Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η RTX 4090 επιτυγχάνει μόλις 16 FPS στο Cyberpunk 2077 RT Overdrive Preview

      Η αναβάθμιση ή η παραγωγή πλαισίων DLSS 3 είναι πλέον υποχρεωτική

    Η Nvidia δημοσίευσε ένα νέο βίντεο στο YouTube σήμερα το πρωί που δείχνει τη νέα λειτουργία RT Overdrive του Cyberpunk 2077 σε δράση με μια GeForce RTX 4090, μαζί με μια ανάλυση των αλλαγών. Τα γραφικά είναι απίστευτα, αλλά το ίδιο ισχύει και για το "ξύλο" που έφαγε η RTX 4090. Ο renderer με πλήρη path-traced έφερε την RTX 4090 σε ρυθμούς σαλιγκαριού και έτρεξε το παιχνίδι σε μόλις 16 FPS εγγενώς με τη λειτουργία ενεργή. Για να επιτευχθούν καλοί ρυθμοί καρέ, απαιτήθηκε το DLSS 3 frame generation και upscaling. Αλλά ας κάνουμε ένα βήμα πίσω και ας αναλύσουμε τι ακριβώς συζητάμε εδώ.

     

     

    Η λειτουργία RT Overdrive είναι μια ολοκαίνουργια λειτουργία απεικόνισης που θα προστεθεί στο Cyberpunk 2077 στις 11 Απριλίου. Η νέα λειτουργία γραφικών αντικαθιστά τον τρέχοντα ray-tracing pipeline του παιχνιδιού με μια πλήρως ενοποιημένη λύση path-tracing που επεκτείνει σημαντικά τη μηχανή απεικόνισης του παιχνιδιού. Δεν υπάρχει υβριδικό rendering, παρά μόνο ray traced pixels. Η Nvidia έχει επιδείξει προηγουμένως αυτή τη λειτουργία και σημειώνει ότι κατά μέσο όρο χρειάζεται 635 υπολογισμούς ακτίνων ανά pixel - σε σύγκριση με μόλις 39 ακτίνες ανά pixel με το Battlefield V, ένα από τα αρχικά παιχνίδια εκκίνησης για το RTX ray tracing.

     

    fNBj3SZLqxbj9VH8GQrq9i-970-80.jpg.webp

     

    Οι κανονικές λειτουργίες ray-tracing στο Cyberpunk 2077 ήταν μια υβριδική λύση απόδοσης, που αποτελούνταν από rasterization σε συνδυασμό με ray-traced ανακλάσεις, global illumination και άλλα εφέ. Με τη λύση πλήρους ιχνηλάτησης διαδρομής, προσομοιώνεται κάθε πηγή φωτός στο παιχνίδι για να δημιουργηθεί  πιο ρεαλιστικός φωτισμός, οι σκιές και οι αντανακλάσεις.

     

    DoWSypFAhA2WAfELQptRuh-970-80.jpg.webp

     

    Όλες οι πηγές φωτός στο παιχνίδι είναι path-traced, σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες της Nvidia, συμπεριλαμβανομένων των NVIDIA Real-Time Denoisers (NRD), NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI) και Shader Execution Reordering (SER) για τη βελτίωση της ποιότητας της εικόνας και την επιτάχυνση της απόδοσης. Πρόκειται ουσιαστικά για την ίδια αναμόρφωση που έκανε η Nvidia με το Portal RTX, μόνο που τώρα εφαρμόζεται σε μια σημαντικά πιο σύγχρονη και απαιτητική μηχανή παιχνιδιών.

     

    rQTPH5M6mKQqT7an9UZMLQ-970-80.png.webp


    Το Overdrive είναι το νέο Crysis
    Το βίντεο της Nvidia στο YouTube καταδεικνύει την παράλογη μείωση των επιδόσεων από την εκτέλεση ενός τίτλου ΑΑΑ όπως το Cyberpunk 2077 με ενεργοποιημένη την πλήρη ανίχνευση διαδρομών. Η Nvidia χρησιμοποίησε μια GeForce RTX 4090 για να εκτελέσει το τεχνολογικό demo Overdrive σε ανάλυση 4K και η GPU δεν μπορούσε να φτάσει ούτε τα 30FPS σε εγγενή ανάλυση.

     

    qGqgczqg7GDZ6XyZHnsDNP-970-80.png.webp

     

    Για να πετύχει ρυθμούς καρέ που να είναι αναπαραγώγιμοι, η Nvidia χρησιμοποίησε τη δημιουργία καρέ DLSS 3 σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της εικόνας (DLSS 2 Performance mode) για να επιτύχει ρυθμούς καρέ σε τριψήφιο αριθμό. Αυτό είναι παρόμοιο με το Portal RTX - ένα άλλο πλήρως path-traced παιχνίδι, όπου η RTX 4090 χρειάστηκε επίσης DLSS 3 frame generation και/ή upscaling για να επιτύχει playable frame rates.

    Αυτό θα πρέπει να βάλει σε προοπτική το πόσο πιο απαιτητική είναι η προσομοίωση τρισδιάστατου φωτός σε σύγκριση με την απλή προσποίηση. Αλλά ευτυχώς, βρισκόμαστε πλέον στο σημείο όπου μπορεί να γίνει προσομοίωση φωτός καλής ποιότητας σε πραγματικό χρόνο, ακόμη και αν εξακολουθεί να χρειάζεται γενικά upscaling για να φτάσει σε αξιοπρεπείς ρυθμούς καρέ.

    Δεν γνωρίζουμε ακόμη τις απαιτήσεις συστήματος για αυτή τη νέα λειτουργία Overdrive, αλλά είναι ασφαλές να πούμε ότι θα χρειαστείτε πιθανώς μια κορυφαία GPU της σειράς RTX 30 ή μια από τις GPU της σειράς RTX 40 της Nvidia για να εκτελέσετε τη λειτουργία Overdrive σε υψηλούς ρυθμούς καρέ. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Nvidia έτρεχε σε 4K, μπορείτε πιθανώς να έχετε αξιοπρεπείς επιδόσεις σε 1080p με πολύ λιγότερο ισχυρές GPU από την RTX 4090, και το Cyberpunk 2077 υποστηρίζει τόσο το DLSS 2 όσο και το AMD FSR 2.1 upscaling.

    Θα πρέπει να δούμε πώς θα είναι οι επιδόσεις σε άλλες GPU όταν η δωρεάν ενημέρωση φτάσει στις 11 Απριλίου.

     

    QbWoYFLRn9uaKTqG7wNAw9-970-80.png.webp


    Πηγή
    Φωτογραφία: NVIDIA
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.