Η συνέντευξή μας με τον Βασίλη Καραβασίλη της eNVy Softworks μας φέρνει πιο κοντά στο σκοτεινό και παράλληλα χιουμοριστικό κόσμο του "Elevator Down". Από την έμπνευση πίσω από το παιχνίδι μέχρι τις προκλήσεις της ανάπτυξης και τη μοναδική προσέγγιση στην εξερεύνηση της μετά θάνατον ζωής, ο Βασίλης μας δίνει μια βαθιά ματιά στη δημιουργική διαδικασία της ομάδας. Ανυπομονείτε να μάθετε περισσότερα; Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί τι κάνει αυτό το παιχνίδι τόσο ξεχωριστό!
---------------------------
1. Τι σας ενέπνευσε να δημιουργήσετε το "Elevator Down" και να το τοποθετήσετε στο πλαίσιο της μετά θάνατον ζωής;
Σίγουρα μεγάλη μας πηγή έμπνευσης ήταν το "Papers, Please" και ο τρόπος που διαχειρίζεται την γραφειοκρατία προκειμένου να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία παιχνιδιού. Από εκεί και πέρα είχαμε κάποιος θανάτους τον τελευταίο καιρό στο κοντινό μας οικογενειακό περιβάλλον που οδήγησε σε ένα βαθμό στην εξερεύνηση του Θανάτου και της Μετά Θάνατον Ζωής μέσα από το παιχνίδι. Πάντα η ζωή (ή ο θάνατος σε αυτή τη περίπτωση) εμπνέουν την τέχνη.
2. Πώς προσεγγίσατε τη δημιουργία ενός παιχνιδιού που εξετάζει την ηθική και τη λύτρωση μέσα από την πύλη μεταξύ παραδείσου και κόλασης;
Η υψηλότερη μας προτεραιότητα με το "Elevator Down" είναι να φέρουμε τον παίκτη αντιμέτωπο με δύσκολες καταστάσεις. Θέλουμε να σε κάνουμε να νιώσεις το δράμα και τα προβλήματα των Ψυχών που έρχονται μπροστά σου για να τις κρίνεις. Για να το κάνουμε αυτό βασιστήκαμε πολύ στον παραλογισμό και την αυθαιρεσία των κανόνων των θρησκειών και το πως αυτές έρχονται πολλές φορές αντίθετα με αυτό που θεωρούμε σαν άτομα οι κοινωνίες ηθικό ή σωστό. Που πρέπει να καταλήξει κάποιος πλαστογράφος που πάει κάθε Κυριακή στην εκκλησία; Που κάποιος κλέφτης που έκλεψε για να ταΐσει τα παιδιά του; Και ούτω καθεξής.
3. Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του "Elevator Down" που πιστεύετε ότι θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού;
Σίγουρα το concept αυτό καθαυτό τραβάει την προσοχή. Στους ανθρώπους μας αρέσει να παίζουμε το Θεό και να παίρνουμε μεγάλες και σημαντικές αποφάσεις. Βέβαια πιστεύω ότι κάτι που θα τραβήξει το ενδιαφέρον είναι η δυνατότητα να ξεκινήσεις ρομαντικές σχέσεις με μεταφυσικά όντα, συμπεριλαμβανομένου του Χάρου. Υπάρχει ένα κοινό εκεί έξω που θα ενθουσιαστεί με αυτή την επιλογή!
4. Ποιες θρησκείες ή φιλοσοφίες αποτέλεσαν την κύρια έμπνευση για την αφήγηση του παιχνιδιού;
Για αρχή είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι οι θρησκείες του παιχνιδιού είναι όλες φανταστικές. Δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα προς ένα αναπαράσταση κάποιας αληθινής θρησκείας. Παρόλα αυτά έχουμε βασιστεί σε σχεδόν όλες τις μεγάλες σύγχρονες θρησκείες και κάποιες από τις παλιές για την δημιουργία των κανόνων του παιχνιδιού. Απο τον Χριστιανισμό και τον Σιντοϊσμό μέχρι τα Αιγυπτιακά και Νορβηγικά πάνθεα.
5. Πώς χειριστήκατε την ισορροπία ανάμεσα στο σκοτεινό και το χιουμοριστικό στοιχείο του παιχνιδιού;
Όταν υπάρχει αμφιβολία για τη κατεύθυνση πάντα τείνουμε προς το χιούμορ. Για να είμαι ειλικρινής είναι μια ισορροπία που μας βγαίνει πολύ φυσικά. Είμαστε μια ομάδα με αρκετό μαύρο χιούμορ. Έχουμε περάσει διάφορα ανά τους καιρούς και κατ επέκταση έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες με χαμόγελα και χιούμορ. Αυτό σαν φιλοσοφία το περάσαμε και στο παιχνίδι. Ο θάνατος είναι μέρος της ζωής και θα έπρεπε να τον αντιμετωπίζουμε με την ίδια ευθύτητα και αισιοδοξία.
6. Τι προκλήσεις αντιμετωπίσατε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και πώς τις ξεπεράσατε;
Όπως σε κάθε παιχνίδι η μεγαλύτερη πρόκληση και εδώ ήταν να βρούμε ακριβώς πιο κομμάτι της διαδικασίας είναι που είναι διασκεδαστικό για τους παίκτες. Μας βοήθησε πολύ η μελέτη άλλων παρόμοιων παιχνιδιών για να καταλάβουμε καλύτερα τι ακριβώς δουλεύει και τι δεν δουλεύει. Από εκεί και πέρα μπορέσαμε να απομονώσουμε τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού στα οποία έπρεπε να επικεντρωθούμε αλλά και ποια να αποφύγουμε εντελώς. Για παράδειγμα η φυσικότητα αλληλεπίδρασης με τα αντικείμενα πάνω στο γραφείο είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο να κάνει να νιώθεις ότι οι αποφάσεις σου έχουν μεγαλύτερο βάρος.
7. Πώς σκοπεύετε να επεκτείνετε το "Elevator Down" στο μέλλον με updates ή expansions;
Η δομή του παιχνιδιού επιτρέπει εύκολα για την προσθήκη επιπλέον θρησκειών, κανόνων και χαρακτήρων. Προφανώς το αν θα γίνει οποιαδήποτε επέκταση θα εξαρτηθεί σημαντικά απο την ανταπόκριση του κόσμου στη αρχική έκδοση του παιχνιδιού. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο για expansion. Πέρα απο το porting στο Switch λίγο μετά το Steam release.
8. Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται κυρίως το παιχνίδι και πώς σκοπεύετε να το προσελκύσετε;
Το κοινό για ένα τέτοιο παιχνίδι είναι ταυτόχρονα πολύ συγκεκριμένο και πολύ δύσκολο να περιγραφεί. Δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια σε αυτό το είδος, εμείς τα λέμε γραφειοκρατικά παιχνίδια, αλλά όσα υπάρχουν έχουν μια σταθερή ανταπόκριση από τον κόσμο. Παιχνίδια όπως το Papers, Please, το That’s Not my Neighbor, το Death and Taxes, το Not Tonight, ή ακόμα και το Strange Horticulture και το Coffee Talk είναι όλα παιχνίδια με παρόμοιο ύφος με εμάς. Δεν παίζουν υποχρεωτικά με ακριβώς τον ίδιο τρόπο αλλά σίγουρα βγάζουν μια παρόμοια αύρα. Το Steam είναι πολύ καλό στο να προωθεί νέα παιχνίδια σε παίκτες που τους αρέσουν παρόμοια παιχνίδια. Οπότε ο στόχος μας είναι κυρίως να βρούμε που βρίσκονται αυτοί οι παίκτες, τι ακριβώς του αρέσει και να τους δείξουμε το παιχνίδι μας!
9. Πώς η εμπειρία σας στην Gamescom 2024 αναμένεται να συμβάλει στην επιτυχία του "Elevator Down";
Η Gamescom είναι μια τεράστια έκθεση που βοηθάει όσους συμμετέχουν με πολλούς τρόπους! Πρώτα από όλα το παιχνίδι μας θα έρθει σε επαφή με αληθινούς παίκτες για πρώτη φορά, με αποτέλεσμα να πάρουμε αντικειμενική κριτική και σχόλια που θα μας βοηθήσουν να το βελτιώσουμε στο μέλλον. Θα έχουμε επίσης ευκαιρίες να μιλήσουμε με εκπροσώπους του διεθνούς τύπου οι οποίοι θα μπορούν να μας καλύψουν στα μέσα τους. Φυσικά θα είμαστε μέλος και του Steam event της έκθεσης που θα βοηθήσει επιπλέον στην συλλογή Wishlist. Τέλος έχουμε κανονίσει επαγγελματικά ραντεβού προς αναζήτηση publisher για το παιχνίδι.
10. Πότε μπορούμε να αναμένουμε το trailer του παιχνιδιού και πώς θα το χρησιμοποιήσετε για την προώθηση του τίτλου;
Το trailer μαζί με το Steam page του παιχνιδιού βγαίνει (σ.σ. βγήκε) στις 20/08/2024!
Θα χρησιμεύσει αρκετά στο να περάσουμε γρήγορα στον κόσμο τη γενική ιδέα του παιχνιδιού και τι να περιμένουν τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και ύφους! Άντε τι περιμένετε; Κάντε μας Wishlist για να αρχίσει να παίρνει μπροστά το παιχνίδι στο Steam! Τσάμπα είναι!
Elevator Down on Steam
------------------------------
Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη, γίνεται σαφές πως το "Elevator Down" δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι, αλλά μια βαθιά φιλοσοφική εμπειρία που προκαλεί σκέψη και αμφισβήτηση. Με την προσεγμένη ισορροπία ανάμεσα στο σκοτάδι και το χιούμορ, η ομάδα της eNVy Softworks κατάφερε να δημιουργήσει έναν τίτλο που ξεχωρίζει. Ανυπομονούμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτό το ταξίδι και ποια νέα σύνορα θα διαβεί το στούντιο στο μέλλον.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now