Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    TheLab Interview: Μιχάλης Ραφτόπουλος και το Jinx: Womb of Cosmos

    Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, η ιδιωτική πρωτοβουλία στην Ελλάδα είναι κάτι πλέον όχι συνηθισμένο, σε τέτοιο βαθμό που χρήζει ειδικής μνείας από τα Μ.Μ.Ε. όταν αυτή προκύπτει. Εδώ, στα δικά μας νερά, έχουμε μια ομάδα νεαρών δημιουργών που σύστησαν την Jinxsoft και  που τολμάνε, επιχειρούν και φτιάχνουν το δικό της παιχνίδι ρόλων το Jinx: Womb of Cosmos.

    Για την JinxSoft και το Jinx: Womb of Cosmos έχουμε εξασφαλίσει κάποιες σκέψεις από τον τεχνικό διευθυντή της εταιρίας και Game Designer όσο αφορά το Jinx: Womb of Cosmos, Μιχάλη Ραφτόπουλο. Ο Μιχάλης δεν είναι καινούργιος στην gaming σκηνή και όσοι έχουν φάει τα xp με το κουτάλι σίγουρα τον έχουν συναντήσει ή ακόμα είχαν την τύχη να συμμετέχουν στα πρώτα του gaming πειράματα στον θρυλικό RP Lineage server στον the-core.gr όπου εκεί εφάρμοσε τις πρώτες σκέψεις για το single player turn based epic gothic fantasy rpg για το οποίο θα μιλήσουμε σήμερα.

     

     

    Καλησπέρα JinxSoft! Περίεργο όνομα για εταιρεία, ποια ήταν η έμπνευση του ονόματος σας;

    Καμία (και είναι εμφανές)! Η αλήθεια είναι οτι από τα ονόματα που έπεσαν στο τραπέζι αυτό μας φάνηκε το λιγότερο αστείο. Και δεν θέλετε να ξέρετε τις υπόλοιπες υποψηφιότητες...

     

    Απ' ότι βλέπω ασχολείστε εδώ και καιρό με την δημιουργία ψυχαγωγικού λογισμικού και κυρίως με παιχνίδια. Από πόσα άτομα αποτελείται η ομάδα σας; Είναι η αποκλειστική ενασχόληση σας;

    To game development σαν κύρια ενασχόληση της Jinxsoft ξεκίνησε από τις αρχές του 2011. Από τότε μέχρι σήμερα αυτό αποτελεί και το βασικό πεδίο δραστηριοποίησης της εταιρίας μας.

    O πυρήνας αυτής της ομάδας αποτελείται από 15 άτομα (αν και πολύ σύντομα θα γίνουν 17 με τις νέες μεταγραφές του προέδρου) και στο Project συνδράμουν επικουρικά, άλλοι 15-20 περίπου freelancers.

     

    Το νέο σας παιχνίδι λοιπόν ονομάζεται Jinx: Womb of Cosmos, ένα Gothic Fantasy RPG όπως αναφέρετε στο τελευταίο Press Release σας. Με ποια άλλα γνωστά παιχνίδια θα το συγκρίνατε όσον αφορά το ύφος και το gameplay;

    Παίρνουμε ένα blender και ρίχνουμε μέσα τα πρώτα 7 Final Fantasy, το Chrono Trigger, τα τρία πρώτα Breath of Fire. Το μείγμα είναι το gameplay του Jinx: Womb of Cosmos , με turn based – instanced μάχες στα πρότυπα των παλιών JRPGs, μια πιο δυτική αισθητική όμως και story-driven σενάριο και gameplay.

    Ο κόσμος είναι πολύ σκοτεινός και θα υπάρξουν σίγουρα στιγμές που η ωμότητα περιγραφών και των εικόνων θα σας κάνει να ανατριχιάσετε και θα σας φέρει αντιμέτωπους με ηθικά διλήμματα που σπάνια συναντάτε σε τέτοιου είδους τίτλους. Οπότε σε θέμα ύφους... φανταστείτε απλά ένα gothic rpg που το σκηνοθετεί ο Guillermo del Toro...

     

    jwoc_cs_training_grounds_02.jpg

    jwoc_cs_cave.jpg

     

     

    wraithrim_gazebo.jpg

    jwoc_cs_kitchen.jpg

     

     

    Αν έπρεπε να πείσετε κάποιον να ασχοληθεί με το Womb of Cosmos, τι θα του λέγατε;

    Αν είσαι λάτρης των rpgs, ή αν αρέσκεσαι στο να παίζεις δύσκολα παιχνίδια τότε... αυτό είναι το παιχνίδι σου. Ακόμα και αν το genre που προτιμάτε είναι εντελώς διαφορετικό, με το που μπείτε στον κόσμο μας, θα γίνεται πρωταγωνιστής σε μια όμορφη (και μακάβρια) ιστορία. Δεν υποσχόμαστε οτι θα αρέσει σε όλους, αυτό είναι ουτοπικό και ακατόρθωτο, υποσχόμαστε όμως πως αυτοί που θα ασχοληθούν μέχρι τέλους μαζί του θα ξετρελαθούν.  

     

    cultistGAMAW3fLogo.jpg

    artwork2.jpg

     

     

     

    Πόση διάρκεια υπολογίζετε να έχει το Womb of Cosmos;

    Η πρώτη φάση του Early Access θα έχει διάρκεια 5-6 ωρών. Για το πλήρες game υπολογίζουμε την 10πλάσια τουλάχιστον διάρκεια, ειδικά για αυτούς που αρέσκονται στην συλλογή achievements.

     

    artwork1.jpg

    artwork3.jpg

     

     

    Απ' ότι καταλαβαίνω μιλάμε για ένα single player παιχνίδι, σκέφτεστε καθόλου την προσθήκη multiplayer;

    Το παιχνίδι έχει φτιαχτεί αποκλειστικά ως single player. Ή μήπως όχι;

    Η αλήθεια είναι πως εδώ και αρκετό καιρό έχουμε συζητήσει 2-3 ιδέες σχετικά με κάποια multiplayer modes αλλά ακόμα δεν υπάρχει τίποτα ανακοινώσιμο. Η προτεραιότητα μας είναι να βγει ο τίτλος πριν εξετάσουμε και αυτήν την προοπτική.  

     

    Αν και μικρή ομάδα φαίνεται να έχετε θέσει υψηλούς στόχους. Ποιο είναι περίπου το χρονοδιάγραμμα σας; Υπάρχουν σχέδια για κάποιο demo;

    Το καλοκαίρι που μας έρχεται, θέλουμε να έχουμε έτοιμο ένα πρώτο combat demo. Έπειτα έχουμε το kickstarter campaign μας που θα ξεκινήσει μέσα-τέλη Σεπτέμβρη παράλληλα με το greenlight.

    Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα μας η πρώτη φάση του Early Access του παιχνιδιού θα είναι διαθέσιμη μέσα Δεκέμβρη.

     

    Που μπορεί να απευθυνθεί κάποιος για να μάθει περισσότερα πράγματα για το παιχνίδι σας;

    Το επίσημο site του παιχνιδιού και το wiki του έχουν πληθώρα πληροφοριών σχετικά με το Jinx: Womb of Cosmos (http://jinxrealm.com/). Εναλλακτικά και αν κάποιος επιθυμεί μεγαλύτερη αμεσότητα υπάρχει το facebook page μας (https://www.facebook.com/JinxWombofcosmos) και το twitter (https://twitter.com/JinxSoft). Είμαστε σχεδόν 24/7 στα social media και θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οτιδήποτε θελήσετε.

     

    Νομίζω ότι πήραμε μία πρώτη εικόνα για εσάς και το επερχόμενο παιχνίδι σας, ευχαριστούμε! Θα θέλατε να μας πείτε κάτι επιπλέον;

    Είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά να δείχνει για μας ενδιαφέρον το The Lab. :)

     

     


×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.