Ευτυχώς για όλους μας, η Google ανακοίνωσε ότι από τις 30 Ιουνίου του 2016 οι δημοφιλείς υπηρεσίες διαφημίσεων AdWords και DoubleClick δεν θα δέχονται διαφημίσεις οι οποίες είναι κατασκευασμένες σε Flash, αναγκάζοντας τους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιήσουν κώδικα σε HTML5. Από τις 2 Ιανουαρίου του 2017 το Flash θα σταματήσει να εμφανίζεται σε διαφημίσεις της DoubleClick και του Google Display Network.
Η Google έχει ξεκινήσει να υιοθετεί το HTML5 αντί του Flash, σε υπηρεσίες της όπως το YouTube, κάνοντας έτσι πιο εύκολη τη δουλειά των δημιουργών διαφημίσεων. Το 2015 μόνο το έξι τοις εκατό των videos χρησιμοποιούσαν το Flash της Adobe, μια σημαντική μείωση από το 14 τοις εκατό του 2014, αλλά η χρήση του είναι ακόμα διαδεδομένη στις online διαφημίσεις.
Έτσι με τα μεγαλύτερα δίκτυα διαφημίσεων να απορρίπτουν το Flash, ίσως τελικά να δούμε το Flash να εξαφανίζεται σιγά σιγά από τους browser μας. Όμως σύμφωνα με τη Google οι διαφημίσεις οι οποίες περιλαμβάνουν video, θα συνεχίσουν προς το παρόν να χρησιμοποιούν την απαρχαιωμένη και επικίνδυνη πλατφόρμα του Flash.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now