Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Tech Industry

      Η Mercedes κλειδώνει τη βελτιωμένη επιτάχυνση συγκεκριμένων μοντέλων πίσω από ετήσια συνδρομή $1.200

      astrolabos

      Η Mercedes είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση κατασκευαστή που κλειδώνει τις λειτουργίες αυτοκινήτου με μια συνδρομή, με ένα επερχόμενο προαιρετικό πρόσθετο (λέγε με DLC) με την ονομασία "Αύξηση Επιτάχυνσης" που επιτρέπει στους οδηγούς να πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση στην συνολική απόδοση του κινητήρα που έχει το όχημά τους.
      Πληρώνοντας λοιπόν μια ετήσια συνδρομή $ 1.200 μπορεί ο κάτοχος συγκεκριμένων μοντέλων της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να βελτιώνει την απόδοση τους, ενισχύοντας την κατά 20–24 τοις εκατό, αυξάνοντας τη ροπή και μειώνοντας περίπου 0,8 έως 0,9 δευτερόλεπτα από την επιτάχυνση 0–100 χλμ/ω όταν είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία Dynamic drive (μέσω The Drive). Η συνδρομή δεν συνοδεύεται από αναβαθμίσεις φυσικού υλικού - αντίθετα, απλώς ξεκλειδώνει τις πλήρεις δυνατότητες του οχήματος, υποδεικνύοντας ότι η Mercedes περιόρισε σκόπιμα τις επιδόσεις για να πωληθεί αργότερα ως προαιρετικό πρόσθετο. Το Acceleration Increase είναι διαθέσιμο μόνο για τα μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mercedes-EQ EQE και Mercedes-EQ EQS.
      Αυτό έρχεται μόλις μήνες αφότου η BMW προκάλεσε οργή χρεώνοντας παρομοίως μια μηνιαία συνδρομή 18 $ σε ορισμένες χώρες για τους ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν τα θερμαινόμενα καθίσματα που είναι ήδη εγκατεστημένα στα οχήματά της, ένα μόνο από τα πολλά χαρακτηριστικά που έχει βάλει μέσα σε συνδρομή ο κατασκευαστής αυτοκινήτων από το 2020. Η BMW είχε δοκιμάσει επίσης στο παρελθόν (και απέτυχε) να χρεώνει τους πελάτες της 80 $ το μήνα για πρόσβαση στο Apple CarPlay και στο Android Auto — λειτουργίες που έχουν συμπεριλάβει δωρεάν άλλοι κατασκευαστές οχημάτων.
      Read more...

      878

    • Gaming

      Η Microsoft πρόσφερε στη Sony μια 10ετή συμφωνία για Call of Duty

      astrolabos

      Η Microsoft φέρεται να πρόσφερε στη Sony μια συμφωνία για να διατηρήσει το franchise Call of Duty στο PlayStation για 10 χρόνια, σύμφωνα με μια αναφορά των New York Times. Ο τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε την πρόθεση του να εξαγοράσει την Activision Blizzard νωρίτερα φέτος για σχεδόν 70 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά η συμφωνία έχει τεθεί υπό έντονο έλεγχο από ρυθμιστικές αρχές όπως η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA) και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή της ΕΕ.
      Σύμφωνα με τους New York Times, η Microsoft είπε ότι στις 11 Νοεμβρίου είχε κάνει μια προσφορά να διατηρήσει το Call of Duty στο PlayStation για άλλη μια δεκαετία. Ωστόσο, η Sony αρνήθηκε να σχολιάσει αυτόν τον συγκεκριμένο ισχυρισμό.
      Προηγουμένως, ο Διευθύνων Σύμβουλος του PlayStation, Jim Ryan, αποκάλυψε ότι η Microsoft είχε προσφερθεί να παρέχει τρία επιπλέον χρόνια Call of Duty στην πλατφόρμα PlayStation μετά τη λήξη των υφιστάμενων συμφωνιών. Η Microsoft δεν σχολίασε ποτέ αυτόν τον ισχυρισμό.
      Εάν η συγχώνευση ολοκληρωθεί, η Microsoft στοχεύει να βάλει franchise όπως το Call of Duty, το Overwatch και το Diablo στη συνδρομητική της υπηρεσία Xbox Game Pass. Η συμφωνία αναμένεται να κλείσει μέχρι τον Ιούνιο του 2023.
      Read more...

      423

    • Gaming

      Το Netflix αναπτύσσει ένα μεγάλο AAA παιχνίδι

      astrolabos

      Το Netflix είναι μια αμερικανική πλατφόρμα ροής και πολλοί άνθρωποι γνωρίζουν την εταιρεία για αυτό. Ωστόσο, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο πριν, η εταιρεία εισήλθε στην αγορά παιχνιδιών. Από την έναρξη της λειτουργίας της, η εταιρεία εργάζεται σε αρκετά μικρά έργα. Σε πολλές περιπτώσεις, παρέχει δωρεάν παιχνίδια για κινητά στους χρήστες του Netflix. Αλλά τώρα, το Netflix πρόκειται να κάνει το μεγάλο βήμα. Μια πρόσφατη αγγελία εργασίας αποκαλύπτει ότι η εταιρεία θέλει να εργαστεί σε ένα μεγάλο έργο. Η λίστα θέσεων εργασίας αποκαλύπτει ότι το Netflix θα αναπτύξει ένα AAA παιχνίδι για υπολογιστή.
      Το Netflix δημοσίευσε πρόσφατα πολλές θέσεις εργασίας για τo Netflix Game Studios στην επίσημη ιστοσελίδα του. Μερικές από τις ανοιχτές θέσεις παιχνιδιού περιλαμβάνουν τις ακόλουθες.
      Experienced game directors Technical directors Senior producers Field service analysts Lead engineers
      Read more...

      463

    • Software

      Η Γαλλία λέει όχι στο Office 365 και στο Google Workspace στο σχολείο

      astrolabos

      Ο Γάλλος υπουργός Εθνικής Παιδείας και Νεολαίας είπε ότι οι δωρεάν εκδόσεις του Microsoft Office 365 και του Google Workspace δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται στα σχολεία – μια θέση που αντανακλά τις συνεχιζόμενες ευρωπαϊκές ανησυχίες σχετικά με την ιδιοκτησία των δεδομένων στο cloud, τον ανταγωνισμό και τους κανόνες απορρήτου.
      Τον Αύγουστο, ο Philippe Latombe, μέλος της Γαλλικής Εθνοσυνέλευσης, ενημέρωσε τον Pap Ndiaye, τον υπουργό Εθνικής Παιδείας, ότι η δωρεάν έκδοση του Microsoft Office 365, ενώ είναι ελκυστική, ισοδυναμεί με μια μορφή αθέμιτου ανταγωνισμού (Dumping). Ρώτησε τον υπουργό Παιδείας τι σκοπεύει να κάνει, δεδομένων των ζητημάτων ιδιοκτησίας των δεδομένων που σχετίζονται με την αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σε μια αμερικανική υπηρεσία cloud.
      Την περασμένη εβδομάδα, το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας δημοσίευσε γραπτή απάντηση για να επιβεβαιώσει ότι οι γαλλικές δημόσιες συμβάσεις απαιτούν πληρωμή. «Επομένως, οι προσφορές δωρεάν υπηρεσιών εξαιρούνται, κατ' αρχήν, από το πεδίο των δημοσίων συμβάσεων», αναφέρει η δήλωση του υπουργείου και ο υπουργός Ndiaye φέρεται να επιβεβαίωσε αυτή τη θέση. Αυτό ισχύει και για άλλες δωρεάν προσφορές όπως το Google Workspace for Education. Οι επί πληρωμή εκδόσεις αυτών των υπηρεσιών cloud θα μπορούσε να είναι μια επιλογή εάν δεν είχαν ήδη απορριφθεί λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια των δεδομένων.
      Οι γαλλικές αρχές θεωρούν ότι οι υπηρεσίες cloud της Microsoft και της Google που αποθηκεύουν δεδομένα στις ΗΠΑ δεν συμμορφώνονται με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς δεδομένων όπως ο GDPR και το "Schrems II" – απόφαση του 2020 από το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) που διέπει την κοινή χρήση δεδομένων πέρα από τα σύνορα.
      Η απόφαση «Schrems II» ακύρωσε τη Συμφωνία Ασπίδας Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ΗΠΑ-ΕΕ επειδή το ΔΕΕ διαπίστωσε ότι η νομοθεσία των ΗΠΑ δεν πληρούσε τα πρότυπα απορρήτου στην Ευρώπη.
      Read more...

      562

    • Geek

      Το Netflix αποκαλύπτει το «Kaleidoscope», μια μη γραμμική τηλεοπτική σειρά

      astrolabos

      Η νέα σειρά ανθολογίας του Netflix "Kaleidoscope" θα προσφέρει στους θεατές μια μοναδική εμπειρία βλέποντας μια ομάδα επιδέξιων κλεφτών να προσπαθεί να κάνει μια ληστεία που σχεδιαζόταν για περισσότερα από 20 χρόνια. Σε ένα trailer, το καστ και το συνεργείο μοιράζονται τις περιπλοκές της σειράς και τον τρόπο με τον οποίο αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο θα παρουσιάζεται η σειρά.
      «Κάθε επεισόδιο έχει πολλαπλές συνδέσεις με κάθε άλλο επεισόδιο», είπε ο δημιουργός, συγγραφέας, παρουσιαστής και εκτελεστικός παραγωγός της σειράς, Eric Garcia στο trailer. 
      Στη σειρά των οκτώ επεισοδίων, το κοινό θα παρακολουθήσει «μια ομάδα αριστοτεχνικών κλεφτών και την προσπάθειά τους να σπάσουν ένα φαινομενικά άθραυστο θησαυροφυλάκιο για τη μεγαλύτερη "μπάζα" στην ιστορία. Φρουρούμενο από την πιο ισχυρή ομάδα εταιρικής ασφάλειας στον κόσμο και με την επιβολή του νόμου για την υπόθεση, κάθε επεισόδιο αποκαλύπτει ένα κομμάτι από ένα περίτεχνο παζλ διαφθοράς, απληστίας, εκδίκησης, δολοπλοκίας, αφοσίωσης και προδοσίας», αναφέρεται στην περιγραφή της σειράς, η οποία κάνει πρεμιέρα στο Netflix την 1 Ιανουαρίου.
      Κάθε θεατής θα τα δει από τη δικιά του οπτική, με τα επεισόδια να ορίζονται από χρώματα όπως το "Μπλε" ή το "Βιολετί", μέχρι το φινάλε της σειράς "White: The Heist".
       
       
      Read more...

      534

    • Gaming

      Η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι τα παιχνίδια της επιστρέφουν στο Steam

      astrolabos

      Η Ubisoft επιβεβαίωσε τα σχέδιά της να ξεκινήσει ξανά την κυκλοφορία ορισμένων από τα παιχνίδια της στο Steam.
      Το μεγαλύτερο παιχνίδι του εκδότη των τελευταίων ετών, το Assassin’s Creed Valhalla, θα ενταχθεί και πάλι στην πλατφόρμα της Valve στις 6 Δεκεμβρίου, που συμπίπτει με την κυκλοφορία της τελικής ενημέρωσης περιεχομένου. Έρχονται επίσης στο Steam τίτλοι της Ubisoft, συμπεριλαμβανομένων των Anno 1800 και Roller Champions.
      Η Ubisoft σταμάτησε να κυκλοφορεί τα νέα της παιχνίδια στο Steam το 2019. Έκτοτε, παιχνίδια όπως τα Ghost Recon Breakpoint, The Division 2 και Assassin’s Creed Valhalla έχουν κυκλοφορήσει μέσω του Epic Games Store και της δικής της πλατφόρμας ψηφιακής διανομής Ubisoft Connect.
      Read more...

      354

    • Gaming

      Κυκλοφόρησε το gameplay trailer του Warhammer 40K: Rogue Trader

      astrolabos

      Μετά από μεγάλο διάστημα σιωπής έχουμε επιτέλους στα χέρια μας ένα gameplay trailer από το Warhammer 40K: Rogue Trader που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στην Gamescom λίγους μήνες νωρίτερα φέτος. Αναπτυγμένο από την Owlcat Games, το Rogue Trader διαμορφώνεται ως ένα από τα πιο φιλόδοξα και συναρπαστικά επερχόμενα παιχνίδια Warhammer που έχουμε δει ως τώρα.
      Τοποθετημένο στο Koronus Expanse, μια ελάχιστα χαρτογραφημένη και επικίνδυνη περιοχή του διαστήματος, αυτός ο τομέας είναι γεμάτος ευκαιρίες για εξερευνητές και τυχοδιώκτες. Ως Rogue Trader, θα διασχίσετε απίστευτες αποστάσεις στο γιγάντιο κενό σας καθώς χαρτογραφείτε αυτό το σύμπλεγμα πλανητών. Στα ταξίδια σας, θα αντιμετωπίσετε μια ποικιλία από ζητήματα καθώς και θα συναντήσετε ξένους. Τα ταξίδια είναι επικίνδυνα την 41η χιλιετία, ακόμη και για έναν Rogue Trader μιας και το κενό είναι ένα παράξενο και τρομερό μέρος στο οποίο ελλοχεύουν αμέτρητοι κίνδυνοι.
      Δείτε περισσότερα στο παρακάτω βίντεο που επιδεικνύει το gameplay του παιχνδιού:
       
       
      Read more...

      379

    • Ασφάλεια

      Τα emails phishing για το Παγκόσμιο Κύπελλο αυξάνονται στις χώρες της Μέσης Ανατολής

      astrolabos

      Το The Register αναφέρει ότι οι απόπειρες phishing με στόχο θύματα στη Μέση Ανατολή αυξήθηκαν κατά 100% τον περασμένο μήνα ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ, σύμφωνα με την Trellix. Την περίοδο Σεπτέμβριος- Οκτώβριος οι επιθέσεις αυτού του τύπου διπλασιάστηκαν. Οι κακοποιοί προέβαλαν τη FIFA και άλλα δέλεαρ που σχετίζονται με το ποδόσφαιρο ως φορέα και οι ερευνητές ασφαλείας περιέγραψαν λεπτομερώς διάφορα δείγματα email που βρήκαν ελεύθερα.
      Σε ένα από αυτά, το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δήθεν προερχόταν από το γραφείο υποστήριξης του FIFA Transfer Matching System, δηλαδή της διαδικτυακής πλατφόρμας για τις Ενώσεις Μελών της FIFA για την καταγραφή των μεταγραφών παικτών μεταξύ συλλόγων. Μάλιστα περιλάμβανε μια ψεύτικη ειδοποίηση ότι δήθεν ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων είχε απενεργοποιηθεί. Στη συνέχεια παρέπεμπε το χρήστη σε έναν ιστότοπο που στην πραγματικότητα είναι υπό τον έλεγχο του δράστη, ο οποίος επιτρέπει στους απατεώνες να κλέψουν στη συνέχεια τα διαπιστευτήρια των χρηστών.
      Ο Τζέικ Μουρ, Σύμβουλος Παγκόσμιας Κυβερνοασφάλειας της ESET, αναφέρει σχετικά: «Συνήθως οι μεγάλες διοργανώσεις προσελκύουν απατεώνες που προσπαθούν σε μεγάλη κλίμακα να δελεάσουν τους ανθρώπους ώστε να παραδώσουν τα διαπιστευτήρια σύνδεσης. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος που αποστέλλονται στην κατάλληλη στιγμή πετυχαίνουν να φαίνονται πιο αυθεντικά στα μάτια των αποδεκτών και έτσι έχουν περισσότερες πιθανότητες να λειτουργήσουν. Για αυτό είναι σημαντικό, να είμαστε πάντα σε επιφυλακή όταν μας ζητούν να παραδώσουμε διαπιστευτήρια ή κωδικούς ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων και να τα διατηρούμε ιδιωτικά».
      Read more...

      326

    • Ασφάλεια

      Η Apple φαίνεται ότι μπορεί να αναγνωρίσει τους χρήστες της από τα στοιχεία που συλλέγει

      astrolabos

      Η Apple φέρεται να είναι σε θέση να αναγνωρίσει έναν χρήστη από τα αναλυτικά στοιχεία που συλλέγει, σύμφωνα με ερευνητές ασφαλείας, μέσω ενός μοναδικού αναγνωριστικού που μπορεί να συσχετιστεί με τον λογαριασμό iCloud ενός χρήστη.
      Η Apple θέλει να καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου, ως εταιρεία που εστιάζει στο απόρρητο. Έτσι, η εισαγωγή της Διαφάνειας Παρακολούθησης Εφαρμογών, καθώς και η διαβεβαίωση ότι δεν θα συλλέγει αναγνωρίσιμα δεδομένα σχετικά με τις συνήθειες χρήσης ενός χρήστη, υποτίθεται ότι διασφαλίζει τους χρήστες ότι δεν θα παρακολουθούνται απαραίτητα και ότι τα δεδομένα τους δεν θα επεξεργαστούν με κάποιο τρόπο. Σε λεπτομέρειες που ανακάλυψαν δύο ερευνητές, φαίνεται ότι η Apple μπορεί να το κάνει.
      Σε μια σειρά από tweet τη Δευτέρα, η ομάδα προγραμματισμού του iOS, με το twitter handle @Mysk_co, ερευνώντας στα συστήματα της Apple, ανακάλυψαν ένα αναγνωριστικό στα αναλυτικά δεδομένα της που αναφέρεται ως "dsid". Αργότερα διαπιστώθηκε ότι αυτό αναφέρεται σε ένα "Αναγνωριστικό υπηρεσιών καταλόγου" (Directory Services Identifier), το οποίο είναι συνδεδεμένο με έναν λογαριασμό iCloud.
      Κάθε DSID μπορεί, θεωρητικά, να συνδεθεί με έναν υπάρχοντα λογαριασμό iCloud. Εάν η έρευνα είναι ακριβής και η Apple επέλεξε να το κάνει αυτό, έχει το όνομα, το email του συσχετισμένου χρήστη και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τον λογαριασμό.
       
       
      Το αναγνωριστικό περιλαμβάνεται σε όλα τα δεδομένα αναλυτικών στοιχείων που στέλνει το App Store στην Apple, ενώ και άλλες εφαρμογές κάνουν το ίδιο πράγμα. Η ομάδα Mysk εκτιμά ότι αυτό σημαίνει ότι "η λεπτομερής συμπεριφορά σας κατά την περιήγηση σε εφαρμογές στο App Store αποστέλλεται στην Apple και περιέχει το αναγνωριστικό που απαιτείται για τη σύνδεση των δεδομένων με εσάς."
      Επίσης, επισημαίνουν, ότι στη δήλωση Device Analytics & Privacy της ίδιας της Apple αναφέρει "Καμία από τις συλλεγμένες πληροφορίες δεν σας προσδιορίζει προσωπικά", η οποία χαρακτηρίζεται ως "ανακριβής".
      Η Apple έχει δηλώσει στο παρελθόν και δημόσια ότι δεν ασχολείται με την πώληση δεδομένων χρηστών και εξήγησε επίσης πώς χρησιμοποιεί δεδομένα στις διαφημιστικές της πλατφόρμες. Αυτό περιλαμβάνει τους ισχυρισμούς ότι η διαφημιστική πλατφόρμα της δεν συνδέει δεδομένα χρήστη ή συσκευής με δεδομένα που συλλέγονται από τρίτα μέρη για στοχευμένη διαφήμιση και ότι δεν μοιράζεται την ταυτοποίηση συσκευής χρήστη ή συσκευής με εταιρείες συλλογής δεδομένων.
      Παρά τους ισχυρισμούς ότι δεν πουλά δεδομένα και ότι εργάζεται για την ανωνυμοποίηση δεδομένων που χρησιμοποιούνται από πελάτες της διαφημιστικής της πλατφόρμας, το ζήτημα εδώ είναι ότι η Apple θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει δυνητικά τα αναγνωρίσιμα δεδομένα για δικούς της σκοπούς και ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι έχει τη δυνατότητα συλλογής αναγνωρίσιμων δεδομένων.
      Read more...

      391

    • Hardware

      Η Nvidia πιστεύει ότι τα καλώδια της RTX 4090 έλιωσαν επειδή δεν ήταν σωστά συνδεδεμένα

      astrolabos

      Εβδομάδες αφότου η Nvidia ανακοίνωσε ότι διερευνούσε αναφορές ότι τα καλώδια τροφοδοσίας για την κάρτα γραφικών RTX 4090 έλιωναν και καίγονταν, η εταιρεία υποστηρίζει ότι βρήκε τη λύση: απλώς δεν ήταν συνδεδεμένα σωστά.
      Σε μια ανάρτηση στο φόρουμ υποστήριξης πελατών της την Παρασκευή, η Nvidia ανακοίνωσε ότι εξακολουθεί να ερευνά τις αναφορές, αλλά τα ευρήματά της «υποδηλώνουν» ότι μια όχι σωστή σύνδεση ήταν ο φταίχτης σε πολλές περιπτώσεις
      Η κορυφαία κάρτα της Nvidia χρησιμοποιεί αυτό που είναι γνωστό ως υποδοχή τροφοδοσίας 12VHPWR, ένα νέο πρότυπο που δεν υποστηρίζεται εγγενώς από τα περισσότερα τροφοδοτικά που έχουν ήδη οι χρήστες στους υπολογιστές τους. Εξαιτίας αυτού, στέλνει έναν προσαρμογέα - ή "power dongle", όπως το αποκαλεί, στο κουτί. Οι αρχικές αναφορές των χρηστών κατηγόρησαν το power dongle, με κάποιους να λένε ότι το καλώδιο που έλιωσε κατέστρεψε την GPU αξίας $ 1.599.
      Τα ευρήματα της εταιρείας θα μπορούσαν να ερμηνευτούν ως μετατόπιση της ευθύνης στους χρήστες. Σίγουρα, η Nvidia δεν λέει ξεκάθαρα ότι είναι σφάλμα του χρήστη, αλλά υπονοείται έντονα στη δημοσίευση. Φαίνεται επίσης σαν μια πολύ βολική εξήγηση, καθώς οι άνθρωποι εικάζουν εδώ και σχεδόν ένα μήνα ότι το πρόβλημα προκαλείται από κάτι πιο περίπλοκο, όπως κακή συγκόλληση ή πολύ μικρά καλώδια για να χειριστούν αξιόπιστα τις τεράστιες ποσότητες ενέργειας που διοχετεύεται.
      Ωστόσο, το GamersNexus, ένας δικτυακός τόπος που είναι γνωστός για τις αυστηρές δοκιμές του, κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε, στο οποίο εξετάστηκαν κατεστραμμένα power dongle που έστειλαν οι χρήστες του και ύστερα από εκτεταμένες δοκιμές, έδειξε ότι οι σύνδεσμοι είχαν γραμμές φθοράς, υπονοώντας ότι δεν είχαν εισαχθεί πλήρως στην υποδοχή. Το GamersNexus λέει ακόμη ότι μερικοί φαίνεται να μην έχουν πλήρη σύνδεση για αρκετά χιλιοστά. Το βίντεο του δείχνει ότι μια χαλαρή σύνδεση θα μπορούσε να προκαλέσει σημαντική θέρμανση του βύσματος, εάν ήταν κακώς συνδεδεμένο και υπό γωνία.
      Η δημοσίευση της Nvidia περιλαμβάνει μια εικόνα για το πώς φαίνεται η υποδοχή όταν δεν είναι πλήρως συνδεδεμένη και δείχνει πολύ πιο εύκολο να μην συνδεθεί σωστά και να μείνει έξω κατά 2 χιλιοστά και υπό γωνία (ενδεχομένως επειδή τα καλώδια να τραβήχτηκαν πολύ σφιχτά προς τα πίσω κατά την εγκατάσταση). Θα ήταν ακόμα πιο εύκολο να μην γίνει σωστή σύνδεση με μια κάρτα RTX 4090 τρίτου κατασκευαστή αντί για την έκδοση Nvidia όπως φαίνεται στις παρακάτω εικόνες.
       

       
      Εάν έχετε μία από αυτές τις κάρτες στον υπολογιστή σας, θα πρέπει πιθανώς να ελέγξετε ξανά την σύνδεση του power dongle με την κάρτα γραφικών σας. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι η Nvidia μπορεί να μην είναι εντελώς σωστή εδώ. Ένα άλλο πράγμα που υπάρχει σχετικά με την εικόνα που δημοσίευσε είναι ότι η υποδοχή έχει και θύλακα κλειδώματος. Θεωρητικά, αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που θα εμπόδιζε να συμβεί κάτι τέτοιο, αρκεί να δίνει σωστή ανατροφοδότηση όταν συνδέεται και να καταλαβαίνει ο χρήστης ότι η σύνδεση έχει γίνει σωστά. Σύμφωνα με το GamersNexus, ωστόσο, οι προσαρμογείς δεν κάνουν "κλικ" στη θέση τους, ακόμη και όταν έχουν τοποθετηθεί πλήρως .
      Πέρα από αυτό, οι δοκιμές που έγιναν από τη Nvidia και το GamersNexus δεν φαίνεται να υποδεικνύουν τα κατασκευαστικά ελαττώματα ως τον κύριο ένοχο. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας που δεν επιθυμεί να κατονομαστεί, είπε στο GamersNexus την Παρασκευή ότι «οποιαδήποτε προβλήματα με το καμένο καλώδιο ή με την κάρτα γραφικών, θα προχωρήσουν σε εξέταση για αντικατάσταση.
      Read more...

      553

    • Gaming

      Ο συνδημιουργός του «Sonic The Hedgehog», Yuji Naka συνελήφθη

      astrolabos

      Ο συνδημιουργός του Sonic The Hedgehog, Yuji Naka, ήταν μεταξύ των τριών ατόμων που συνελήφθησαν αυτή την εβδομάδα για εικαζόμενη εμπορία εμπιστευτικών πληροφοριών.
      Ενώ εργαζόταν στην Square Enix, ο Naka φέρεται να αγόρασε 10.000 μετοχές της Aiming Co αφού είχε υπογράψει ένα προσοδοφόρο συμβόλαιο για να βοηθήσει στη δημιουργία ενός παιχνιδιού Dragon Quest για κινητά, πριν αυτές οι πληροφορίες δημοσιοποιηθούν. Η Naka φέρεται να ξόδεψε £17.000 για τις μετοχές, αλλά δεν έχει αποκαλυφθεί εάν ο Naka τις πούλησε ή όχι.
      Ο Naka ήταν ο κύριος προγραμματιστής στην αρχική σειρά Sonic The Hedgehog, η οποία περιελάμβανε το Sonic The Hedgehog του 1991, το Sonic The Hedgehog 2 του 1992 και το Sonic The Hedgehog 3 του 1994. Έφυγε από τη Sega το 2006, προτού ενταχθεί στην Square Enix. Μήνυσε την Square Enix νωρίτερα αυτό το έτος, αφού η εταιρεία τον απομάκρυνε από τον παραγωγό του Balan Wonderworld, προτού ισχυριστεί ότι η Square Enix «δεν εκτιμά τα παιχνίδια ή τους οπαδούς των παιχνιδιών».
      Ο Νάκα συνελήφθη από τους εισαγγελείς του Τόκιο σήμερα το πρωί (18 Νοεμβρίου) μετά τις συλλήψεις των πρώην υπαλλήλων της Square Enix, Taisuke Sazaki και Fumiaki Suzuki. Σύμφωνα με το PC Gamer, οι δύο άνδρες έχουν τίτλους τεχνικής παραγωγής και ιδιαίτερες ευχαριστίες για μια σειρά παιχνιδιών υψηλού προφίλ της Square Enix, συμπεριλαμβανομένων των Dragon Quest 11, Final Fantasy 14 και NieR Automata.
      Read more...

      388

    • Gaming

      Το θρυλικό Dead or Alive επιστρέφει επιβεβαιώνει η Team Ninja

      astrolabos

      Το θρυλικό Dead or Alive που μεσουρανούσε στις εποχές του PlayStation 2 θα επιστρέψει με ένα Reboot, επιβεβαίωσε η Team Ninja.
      Το γνωστό franchise fighting ξεκίνησε με το πρώτο Dead or Alive το 1996 και από τότε έχει κερδίσει το κοινό του με έξι συνολικά παιχνίδια στην κύρια σειρά, καθώς και πολλαπλά spinoffs. Το Dead or Alive 6 κυκλοφόρησε το 2019 και αυτή τη στιγμή είναι η πιο πρόσφατη κυκλοφορία, καθώς δεν έχει υπάρξει κανένα νέο παιχνίδι στο franchise από τότε, όμως αυτό θα αλλάξει σύντομα.
      Η ανακοίνωση του Dead or Alive ήρθε στο τέλος της κεντρικής ομιλίας του Team Ninja στο συνέδριο G-Star της Κορέας στο Busan της Νότιας Κορέας και πλέον έχουμε την επίσημη επιβεβαίωση ότι το παιχνίδι βρίσκεται σε ενεργό ανάπτυξη.
      Read more...

      321

    • Δελτία Τύπου

      Radio Network of the Future

      astrolabos

      Η Samsung Electronics France ανακοίνωσε ότι επιλέχθηκε ως εταίρος της κοινοπραξίας που συγχρηματοδοτείται από την Airbus και την Capgemini, υπό την ηγεσία του Γαλλικού Υπουργείου Εσωτερικών και Υπερπόντιων Εδαφών για την ανάπτυξη της παρτίδας 2 του έργου Radio Network of the Future (RRF).
      Η εφαρμογή αυτού του ασφαλούς δικτύου υψηλής ταχύτητας, που ξεκίνησε από τη γαλλική κυβέρνηση, στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των επικοινωνιακών διαδικασιών των δυνάμεων έκτακτης ανάγκης και εσωτερικής ασφάλειας. Για να μπορέσουν να επωφεληθούν από ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών πολυμέσων, η Samsung και η Airbus θα συνεργαστούν στενά εξοπλίζοντας περίπου 400.000 χρήστες με ανθεκτικές κινητές συσκευές Samsung, όπως το Galaxy XCover6 Pro smartphone και το Galaxy Tab Active3 tablet.
      Οι ανθεκτικές συσκευές της Samsung έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν σε πολύ απαιτητικά περιβάλλοντα, ενώ είναι κατάλληλες για να καλύψουν τις ανάγκες της εθνικής αστυνομίας, των πυροσβεστικών τμημάτων και της πολιτικής ασφάλειας. Επιπλέον, ένας τυποποιημένος στόλος συσκευών θα προωθήσει τις συνέργειες και τη συνεργασία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των χρηστών και θα απλοποιήσει τη συντήρηση, τις ενημερώσεις λογισμικού και την ασφάλεια των συσκευών.
      Αυτή η συνεργασία ενισχύει τη θέση της Samsung ως βασικό παράγοντα στην ασφάλεια των κινητών τηλεφώνων, θέτοντας την προηγμένη τεχνολογία στην υπηρεσία της εθνικής κυριαρχίας.
      «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Airbus που επέλεξε τη Samsung ως έμπιστο συνεργάτη για αυτό το σημαντικό έργο», δήλωσε ο Frédéric Fauchère, Διευθυντής του Τμήματος BtoB Mobile Experience στη Samsung Electronics Γαλλίας. "Η καινοτομία, η ποιότητα και η αντοχή των ανθεκτικών κινητών μας συσκευών αποτέλεσαν κριτήρια επιλογής για την Airbus. Είμαστε περήφανοι που έχουμε την ευκαιρία να θέσουμε την τεχνολογία μας στην υπηρεσία των μέσων επικοινωνίας των γαλλικών δυνάμεων ασφαλείας και διάσωσης».
      «Είναι τιμή για εμάς που επιλεχθήκαμε να εργαστούμε για μια τόσο σημαντική και κρίσιμη υπηρεσία και αυτό είναι κάτι που το λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας», δήλωσε ο KC Choi, EVP και Επικεφαλής του Global Mobile B2B Team, MX Business στη Samsung Electronics. «Εδώ και χρόνια αναπτύσσουμε τις συσκευές μας για να προσφέρουμε το καλύτερο στον τομέα του σχεδιασμού, της ασφάλειας, της λειτουργικότητας, της ανθεκτικότητας και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε αυτές τις ανθεκτικές συσκευές να γίνονται μέρος μεγάλων έργων όπως το Radio Network of the Future».
      Ο Eric Davalo, Διευθυντής Πωλήσεων & Προγραμμάτων Ευρώπης στην Airbus SLC δήλωσε: «Η ασφάλεια είναι ένας ιδιαίτερα απαιτητικός τομέας και η Samsung Electronics έχει καθιερωθεί ως ο συνεργάτης που προσφέρει την κορυφαία τεχνολογία (smartphones και tablets), τέλεια προσαρμοσμένη στις κρίσιμες παρεμβάσεις των δυνάμεων ασφαλείας και διάσωσης. H συνεργασία αυτή με τη Samsung Electronics δημιουργεί νέες ευκαιρίες για την παροχή καινοτομίας αιχμής».
       
      Read more...

      353

    • Hardware

      Οι επεξεργαστές της Apple υποστηρίζουν την "αρχαία" αρχιτεκτονική 8080 της Intel, μέσω μιας μυστικής επέκτασης

      astrolabos

      Η Apple αποκάλυψε τον πρώτο επεξεργαστή της, τον Apple M1, κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης τον Νοέμβριο του 2020. Το τσιπ συγκέντρωσε πολλούς επαίνους για την επεξεργαστική ισχύ που πακέταρε σε έναν μικροσκοπικό χώρο. Το M1 της Apple έκανε πολλούς να αναρωτηθούν αν τα SoC ήταν το μέλλον των υπολογιστών.
      Λόγω της μετάβασης σε μια αρχιτεκτονική ARM, η Apple έπρεπε να βρει έναν τρόπο για να επιτρέψει στους M1 Mac να χρησιμοποιούν προγράμματα που είχαν σχεδιαστεί με γνώμονα τους Mac που βασίζονται στην Intel. Η Apple χρησιμοποίησε την απλούστερη αλλά πιο αποτελεσματική μέθοδο: μιμούμενοι την αρχιτεκτονική x64 μέσα στο ίδιο το Apple M1. Η μέθοδος εξομοίωσης ονομάζεται «Rosetta 2», που πήρε το όνομά της από την Πέτρα της Ροζέτα.
      Ο κόσμος εξεπλάγη από το πόσο αποτελεσματική ήταν η Rosetta 2. Ο Dougall Johnson, ένας Αυστραλός ερευνητής ασφάλειας, πιστεύει τώρα ότι ξέρει γιατί συμβαίνει αυτό. Υπάρχει μια άγνωστη επέκταση μέσα στο Rosetta 2 που απλοποιεί τη διαδικασία αποθήκευσης ισοτιμίας και προσαρμογής flags σε μια εφαρμογή. Αυτό επιτρέπει μια πιο ακριβή και «εύχρηστη» προσομοίωση, σύμφωνα με τον Johnson. Το πιο εκπληκτικό μέρος είναι η προέλευση της επέκτασης· συμπεριλήφθηκε στον δεύτερο επεξεργαστή της Intel, τον Intel 8080, από το 1974.
      Ο αρχαίος μικροεπεξεργαστής 8-bit χειριζόταν πολύ συγκεκριμένα αυτές τις προσαρμογές και τις αποθηκευτικές ρυθμίσεις ισοτιμίας και η δυνατότητα συνέχισε να βρίσκει το δρόμο της στους σημερινούς επεξεργαστές Intel. Εάν έχετε έναν νέο Core i9-13900K, υπάρχει μια άμεση (αν και μικρή) συσχέτιση με τους επεξεργαστές που τροφοδοτούσαν ορισμένους υπολογιστές πριν από σχεδόν 50 χρόνια.
      Τα bit 26 και 27 εντός του καταχωρητή σημαιών του ARM είναι αφιερωμένα σε αυτήν τη διαδικασία, αν και αυτά τα δύο bit εκχωρούνται σε αυτήν την ενέργεια μόνο όταν η Rosetta 2 είναι ενεργή. H Rosetta 2 δεν ενεργοποιείται εκτός και αν εντοπίσει ότι ένα πρόγραμμα δημιουργήθηκε για υπολογιστές Mac που βασίζονται σε αρχιτεκτονική της Intel, αναθέτοντας εκ νέου τα δύο bit και επιτρέποντας στο Rosetta 2 να λειτουργεί με τον συνηθισμένο γρήγορο ρυθμό του.
      Είναι ενδιαφέρον να δούμε τις μεθόδους που ανέπτυξε η Apple για να επιτρέψει στους χρήστες να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν προγράμματα που σχεδιάστηκαν για παλαιότερους Mac που βασίζονται σε Intel. Η ιδέα μιας ολόκληρης αρχιτεκτονικής που επαναδρομολογεί δύο bit για να χειρίζεται τις λειτουργίες με τον ίδιο τρόπο που έκανε ένας επεξεργαστής που κυκλοφόρησε πριν 50 χρόνια, είναι συναρπαστική.
      Read more...

      557

    • Επιστήμη

      Η νευροτεχνολογία μπαίνει στο χώρο εργασίας

      astrolabos

      Ετοιμαστείτε· η νευροτεχνολογία έρχεται στο χώρο εργασίας. Οι νευρωνικοί αισθητήρες είναι πλέον αξιόπιστοι και αρκετά προσιτοί για να υποστηρίζουν εμπορικά πιλοτικά έργα που εξάγουν δεδομένα που βελτιώνουν την παραγωγικότητα από τον εγκέφαλο των εργαζομένων. Αυτά τα έργα δεν περιορίζονται σε εξειδικευμένους χώρους εργασίας. Τρέχουν επίσης σε γραφεία, εργοστάσια, αγροκτήματα και αεροδρόμια. Οι εταιρείες και οι άνθρωποι πίσω από αυτές τις συσκευές νευροτεχνολογίας είναι βέβαιοι ότι θα βελτιώσουν τη ζωή μας. Υπάρχουν όμως σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το εάν η εργασία πρέπει να οργανωθεί γύρω από ορισμένες λειτουργίες του εγκεφάλου και όχι γύρω από το άτομο ως σύνολο.
      Για να είμαστε σαφείς, το είδος της νευροτεχνολογίας που είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή δεν είναι σε επίπεδο  να διαβάζει σκέψεις. Οι αισθητήρες ανιχνεύουν την ηλεκτρική δραστηριότητα σε διαφορετικές περιοχές του εγκεφάλου και τα μοτίβα αυτής της δραστηριότητας μπορούν να συσχετιστούν ευρέως με διαφορετικά συναισθήματα ή φυσιολογικές αποκρίσεις, όπως άγχος, εστίαση ή αντίδραση σε εξωτερικά ερεθίσματα. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να αξιοποιηθούν για να γίνουν οι εργαζόμενοι πιο αποτελεσματικοί - και για να γίνουν πιο ευτυχισμένοι, σύμφωνα με τους υποστηρικτές της τεχνολογίας. Δύο από τους πιο ενδιαφέροντες καινοτόμους σε αυτόν τον τομέα είναι η startup InnerEye με έδρα το Ισραήλ, η οποία στοχεύει να προσφέρει στους εργαζόμενους υπεράνθρωπες ικανότητες και η Emotiv, μια εταιρεία νευροτεχνολογίας της Silicon Valley που φέρνει φορετό (wearable) εξοπλισμό παρακολούθησης εγκεφάλου σε εργαζόμενους γραφείου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εργάζονται εξ αποστάσεως.
      Η θεμελιώδης τεχνολογία στην οποία βασίζονται αυτές οι εταιρείες δεν είναι νέα: Η ηλεκτροεγκεφαλογραφία (EEG) υπάρχει εδώ και περίπου έναν αιώνα και χρησιμοποιείται συνήθως σήμερα τόσο στην ιατρική όσο και στην έρευνα της νευροεπιστήμης. Για αυτές τις εφαρμογές, το άτομο μπορεί να έχει έως και 256 ηλεκτρόδια συνδεδεμένα στο τριχωτό της κεφαλής του με αγώγιμο τζελ για την καταγραφή ηλεκτρικών σημάτων από νευρώνες σε διαφορετικά μέρη του εγκεφάλου. Περισσότερα ηλεκτρόδια, ή «κανάλια», σημαίνουν ότι οι γιατροί και οι επιστήμονες μπορούν να λάβουν καλύτερη χωρική ανάλυση των ενδείξεών τους, δηλαδή μπορούν να πουν καλύτερα ποιοι νευρώνες σχετίζονται με ποια ηλεκτρικά σήματα.
      Το νέο είναι ότι το EEG έχει πρόσφατα "ξεφύγει" από κλινικές και εργαστήρια και έχει εισέλθει στην καταναλωτική αγορά. Αυτή η κίνηση οδηγήθηκε από μια νέα κατηγορία «ξηρών» ηλεκτροδίων που μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς αγώγιμο τζελ, μια σημαντική μείωση στον αριθμό των ηλεκτροδίων που είναι απαραίτητα για τη συλλογή χρήσιμων δεδομένων και τις προόδους στην τεχνητή νοημοσύνη που διευκολύνουν την ερμηνεία των δεδομένων. Ορισμένα ακουστικά EEG είναι ακόμη διαθέσιμα απευθείας στους καταναλωτές για μερικές εκατοντάδες δολάρια.
      Αν και το κοινό μπορεί να μην το έχει καταλάβει ακόμα, οι ειδικοί λένε ότι η νευροτεχνολογία είναι ώριμη και έτοιμη για εμπορικές εφαρμογές. «Αυτό δεν είναι επιστημονική φαντασία», λέει ο James Giordano, επικεφαλής των μελετών νευροηθικής στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Georgetown. «Αυτό είναι πολύ αληθινό».
       
       
      Read more...

      604

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.