Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η Amazon εισάγει διαφημίσεις πλήρους οθόνης στη προφύλαξη οθόνης των συσκευών Fire TV

    Η Amazon άρχισε πρόσφατα να αντικαθιστά την προφύλαξη οθόνης στις συσκευές Fire TV με διαφημίσεις πλήρους οθόνης, μια κίνηση που αποσκοπεί στην αύξηση των διαφημιστικών εσόδων. Η ενημέρωση αυτή ακολουθεί την εισαγωγή τον περασμένο Νοέμβριο των διαφημίσεων βίντεο σε πλήρη οθόνη που αναπαράγονται όταν οι χρήστες ξεκινούν το Fire TV, τις οποίες μπορούν να παραλείψουν εκτελώντας γρήγορα κάποια ενέργεια που θα απενεργοποιούσε τη προφύλαξη οθόνης. Η τελευταία αλλαγή ενεργοποιεί τώρα μια διαφήμιση πλήρους οθόνης εάν η συσκευή παραμείνει σε αδράνεια για πολύ ώρα, εμφανίζοντας διαφημίσεις για μάρκες όπως η AT&T και η Easy Spirit για 30 δευτερόλεπτα έως ένα λεπτό πριν ξεκινήσει η προφύλαξη οθόνης.

     

    Η Amazon επιβεβαίωσε στο Cord Cutters News ότι αυτές οι νέες διαφημίσεις αποτελούν μέρος της ενημέρωσης "Ambient Experience". Η λειτουργία επεκτείνεται σε όλα τα μοντέλα Fire TV από το 2016 και μετά. Αυτή η μετάβαση από ένα παραδοσιακό screensaver σε έναν διαφημιστικό χώρο που παράγει έσοδα σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Amazon αξιοποιεί την πλατφόρμα της για τη δημιουργία πρόσθετου εισοδήματος.

     

    Εκτός από τις διαφημίσεις screensaver, η Amazon έχει επίσης τροποποιήσει τη διαφήμιση στην κορυφή της αρχικής οθόνης του Fire TV. Αυτή η διαφήμιση ξεκινά πλέον ως βίντεο πλήρους οθόνης, το οποίο συχνά προωθεί ταινίες ή τηλεοπτικές εκπομπές. Οι χρήστες μπορούν να εξέλθουν από τη διαφήμιση πατώντας το πλήκτρο home ή εκτελώντας μια γρήγορη ενέργεια, καθιστώντας τις διαφημίσεις λιγότερο ενοχλητικές και διευκολύνοντας την απομάκρυνσή τους.

     

    Η Amazon εξακολουθεί να εστιάζει στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, ενώ ενσωματώνει αυτές τις νέες μορφές διαφημίσεων. "Εργαζόμαστε πάντα για να κάνουμε την εμπειρία του Fire TV καλύτερη για τους πελάτες και ενημερώσαμε μία από τις εξέχουσες τοποθετήσεις στο UI για την αναπαραγωγή μιας σύντομης προεπισκόπησης περιεχομένου, εάν δεν γίνει καμία άλλη ενέργεια από τον πελάτη κατά την ενεργοποίηση του Fire TV", δήλωσε η Amazon στο Cord Cutters News. Η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία μιας καθηλωτικής εμπειρίας θέασης που βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν περισσότερο περιεχόμενο, ενώ παράλληλα εξισορροπεί τις διαφημιστικές στρατηγικές της.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.