενημερώσεις firmware θα λειτουργούν τόσο σε πλατφόρμες AMD όσο και σε πλατφόρμες Intel. Τα προϊόντα Arc έχουν τον δικό τους έλεγχο ασφαλείας γραφικών για ενημερώσεις firmware και αξιοποιούν την υπάρχουσα τεχνολογία της Intel, όπως το πρωτόκολλο διασύνδεσης HECI, για να εφαρμόσουν τη ροή ενημέρωσης firmware."
      Ο Richard Hughes, αυτός που ανακάλυψε αρχικά τον περιορισμό, είπε ότι κάποιος χρήστης του είχε πει ότι μια "συσκευή GSC που χρησιμοποιεί HECI εμφανίζεται στα Windows" όταν είναι εγκατεστημένη μια Arc GPU, η οποία θα έπρεπε να επιτρέπει ενημερώσεις στις x86 συσκευές. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τον δικτυακό τόπο ArsTechnica.com, σε έναν υπολογιστή με Windows με εγκατεστημένη μια Arc GPU όπου φάνηκε το firmware interface GSC της Intel να αναφέρεται στη διαχείριση συσκευών, η οποία λογικά πρέπει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και στις πλατφόρμες Intel και AMD, καθώς αποτελεί μέρος της ίδιας της GPU. Το πώς και αν θα λειτουργήσει στο x86 Linux είναι κάτι που δεν είναι δυνατό να επιβεβαιωθεί σε αυτό το σημείο.
       

      Read more...

      350

    • Hardware

      Η Intel οριστικοποιεί τον μηχανισμό 'Intel on Demand' για Pay-As-You-Go επεξεργαστές

      Cyber_Cookie

      Το Software Defined Silicon της Intel αποκτά επιτέλους ένα επίσημο εμπορικό σήμα.
       
      Αυτή την εβδομάδα, η Intel αποκάλυψε πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με τη δυνατότητα Software Defined Silicon (SDSi) των επεξεργαστών Xeon Scalable επόμενης γενιάς και την επίσημη εμπορική ονομασία αυτής της τεχνολογίας. Η τεχνολογία θα φέρει απροκάλυπτα το προσωνύμιο "Intel On Demand" και θα επιτρέπει στους διαχειριστές συστημάτων να πληρώνουν επιπλέον για να ενεργοποιούν επιταχυντές ειδικού σκοπού που είναι ενσωματωμένοι στους επεξεργαστές Xeon Scalable 4ης γενιάς "Sapphire Rapids" της Intel.
       
      Η Intel κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα ενημερώσεις για τα patches SDSi που συγχωνεύονται στο Linux 5.18 και αποκαλύπτουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το χαρακτηριστικό από τα ίδια τα patches, αναφέρει το Phoronix. Το λογισμικό που θα ενεργοποιεί συγκεκριμένες ενσωματωμένες δυνατότητες επιτάχυνσης των επεξεργαστών 4ης γενιάς Xeon Scalable Sapphire Rapids της Intel (και πιθανότατα των διαδόχων τους) θα ονομάζεται Intel On Demand και θα κάνει τα εξής:
       
      Ανακαλύπτει ποιες δυνατότητες είναι φυσικά παρούσες σε μια συγκεκριμένη CPU. Να προσφέρει στους διαχειριστές τη δυνατότητα ενεργοποίησής τους. Να επιτρέπει στους διαχειριστές να αξιολογούν πόσο συχνά χρησιμοποιείται το χαρακτηριστικό.  
      Το κύριο γεγονός που παραμένει ένα μυστήριο σχετικά με τον μηχανισμό Intel On Demand - είναι το ότι δεν γνωρίζουμε ποια χαρακτηριστικά θα επιτρέψει η Intel να ενεργοποιηθούν μετά την αγορά. Ωστόσο, καταλαβαίνουμε ότι το Sapphire Rapids της Intel διαθέτει αρκετές συγκεκριμένες τεχνολογίες επιτάχυνσης. Ο κατάλογος περιλαμβάνει τις τεχνολογίες Advanced Matrix Extensions (AMX), Dynamic Load Balancer (DLB), Intel Data Streaming Accelerator (DSA), Intel In-Memory Analytics Accelerator (IAA) και Intel QuickAssist Technology (QAT) για την επιτάχυνση συγκεκριμένων φόρτων εργασίας.
       
      Από τις λεπτομέρειες που αποκαλύφθηκαν προηγουμένως σχετικά με το SDSi της Intel, ή Intel On Demand αν προτιμάτε, γνωρίζουμε ήδη ότι το πρόγραμμα επιτρέπει την πρόσβαση σε διεπαφή στη CPU για να επιτρέπονται τα χαρακτηριστικά του πυριτίου με ένα πιστοποιητικό κλειδιού πιστοποίησης (AKC) και μια άδεια Capability Activation Payload (CAP). Γνωρίζουμε επίσης ότι το πρόγραμμα μας επιτρέπει να ενεργοποιήσουμε το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό σε μια συγκεκριμένη υποδοχή CPU και όχι σε όλους τους επεξεργαστές του συστήματος ή του ίδιου του κέντρου δεδομένων.
       
      Εν τω μεταξύ, το γεγονός ότι το λογισμικό θα πρέπει να ανακαλύψει ποιες δυνατότητες υποστηρίζονται φυσικά από έναν επεξεργαστή και να αποκρύψει όσες δεν υποστηρίζονται σημαίνει ότι δεν θα είναι όλοι οι επεξεργαστές Intel Xeon Scalable "Sapphire Rapids" ίδιοι. Ορισμένα μοντέλα επεξεργαστών ενδέχεται να μην αποκτήσουν υποστήριξη για ορισμένες δυνατότητες ακόμη και με τη χρήση του λογισμικού Intel On Demand.
       
      Δεν θα χρειαστούν όλοι οι χρήστες ταυτόχρονα AMX, DLB, DSA, IAA και QAT. Το ποια όμως θα είναι ενεργοποιημένα από προεπιλογή σε όλες τις SKU και ποια θα πρέπει να ενεργοποιηθούν με τη χρήση του λογισμικού IOD είναι κάτι που η Intel θα αποκαλύψει πιθανότατα στις 10 Ιανουαρίου, όταν θα παρουσιάσει επίσημα τις επόμενης γενιάς Xeon Scalable CPUs.
      Read more...

      937

    • Ασφάλεια

      Ερευνητές ανακάλυψαν ένα κενό ασφαλείας που επιτρέπει σε κάποιον μέσω Wi-Fi να "βλέπει μέσα από τοίχους"

      astrolabos

      Μια ερευνητική ομάδα με έδρα το Πανεπιστήμιο του Waterloo ανέπτυξε μια συσκευή που λειτουργεί με drone που μπορεί να χρησιμοποιεί δίκτυα Wi-Fi για να "βλέπει μέσα από τοίχους".
      Η συσκευή, με το παρατσούκλι Wi-Peep, μπορεί να πετάξει κοντά σε ένα κτίριο και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει το δίκτυο Wi-Fi των κατοίκων για να αναγνωρίσει και να εντοπίσει όλες τις Wi-Fi συσκευές μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Το Wi-Peep εκμεταλλεύεται ένα κενό που οι ερευνητές αποκαλούν "ευγενικό Wi-Fi" (polite Wi-Fi). Ακόμα κι αν ένα δίκτυο προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης, οι έξυπνες συσκευές θα ανταποκρίνονται αυτόματα σε προσπάθειες επαφής από οποιαδήποτε συσκευή εντός εμβέλειας. Το Wi-Peep στέλνει πολλά μηνύματα σε μια συσκευή καθώς πετάει και στη συνέχεια μετρά τον χρόνο απόκρισης σε καθεμία, επιτρέποντάς της να αναγνωρίσει τη θέση της συσκευής με απόκλιση ενός μέτρου.
      Ο Δρ Ali Abedi, επίκουρος καθηγητής της επιστήμης των υπολογιστών στο Waterloo, εξηγεί τη σημασία αυτής της ανακάλυψης.
      «Οι συσκευές Wi-Peep είναι σαν φώτα στο ορατό φάσμα και οι τοίχοι είναι σαν γυαλί», είπε ο Abedi. «Χρησιμοποιώντας παρόμοια τεχνολογία, θα μπορούσε κανείς να παρακολουθεί τις κινήσεις των φυλάκων μέσα σε μια τράπεζα, παρακολουθώντας τη θέση των τηλεφώνων ή των smartwatches τους. Ομοίως, ένας κλέφτης θα μπορούσε να αναγνωρίσει τη θέση και τον τύπο των έξυπνων συσκευών σε ένα σπίτι, συμπεριλαμβανομένων των καμερών ασφαλείας, των φορητών υπολογιστών και έξυπνες τηλεοράσεις, για να βρεί έναν καλό υποψήφιο για διάρρηξη. Επιπλέον, η λειτουργία της συσκευής μέσω drone σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί γρήγορα και απομακρυσμένα χωρίς πολλές πιθανότητες να εντοπιστεί ο χρήστης».
      Ενώ οι επιστήμονες έχουν εξερευνήσει την ευπάθεια ασφαλείας του Wi-Fi στο παρελθόν χρησιμοποιώντας ογκώδεις, ακριβές συσκευές, το Wi-Peep είναι αξιοσημείωτο λόγω της προσβασιμότητας και της ευκολίας μεταφοράς του. Η ομάδα του Abedi το κατασκεύασε χρησιμοποιώντας ένα drone που αγοράστηκε από κατάστημα και επιπλέον 20 δολάρια εύκολα αγοραζόμενου υλικού.
      Read more...

      630

    • Διαδίκτυο

      Το Starlink θέτει ανώτατα όρια δεδομένων κατά τη διάρκεια της ημέρας

      astrolabos

      Το Starlink εφαρμόζει τις τακτικές που εφαρμόζουν οι παραδοσιακοί ISP, με μια νέα πολιτική δεδομένων από τις κακές παλιές μέρες της εξαιρετικά περιορισμένης υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας. Το τμήμα δορυφορικού διαδικτύου της SpaceX θα αρχίσει να περιορίζει το οικιακό διαδίκτυο για πελάτες που χρησιμοποιούν περισσότερα από 1 TB δεδομένων πρόσβασης προτεραιότητας ανά μήνα κατά τις ώρες αιχμής ξεκινώντας τον Δεκέμβριο. Η αλλαγή εφαρμόζεται ως μέρος μιας νέας «πολιτικής δίκαιης χρήσης» στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
      Οι οικιακοί πελάτες θα ξεκινούν πλέον κάθε μηνιαίο κύκλο χρέωσης με μια κατανομή δεδομένων που την ονομάζει  "Δεδομένα με Προτεραιότητα πρόσβασης" (Priority Access Data) που παρακολουθεί τι χρησιμοποιείτε από τις 7 π.μ. το πρωί έως τις 23:00 το βράδυ. Εάν ξεπεράσετε αυτό το όριο του 1 TB, το οποίο σύμφωνα με το Starlink το ξεπερνάει λιγότερο από το 10% των χρηστών επί του παρόντος, θα μετακινηθείτε στο πλάνο "Δεδομένα με Βασική πρόσβαση" (Basic Access Data) ή δεν θα έχετε προτεραιότητα στην αποστολή/λήψη δεδομένων κατά τη διάρκεια έντονης συμφόρησης δικτύου, για το υπόλοιπο του κύκλου χρέωσής σας.
      Εάν θέλετε να αγοράσετε περισσότερα Priority Access Data, μπορείτε, με κόστος 25 σεντ ανά GB, και τυχόν δεδομένα που χρησιμοποιούνται μεταξύ 11 μ.μ. και 7 π.μ. δεν υπολογίζονται στον υπολογισμό των δεδομένων της πρόσβασης κατά προτεραιότητα. (Μπορεί να θέλετε να κατεβάσετε νέες ενημερώσεις Call of Duty ή να προγραμματίσετε τα αντίγραφα ασφαλείας της συσκευής να εκτελούνται ενώ όλοι κοιμούνται, για παράδειγμα). Οι πελάτες δορυφορικού Διαδικτύου RV και Portability δεν μπορούν να λάβουν καθόλου πρόσβαση προτεραιότητας, ενώ υπάρχουν διαφορετικά προγράμματα για οποιονδήποτε έχει λογαριασμό Business ή χρησιμοποιεί το Starlink στη θάλασσα.
      Θα μπορείτε να παρακολουθείτε τη χρήση των δεδομένων σας και να συμμετέχετε στην αγορά δεδομένων πρόσβασης προτεραιότητας από την εφαρμογή Starlink ή την ιστοσελίδα του λογαριασμού σας Starlink. Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής δίκαιης χρήσης, η Starlink έχει θέσει επίσης λεπτομερή ανώτατα όρια δεδομένων και τιμές πρόσβασης προτεραιότητας για τα επιχειρηματικά της προγράμματα και τα προγράμματα κινητής.
      Η Starlink ισχυρίζεται ότι το Διαδίκτυό της είναι ένας «πεπερασμένος πόρος» (απλώς ρωτήστε την ουκρανική κυβέρνηση) που αναμένεται να αυξηθεί καθώς εκτοξεύει περισσότερους δορυφόρους και λέει ότι πρέπει να «διαχειριστεί το δίκτυο για να εξισορροπήσει την προσφορά της Starlink με τη ζήτηση των χρηστών». Αλλά τα νέα όρια δεδομένων φέρνουν το Starlink στην ίδια κατηγορία με άλλους ISP όπως η Comcast, η οποία επί του παρόντος έχει ανώτατα όρια δεδομένων 1,2 TB για πολλούς πελάτες της.
      Read more...

      329

    • Επιστήμη

      Η Google σχεδιάζει μοντέλο γλώσσας τεχνητής νοημοσύνης που υποστηρίζει τις 1.000 πιο ομιλούμενες γλώσσες

      astrolabos

      Η Google ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο νέο έργο για την ανάπτυξη ενός ενιαίου μοντέλου γλώσσας τεχνητής νοημοσύνης που υποστηρίζει τις «1.000 πιο ομιλούμενες γλώσσες» στον κόσμο. Ως πρώτο βήμα προς αυτόν τον στόχο, η εταιρεία αποκαλύπτει ένα μοντέλο AI εκπαιδευμένο σε περισσότερες από 400 γλώσσες, το οποίο περιγράφει ως «τη μεγαλύτερη γλωσσική κάλυψη που παρατηρείται σε μοντέλο ομιλίας σήμερα». Η «Πρωτοβουλία 1.000 Γλωσσών» της Google δεν εστιάζει σε κάποια συγκεκριμένη λειτουργικότητα, αλλά στη δημιουργία ενός ενιαίου συστήματος με τεράστιο εύρος γνώσης σε όλες τις γλώσσες του κόσμου.
      Μιλώντας στο The Verge, ο Zoubin Ghahramani, αντιπρόεδρος έρευνας στο Google AI, είπε ότι η εταιρεία πιστεύει ότι η δημιουργία ενός μοντέλου αυτού του μεγέθους θα διευκολύνει τη μεταφορά διαφόρων λειτουργιών τεχνητής νοημοσύνης σε γλώσσες που παρουσιάζονται ελάχιστα σε διαδικτυακούς χώρους και σε σύνολα δεδομένων εκπαίδευσης AI ( επίσης γνωστές ως "γλώσσες χαμηλών πόρων"). «Έχοντας ένα ενιαίο μοντέλο που είναι εκτεθειμένο και εκπαιδευμένο σε πολλές διαφορετικές γλώσσες, έχουμε πολύ καλύτερη απόδοση στις γλώσσες μας με χαμηλούς πόρους», λέει ο Ghahramani. "Ο τρόπος με τον οποίο φτάνουμε στις 1.000 γλώσσες δεν είναι χτίζοντας 1.000 διαφορετικά μοντέλα. Οι γλώσσες είναι σαν οργανισμούς, έχουν εξελιχθεί η μία από την άλλη και έχουν ορισμένες ομοιότητες. Έχουμε κάνει αρκετά θεαματική πρόοδο σε αυτό που ονομάζουμε μάθηση μηδενικής λήψης όταν ενσωματώνουμε δεδομένα από μια νέα γλώσσα στο μοντέλο 1.000 γλωσσών μας και έχουμε τη δυνατότητα να μεταφράσουμε [ό,τι έμαθε] από μια γλώσσα με υψηλούς πόρους σε μια γλώσσα χαμηλών πόρων."
      Ωστόσο, η πρόσβαση σε δεδομένα αποτελεί πρόβλημα κατά την εκπαίδευση σε τόσες πολλές γλώσσες, και η Google λέει ότι για να υποστηρίξει την εργασία στο μοντέλο των 1.000 γλωσσών θα χρηματοδοτήσει τη συλλογή δεδομένων για γλώσσες χαμηλών πόρων, συμπεριλαμβανομένων ηχογραφήσεων και γραπτών κειμένων . Η εταιρεία λέει ότι δεν έχει άμεσα σχέδια για το πού θα εφαρμόσει τη λειτουργικότητα αυτού του μοντέλου -- μόνο ότι αναμένει ότι θα έχει μια σειρά χρήσεων στα προϊόντα της Google, από τη Μετάφραση Google έως τους υπότιτλους του YouTube και πολλά άλλα. «Ένα από τα πραγματικά ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα και την γλωσσική έρευνα γενικά είναι ότι μπορούν να κάνουν πολλές και πολλές διαφορετικές εργασίες», λέει ο Ghahramani. "Το ίδιο μοντέλο γλώσσας μπορεί να μετατρέψει εντολές για ένα ρομπότ σε κώδικα, μπορεί να λύσει μαθηματικά προβλήματα, μπορεί να κάνει μετάφραση. Τα πραγματικά ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με τα γλωσσικά μοντέλα είναι ότι γίνονται αποθήκες πολλών γνώσεων και εξετάζοντάς τα σε διαφορετικές τρόπους με τους οποίους μπορείτε να φτάσετε σε διαφορετικά κομμάτια χρήσιμης λειτουργικότητας."
      Read more...

      542

    • Ασφάλεια

      Η Βρετανική κυβέρνηση σαρώνει όλες τις συσκευές Διαδικτύου στο Ηνωμένο Βασίλειο

      astrolabos

      Το Εθνικό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας του Ηνωμένου Βασιλείου (NCSC), σαρώνει όλες τις συσκευές που συνδέονται στο Διαδίκτυο από το Ηνωμένο Βασίλειο για ευπάθειες.
      Ο στόχος είναι να αξιολογηθεί συνολικά η αντοχή του Ηνωμένου Βασιλείου σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο και να βοηθηθούν οι κάτοχοι συστημάτων συνδεδεμένων στο Διαδίκτυο να κατανοήσουν την ασφαλεία τους. «Αυτές οι δραστηριότητες καλύπτουν οποιοδήποτε σύστημα προσβάσιμο στο Διαδίκτυο που φιλοξενείται στο Ηνωμένο Βασίλειο και ευπάθειες που είναι κοινές ή ιδιαίτερα σημαντικές λόγω του υψηλού αντίκτυπού τους. Το NCSC χρησιμοποιεί τα δεδομένα που έχουμε συλλέξει για να δημιουργήσει μια έκθεση για το Ηνωμένο Βασίλειο για τρωτά σημεία μετά την αποκάλυψή τους και να παρακολουθήσει την αποκατάστασή τους με την πάροδο του χρόνου».
      Οι σαρώσεις του NCSC εκτελούνται χρησιμοποιώντας εργαλεία που φιλοξενούνται στο cloud από το scanner.scanning.service.ncsc.gov.uk και δύο διευθύνσεις IP (18.171.7.246 και 35.177.10.231). Ο οργανισμός λέει ότι όλοι οι ανιχνευτές ελέγχονται πρώτα στο δικό τους περιβάλλον για τον εντοπισμό τυχόν προβλημάτων πριν από τη σάρωση του Διαδικτύου του Ηνωμένου Βασιλείου. «Δεν προσπαθούμε να βρούμε τρωτά σημεία στο Ηνωμένο Βασίλειο για κάποιον άλλο, κακόβουλο σκοπό», εξήγησε ο τεχνικός διευθυντής του NCSC, Ian Levy.
      "Ξεκινάμε με απλές σαρώσεις και σιγά σιγά θα αυξήσουμε την πολυπλοκότητα των σαρώσεων, εξηγώντας τι κάνουμε (και γιατί το κάνουμε)."
      Read more...

      485

    • Hardware

      Οι νέες κάρτες γραφικών της AMD, Radeon RX 7900 XTX και XT κυκλοφορούν στις 13 Δεκεμβρίου από $ 899

      astrolabos

      Η AMD ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει τις GPU της επόμενης γενιάς Radeon RX 7000-series τον επόμενο μήνα και σήμερα η εταιρεία μοιράστηκε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές των καρτών, τα επίπεδα απόδοσης και τη νέα αρχιτεκτονική GPU RDNA 3 που θα τροφοδοτεί όλες τις κάρτες γραφικών της για τα επόμενα δύο χρόνια.
       

       
      Η διάθεση των νέων καρτών ξεκινά από τις high-end κάρτες, με τις Radeon RX 7900 XTX και RX 7900 XT. Η AMD θα κυκλοφορήσει και τις δύο αυτές GPU στις 13 Δεκεμβρίου, με την 7900 XTX να ξεκινά από $ 999 και την XT από $ 899 (οι κάρτες που κατασκευάζονται από τους συνεργάτες της AMD σίγουρα θα ανεβάσουν λίγο αυτές τις τιμές). Και οι δύο αυτές τιμές είναι χαμηλότερες από τη σειρά RTX 4000 της Nvidia, η οποία ξεκινά από 1.599 $ για την κορυφαία GeForce RTX 4090 και 1.199 $ για την RTX 4080.
       

       
      Όταν επρόκειτο να συγκρίνει τις κάρτες της με τις κάρτες της Nvidia, η AMD παράμεινε σιωπηλή κατά την παρουσίασή της, συγκρίνοντας προσεκτικά τη σειρά RX 7900 XTX με τη σειρά RX 6950 XT χωρίς να αναφέρει ούτε τη σειρά RTX 3000 ούτε τη σειρά RTX 4000. Το 7900 XTX λέγεται ότι είναι "έως και 1,7x" ταχύτερο από το 6950 XT ενώ παίζει παιχνίδια σε 4K—μια βελτίωση 1,5x ήταν πιο κοινή μεταξύ των παιχνιδιών που δοκιμάστηκαν από την AMD.
       

       
      Όσον αφορά την απόδοση υπολογιστών, η AMD λέει ότι το 7900 XTX είναι ικανό για απόδοση έως και 61 teraflops, ενώ η Nvidia λέει ότι η RTX 4090 φτάνει στα 83 teraflops και η RTX 4080 στα 49 teraflops. Αυτός είναι μια απόδοση εξαιρετικά υψηλού επιπέδου που όμως δεν μας λέει πολλά για το πώς θα συγκριθούν οι κάρτες σε πραγματικά παιχνίδια . Μαζί με την τιμολόγηση και την έλλειψη συγκρίσεων με την 4090, αυτός ο ασαφής αριθμός υποδηλώνει ότι η AMD στοχεύει στο επίπεδο της 4080 με αυτές τις κάρτες, αντί να προσπαθεί να ξεπεράσει την RTX 4090. Αυτή είναι η ίδια σχετική θέση που έχει η AMD εδώ και αρκετά χρόνια.
       

       
      Όπως ήταν αναμενόμενο, οι GPU RDNA 3 "αντιγράφουν" τον Ryzen, χρησιμοποιώντας μια ομάδα chiplet αντί για μια μεγάλη πλάκα πυριτίου όπως η Nvidia. Κατασκευάζοντας μια GPU από πολλές μικρότερες διασυνδεδεμένες μήτρες πυριτίου, η AMD μπορεί ενδεχομένως να μειώσει το κόστος και να βελτιώσει τις αποδόσεις των GPU της, διασφαλίζοντας ότι λιγότερο πυρίτιο απορρίπτεται ή δεσμεύεται λόγω μικρών ατελειών ή ελαττωμάτων.
       

       
      Σε αντίθεση με το Ryzen, όπου οι πραγματικοί πυρήνες της CPU χωρίζονται σε πολλά chiplet, η AMD εξακολουθεί να τοποθετεί όλη την πραγματική επεξεργαστική ισχύ της GPU σε ένα ενιαίο κομμάτι που ονομάζεται Graphics Compute Die ή GCD. Κατασκευασμένο με τη διαδικασία των 5 nm της TSMC, το GCD περιέχει όλες τις πραγματικές υπολογιστικές μονάδες RDNA 3, συν την display engine (για τον έλεγχο της εξόδου βίντεο) και την μηχανή κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης μέσων.
       

       
      Τα άλλα chiplet σε κάθε GPU ονομάζονται Memory Cache Dies ή MCD. Κάθε ένα από αυτά περιέχει έναν ελεγκτή μνήμης 64-bit συν μνήμη Infinity Cache. Το 7900 XTX έχει έξι από αυτά τα MCD, ενώ το 7900 XT έχει πέντε από αυτά (επειδή το XTX έχει δίαυλο μνήμης 384 bit, ενώ το XT έχει δίαυλο 320 bit). Η AMD κατασκευάζει τα MCD σε μια διαδικασία κατασκευής 6 nm, όπως το I/O die στους επεξεργαστές Ryzen 7000.
       

       
      Εκτός από τη βελτίωση του framerate, το RDNA 3 εστιάζει στην αύξηση της μέχρι τώρα κακής απόδοσης ανίχνευσης ακτίνων του RDNA 2. Σε σύγκριση με τη σειρά RTX 3000 της Nvidia και τις GPU Arc της Intel, οι επιταχυντές ray-tracing RDNA 2 της AMD χειρίστηκαν λιγότερα βήματα του αγωγού ray-tracing—συγκεκριμένα, εκφόρτωσαν κάτι που ονομάζεται "tree traversal" στους επεξεργαστές ροής γενικής χρήσης, ενώ στην Nvidia, και στην Intel, οι μονάδες ray-tracing  το χειρίζονταν μόνες τους. Οι επιταχυντές ray-tracing του RDNA 3 χειρίζονται το "tree traversal", το οποίο, μαζί με άλλες βελτιώσεις, αυξάνει την απόδοση έως και 50% ανά υπολογιστική μονάδα.
       

       
      Οι δυνατότητες κωδικοποίησης πολυμέσων της GPU ενισχύονται επίσης. Πιο συγκεκριμένα, θα φτάσουν τη σειρά RTX 4000 και τις κάρτες Arc της Intel υποστηρίζοντας κωδικοποίηση και αποκωδικοποίηση ροών βίντεο AV1 με επιτάχυνση υλικού (έως 8K στα 60 FPS, παρόμοια με αυτά που προσφέρουν η Nvidia και η Intel). Οι GPU RDNA 2 υποστηρίζουν μόνο αποκωδικοποίηση βίντεο AV1 με επιτάχυνση υλικού. Και η AMD σημείωσε ότι οι νέες GPU υποστηρίζουν την προδιαγραφή DisplayPort 2.1, η οποία θα επιτρέψει υψηλότερους ρυθμούς ανανέωσης σε οθόνες με δυνατότητα DisplayPort 2.1 όταν θα είναι πιο ευρέως διαθέσιμες.
      Read more...

      647

    • Crypto

      Το Instagram μεταβαίνει στα NFT με τη λειτουργία δημιουργίας και πώλησης αυτών

      astrolabos

      Το Instagram θα επιτρέψει σύντομα σε καλλιτέχνες να δημιουργούν και να πουλούν τα δικά τους NFT τόσο απευθείας στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων όσο και εκτός αυτής. 
      Η δυνατότητα της IG θα κυκλοφορήσει σε μια μικρή ομάδα επιλεγμένων δημιουργών στις ΗΠΑ για να ξεκινήσει. Οι πρώτοι δημιουργοί που επιλέχθηκαν να δοκιμάσουν το χαρακτηριστικό είναι ο φωτογράφος Isaac “Drift” Wright, γνωστός ως DrifterShoots, και η καλλιτέχνης Amber Vittoria. Η Meta δεν θα χρεώσει τέλη για τη δημοσίευση ή την κοινή χρήση ενός NFT στο IG, ωστόσο, εξακολουθούν να ισχύουν χρεώσεις για το app store. Ξεχωριστά, θα υπάρχει μια "επαγγελματική λειτουργία" για τα προφίλ στο Facebook, ώστε οι δημιουργοί να δημιουργήσουν μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεχωριστή από την προσωπική τους. 
      Η δημιουργία NFTs στο IG θα ξεκινήσει στο Polygon, ένα όφελος για το blockchain layer-2 (ένα ξεχωριστό blockchain χτισμένο πάνω από το Ethereum) δεδομένης της πιθανής ενσωμάτωσης των δισεκατομμυρίων ενεργών χρηστών του IG. Η τιμή του διακριτικού MATIC της Polygon εκτινάχθηκε 17% από το απόγευμα της Τετάρτης έως το πρωί της Πέμπτης, ενισχυμένη από τα νέα της συνεργασίας με το IG αλλά και επειδή η JPMorgan πραγματοποίησε την πρώτη της ζωντανή συναλλαγή DeFi χρησιμοποιώντας αυτό το blockchain. Η πλατφόρμα προσθέτει υποστήριξη για το Solana blockchain και το πορτοφόλι Phantom με την πιο πρόσφατη ενημέρωση δυνατοτήτων, προσθέτοντάς τα στη λίστα με τα ήδη υποστηριζόμενα πορτοφόλια όπως το MetaMask, το Coinbase Wallet, το Dapper Wallet, το Rainbow και το Trust Wallet. Οι μπλοκ αλυσίδες Ethereum και Flow υποστηρίζονται ήδη. Οι πληροφορίες για επιλεγμένες συλλογές με OpenSea metadata, όπως το όνομα και η περιγραφή της συλλογής, θα εμφανίζονται στο IG.
      Read more...

      379

    • Ασφάλεια

      Η ανακοίνωση της Apple μπορεί να σημάνει το τέλος για τους κωδικούς πρόσβασης - και την αρχή για τα βιομετρικά δεδομένα

      astrolabos

      Η Apple σχεδιάζει να αντικαταστήσει σύντομα τους κωδικούς πρόσβασης στο Safari και το Ios με νέα τεχνολογία, καθιστώντας ακόμη και τους καλύτερους διαχειριστές κωδικών πρόσβασης σχεδόν περιττούς. Πρόκειται για την τεχνολογία passkey της Apple η οποία χρησιμοποιεί αναγνωρισμένα πρότυπα του κλάδου από τη Συμμαχία FIDO. Η Apple ήταν μέλος αυτής της συμμαχίας κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής των συγκεκριμένων προτύπων και συνεργάστηκε με άλλες εταιρείες τεχνολογίας και παρόχους υπηρεσιών από όλο τον κόσμο για τη μείωση της γενικής εξάρτησης από τους κωδικούς πρόσβασης.
       
      Τα πρότυπα σύνδεσης χωρίς κωδικό πρόσβασης της FIDO Alliance υποστηρίζονται ήδη από δισεκατομμύρια συσκευές και όλα τα σύγχρονα προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο. Αυτό το νέο πρότυπο χωρίς κωδικούς πρόσβασης παρουσιάζει μια τεράστια σειρά πλεονεκτημάτων που οι κωδικοί πρόσβασης απλά δεν μπορούν να προσφέρουν. Επιτρέπει μια πιο απρόσκοπτη είσοδο, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν αυτόματη πρόσβαση στα διαπιστευτήριά τους σε πολλές συσκευές, καταργώντας την ανάγκη να επαναλαμβάνουν τη διαδικασία εισόδου σε κάθε λογαριασμό.
       
      Αυτό διασφαλίζει ότι οι χρήστες θα έχουν μια ενιαία εμπειρία ανεξάρτητα από το πρόγραμμα περιήγησης ή το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιούν για να συνδεθούν. Η εμπειρία του χρήστη δε θα μπορούσε επίσης να είναι απλούστερη, καθώς επιτρέπει την είσοδο μέσω βιομετρικών στοιχείων (ανοίγει σε νέα καρτέλα) ή PIN στη συσκευή ακριβώς όπως οι χρήστες έχουν πρόσβαση στις συσκευές τους.
       
      Ο Τζέικ Μουρ, Σύμβουλος Παγκόσμιας Κυβερνοασφάλειας της ESET αναφέρει σχετικά: «Η ανακοίνωση της Apple για τη σταδιακή κατάργηση των κωδικών πρόσβασης ακολουθεί τη γραμμή παρόμοιων δηλώσεων άλλων τεχνολογικών κολοσσών όπως η Google ή υπηρεσιών όπως η PayPal. Τα στατιστικά δείχνουν, ότι περίπου το 80% όλων των επιτυχημένων παραβιάσεων εταιρειών βασίζονται σε κλεμμένους, επαναχρησιμοποιημένους και πολύ αδύναμους κωδικούς πρόσβασης.
       
      Οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες spam παγκοσμίως είναι τα ψεύτικα emails στο iCloud, όπου οι χρήστες θα έκαναν κλικ σε συνδέσμους για να "επιβεβαιώσουν τα δεδομένα τους" ή "να ελέγξουν για πιθανούς κινδύνους ασφαλείας" και θα έβαζαν τα στοιχεία σύνδεσής τους σε ψεύτικους ιστότοπους.
       
      Σχεδόν 60 χρόνια μετά την εισαγωγή τους στον κόσμο της πληροφορικής, είναι καιρός να θέσουμε σε εφαρμογή σύγχρονες μεθόδους ελέγχου ταυτότητας. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα τόσο για τους χρήστες όσο και για τους διαχειριστές είναι, ότι η τεχνολογία αυτή είναι ήδη διαθέσιμη στο smartphone του χρήστη. Ωστόσο, δε θα πρέπει να ενθουσιαζόμαστε υπερβολικά με την ιδέα ότι από αύριο θα έχουμε έναν κόσμο χωρίς κωδικούς πρόσβασης. Μπορεί να χρειαστεί άλλη μια δεκαετία μέχρι να προσαρμοστεί η συντριπτική πλειονότητα των υπηρεσιών και των χρηστών και σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως σε περιβάλλοντα παραγωγής ή σε παλαιά συστήματα, μπορεί να μην είναι καν δυνατή η αντικατάσταση των συνδέσεων που βασίζονται σε κωδικούς πρόσβασης».
      Read more...

      493

    • Hardware

      Δεν υπάρχει χώρος για άλλη οθόνη; Χρησιμοποιήστε την πλαϊνή επιφάνεια του κουτιού σας!

      astrolabos

      Το κιτ πλαϊνής επιφάνειας 13,3" της ASRock, που εντοπίστηκε από το δικτυακό τόπο Tom's Hardware, περιλαμβάνει μια οθόνη IPS 13,3 ιντσών που προορίζεται να προσαρτάται στο εσωτερικό του πλαϊνού ενός επιτραπέζιου υπολογιστή. Αυτό είναι μια βολική λύση για άτομα που έχουν χωροταξικό θέμα στην επιφάνεια του γραφείου τους και έχουν τον πύργο του υπολογιστή τους πάνω σε αυτό. Το κιτ παρέχει οθόνη 1920×1080 με ρυθμό ανανέωσης 60 Hz, 300 nits φωτεινότητας και αναλογία αντίθεσης 800:1, καθιστώντας τις προδιαγραφές του συγκρίσιμες με τις φορητές οθόνες στην περιοχή των 200 $, όπως η ThinkVision M14 της Lenovo.
       

       
      Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες σημαντικές επιφυλάξεις. Πρώτον, η σελίδα προϊόντος της ASRock λέει ότι πρέπει να συνδέσετε την οθόνη σε ένα διαφανές γυάλινο πλαϊνό πλαίσιο. Επίσης, το κιτ πλαϊνών πάνελ 13,3 ιντσών θα λειτουργήσει στα περισσότερα κουτιά υπολογιστών ATX, Mini-ITX και Micro-ATX και ως γνωστόν, η συμβατότητα με τους περισσότερους πύργους υπολογιστών δεν σημαίνει συμβατότητα με όλους. Επιπλέον, για τροφοδοσία ρεύματος και προβολή εικόνας, η οθόνη της ASRock πρέπει να συνδέεται μέσω του Embedded DisplayPort (eDP), κάτι σπάνιο στους "κοινους" επιτραπέζιους υπολογιστές, δεδομένου ότι έχει κατασκευαστεί για ενσωματωμένες οθόνες, όπως αυτές σε φορητούς υπολογιστές. Σύμφωνα με το Tom's Hardware, αυτό περιορίζει την οθόνη σε άτομα με μητρική πλακέτα ASRock και υπάρχουν λιγότερες από 10 μητρικές πλακέτες ASRock με eDP. Και επειδή το βύσμα περιλαμβάνει τροφοδοσία ρεύματος, δεν βρίσκονται εύκολα διαθέσιμοι προσαρμογείς.
       

       
      Αυτοί είναι αρκετοί λόγοι για να καταστήσουν αυτό το προϊόν μη πρακτικό για τους περισσότερους χρήστες, αλλά εξακολουθεί να είναι μια καλή ιδέα. Το κιτ παρέχει μια δευτερεύουσα οθόνη χωρίς να απαιτείται πρόσθετος χώρος, παρέχοντας ένα βολικό μέρος για την εμφάνιση πραγμάτων όπως μια συνομιλία ή τη αναπαραγωγή βίντεο ενώ εργάζεστε στον υπολογιστή σας. Στη σελίδα προϊόντων της, η ASRock λέει ότι η οθόνη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση διαφόρων οδηγών ή gaming streaming.
      Σήμερα, οι επιλογές για οθόνες πλαϊνής επιφάνειας κουτιών υπολογιστών είναι περιορισμένες και τα διαθέσιμα προϊόντα έχουν πολλά "αλλά". Το κιτ πάνελ 13,3 ιντσών της ASRock δεν είναι κατάλληλο για τους περισσότερους. Αλλά είναι ωραίο να βλέπεις εταιρείες να εξερευνούν δημιουργικούς τρόπους για να φέρουν περισσότερες επιλογές σε στενούς χώρους.
      Read more...

      728

    • Gaming

      Ανακοινώθηκε η ημερομηνία και η τιμή του PlayStation VR2

      astrolabos

      Το PlayStation VR2 θα κυκλοφορήσει επίσημα στις 22 Φεβρουαρίου 2023, στη τιμή των $ 549,99 και οι προπαραγγελίες θα ξεκινήσουν στις 15 Νοεμβρίου, σύμφωνα με το IGN. Όπως αποκαλύφθηκε από το PlayStation.Blog, το PlayStation VR2 θα περιλαμβάνει τα ακουστικά PS VR2, τα χειριστήρια PS VR2 Sense και στερεοφωνικά ακουστικά. Θα υπάρχει επίσης ένα πακέτο PlayStation VR2 Horizon Call of the Mountain που θα πωλείται στα 599,99 $ και θα περιλαμβάνει τα πάντα από την τυπική έκδοση καθώς και έναν κωδικό κουπονιού PlayStation Store για το Horizon Call of the Mountain. Επίσης, στις 22 Φεβρουαρίου θα κυκλοφορήσει ο σταθμός φόρτισης του ελεγκτή PlayStation VR2 Sense, ο οποίος επιτρέπει στους παίκτες να φορτίζουν τα χειριστήρια τους «μέσω ενός απλού σχεδιασμού κλικ-in, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν σε κονσόλα PS5 – ελευθερώνοντας τις θύρες USB της κονσόλας».
      Η Sony αποκάλυψε επίσης 11 νέους τίτλους για το PS VR2 το 2023 και περιλαμβάνουν The Dark Pictures: Switchback VR, Crossfire: Sierra Squad, The Light Brigade, Cities VR - Enhanced Edition, Cosmonious High, Hello Neighbor: Search and Rescue, Jurassic World Aftermath Collection, Pistol Whip VR, Zenith: The Last City, After the Fall και Tentacular. Αν και δεν έχουμε ακόμη πλήρη εικόνα από τα όλα τα παιχνίδια που θα υποστηρίζονται, η Sony επιβεβαίωσε ότι "περιμένει περισσότερους από 20 τίτλους" στις 22 Φεβρουαρίου, την ημέρα διάθεσής του.
      Read more...

      326

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.