Κατά τη διάρκεια της Computex 2024, ο CEO της Nvidia, Jensen Huang, αποκάλυψε πρωτοποριακές εξελίξεις για τις μελλοντικές εκδόσεις του Deep Learning Super Sampling (DLSS). Ο Huang ανακοίνωσε ότι οι επερχόμενες εκδόσεις του DLSS θα αξιοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη δημιουργία υφών, αντικειμένων, ακόμη και NPCs εντός του παιχνιδιού, βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοση των παιχνιδιών στις GPU RTX. Αυτή η αλλαγή αποσκοπεί στη μείωση της ζήτησης στους πυρήνες shader, ενισχύοντας έτσι τους ρυθμούς καρέ και βελτιώνοντας την ποιότητα των αντικειμένων.
Η καινοτόμος τεχνολογία συμπίεσης υφών της Nvidia, η οποία χρησιμοποιεί νευρωνικά δίκτυα ΤΝ, υπόσχεται να βελτιώσει την ποιότητα των υφών, διατηρώντας παράλληλα διαχειρίσιμες απαιτήσεις VRAM. Αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να συμπιέσει τις υφές έως και 16x, σε σύγκριση με την παραδοσιακή αναλογία 8x.
Η επόμενη επανάληψη του DLSS θα επεκταθεί πέρα από τη δημιουργία καρέ, εισάγοντας τη δημιουργία περιουσιακών στοιχείων εντός του παιχνιδιού από το μηδέν, η οποία θα βελτιώσει την απόδοση και την πιστότητα των αντικειμένων. Ο Huang συζήτησε επίσης τον μελλοντικό ρόλο του DLSS στη δημιουργία NPCs που δημιουργούνται από AI, αναφερόμενος στις δυνατότητες του Nvidia ACE στη δημιουργία μοναδικών, διαδραστικών χαρακτήρων. Αυτές οι εξελίξεις υπογραμμίζουν το όραμα της Nvidia για βαθιά ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην τεχνολογία παιχνιδιών, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στον κλάδο.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now