Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Για πρώτη φορά οι υπηρεσίες streaming ξεπέρασαν την καλωδιακή τηλεόραση στις ΗΠΑ

    Μια νέα έκθεση από την εταιρεία μέτρησης της αγοράς Nielsen λέει ότι για πρώτη φορά, οι τηλεθεατές παρακολούθησαν περισσότερο χρόνο σε υπηρεσίες ροής όπως το Netflix και η Disney+ παρά στην καλωδιακή τηλεόραση, καθιστώντας το streaming τον πιο δημοφιλή τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου στις ΗΠΑ.

    Η τάση είχε προβλεφθεί από αναλυτές και σχολιαστές εδώ και χρόνια, αλλά μόλις τώρα πραγματοποιήθηκε. Το streaming είχε προηγουμένως ξεπεράσει την τηλεόραση, αλλά η καλωδιακή τηλεόραση εξακολουθούσε να την ξεπερνά μέχρι τον Ιούλιο.

    Τον Ιούλιο, το streaming αντιπροσώπευε το 34,8% της τηλεθέασης του κοινού. Η δεύτερη ήταν η εκθρονισμένη πλέον καλωδιακή τηλεόραση, η οποία βρέθηκε οριακά πίσω στο 34,4%. Τρίτη και "καταϊδρωμένη" ήταν η ελεύθερη τηλεόραση με ποσοστό 21,6%.

    Το streaming αυξήθηκε κατά 22,6% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2021 και το κοινό παρακολούθησε κατά μέσο όρο 190,9 δισεκατομμύρια λεπτά την εβδομάδα. Η Nielsen επισημαίνει ότι αυτός είναι ουσιαστικά μεγαλύτερος από το προηγούμενο ρεκόρ που είχε δημοσιευτεί στο παρελθόν: 169,9 δισεκατομμύρια λεπτά τον Απρίλιο του 2020, εν μέσω lockdown στις ΗΠΑ.
    Η αλλαγή θα μπορούσε να αποδοθεί τόσο στην έλλειψη νέου περιεχομένου —ειδικά αθλητικού προγραμματισμού— στην καλωδιακή τηλεόραση τον Ιούλιο όσο και στην ανάπτυξη του streaming. Οι υπηρεσίες streaming αντλούν νέο περιεχόμενο τόσο γρήγορα όσο ποτέ, ενώ τα καλωδιακά κανάλια έχουν ρίξει τους ρυθμούς το καλοκαίρι. Υπάρχει επίσης πολύ περισσότερο περιεχόμενο ροής από ό,τι στο παρελθόν, χάρη στις νέες υπηρεσίες που κυκλοφορούν όπως το Peacock και το Paramount+ τα τελευταία χρόνια.

    Η Nielsen σημειώνει ότι η συνολική τηλεθέαση δεν έχει αλλάξει πολύ — μόνο τα κομμάτια της πίτας. Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι δεν παρακολουθούν περισσότερη τηλεόραση. βλέπουν την ίδια ποσότητα τηλεόρασης αλλά με διαφορετικούς τρόπους.

     

    Screen-Shot-2022-08-18-at-4.06.30-PM-800x398.png

     

    Η έκθεση περιέγραψε επίσης τη σχετική απόδοση διαφορετικών δημοφιλών πλατφόρμων streaming. Η μεγαλύτερη κατηγορία ήταν το «άλλο streaming» με 10,2 τοις εκατό της πίτας ροής, αλλά το Netflix ήταν η κορυφαία μεμονωμένη υπηρεσία με 8%. Ακολούθησαν το YouTube με 7,3%, το Hulu με 3,6%, το Amazon Prime Video με 3%, η Disney+ με 1,8% και το HBO Max με 1%.

    Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Nielsen παρακολουθεί δεδομένα από την προβολή σε πραγματικές τηλεοράσεις. Αυτά τα δεδομένα δεν περιλαμβάνουν προβολή από κινητές συσκευές ή επιτραπέζιους υπολογιστές, κάτι που πιθανότατα θα ενίσχυε ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες streaming.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.