Jump to content



  • Pinned
    astrolabos
    astrolabos

    GamesCon 2024: Συνέντευξη με τον Δημήτρη Καλύβα για το νέο παιχνίδι "Signal Lost"

    hero-image.jpg

     

    Το Signal Lost αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της ομάδας του Δημήτρη Καλύβα, η οποία θα παρουσιαστεί στην Gamescom 2024.

    Το παιχνίδι, το οποίο εξελίχθηκε σημαντικά από την αρχική του σύλληψη, βασίζεται σε στοιχεία management των συστημάτων εργασιών και επισκευών του διαστημόπλοιου, και τα δύο στα οποία ο παίκτης βασίζεται για να επιβιώσει το ταξίδι μέχρι την Αφροδίτη και την επικείμενή της εξερεύνηση.

    Μέσα από αυτή τη συνέντευξη, ο Δημήτρης μοιράζεται τις προκλήσεις της ανάπτυξης, την εξέλιξη του παιχνιδιού, καθώς και τις προσδοκίες του για τη συμμετοχή του στη φετινή έκθεση.

     

    -------------------
    Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για την Gamescom 2024 και τι νέο θα πρέπει να περιμένουν οι επισκέπτες από την ελληνική αποστολή;

     

    Η φετινή αποστολή είναι ένα κομβικό σημείο στην ιστορία των Ελληνικών παιχνιδιών. Έχουμε μια εξαιρετική παρουσία με ποσότητα και ποιότητα που δύναται να σταθεί στα πόδια της ενάντια σε ανεπτυγμένες βιομηχανίες άλλων χωρών. Σχεδόν για όλα τα γούστα θα υπάρχει κάτι για τον κάθε παίκτη. Οι δικές μου προσδοκίες όσον αφορά το παιχνίδι με το οποίο πάω στην φετινή έκθεση είναι περίπλοκες, μιας και πάω για τον σύλλογο, για να δείξουμε το παιχνίδι μου και να αναζητήσω υποστήριξη, αλλά και για την εταιρία στην οποία εργάζομαι full time. Γενικά κρατώ μικρό καλάθι και ελπίζω να περάσω ωραία την εβδομάδα μου, να πάρω feedback για το παιχνίδι μας και να είμαι πιο έτοιμος για την επόμενη φορά.

     

    Πώς βλέπετε την εξέλιξη της ελληνικής παρουσίας σε διεθνείς εκθέσεις όπως η Gamescom και ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι για το μέλλον;

     

    Όπως έχουμε αποδείξει, κάθε χρονιά κυνηγάμε να κάνουμε το μέγιστο δυνατό που μας επιτρέπεται με βάση την χρηματοδότηση που έχουμε. Οι αποστολές μας, τρίτη χρονιά φέτος, φαίνεται να παίρνουν μεγαλύτερη προσοχή και να καθιερώνουν την παρουσία της χώρας μας στην διεθνή σκηνή. Αυτό για εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο επίτευγμα όταν το 2024 ακούμε σχεδόν καθημερινά για απολύσεις στον συγκεκριμένο τομέα και επιβεβαιώνει την δουλειά που κάνει ο σύλλογος μέσω του εθελοντισμού μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να έχουμε παρουσία σε τέτοιες εκθέσεις και όποτε είναι δυνατόν να την διευρύνουμε.

     

    Αναφορικά με τις δραστηριότητες της ομάδας σας, ποιο ήταν το όραμα σας για τη δημιουργία του Signal Lost και πώς εξελίχθηκε μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης;

     

    Το παιχνίδι άρχισε διαφορετικό από ότι έχει καταλήξει τώρα, με βασικό πυλώνα gameplay να είναι το στοιχείο διαχείρισης. Αν και αυτό το στοιχείο έμεινε, οι μηχανισμοί αναπτύχθηκαν περαιτέρω και άλλαξαν ριζικά. Εξαρχής είχαμε μια πιο ξεκάθαρη οπτική του τί ακριβώς θέλαμε να γίνει το παιχνίδι μας. Σχεδόν μισό χρόνο μετά μπορώ να πω ότι το δημιουργικό όραμα παρέμεινε κατά κύριο λόγο ίδιο και το παιχνίδι έχει εξελιχθεί με πολύ μεγάλη επιτυχία μέχρι στιγμής. Ωστόσο, έχουμε ακόμη αρκετό δρόμο μπροστά μας μέχρι να το κυκλοφορήσουμε.

     

    Concept Complete.png

     

    Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού και πώς τις ξεπεράσατε;

     

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ο χρόνος. Μερικές φορές δεν υπήρχε εύκολη λύση. Έπρεπε να δουλέψουμε ασύγχρονα μεταξύ μας λόγω διαφορετικών υποχρεώσεων για να καλύψουμε τις ανάγκες της ανάπτυξης. Υπήρξαν μέρες που δούλεψα πάνω από 8 ώρες στην δουλειά μου και έπρεπε να συνεχίσω για το SIGNAL LOST μόλις τελείωνα από εκεί. Πως τις ξεπεράσαμε; Με επιμονή, πείσμα και πίστη στο σχέδιο αλλά και ο ένας στον άλλον.

     

    Πώς το κοινό σας στο Twitter επηρεάζει την ανάπτυξη του παιχνιδιού; Έχετε λάβει σχόλια ή ιδέες που ενσωματώσατε;

     

    Το κοινό μας στο Twitter είναι οριακά ανύπαρκτο, δυστυχώς παρόλες τις προσπάθειές μας να δημιουργήσουμε ένα κοινό, δεν έχουμε εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι και αποτύχαμε, ωστόσο έπαιξε σημαντικό ρόλο η έλλειψη χρόνου. Έπρεπε να βάλουμε σε προτεραιότητα πρώτα την ανάπτυξη του παιχνιδιού και μετά όλων των άλλων. Εν τέλει, ήταν η σωστή απόφαση. Όσον αφορά προσθήκες από ιδέες τρίτων, ναι έχουμε λάβει χρήσιμες ιδέες από φίλους που τους έχουμε δείξει το παιχνίδι και τους ευχαριστούμε θερμά. Με κάποιους από αυτούς είμαστε συνάδελφοι, έχουμε καθημερινή επικοινωνία και θα θέλαμε αν το επιτρέψουν οι συνθήκες να συνεργαστούμε σε επόμενο πρότζεκτ μαζί τους.

     

    Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που θέλετε να μεταφέρετε στους παίκτες μέσω του παιχνιδιού σας;

     

    Ο στόχος του παιχνιδιού είναι να μεταφέρει το στοιχείο του υπαρξιακού τρόμου, του να βρίσκεσαι παντελώς απομονωμένος σε ένα μέρος που δεν έχεις δει ποτέ, που δεν έχει πάει ποτέ κανείς, και όλα να βασίζονται πάνω σου. Να μην ξέρεις τι να περιμένεις. Στοχεύουμε να τρομάξουμε τους παίκτες και να τους αγχώσουμε.

     

    updatedview.png

     

    Πώς σκοπεύετε να προωθήσετε το παιχνίδι μετά την Gamescom και ποια είναι τα επόμενα βήματα για την ομάδα σας;

     

    Αναλόγως τα αποτελέσματα της έκθεσης. Αν μας βοηθήσει κάποιος publisher με μάρκετινγκ, θα κάνουμε αυτό. Ανεξαιρέτως πρόκειται να στείλουμε δελτία τύπου (όπως κάναμε ήδη δύο εβδομάδες πριν την Gamescom) σε δημοσιογράφους και μέσα για να καλύψουν τις επικείμενες ανακοινώσεις που αφορούν το παιχνίδι μας, όπως την κυκλοφορία του demo αλλά και του παιχνιδιού. Σχετικά με την ομάδα μας, θέλουμε να την επεκτείνουμε και να συμπληρώσουμε σε ρόλους που έχουμε ανάγκη αυτή τη στιγμή. Θα εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα της Gamescom αλλά και από της κυκλοφορίας του παιχνιδιού μας. Ήδη έχουμε σχέδια για επόμενο παιχνίδι. 

     

    Πώς αναπτύξατε τους χαρακτήρες και τον κόσμο του παιχνιδιού σας, και ποιοι παράγοντες επηρέασαν τις δημιουργικές σας επιλογές;

     

    Λόγω της μοναχικότητας του κόσμου μας, ήταν δύσκολο να αναπτύξουμε κάποιες ιδέες. Το τέλος του παιχνιδιού πρέπει να έχει αλλάξει ολοκληρωτικά 3 ή 4 φορές τώρα. Η τελική απάντηση που έχουμε δώσει μας ήρθε από εντελώς αναπάντεχες στιγμές, τύπου "Εύρηκα!". Ο κόσμος ήταν σχεδόν από την αρχή χαραγμένος μιας και διαλέξαμε νωρίς τοποθεσία που μας άρεσε (Αφροδίτη). Αυτό που μας επηρέασε περισσότερο ήταν περισσότερο η καθημερινή συναναστροφή μεταξύ μας, αλλά καμιά φορά βρίσκαμε αναπάντεχες πηγές έμπνευσεις από φωτογραφίες και βίντεο και τα ενσωματώναμε με δικά μας στοιχεία ώστε να ταιριάξουν σε αυτό που κάνουμε.

     

    Τι είδους μηχανισμούς παιχνιδιού προσφέρετε που ξεχωρίζουν το Signal Lost από άλλα παιχνίδια του ίδιου είδους;

    Το παιχνίδι μας κατά κύριο λόγο βασίζεται στην ανάδραση μέσω αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον που πρέπει ο παίκτης να την κάνει συνειδητά. Επιπλέον ο βασικός μηχανισμός του παιχνιδιού είναι το γράψιμο εντελών σε τερματικό υπολογιστή.

     

    task.gif

     

    Ποιες είναι οι κύριες επιρροές σας από την gaming βιομηχανία και πώς αυτές αντικατοπτρίζονται στο παιχνίδι σας;

     

    Για το συγκεκριμένο παιχνίδι αρχίσαμε αναπτύσσοντας μια ιδέα που μας άρεσε, ωστόσο σύντομα μας συγκρίνανε με το Iron Lung. Κοιτάξαμε αυτό που έλυσε κάποια σχεδιαστικά προβλήματα. Σαν επιρροές είχαμε διάφορα, από Silent Hill 2, SOMA, No One Lives Under the Lighthouse και Voyager-19. Αυτές φαίνονται μέσω της οπτικής, του ήχου αλλά και του gameplay.

    -------------------

     

    Ο Δημήτρης Καλύβας και η ομάδα του, με το Signal Lost, έχουν δημιουργήσει έναν τίτλο που εξερευνά την έννοια του υπαρξιακού τρόμου μέσα από μοναδικούς μηχανισμούς και μια καθηλωτική ατμόσφαιρα. Παρά τις δυσκολίες και τις προκλήσεις της ανάπτυξης, η ομάδα παρέμεινε πιστή στο όραμά της, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στους παίκτες. Η Gamescom 2024 αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την προώθηση του παιχνιδιού και την περαιτέρω εξέλιξη της ομάδας, με ελπίδες για ευρύτερη αναγνώριση και επιτυχία. Η κυκλοφορία του αναμένεται σε λίγους μήνες, τον Νοέμβριο 2024, ενώ βρίσκεται ήδη Steam Store. Εμείς ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στην προσπάθεια και να ακολουθήσουν και άλλες.

     

    STORE.STEAMPOWERED.COM

    A short horror game where you keep a spacecraft operational as it reaches Venus by completing tasks and repairs. After landing, control the rover as it tracks a signal through the Venusian caves.

     

     


×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.