Αυτό τουλάχιστον εκτιμά η εταιρία έρευνας αγοράς eMarketer, η οποία εκτιμά ότι η μεγαλύτερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιάσει πτώση στην χρήση της από άτομα νεαρής ηλικίας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Αντίθετα τα Instagram και SnapChat, θα δουν ιδιαίτερα σημαντική αύξηση στην χρήση τους από τους νέους, που φαίνεται να προτιμούν να περνάνε περισσότερη ώρα σε αυτά, παρά στο Facebook.
Τα στοιχεία που παρουσίασε η εταιρία την Δευτέρα, λαμβάνουν υπόψιν δύο αγορές, αυτή της Αμερικής και του Ηνωμένου Βασιλείου και δείχνουν ότι στις ηλικίες από 12 έως 17 χρονών, η μηνιαία βάση χρηστών του Facebook θα πέσει κατά 3,4%. Αυτο μεταφράζεται σε 14,5 εκατομμύρια χρήστες ανά μήνα, που ζουν στην Αμερική. Μειώσεις αναμένεται να υπάρξουν και όσον αφορά τις ομάδες χρηστών με ηλικίες κάτω από 12 έτη και μεταξύ 18 και 24 ετών.
Αντίθετα η eMarketer υπολογίζει μεγάλη αύξηση στην μηνιαία βάση χρηστών των Instagram και SnapChat. Το SnapChat αναμένεται να δει αύξηση της τάξης του 25,8%, στα 79,2 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, ενώ το Instagram θα δει αύξηση της τάξης του 23,8%, στα 85,5 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες.
Σύμφωνα με τον Oscar Orozco, αναλυτή της eMarketer, εξαιρουμένων των χρηστών που εγκατέλειψαν το Facebook, αυτοί που έχουν μείνει πίσω, φαίνεται να σπαταλάνε λιγότερο χρόνο σε αυτό. Επιπλέον εμφανίζονται και πολλοί νέοι που δεν ασχολούνται καθόλου με το Facebook, αγνοώντας το εντελώς. Από την άλλη η επιτυχία των Instagram και SnapChat, σε μεγάλο βαθμό θεωρείται ότι οφείλεται στον τρόπο επικοινωνίας που προωθούν, μέσω φωτογραφιών, ο οποίος ταιριάζει καλύτερα στους νέους.
Πάντως τα νέα αυτά δεν είναι κατ' ανάγκη και τόσο άσχημα για το Facebook, δεδομένου ότι το Instagram είναι δικό του.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now