Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Τα χαρακτηριστικά Ray Tracing του RDNA 4 που διέρρευσαν σηματοδοτούν σημαντικές εξελίξεις για την AMD

    Διέρρευσαν τα χαρακτηριστικά Ray Tracing στις επερχόμενες GPU RDNA 4 της AMD, από τον συνήθη ύποπτο @Kepler_L2. Αυτά τα χαρακτηριστικά αναμένεται επίσης να αποτελέσουν μέρος της υβριδικής αρχιτεκτονικής RDNA 3 + RDNA 4 RT για το PS5 Pro, που θα κυκλοφορήσει είτε αργότερα φέτος είτε στις αρχές του επόμενου έτους. Τα δεδομένα που διέρρευσαν υποδηλώνουν σημαντική εστίαση στην εξέλιξη της τεχνολογίας ray tracing, έναν τομέα στον οποίο η AMD παραδοσιακά υστερεί έναντι της Nvidia.

     

    Τα βασικά χαρακτηριστικά από το φύλλο δεδομένων που διέρρευσε περιλαμβάνουν «Double Ray Tracing Intersect Engine», «RT Instance Node Transform», «64B RT Node», «Ray Tracing Tri Pair Optimization» και «BVH Footprint Improvement». Αυτές οι βελτιώσεις υποδηλώνουν σημαντικές βελτιώσεις τόσο στην ακρίβεια όσο και στην απόδοση για το Ray Tracing. Για παράδειγμα, το «Double Ray Tracing Intersect Engine» και το «64B RT Node» αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά την αποδοτικότητα και την ακρίβεια των υπολογισμών ray tracing, καθιστώντας ενδεχομένως τις GPU της AMD πολύ πιο ανταγωνιστικές σε αυτόν τον κρίσιμο τομέα.

     

    Η ανάγκη για αυτές τις βελτιώσεις υπογραμμίζεται από το σημερινό χάσμα επιδόσεων μεταξύ της AMD και της Nvidia σε φόρτους εργασίαςRay Tracing. Ενώ η αρχιτεκτονική RDNA 3 της AMD, η οποία παρουσιάζεται στην Radeon RX 7900 XTX, υπερέχει στις επιδόσεις σε μορφή raster, δυσκολεύεται να συμβαδίσει με την παλαιότερη RTX 3090 Ti της Nvidia στο Ray Tracing. Η επερχόμενη αρχιτεκτονική RDNA 4 στοχεύει να αντιμετωπίσει αυτή τη διαφορά, παρέχοντας μια πιο αποδοτική και ανταγωνιστική λύση Ray Tracing που θα μπορούσε να καλύψει το χάσμα με την Nvidia.

     

    Οι ευρύτερες επιπτώσεις αυτών των εξελίξεων θα μπορούσαν να είναι σημαντικές τόσο για τα παιχνίδια όσο και για τις επαγγελματικές εφαρμογές. Οι βελτιωμένες δυνατότητες Ray Tracing υπόσχονται πιο ρεαλιστικό φωτισμό και σκιές στα παιχνίδια, ενώ ωφελούν επίσης τομείς όπως το animation και το CAD που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην απόδοση υψηλής πιστότητας. Με τις mainstream GPU RDNA 4 που φημολογείται ότι θα αποκαλυφθούν στη CES του επόμενου έτους, η AMD είναι έτοιμη να κάνει μια ισχυρή δήλωση στην αγορά GPU, τονίζοντας τη δέσμευσή της να διευρύνει τα όρια της απόδοσης και της πιστότητας των γραφικών.


    Πηγή
    Φωτογραφία: AMD
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.