Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sonos λέει ότι η Amazon, η Google δεν "κάνουν τίποτα ενδιαφέρον" στον ήχο

      Και δεν φάνηκε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος από το HomePod δεύτερης γενιάς της Apple.

    Κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης για την συζήτηση των αποτελεσμάτων της Sonos για το πρώτο τρίμηνο του 2023, ο Διευθύνων Σύμβουλος Patrick Spence εξέφρασε τη συνήθη αισιοδοξία για την οικονομική απόδοση της εταιρείας του, τη δυναμική των πωλήσεων και τον επερχόμενο οδικό χάρτη προϊόντων. Έκανε επίσης ξεκάθαρα χτυπήματα σε ανταγωνιστές της Big Tech, συμπεριλαμβανομένης της Amazon, της Google και της Apple, επειδή δεν προσφέρουν στον ανταγωνισμό τους τελευταίους μήνες.

    Καθώς η Amazon φημολογείται ότι εξετάζει προσεκτικά τα σχέδιά της σχετικά με τα προϊόντα Alexa και Echo και η Google επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στο οικοσύστημα Pixel, ο Spence είπε ότι η Sonos δεν αντιμετώπισε κανένα σοβαρό ανταγωνισμό κατά τη διάρκεια του κρίσιμου τριμήνου των διακοπών. «Περάσαμε το τρίμηνο, που είναι το απόγειο της σεζόν καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών και ήχου και, ξέρετε, ήταν... είδαμε μερικούς από τους παραδοσιακούς παίκτες να κάνουν μεγάλες εκπτώσεις και, σαν να ακολουθούσαν οδηγίες από εγχειρίδιο που, ξέρετε, πάντα πολεμούσαμε και δεν το πιστεύουμε πραγματικά», είπε. «Και μετά, ξέρετε, δεν έχουμε δει ενεργούς τους μεγάλους παίκτες της τεχνολογίας, να κάνουν κάτι ενδιαφέρον».

    Κανένας από τους κύριους ανταγωνιστές των έξυπνων ηχείων της Sonos δεν παρουσίασε νέο υλικό ήχου κατά τη διάρκεια του εορταστικού τριμήνου. Και το HomePod δεύτερης γενιάς της Apple έφτασε αφού αυτή είχε ήδη τελειώσει. Αλλά η Sonos δεν φαίνεται τόσο εντυπωσιασμένη ή ανήσυχη για την "αναστημένη" συσκευή της Apple των 299 δολαρίων. «Δεν θέλουμε ποτέ να έχουμε υπερβολική αυτοπεποίθηση σε αυτά τα πράγματα, αλλά ξέρετε, ακόμα και βλέποντας τι έχει προκύψει, πρόσφατα, από την Apple, δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος ή σίγουρος για τον οδικό χάρτη προϊόντων που έχουμε και την ικανότητά μας να λαμβάνουμε όλο και περισσότερα από αυτά τα 96 δισεκατομμύρια δολάρια [παγκόσμια αγορά ήχου]», είπε ο Spence.

    Το πιο πρόσφατο προϊόν οικιακού ήχου της Google είναι το παλιό Nest Audio και η εκδήλωση της Amazon το φθινόπωρο του 2022 δεν έδωσε χώρο στα έξυπνα ηχεία: η εταιρεία παρουσίασε ένα ανανεωμένο Echo Dot και πρόσθεσε μια νέα επιλογή λευκού χρώματος για το κορυφαίο Echo Studio. Το κανονικό ηχείο Echo ανανεώθηκε τελευταία φορά το 2020.

    «Απλώς αισθάνομαι ότι υπάρχουν άλλοι που πιθανώς αμφισβητούν τις επενδύσεις τους σε αυτόν τον τομέα και εμείς επενδύουμε σε τέσσερις νέες κατηγορίες. Θα ανεβάσουμε τον πήχη στις υπάρχουσες κατηγορίες μας. Θέλω να πω, έχουμε πολλά πράγματα», πρόσθεσε ο Spence.

    Η Sonos είπε ότι θα κυκλοφορήσει ένα προϊόν στην πρώτη από αυτές τις νέες κατηγορίες κάποια στιγμή μέσα στο 2023. Στο εγγύς μέλλον, η Sonos θα αναζωογονήσει την high-end σειρά οικιακού ήχου της με νέα ηχεία, συμπεριλαμβανομένων των Era 300 και Era 100. Και τα δύο είναι σχεδιασμένα για την προβολή χωρικού ήχου και Dolby Atmos. Ένα φορητό ηχείο Sonos Move δεύτερης γενιάς βρίσκεται επίσης υπό ανάπτυξη, όπως έμαθε το The Verge.


    Πηγή
    Φωτογραφία: The Verge
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.