Ο πρώην πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios δήλωσε ότι το PS5 θα εισάγει ένα πρωτόγνωρο επίπεδο ευκολίας για τους game developers σχετικά με την ανάπτυξη τίτλων για την κονσόλα νέα γενιάς της Sony.
Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ακούσει για τις δυσκολίες στην ανάπτυξη τίτλων για το PS3, καθώς πολλοί developers είχαν παραπονεθεί για την αρχιτεκτονική της κονσόλας και την απότομη καμπύλη μάθησης που απαιτούσε, ενώ πολλοί είχαν κατηγορηθεί ότι τα παιχνίδια δεν εκμεταλλευόντουσαν πλήρως τις δυνατότητες της κονσόλας.
Το PS4 ήρθε να δώσει λύση, καθώς η αρχιτεκτονική του διευκόλυνε τους developers να μεταφέρουν παιχνίδια από το PC framework στο PS4.
H SONY αναγνώρισε τη σημασία της εύκολης πρόσβασης για τους developers και στο τελευταίο τεύχος του Dengeki PlayStation (663), ο Shuhei Yoshida αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο θέμα.
"Η εποχή του PS3 ήταν η πιο δύσκολη στα 25 χρόνια ιστορίας της SIE, καθώς η δυσκολία ανάπτυξης τίτλων ήταν αξιοσημείωτη", δήλωσε ο Yoshida. Όμως συμπλήρωσε ότι στο PS5 "η ανάπτυξη λογισμικού είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο που δεν το έχουμε ξαναδεί". Σε άλλο σημείο, το στέλεχος της SONY δηλώνει ότι η ευκολία ανάπτυξης τίτλων είναι "παρόμοια με του PS4, αλλά το PS5 είναι ακόμα πιο μπροστά".
H SONY δεν έχει αποκαλύψει ακόμα το PS5 (όπως έκανε η MS για το Xbox X Series πριν λίγες μέρες), για το οποίο γνωρίζουμε ότι βασίζεται στην πλατφόρμα ZEN 2 της AMD και διαθέτει Navi GPU, ενώ προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει την εορταστική περίοδο του 2020 (του χρόνου τέτοιες μέρες).
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now