Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο CNBC, ο διευθύνων σύμβουλος της Nvidia Jensen Huang αποκάλυψε τα σχέδια της εταιρείας να παρουσιάσει την GPU Blackwell που στοχεύει σε φορτία εργασίας AI και HPC, με τιμή μεταξύ 30.000 και 40.000 δολαρίων. Ωστόσο, ο Huang διευκρίνισε ότι αυτό το εύρος τιμών είναι μια προσέγγιση, καθώς η Nvidia σκοπεύει να πουλήσει ολοκληρωμένα δομικά στοιχεία datacenter και όχι μόνο τον ίδιο τον επιταχυντή. Οι αναλυτές της Raymond James εκτιμούν ότι η κατασκευή ενός B200 κοστίζει περίπου 6.000 δολάρια.
Οι επιδόσεις του B200 της Nvidia με βάση το Blackwell, που διαθέτει 192 GB μνήμης HBM3E, έχουν συγκεντρώσει την προσοχή, γεγονός που αποδίδεται στη σχεδίαση διπλού chipset που φιλοξενεί το εντυπωσιακό μέγεθος των 204 δισεκατομμυρίων τρανζίστορ. Αυτή η αυξημένη απόδοση έχει κόστος, καθώς ο B200 αναμένεται να είναι σημαντικά ακριβότερος από τον επεξεργαστή GH100 της Nvidia. Οι εκτιμήσεις των παρατηρητών της αγοράς δείχνουν ότι κάθε B200 θα μπορούσε να κοστίζει περίπου 6.000 δολάρια, σημαντικά υψηλότερα από την τιμή των 3.100 δολαρίων ενός H100.
Ο Huang τόνισε τις σημαντικές επενδύσεις που έχει κάνει η Nvidia για την ανάπτυξη του GB200, με τις δαπάνες της εταιρείας για σύγχρονες αρχιτεκτονικές και σχέδια GPU να ξεπερνούν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Ενώ οι συνεργάτες της Nvidia πωλούσαν προηγουμένως την H100 για 30.000 έως 40.000 δολάρια εν μέσω υψηλής ζήτησης και περιορισμένης προσφοράς, η εισαγωγή της B200 εισάγει ένα νέο παράδειγμα, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς τη φύση της με τα διπλά dies.
Επιπλέον, η στρατηγική της Nvidia φαίνεται να στρέφεται προς την πώληση ολοκληρωμένων συστημάτων, όπως οι διακομιστές DGX B200 ή ακόμη και τα DGX B200 SuperPODs, παρά προς την πώληση μεμονωμένων μονάδων B200. Αυτή η εστίαση σε ολοκληρωμένες λύσεις υπογραμμίζει την προτίμηση της εταιρείας στην προσφορά πακέτων υλικού και λογισμικού σε υψηλές τιμές. Ως εκ τούτου, ενώ προκύπτουν λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση της GPU B200 της Nvidia, συνιστάται προσοχή λόγω της πολυπλοκότητας που περιβάλλει τη στρατηγική προϊόντων και την προσέγγιση πωλήσεων της εταιρείας.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now