Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    NVIDIA και Microsoft Συνεργάζονται στη Νέα Τεχνολογία Neural Shading για DirectX

    Η NVIDIA ανακοίνωσε, λίγο πριν την έναρξη του Game Developers Conference (GDC), μια σημαντική αναβάθμιση στις τεχνολογίες RTX Neural Rendering, σε συνεργασία με τη Microsoft. Η συνεργασία αυτή θα φέρει υποστήριξη για neural shading στο Microsoft DirectX, μέσω μιας δοκιμαστικής έκδοσης που θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο. Αυτή η εξέλιξη επιτρέπει στους προγραμματιστές παιχνιδιών να αξιοποιήσουν τους AI Tensor Cores στις GeForce RTX GPUs, ενσωματώνοντας νευρωνικά δίκτυα απευθείας στον graphics pipeline των παιχνιδιών.

    Σύμφωνα με τον Shawn Hargreaves, επικεφαλής ανάπτυξης Direct3D στη Microsoft, η προσθήκη cooperative vector support στο DirectX και HLSL θα επιτρέψει την ενσωμάτωση neural rendering σε όλη τη βιομηχανία gaming, προσφέροντας βελτιωμένα γραφικά, αυξημένες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση πόρων συστήματος.

    Neural Shaders: Συνδυασμός AI και Παραδοσιακού Rendering

    Η νέα τεχνολογία RTX Neural Shaders επιτρέπει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη μικρών νευρωνικών δικτύων μέσα στους shaders, με σκοπό τη δημιουργία υφών, υλικών, φωτισμού και όγκων με AI. Αυτό οδηγεί σε σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση και την ποιότητα της εικόνας, προσφέροντας έναν νέο βαθμό ρεαλισμού στα παιχνίδια.

    Στην CES 2025, η NVIDIA παρουσίασε το RTX Kit, μια ολοκληρωμένη σουίτα εργαλείων neural rendering, σχεδιασμένη για την ανάπτυξη AI-enhanced ray-traced παιχνιδιών με υψηλή γεωμετρική πολυπλοκότητα και φωτορεαλιστικούς χαρακτήρες.

    Τώρα, στο GDC 2025, η εταιρεία επεκτείνει τις δυνατότητες του neural rendering, με υποστήριξη για Microsoft DirectX και νέα plugins για Unreal Engine 5. Οι προγραμματιστές που χρησιμοποιούν Unreal Engine θα έχουν πρόσβαση σε νέα χαρακτηριστικά όπως RTX Mega Geometry και RTX Hair, μέσω του πειραματικού NVIDIA RTX branch της Unreal Engine 5.

     

    Η NVIDIA Παρουσιάζει το Zorah Demo με Neural Rendering

    Η NVIDIA αναβάθμισε το "Zorah" demo, ενσωματώνοντας προηγμένες τεχνικές neural rendering, όπως:

    • ReSTIR Path Tracing
    • ReSTIR Direct Illumination
    • RTX Mega Geometry
    • RTX Hair

    Το Zorah demo αποτυπώνει τη δύναμη του neural rendering, παρουσιάζοντας εξαιρετικά λεπτομερείς σκηνές με εκατομμύρια τριγωνικά πολύγωνα, σύνθετα συστήματα μαλλιών και κινηματογραφικό φωτισμό σε πραγματικό χρόνο.

    Η συνεργασία NVIDIA - Microsoft δείχνει τη μελλοντική κατεύθυνση των γραφικών στα βιντεοπαιχνίδια, όπου η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα περιορίζεται στο upscaling (όπως το DLSS), αλλά θα συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία του τελικού οπτικού αποτελέσματος. Με την προεπισκόπηση του DirectX 12 Agility SDK τον Απρίλιο, οι προγραμματιστές θα μπορούν να πειραματιστούν με τις νέες δυνατότητες, φέρνοντας ακόμα πιο ρεαλιστικά και αποδοτικά παιχνίδια στο οικοσύστημα των Windows.


    Πηγή
    Φωτογραφία: guru3d
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.